Ihtiyaciniz olan tam olarak bu ama iste nerden bulacaksin https://youtu.be/akKbk82jp-s
Ihtiyaciniz olan tam olarak bu ama iste nerden bulacaksin https://youtu.be/akKbk82jp-s
O degilde araba içerisinde motor taşımak yasak değil mi? Bunun için taşıma izni filan almak gerekiyor muş duyduğum kadarıyla.
Pony alın araba nın içine sığmasını bırak koltuğunuzun altına alıp gezdirirsiniz bile .
Buğday tenli, çekik gozlu, esmer Rus istiyorum gibi olmuş bu. Hepsi bir arada olmaz olursa pratik olmaz kardesim
biz fiat doblonun arkasına mondial snappy x 100 ümü yükledk edirneden istanbula getirdik hiç sıkıntı olmadı enini boyunu bi araştırın isterseniz.
FORD CONNET UZUN ŞASİ olanlardan var bizde nerde yolda kalsak gelip yüklüyoruz motoru :D
Gideceginiz yerin 1km capinda arabayla yer bulamamaniz cok zor bana kalirsa kucul bi arana alip renp clio yada tek kapi kucuk seyler 1km yurumek cok daha mantıklı bana hala amelelik gibi geliyor bu is illa istiyorsaniz ya pick up ki pickupdada kasa acik oldugu için biraz gozler uzerinizde olacaktir bu sikinti değilse pick up daha rahat olur ama sıkıntı olur derseniz uzun sasi hafif ticari,baska alternatifiniz yok gibi gözüküyor
Dacia dokker arkasi z800
http://i.hizliresim.com/aERb9R.png
Normal doblo arka koltuklari indirince duke 200 aliyor icine...
Arkadaşların verdiği fikirler güzel olsada çoğu gezi amaçlı çözümler. Siz iş için kullanacaksınız ve şehir içinde en küçük şeyler bile problem. Örneğin park ettiğiniz yerde motoru indirememek. Veya gece motoru muhafaza edememek.
Şu anki aracınız ve çözümünüz bence en doğru olanı.
Kullandığınız araçlar da neredeyse optimum seviyede. Biraz daha iyileştirme yapmak isterseniz hafif ve kıvrak CUP tarzı motorları önerebilirim.
Az yakan çok kaçan tabirinin tam karşılığıdır bu motorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------
Küçük araç istiyorsanız da biraz daha değişik çözümler var. Pratiklik açısından en uygunu bu gibi duruyor. İki sorun var birincisi geri manevralarda dikkatli olmak gerekli ikincisi de gece bırakacağınız yeri iyi seçmek.
Ucuz ve temiz bir çözüm.
Bana kalsa ne yaparım.
Arkadaşların paylaştığı Kango çözümünü tek bir farkla uygulardım.
Kangonun arkasına yaptıracağım bir kızakla motoru dışarıda kızağa bağlar kangonun içine kızağı iterek yerleştirirdim. Bu şekilde tek başıma ve aracın içine girmeden bütün iş hallolur. Fotoğraflara dikkat ederseniz motosikleti koyduktan sonra kangonun arkasında insan sığabilecek bir yer kalmamış
Aslında marka model konuşsak daha doğru olacak. 250 cc çinli bir motorla fotoğrafını koyduğum Honda innovayı aynı kefeye koyamazsınız. Innova hiçbir yola hayır demez. Zamanında Modenas kullanmıştım birkaç yıl O da aynı şekilde asla yol seçmez her yola gider.
Tabiki bir de yokuş yukarı ne yapmak istediğimiz önemli. Hızlı ve yavaş kriterleriniz kaç km/h.
Benim önerilerim optimum performans ve trafik hız limitleri dahilinde. İstanbul beylikdüzü büyükçekmece rampalarını ktm-honda-yamaha-kawasaki 250 cc ler dahil 120 ile hiçbiri çıkamaz.
Senin de deiğin gibi. 2000 liralık motorla yarışmaya çalıştığınız yetmiyo bir de rampa yukarı yardırmak istiyorsunuz ha bire şikayet edmeniz de adamı öldürüyo. sinir minir bozuluyo.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Ah emenike ABD'de değiliz ki hayvan gibi pikapları alıp gezelim yaya yaya...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...46698804/detay
Bak adam vincini bile takmış, bağla motosikleti çek yukarı... Dağa bayıra her yere sok. Hep gerçekleştirmek istediğim Cross projesine de uyuyor. F350 demiyoruz ki Ranger'a bile razıyım ama senede bir Şahin parası vergi ödemek gerekiyor.
Arabanın arkasına bağlanan yanlamasına motorsiklet taşıyıyıcı aparatın ruhsata işletilemediğini, karayollarının engellediğini duydum. Proje çizen makine mühendisine babam sormuş oda karayollarını aramış. olmuyormuş öyle.
Yani sanırsam yapan kaçak yapıyor. bu da ceza yemek demek.
Çaprazina koy,
Mersinden Berlingo ile cbf600 getirdik
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)