HACİM OLARAK : Ninja 250R VS CBR 250R Repsol
Reklamlar
-
05 Temmuz 2016, 21:19
#41
Ninja kullanmak bir ayrıcalıktır kurye motorlarıyla karıştırmayalım lütfen
Reklamlar
-
05 Temmuz 2016, 21:29
#42
Ninja 250R = 2085 x 715 x 1115
Honda 250R = 2035 x 720 x 1125
Ninja 5 cm daha uzun, yarım cm daha dar ve 1 cm daha alçak. Bu fark nedir ki, Ninja 250R küçük deniyor. Ninja 250R diye, 250SL'e bakmayın.
İçeceğin suda köpek öldürme. Çerkez Atasözü.
-
06 Temmuz 2016, 09:33
#43
Yorumları okudum da; kağıt üstünden değerlerle tartışan gidip motoru bile görmemiş olan arkadaşlar adına çok üzülüyorum. CBR 250R ı kötüleyecek adamı ben motorcu diye karşıma alıp muhattap olmam bile. Segmentinde kendini kanıtlamış 10 binler satmış bir aletten bahsediyorsunuz bence azıcık beyninizi kullanıp öyle kötülemeye çalışın markacılık yapmayın.
CBR 250R a binen insanlar ilk elden tecrübelerini paylaşıyor siz kalkmış kulaktan dolma şeylerle adamlara yok bisikletmiş yok titriyormuş lafı yapıyorsunuz. CBR 250R a 1 egzoz 1 lastik taksınlar 16.000 TL fiyat biçsinler R25 den fazla satar ahanda buraya yazıyorum.
Gidip Kawasaki 250 SL nin üstüne oturmayıp denemeden burada kağıt üstündeki ölçü değerleri ile laf yapmayın. SL ufacık bir motor ancak 1.65-1.75 arasındaki insanların rahatlıkla kullanabileceği bir alet. Ben 1.93 biri olarak gidip SL ye bindim ve akülü motor gibi kaldı altımda. Ancak eski Ninja 250R ise segmentinin en iyiysiydi en hırçını en şekiliydi ebat olarak da çok tatmin ediciydi. Eh işte bi göstergesi kamyondan çıkma o da değiştirilir.
Motorları denememiş sürmemiş hatta gidip üstüne bile oturmamış kişiler yorum yazmasın kıyaslamalara. Benim gözümde CBR 250cc segmentinin en iyilerinden.
-
06 Temmuz 2016, 10:37
#44
Ninja 250r ebat olarak görsel olarak gösteriş olarak cbr250 den daha üst seviyede fakat ayni şeyi 250sl için soyleyemeyiz
-
06 Temmuz 2016, 16:53
#45
Dostlarım bakın Ninja 250r'ın o kawasaki yeşili ile birlikte harika göründüğüne katılıyorum ama bir de z moto gerçeği var.
Yedek parça fiyatlarına bakıyorum çünkü eski motorum olan hyosung gt 250 r de kaza yapınca bu sıkıntıyı yaşadım. Ninja 250 dediğiniz motorun tek karenajı 1500 tl. ayrıca tamir ettirmeye kalkarsanız o güzelim yeşili tutturabilecek bir boyacı türkiyede yok. benim çevremde kawasaki alacaklara tavsiyem "kaza yapmayacaksan al" dır. Kawasaki ile kaza yapan bir arkadaşın konusu:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...runsali-6.html
Daha birçok konu var. Kawasaki hayranı olan, ancak bu sefer mantıklı olanı seçip honda almış biri olarak söylüyorum bunu. Geçen bakım yaptırırken yine cbr 250r sahibi motoru sola yatırmış bir arkadaşla görüştüm. sol manet ve vites pedalı sıfır olarak değişti. Honda Bursa Duran Kardeşler servisinde işçilik dahil 50 tl aldılar. neredeyse çinli fiyatına. başka hangi japonda bu fiyatları bulabilirsiniz?
-
06 Temmuz 2016, 20:19
#46
Ben kıyaslanan motorların kullanıcısı değilim ama silindir farkına bakınca birinde çok diğerinde daha az titreşim olduğunu söyleyebilirim. Fark olması kağıt üzerinde bariz ama iki motoru da kullanan tanıdığım arkadaşların yorumu benim için önemlidir.
-
06 Temmuz 2016, 23:27
#47
COQ adlı üyeden alıntı
Bir yarış motosikleti, ne kadar küçük, ne kadar hafif,
o kadar avantajlı.
Fakat bu motosikletleri talep eden kullanıcı kitlesinin büyük çoğunluğunun amacı avantajları kullanmaktan çok gösteriş yapmak olduğundan ilk bakılan nokta heybetli bir görünüş oluyor.
Ekmeğimizi yarışarak kazanmadığımıza göre aynı sınıftaki motorlarda en önemli şey insanın üzerinde kendini rahat hissetmesidir. Ninja 250SL benim gözümde oyuncaktır, bedava verseler binmem. CBR250R ile de kıyaslaması olmaz. İkisine ardarda binip Ninja'yı tercih edecek kişi oranı %10'u geçmez. Boyu 170 cm altı ve ince yapılı olanlar düşünmeden alabilirler, diğerleri denemeden, daha doğrusu üzerine oturmadan almasınlar derim.
-
07 Temmuz 2016, 00:06
#48
ninja 250r sahibiyim , 1000 km civarı cbr250r da kullandım. tamam kawasakanin parçası servisi falan sıkıntı ama performans olarak şekil olarak cbr ninjanın yanına yaklaşamaz. (yaklaşamıyoda zaten arkadaşımın cbr250 )
-
07 Temmuz 2016, 00:29
#49
Enes Bakır adlı üyeden alıntı
ninja 250r sahibiyim , 1000 km civarı cbr250r da kullandım. tamam kawasakanin parçası servisi falan sıkıntı ama performans olarak şekil olarak cbr ninjanın yanına yaklaşamaz. (yaklaşamıyoda zaten arkadaşımın cbr250
)
motoru yatırma aman dikkat
-
07 Temmuz 2016, 00:45
#50
-
07 Temmuz 2016, 01:03
#51
arkadaşım sıfır ninja 250sl aldı bende sıfır cbr akdım daha yeni iki motosikleti otoparkta yan yana koydugumuzda samimi söylüyorm kendi motorum diye değil benimki resmen ben burdayım diyor yani kasa ninja bisiklet gibi duruyor yanında. Bide şöyle bi örnek söyleyim cocuk ninja 250sl zincirini yağlarken yana yatırdı motoru takozu yoktu o zaman grenaj kırıldı adam kawasaki servisne 1750 tl bayıldı yan grenaj için bu nedir abi yemişim performansı parada kolay kazanılmıyor kawasaki resmen soyuyo milleti yazık günah benim içime oturdu vallahi verdiği para o yüzden abicim bana göre cbr 250r candır can.
-
07 Temmuz 2016, 01:58
#52
Sallamayın karenaj fiyatlarını tamam pahalı ama okadar de değil ninja250r'ın yan karanaji en son 800 küsürdü öyle durduğu yerde düşmeyle kırılan bir motosiklet değil. Ninja250sl'in parça fiyatları daha ucuz yan karenaj 1750 filan uydurmayin eyvallah cbr daha ucuz parça fiyatları 2.el satışı daha çabuk yalnız kawasaki kalitesi başka en azından kızılay dağıtmış gibi dolanmiyorsun ortada markacı değilim 2honda kullandım halada kullaniyorum
-
17 Temmuz 2016, 15:04
#53
250R almya kara verdim arkadaşlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)