reddit'te karşılaştığım bir videoyu paylaşmak istedim. 21. saniyeden itibaren izleyebilirsiniz:
kaynak: https://www.reddit.com/r/motorcycles...ell_never_met/
reddit'te karşılaştığım bir videoyu paylaşmak istedim. 21. saniyeden itibaren izleyebilirsiniz:
kaynak: https://www.reddit.com/r/motorcycles...ell_never_met/
demekki tek manyak reyzingçi abiler değil
Arkadaş gerçekten iyi kullanıyor 250cc ile ışıklarda kalkarken cruiserlara karşı tribe giren arkadaşlar var, Çanakkale gibi küçük bir şehirde bile sıkça karşılaşıyorum. Nedense içimden onlara cevap olarak paylaşmak geldi.
Bak aklıma gelince sinirlendim yine; 1-2 ay önce ışıkta kalkıp birlikte sola döndüğümüz R25'li arkadaş, viraj çizgimi sana inatla kaptırmayınca dışa uçmak zorunda kalmıştın.
Aklım çıktı.. hem arka teker kaydiginda hemde şu an saniyesini hatirlayamadigim bir an duvara temas edecek diye...
Motorunu iyi taniyor uzerine iyi bir kullanici he bide yurek yemis eglenceli bir video
Farkedilmeyen bir kaç nokta var. Muhtemelen forumdaki hakiki Cruiser kullanımı ile ilgili deneyimsizlikten kaynaklanıyor.
Bunun gibi nispeten hafif cruiserler alçak seleleri ve de ağırlık merkezleri sayesinde SS'ler kadar çok olmasa da daha kolay ve güvenli yatarlar.
Ayrıca yüksek "rake" açıları sayesinde düz yolda daha stabil, arka teker kaydığında da kendini düzeltme temayülü yine Naked ve SS'lere göre çok daha yüksektir.
Dolayısıyla aynı sürücü benzer duruma Naked veya SS ile girse sonuç çok daha trajik olabilirdi.
Ya hayattan beklentisi kalmamış yada o kadar adrenalin bağımlısı ki beyni daha azıyla tatmin olamıyor.
Low side olmaktan iyi kurtuldu mu? Evet!
Sağ virajda kayaya girmekten son anda sıyırdı mı? Evet!
Ancak her zaman bu kadar şanslı olamaz , iyi sürmek bu olmamalı . Bu olsa olsa en kibar ifade ile manyaklık
Varsa şekliniz cruiserim ile bekleriz
Tek rakibim THY
Bahsettiğiniz konularda haklısınız hocam ancak; takdir edersiniz ki videodaki modelin rake açısı aman aman geniş değil, oturuş pozisyonu itibariyle virajlarda yatmalarda, low-side'a düşmelerde vs. kontrolü nispeten daha zor olur.
Arkadaşın yaptıklarını savunmuyorum ancak bu dostumuz muhtemelen daha önce o yollardan geçmiş. Low-side atlatmak atla deve olmasa da atlatması, en azından atlattıktan sonra aynı disiplinle devam etmesi kanımca soğuk kanlılık ister. Cruiser'la SS'un karşısında alışık olmadığımız bir performans gösteriyor, adam sırf bunları yapıyor diye 'iyi sürücü' etiketi yapıştırmıyorum ama videoda gayet iyi bir kontrolü olduğu gözüküyor.
Aracın sınırlarını zorluyor bence. Yatma açısı yüksek bir alet değil. Her yatışında sürttü aleti nerdeyse. Az kalsın isyan ediyordu alet. Sürüş stiline uygun motorsiklet kullanması lazım.
Motor yatmıyor adam yatıyor hatta sarkıyor, burada kapışma felan yok anlaşmalı bir olay kayıt yapabilmek için arkadan gidiyor.
Ağırlık dağılımı dengesiz bir motorla delice bir risk..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)