KENAN SOFUOĞLU 400 KM rekor kırdı!!
-
02 Temmuz 2016, 16:06
#161
Motosiklet Eğitmeni
Spor turing segmentinde Hayabusa'nın tahtı uzun yıllar sonra sallanmaya başladı.
Kawasaki ZZR serisiyle bu segmentte ciddi rakip olmaya çalışıyordu. Fakat çok güzel modeller üretmelerine rağmen hiç bir zaman Hayabusa'nın yakaladığı başarıya ulaşamadılar.
Fakat artık işler değişti. En çok eksik kaldıkları hız konusunu rahatlıkla aştıkları gibi teknoloji konusunda da üstün bir motosiklet yarattılar.
Şu an tek sıkıntı 9bin euroyu bulan fiyat farkı fakat Hayabusa önümüzdeki yıllarda teknolojik ilavelerle yenilenmek zorunda kalacak ve mecburen fiyatı H2R'ye yaklaşacak.
Bu süre zarfında Kenan'ın yapmış olduğu 400 km/h Kawasaki'nin en büyük silahı olacak.
Yani video ve resimler reklam kampanyalarında bolca kullanılacak ve Kenan ve ekibi Türkiye için burada çok ince bir işçilik çıkarmışlar.
Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama tam yerine konulmuş Turkey yazısı ve Türk bayrağı H2R reklamına paralel olarak Türkiye'nin reklamının da yapılmasını mecbur hale getirmiş. Bu çok zekice ayrıntıyı akıl edenleri kutluyorum.
Hele ki kilometre saatin üstündeki bayrak stikeri göstergedeki 400 rakamı kadar ön planda.
Bravo.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Reklamlar
-
02 Temmuz 2016, 16:22
#162
COQ adlı üyeden alıntı
Spor turing segmentinde Hayabusa'nın tahtı uzun yıllar sonra sallanmaya başladı.
Kawasaki ZZR serisiyle bu segmentte ciddi rakip olmaya çalışıyordu. Fakat çok güzel modeller üretmelerine rağmen hiç bir zaman Hayabusa'nın yakaladığı başarıya ulaşamadılar.
Fakat artık işler değişti. En çok eksik kaldıkları hız konusunu rahatlıkla aştıkları gibi teknoloji konusunda da üstün bir motosiklet yarattılar.
Şu an tek sıkıntı 9bin euroyu bulan fiyat farkı fakat Hayabusa önümüzdeki yıllarda teknolojik ilavelerle yenilenmek zorunda kalacak ve mecburen fiyatı H2R'ye yaklaşacak.
Bu süre zarfında Kenan'ın yapmış olduğu 400 km/h Kawasaki'nin en büyük silahı olacak.
Yani video ve resimler reklam kampanyalarında bolca kullanılacak ve Kenan ve ekibi Türkiye için burada çok ince bir işçilik çıkarmışlar.
Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama tam yerine konulmuş Turkey yazısı ve Türk bayrağı H2R reklamına paralel olarak Türkiye'nin reklamının da yapılmasını mecbur hale getirmiş. Bu çok zekice ayrıntıyı akıl edenleri kutluyorum.
Hele ki kilometre saatin üstündeki bayrak stikeri göstergedeki 400 rakamı kadar ön planda.
Bravo.
İnsanlık için bir faydası olmasadada motor dergileri, motor manyakları için bu 400 km nin göstergede dahi olsa önemi var.
bu arada hayabusa h2R karşılaştırması yapmışken bu motorun satış adedi bazında ticarı başarısı hakkında bilgi varmı? Sonuçta supersarjlı fantastik ve yüksek fiyattlı bir motor ama kawasaki üretirken sadece şov amaçlı üretmedi bu motoru, iyi bir arge ve maliyetide var,
mesaela bmw S1000RR la çıktı zaman büyük satış başarısı yakaldı biliyorum, keza panigale seriside iyi sattı başarıyı yakaladı.
Bu motorun satış potansiyeli hayabusaya oranla nerede çok merak ediyorum... Çünkü burda böyle bir motora gerek varmıydı sorusu doğuyor
-
02 Temmuz 2016, 16:40
#163
Motosiklet Eğitmeni
GP500-1st adlı üyeden alıntı
İnsanlık için bir faydası olmasadada motor dergileri, motor manyakları için bu 400 km nin göstergede dahi olsa önemi var.
bu arada hayabusa h2R karşılaştırması yapmışken bu motorun satış adedi bazında ticarı başarısı hakkında bilgi varmı? Sonuçta supersarjlı fantastik ve yüksek fiyattlı bir motor ama kawasaki üretirken sadece şov amaçlı üretmedi bu motoru, iyi bir arge ve maliyetide var,
mesaela bmw S1000RR la çıktı zaman büyük satış başarısı yakaldı biliyorum, keza panigale seriside iyi sattı başarıyı yakaladı.
Bu motorun satış potansiyeli hayabusaya oranla nerede çok merak ediyorum... Çünkü burda böyle bir motora gerek varmıydı sorusu doğuyor
Takdir edersin ki bu tiple bu motoru satabilme ihtimalleri pek yok.
Zaten satışdan çok prestij için yapılmış bir motosiklet gibi duruyor.
Bundan sonra atacakları adımları takip etmek gerek.
Benim tahminim turing amacına daha uygun bir şekle evrilecek ve üstündeki motor ve teknoloji bu yeni modele adapte edilecektir. Yani ben hayabusa ile rekabet derken aslında kastettiğim modelin bu günkü hâli değil.
Tam tersine spor bir modele doğru evrim geçirmez mi sorusu sorulabilir. Ben pek ihtimal vermiyorum. Çünkü hem resmi yarışlara katılma şartlarına uymuyor, hem de şu ana kadar pist sürüşlerinden pek iç açıcı sonuç görmedim.
Yapılacak en mantıklı iş daha fazla turing özelliklerine sahip yeni bir modele alt yapı olarak teknolojisini baz almak gibi duruyor.
Tabi bizim kafanın hayal gücünün sınırlı olduğunu da unutmadan yorum yapmak gerek.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
31 Temmuz 2016, 15:17
#164
-
01 Ağustos 2016, 15:05
#165
oluroyle adlı üyeden alıntı
Yalnız 365*40.000 şeklinde yıllık hesaplanır yıllık ödenir, bilginiz olsun.
-
01 Ağustos 2016, 16:19
#166
Hondolog adlı üyeden alıntı
Yalnız 365*40.000 şeklinde yıllık hesaplanır yıllık ödenir, bilginiz olsun.
Bende 285*40.000 şeklinde sanmıştım. Sağolun .
-
01 Ağustos 2016, 20:02
#167
türkiyenin reklama ihtiyacı yok ki.
bu aralar uluslararası medyada türkiye çok konuşuluyor.
ayrıca 400 ü verdik.
olmadı mı halen ?
-
01 Ağustos 2016, 20:49
#168
oluroyle adlı üyeden alıntı
Bende 285*40.000 şeklinde sanmıştım. Sağolun .
Yıllık ortalaması alınır, dönem sonunda ödenir, konuşmak için erken demek istedim. Bir yıl 365 gün bu arada, 285 değil. Bilginiz olsun bacım.
-
01 Ağustos 2016, 22:22
#169
Hondolog adlı üyeden alıntı
Yıllık ortalaması alınır, dönem sonunda ödenir, konuşmak için erken demek istedim. Bir yıl 365 gün bu arada, 285 değil. Bilginiz olsun bacım.
Bırak alllaaasen. 365 gün mu olurmuş. Kim demis
-
01 Ağustos 2016, 23:40
#170
oluroyle adlı üyeden alıntı
Bırak alllaaasen. 365 gün mu olurmuş. Kim demis
Ajda Pekkan'dan öğrenmiştim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)