aynı motoru versinler bi kask bi eldivenle 400 bassmassam neyim ne var bunda 300 basmış adamız 100 farkmı korkutacak. hem bunu dunyada yapan yokmu şaşırdım şimdi.
aynı motoru versinler bi kask bi eldivenle 400 bassmassam neyim ne var bunda 300 basmış adamız 100 farkmı korkutacak. hem bunu dunyada yapan yokmu şaşırdım şimdi.
Bunu biliyorum devlet garantisi var. Burada uzun uzun yazıp konuyu farklı yönlere çekmek istemedim. Ama devlet bu hesapları yaparak yola çıkıyor risk alıyor doğru. Ama bu riski karşılayacaktır diye düşünüyorum. Zaten 90 tl ve %8 kdv hesapları bu yüzden yapılıyor. 90 tl nin altında kalırsa devletin riski büyür. Riski makul tutarak hesaplanan rakamın bu olduğunu sanıyorum.
Ama bu durumun siyasetle ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta köprüyü kullanananların kime oy verdiğine göre ücretlendirme yapılmayacak Muhtemelen bu hükümet değilde başka bir hükümette olsaydı 90 TL'nin altında geçiş ücreti olmayacaktı. Dikkat ederseniz Devlet yazıyorum hükümet değil. Benim siyasetle zerre işim olmaz. Hayatımda sevmedim sevemem de..!
"Önemli olan acil durumda ne yapacağını bilerek sürmek değil, acil duruma hiç düşmeyecek şekilde sürebilmektir."
Helal olsun Kenan Abimize.
Bazıları Kenan ın fikirleri için onu tebrik etmeme ya da olumsuz eleştiri yapma taraftarındalar.
Sorarım. Kenanın taşıdığı Türk bayrağı sizi simgelemiyor mu ?
Bu arada %8 kdv yeni bir konu. Sanıyorum fiyat 90 tl nin daha da altına indirilecek.
http://www.hurriyet.com.tr/kopru-gec...8-kdv-40124326
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Türkiye Motosiklet Federasyonu Başkanı Bekir Yunus Uçar da Kenan Sofuoğlu'nun başarılara imza atmaya devam edeceğine işaret ederek, şunları kaydetti:
"Türkiye Motosiklet Federasyonu olarak biz Türkiye'nin medarı iftiharı olan bir sporcumuzun spora katkısı olabilecek bütün etkinliklerini canı gönülden desteklemeye devam ediyoruz. Seri üretim bir motosikletle çıkılabilecek en yüksek hıza ulaşma rekoruyla bir Türk sporcusunun neler yapabileceğini gösterdi. Tüm emeği geçenlere teşekkür ediyoruz. Umuyoruz ki Kenan Sofuoğlu daha birçok başarılara imza atacaktır."
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------
Galiba pek hesap yapmamışlar abicim.
Yanlış bir şey yazmayayım diye şimdi rakamlara baktım.
Osmangazi köprüsü için yıllık 512 milyon dolar garanti verilmiş.
Türkiye'nin bütün köprü ve otoyollarının yıllık getirisi ise
340 milyon dolar.
Yani Türkiye'de mevcut bulunan bütün köprü ve otoyolları kullananlar aynı zamanda Osmangazi köprüsünü de kullanırlarsa 160 milyon dolar kadar bir eksiğimiz kalıyor.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Şu dertli günlerde çok mühim bi olaymış gibi, denecek söz bulamıyorum.
Tekersiz bisikletle teker şov da yapmıştı dimi kenan efendi, boyu uzamış olmalı, padişah soytarılığının vücut bulmuş hali
takla da atabiliyodur kesin..
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Helal olsun.
Biniyosun gazı açıyosun yapıyosun diyenler bu motor bi tek Kenanda mı var başkaları neden yapamadı bugüne kadar?
Japonların da peşinde koştuğu 400e Türk sporcumuz ulaştı
helal olsun Kenan SOFUOĞLU
Köprü ve otoyollardan 5 ayda 512 milyon lira geldi
Ocak-mayıs döneminde köprü ve otoyollardan 512 milyon 319 bin 90 lira gelir elde edildi
Dünya Bülteni/ Haber Merkezi 11:27, 27 Haziran 2016 Pazartesi
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
Yahu neden bu kadar insan siyasete girmeyip sadece forum üzerinden yorum yapıyor cok merak ediyorum Her konunun ucu siyasete bağlanıyor. Bi garip değil mi ? Yoksa sadece bana mı öyle geliyor?
Doğru ancak diğer köprülerin toplamından bir kez geçseniz bile 90 tl yapmıyor. Yani Türkiye'de mevcut bulunan bütün köprü ve otoyolları kullananlar aynı zamanda Osmangazi köprüsünü de kullanırlarsa toplam 340 milyon dolar dan daha fazla gelir elde ediliyor
Devlet işini suya bağlamaz. Ama tabi işin birde şu yönü var. Kendi öz sermayenizle bu işi yapmak mı daha karlı olur yoksa bu modeli kullanarak yapmak mı?
Köprünün maliyeti 1.1 milyar dolardı sanıyorum. Türkiye'nin bütün köprü ve otoyollarının yıllık getirisi ise 340 milyon dolar değil 440 milyon dolar. Kaynak
Toplam Gebze-İzmir otoyolu projesi, günlük 75 bin araç garanti edilerek, yap- işlet- devret modeliyle imzalandı. Bu sayıya ulaşılamaması durumunda aradaki fark devlet tarafından işletmeciye ödenecek. Yalnız bu 75 binlik geçiş garantisi İstanbul-İzmir arası yapılan tüm otoyollar için. Sadece köprü geçişi için değil. Gebze-Bursa (Ovaakça kavşağı) arası için günlük 35 bin araç garantisi. Sadece köprü için sanıyorum günlük 20-25 bin araç garantisi gibi olur.Kaynak
"Önemli olan acil durumda ne yapacağını bilerek sürmek değil, acil duruma hiç düşmeyecek şekilde sürebilmektir."
Japon malı bi motorla 400km/s hız yapılmasından gururlananlar karayollarında motosiklet için belirlenmiş hız limitlerine bi el atsa da bu rekor denemesi bi işe yarasa keşke.
Levent emin ol burda sosyal medyada dışarda çevremde kolu komşu iş yerinde her muhabetin sonu illaki siyasete geliyor çekememezlik sevmemezlik o şucu bu ocu 2 laf sokam ülke kötüye gitsin destek verenler perişan olup kahkaha atim diyenler benim desteklediğim gelsin adalet görün tiribinde olanlar desen geçmişte neydiniz şimdi ne olucaksınız ben siyaseti sevmem düşüncem birlik beraberlik bir birimize kin nefretle bakarak bir yere varamayız senin çevren bu tipler göremiyor veya hepsiyle aynı düşüncede olduğun için bu tür muhabetlerin konuşulmasına gerek kalmıyordur belki
Ne kadar sevmesem de siyaseti her önüme gelen 2 kelam edince bende birikmeye başladı şimdiler en çok popiler olan bu hükümete destekliyorsunuz müslüman din islam kitab diyor sizi kandırıyor aldığı destek cukaları dolduruyor ülkeye ne üretim için fabrika kuruyorlar habire dışa bağımlılığımız gün geçtikçe şeker buğdaya pirince kadar düştük sabah akşam yol köprü hava limanı yapmakla nereye kadar diyor özel sektörde çalışan ailelerin refah düzeyi biraz daha yüksek olsa fabrikalar desteklense üretim arta ihracat yapılsa kendimiz üretsek kendimiz tüketsek insanlar nefes alsa deyip duruyor lar cevabım varda vermedikmi desteğimizi
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
Hız denemelerini Japonlardan başka yerli motosikletle yapan kaç kişi var?
Süper Sport yarışlarında veya farklı hız denemelerinde Fransız pilotlar Fransız motorlarıyla mı yapıyorlar bu işleri?
Amerikalılar harley le mi 400 denemesi yapıyorlar?
Ya da italyan pilotlar vespalarla mı?
Japon yapmış motoru ama hızını deneyemiyor.
Şimdi size Japon motosikleti verseler hocam biz beceremedik yapamadık sen bi bak bakalım bu kaç yapıyor deseler, yok o Japon motosikleti ben Türküm yapmam bana anadol mu bulun diyeceksiniz
Benim bildiğim Japondan başka 400 yapabilen 2 tekerlekli bir makine yok. Varsa söyleyelim Kenana onunla da denesin. Adam motosiklet imalatçısı değil ki, sürücüsü.
Amerikan yolcu uçaklarıyla seyahat ederken korkunç bir utanç yaşıyorsunuz sanıyorum o zaman? Veya koreli amerikalı cep telefonlarını kullanırken utancınızdan kahrolacak kadar milliyetçisiniz? mi?
"Önemli olan acil durumda ne yapacağını bilerek sürmek değil, acil duruma hiç düşmeyecek şekilde sürebilmektir."
Kenan SOFUOĞLU bu rekoru 0dan 400km/sa hıza 26 saniyede çıkarak kırmış
Yalnız lastikler fransız malıymış fransızları tebrik ediyorum o hızda yolda kalabilen lastik yaptıkları için
Burda artık bunu tartışmanın bir faydası yok.
Giren girdi.
Ben aslında şunu söylemek istiyorum.
Bırakın köprü ucuzlamasın.
Yoksa kalan para cepten çıkacak.
Bak Volkan rakamları asmış.
5 ayda 512 milyon.
Yani kalan 7 ayda daha 1 milyar toplanması lazım ki Osmangazi köprüsünün parası çıksın..
O da dolar yükselmezse.
Bu arada geçmesi garanti edilen araç sayısı 40.000 miş.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Hocam valla ben ekonomist değil sıradan bir vatandaşım herkes gibi. Olsa dükkan sizin
Ben Kenan'ın rekor denemesini tebrik etmiştim sadece konu ekonomiye nerden geldi bende anlamadım
Mümkün olursa Kenan kardeşime ulaşıp bundan sonraki rekor denemelerini bu hükümetten önceki eski yollardan kalan asvaltlarda yapmasını aksi halde tam olarak rekorun kabul görmediğini söyleyeceğim. Artık güler mi ağlar mı orasını kendi bilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------
Hocam zaten o rakamlara ulaşılırsa köprünün toplam maliyeti olan 1.1 milyar dolar 1 yılda ödenir
Sanırım yanlış anladınız
"Önemli olan acil durumda ne yapacağını bilerek sürmek değil, acil duruma hiç düşmeyecek şekilde sürebilmektir."
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)