R25, Ninja 300, RC390, CBR500R Sizce Hangisi?
Reklamlar
-
27 Haziran 2016, 10:45
#1
Merhaba arkadaşlar.
SS motorsiklet almak istiyorum, 27 bin km civarı 150 lik tvs apache ile tecrubem var. Çoğu kmyi ehliyetsiz yaptım ehliyetimi bu yeni yasa geldiğinde alabildim maddi sorunlardan dolayı ertelemek zorunda kalmıştım, 35kw diye bir saçma sınır varmış ona takıldım şimdi, büyük motor istiyordum fakat mecbur 2 yıl ufak motor sürmem lazım.
35kw'ya kadar bana bu makinalar içerisinde hangisini önerirsiniz? 2 ci el olarak alıcam kredi çekip:
R25, Ninja 300, RC390, CBR500R
R25 hariç hepsinde abs var ve absye ihtiyacım oluyor şehir içerisinde, torklanmaya önem veriyorum bastığımda bir 600lük gibi olmasada yine uzamak istiyorum. Bu hissiyatı ve gücü bana hangi makina sağlar acaba?
Çok teşekkür ederim iyi günler, önermek istediğiniz makina varsada yazarsanız sevinirim
Bu arada cbr500r 500lük olsada hızlanması r25den yavaş geldi videolarda bu gerçekten böylemi?
Reklamlar
-
27 Haziran 2016, 10:55
#2
Benim oyum RC 390 dan yana. Ama RC 390 olmasaydı CBR 500 R ve Ninjadansa R 25 tercih ederdim.
-
27 Haziran 2016, 10:58
#3
wing41 adlı üyeden alıntı
Benim oyum RC 390 dan yana. Ama RC 390 olmasaydı CBR 500 R ve Ninjadansa R 25 tercih ederdim.
Peki açıklama yapabilirmisiniz acaba? şu yüzden rc 390 alırdım, cbr500r'ı şu yüzden 2 ci plana attım, ninja almıyorum çünkü r25 tercih ederim sebebi ise diye çünkü bilgim hiç yok yardımcı olurmusunuz?
-
27 Haziran 2016, 11:04
#4
Donanım ve şekil itibarıyla Rc390 diyorum.
500r gitmiyor. Zaten ara bir model. Üvey evlat misali.
Ninja da bilmiyorum pek hoşlanmıyorum. 250 sl bile daha düzgün bir motormuş gibi geliyor bana 300'e göre.
R25 ise her yerde artık. Abs, kötü lastik gibi dezavantajları da var. He gidiyor mu, gidiyor..
Burada abs makarası dönüyor sürekli ama hakikaten çok önemli bir detay. Özellikle yağmurlu havalarda panik fren yaparken sizi hayatta tutan tek şey olabilir. Almışken tam almak lazım.
-
27 Haziran 2016, 11:11
#5
RC 390 CBR 500 R dan daha ucuz daha atik daha torklu daha ss oturuş pozisyonu olan bence daha agresif bir motor.
RC 390 ve CBR 500 R ı bi kenara koyup daha uygun fiyatlı olarak düşünüp ninja ve r 25 i kıyaslarsak
R 25 in malzeme ve işçilik kalitesi daha iyi vergisi daha ucuz 2. el ve servis ağı açık ara daha iyi bence görünüş olarakta daha iyi.
Sonuç: Param yetiyor, öyle hemende satmam keyifle bineyim gazı açar bütün torku hissediyim dersen tek silindirli RC 390, yok vergisi biraz daha az olsun parçaları biraz daha uygun satıp büyük makine zamanda problem yaşamıyım dersen R 25 derim.
-
27 Haziran 2016, 11:13
#6
Draconian adlı üyeden alıntı
Donanım ve şekil itibarıyla Rc390 diyorum.
500r gitmiyor. Zaten ara bir model. Üvey evlat misali.
Ninja da bilmiyorum pek hoşlanmıyorum. 250 sl bile daha düzgün bir motormuş gibi geliyor bana 300'e göre.
R25 ise her yerde artık. Abs, kötü lastik gibi dezavantajları da var. He gidiyor mu, gidiyor..
Burada abs makarası dönüyor sürekli ama hakikaten çok önemli bir detay. Özellikle yağmurlu havalarda panik fren yaparken sizi hayatta tutan tek şey olabilir. Almışken tam almak lazım.
R25 şekil olarak çok hoşuma gidiyor yakışıklı gidişide o biçim güzel. Ninja 300, 600lük gibi görüntüsü zaten efsane gözüküyor. İvmelenmesi 100'den sonra ktm rc 390'dan iyi diyorlar. Bide çift silindirin rahatlığı var rc 390 gibi altımda oyuncak gibide kalmayacak.
Bu motorlar hakkında zerre bilgim yok videolar harici ve kullanıcıların şöyle böyle diye bilgi vermesi gerekiyor bana.
-
27 Haziran 2016, 11:14
#7
Hızlanma sürelerini vereyim:
KTM: 5.0 saniye
CBR: 5.2 saniye
Nin: 6.küsür saniye
R25: 7 saniye
Motoru nerede ve ne amaçla süreceğine göre ya KTM ya da CBR almalısın.
KTM: tepkileri nispeten daha agresif, hafif, orjinal lastikleri iyi, ama motor küçük hatta çok küçük ve rahatsız, ayrıca pozisyonu çok yatık
CBR: gaz kolu tepkileri o kadar agresif değil, ama KTM'ye yakın hızlanıyor, torku yüksek, iki silindir, motor büyük, hatta bu 4 seçenek içindeki tek büyük motor, rahat, konforlu dezavantajı lastikleri değişmek gerekebilir.
Ben CBR'ı seçtim. Boyutu ve konforu nedeniyle. Hiç pişman değilim. Tekrar olsa tekrar seçerim. Bir de eski KTM'deki tek silindir sürmek trafikte çok yoruyordu beni, sürekli ya gaz aç ya motor frene basıyor gibi yığılsın filan durumları...
-
27 Haziran 2016, 11:25
#8
Cbr500 r iyi gidiyor hızlanması r25 den daha iyi, 188 km de devir kesiciye giriyor. Nissin fren var, ustundeki lastiği degistirmeye gerek yok, dandik değil (dunlopd220).Parçaları nispeten ucuz. Öneririm. Gidişlerini YouTube'dan karşılaştırmalı gorebilirsiniz. İkinci elini öneririm, fiyatları uygun. Motorlari n şeklini fotoğraflardan kiyaslamayin, fotojenik olmayan pek çok motor yanına gittiğimizde çok daha güzel gozukebiliyor. Endüstriyel tasarımcıların oyununa gelmeyin motoru kullanmamış olanların fikirlerine itibar etmeyin
-
27 Haziran 2016, 11:28
#9
basto adlı üyeden alıntı
Hızlanma sürelerini vereyim:
KTM: 5.0 saniye
CBR: 5.2 saniye
Nin: 6.küsür saniye
R25: 7 saniye
Motoru nerede ve ne amaçla süreceğine göre ya KTM ya da CBR almalısın.
KTM: tepkileri nispeten daha agresif, hafif, orjinal lastikleri iyi, ama motor küçük hatta çok küçük ve rahatsız, ayrıca pozisyonu çok yatık
CBR: gaz kolu tepkileri o kadar agresif değil, ama KTM'ye yakın hızlanıyor, torku yüksek, iki silindir, motor büyük, hatta bu 4 seçenek içindeki tek büyük motor, rahat, konforlu dezavantajı lastikleri değişmek gerekebilir.
Ben CBR'ı seçtim. Boyutu ve konforu nedeniyle. Hiç pişman değilim. Tekrar olsa tekrar seçerim. Bir de eski KTM'deki tek silindir sürmek trafikte çok yoruyordu beni, sürekli ya gaz aç ya motor frene basıyor gibi yığılsın filan durumları...
Evet tvs motorumda 1 silindir ve trafikte habire öne yığılmaktan sıkıldım aralarda falan, devamlı vites değiştirmem gerekiyor öne yığılmamak için vs.
500r'a kimse sıcak bakmıyor ara motor diye kimse alma satamazsın ileride diyorlar ben 2 yıl binicem 190'ı rahat görsün daha yukarıya çıkmasın
0'dan 100'e iyi hızlansın istiyorum, konforlu olsun, titreşim pek olmasın mümkünse, lastik falan sorun değil onları elbette değiştiricem zaten direk, gaza tepkisi yumuşak veya sert olması önemli değil tek isteğim gazı açınca makina hızlanması rahat olsun boğularak sıkılarak hızlanmasın yani, ben gitmek istiyorum desin.
Bunları bi rc390 bide 500r karşılıyor sanırım? r25'de gayet iyi gidiyor, ninja 300'de öyle fakat r25'in abs yok.
Şu anda kafamda ninja rc ve 500r var.
500r'a üvey evlat gözüyle bakıldığından dolayı pek almayı istemiyor gibiyim açıkçası. Bide 2016 tasarım muhabbeti var 2015 tasarımı hiç hitap etmiyor bana açıkçası.
Ninja 300'e sıcak bakıyorum biraz diğerlerine göre ama 2 yıl yeni ehliyetime geçene kadar kullanıcam 300lük 2 yıl beni tatmin edermi ki acaba? 500'lük daha çok tatmin eder diyede düşünüyorum ama 2 yıl sonra satarken 500r'ı elden çıkartmada sorun yaşayacağımı düşünüyorum açıkçası.
R25'de abs olsa direk alıcam çok hoşuma gidiyor ama ben zamanında çok düştüm panik frenlerden dolayı pirelli kullanmama rağmen abs olmassa olmuyor abi en iyi usta ol kitlediği zaman iş bitti özellikle önü.
Abs şart, ninja 300 ile cbr 500r arasında git gel yapıyorum ama motorlar hakkında sürüş tecrubem yada bilgim yok işte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
CrazyBullet adlı üyeden alıntı
Cbr500 r iyi gidiyor hızlanması r25 den daha iyi, 188 km de devir kesiciye giriyor. Nissin fren var, ustundeki lastiği degistirmeye gerek yok, dandik değil (dunlopd220).Parçaları nispeten ucuz. Öneririm. Gidişlerini YouTube'dan karşılaştırmalı gorebilirsiniz. İkinci elini öneririm, fiyatları uygun. Motorlari n şeklini fotoğraflardan kiyaslamayin, fotojenik olmayan pek çok motor yanına gittiğimizde çok daha güzel gozukebiliyor. Endüstriyel tasarımcıların oyununa gelmeyin
motoru kullanmamış olanların fikirlerine itibar etmeyin
Evet cbr500'ü canlı gördüm böyle geniş büyük motor olduğunu açıkçası belli ediyor. Konforu var servis kalitesi parça sıkıntısı yok vs. o konularda honda üzerine yok. Hızlanması r25'den daha iyise o zaman onu düşünmeye başlayabilirim, 188 gayet yeterli bir hız benim için şehir içinde max 170 yaparım zaten oda e5de falan.
R390 çok hoş fakat canlıda gördüm oyuncaktan farkı yok r25 bile daha kalıplı.
-
27 Haziran 2016, 11:31
#10
-
27 Haziran 2016, 11:47
#11
Draconian adlı üyeden alıntı
Donanım ve şekil itibarıyla Rc390 diyorum.
500r gitmiyor. Zaten ara bir model. Üvey evlat misali.
Ninja da bilmiyorum pek hoşlanmıyorum. 250 sl bile daha düzgün bir motormuş gibi geliyor bana 300'e göre.
R25 ise her yerde artık. Abs, kötü lastik gibi dezavantajları da var. He gidiyor mu, gidiyor..
Burada abs makarası dönüyor sürekli ama hakikaten çok önemli bir detay. Özellikle yağmurlu havalarda panik fren yaparken sizi hayatta tutan tek şey olabilir. Almışken tam almak lazım.
500r gitmiyormuş,ara bir modelmiş,
250sl 300 den daha düzgün bir motormuş
Rahmetli Kemal SUNAL filmleri çok seyrediyon anlaşılan
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
ssCi adlı üyeden alıntı
Evet tvs motorumda 1 silindir ve trafikte habire öne yığılmaktan sıkıldım aralarda falan, devamlı vites değiştirmem gerekiyor öne yığılmamak için vs.
500r'a kimse sıcak bakmıyor ara motor diye kimse alma satamazsın ileride diyorlar ben 2 yıl binicem 190'ı rahat görsün daha yukarıya çıkmasın
0'dan 100'e iyi hızlansın istiyorum, konforlu olsun, titreşim pek olmasın mümkünse, lastik falan sorun değil onları elbette değiştiricem zaten direk, gaza tepkisi yumuşak veya sert olması önemli değil tek isteğim gazı açınca makina hızlanması rahat olsun boğularak sıkılarak hızlanmasın yani, ben gitmek istiyorum desin.
Bunları bi rc390 bide 500r karşılıyor sanırım? r25'de gayet iyi gidiyor, ninja 300'de öyle fakat r25'in abs yok.
Şu anda kafamda ninja rc ve 500r var.
500r'a üvey evlat gözüyle bakıldığından dolayı pek almayı istemiyor gibiyim açıkçası. Bide 2016 tasarım muhabbeti var 2015 tasarımı hiç hitap etmiyor bana açıkçası.
Ninja 300'e sıcak bakıyorum biraz diğerlerine göre ama 2 yıl yeni ehliyetime geçene kadar kullanıcam 300lük 2 yıl beni tatmin edermi ki acaba? 500'lük daha çok tatmin eder diyede düşünüyorum ama 2 yıl sonra satarken 500r'ı elden çıkartmada sorun yaşayacağımı düşünüyorum açıkçası.
R25'de abs olsa direk alıcam çok hoşuma gidiyor ama ben zamanında çok düştüm panik frenlerden dolayı pirelli kullanmama rağmen abs olmassa olmuyor abi en iyi usta ol kitlediği zaman iş bitti özellikle önü.
Abs şart, ninja 300 ile cbr 500r arasında git gel yapıyorum ama motorlar hakkında sürüş tecrubem yada bilgim yok işte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
Evet cbr500'ü canlı gördüm böyle geniş büyük motor olduğunu açıkçası belli ediyor. Konforu var servis kalitesi parça sıkıntısı yok vs. o konularda honda üzerine yok. Hızlanması r25'den daha iyise o zaman onu düşünmeye başlayabilirim, 188 gayet yeterli bir hız benim için şehir içinde max 170 yaparım zaten oda e5de falan.
R390 çok hoş fakat canlıda gördüm oyuncaktan farkı yok r25 bile daha kalıplı.
Arkadaşım selamlar,
Honda 500R alman için tek sebep söyleyeceğim.
Yedek parçaları inanılmaz ucuzdur.
Sadece orijinal boyalı ve stickerli yan grenaj 120 tl civarındadır.
500r kullanmadan gitmiyor yorumları yapanlar lakırdı doktorasına sahip adamlardır.Aldırış etme
Fiyat/performans oranı düşünüldüğünde sıfır alınırsa RC390 ikinci el alınacaksa 500R avantajlıdır.
Ama RC 390 peg lerin konumu ve alçak gidon yapısı nedeniyle 500 r den çok daha konforsuzdur.
Seçim sizin
-
27 Haziran 2016, 11:55
#12
TOTEMONS adlı üyeden alıntı
500r gitmiyormuş,ara bir modelmiş,
250sl 300 den daha düzgün bir motormuş
Rahmetli Kemal SUNAL filmleri çok seyrediyon anlaşılan
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
Arkadaşım selamlar,
Honda 500R alman için tek sebep söyleyeceğim.
Yedek parçaları inanılmaz ucuzdur.
Sadece orijinal boyalı ve stickerli yan grenaj 120 tl civarındadır.
500r kullanmadan gitmiyor yorumları yapanlar lakırdı doktorasına sahip adamlardır.Aldırış etme
Fiyat/performans oranı düşünüldüğünde sıfır alınırsa RC390 ikinci el alınacaksa 500R avantajlıdır.
Ama RC 390 peg lerin konumu ve alçak gidon yapısı nedeniyle 500 r den çok daha konforsuzdur.
Seçim sizin
Teşekkür ederim. Sanırım 500r alıyorum galiba fiyatıda iyi ikinci ellerinin. Peki böyle 15-20 bin km yapmış olanlardan alsam olurmu? çünkü diğerleri baya pahalı olmaya başlıyor 20 bin km sorun yaratırmı ömrü açısından?2 yıl götürsün gerisi yeter direk satıcam zaten.
Bu arada bilginiz varmıdır bilmiyorum ama ehliyetim yetersiz bunun ne kadar cezası olur? yani 35 kw üstü motorla çevirmede yakalandım her şeyim tam sadece ehliyetim yetmiyor ne olur bana maddi manevi?
Son 500r gözüküyor bunu alıcam anlaşılan parça ucuzluğu sevis ağı, kalitesi, konforu, 500cc olması, diğerlerine göre daha yapılı olması ve alıcağım sesde diğerlerinden daha güzel olucağını tahmin ediyorum açıkçası.
Teşekkür ederim hepinize bu arada üstte ki soruma yanıtı olan varmıdır acaba? ehliyet muhabbetine?
-
27 Haziran 2016, 12:05
#13
ssCi adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Sanırım 500r alıyorum galiba fiyatıda iyi ikinci ellerinin. Peki böyle 15-20 bin km yapmış olanlardan alsam olurmu? çünkü diğerleri baya pahalı olmaya başlıyor 20 bin km sorun yaratırmı ömrü açısından?2 yıl götürsün gerisi yeter direk satıcam zaten.
Bu arada bilginiz varmıdır bilmiyorum ama ehliyetim yetersiz bunun ne kadar cezası olur? yani 35 kw üstü motorla çevirmede yakalandım her şeyim tam sadece ehliyetim yetmiyor ne olur bana maddi manevi?
Son 500r gözüküyor bunu alıcam anlaşılan parça ucuzluğu sevis ağı, kalitesi, konforu, 500cc olması, diğerlerine göre daha yapılı olması ve alıcağım sesde diğerlerinden daha güzel olucağını tahmin ediyorum açıkçası.
Teşekkür ederim hepinize bu arada üstte ki soruma yanıtı olan varmıdır acaba? ehliyet muhabbetine?
500 R 35 kW diye biliyorum. 35kw-47ps
-
27 Haziran 2016, 12:09
#14
ssCi adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Sanırım 500r alıyorum galiba fiyatıda iyi ikinci ellerinin. Peki böyle 15-20 bin km yapmış olanlardan alsam olurmu? çünkü diğerleri baya pahalı olmaya başlıyor 20 bin km sorun yaratırmı ömrü açısından?2 yıl götürsün gerisi yeter direk satıcam zaten.
Bu arada bilginiz varmıdır bilmiyorum ama ehliyetim yetersiz bunun ne kadar cezası olur? yani 35 kw üstü motorla çevirmede yakalandım her şeyim tam sadece ehliyetim yetmiyor ne olur bana maddi manevi?
Son 500r gözüküyor bunu alıcam anlaşılan parça ucuzluğu sevis ağı, kalitesi, konforu, 500cc olması, diğerlerine göre daha yapılı olması ve alıcağım sesde diğerlerinden daha güzel olucağını tahmin ediyorum açıkçası.
Teşekkür ederim hepinize bu arada üstte ki soruma yanıtı olan varmıdır acaba? ehliyet muhabbetine?
Ehliyet konusunu ciddiye alın derim.
1.600 TL cezası var.Ruhsat sizin adınıza değilse ruhsat sahibinede aynı oran da ceza uygulanır.
Bir motor alınırken hangi kmde olursa olsun genel durumuna bakmak yetmez.
Bu nedenle iyi ve tanıdık bir ustayave servis bakımlı ise honda bayiden expertiz yapmak gerekir.
20 bin km bakım geçmişi muntazam olan bir makina için kesinlikle problem değildir.Alabilirsiniz.
-
27 Haziran 2016, 12:32
#15
Ninja 300un kalitesine laf diyen çıkacak mi diye baktım. Her zamanki gibi çıktı
Görüntüsü belkide içlerinde en iyisidir. 300 cc olduğuna bakmayın. Hondanin 500lugu gibi gider. R25den kalite olarak kat ve kat üstündür. Devir çevirir race makineye bindigini hissedersin. Ktm kullanıcısı olarak titreşimden dolayı yolda pegin düştüğünü bilirim.
Ayrıca devirsiz bir makina olacak honda ve ktm alirsaniz
R25de kalkışta ccbr 250 ile basa bas gittiğine gore geriye ninja kalıyor. 2 yılı geciktir kullanıyorum patlayana ya da motor beni bırak diyene kadar kullanacağım gibi duruyor ( eğer piyango vurmazsa )
Hayırlısı olsun.
-
27 Haziran 2016, 12:34
#16
500r 35kw limitine uyuyor.
motor freni sıkıntıysa rc alma; ben de duke 390 var, 5 viteste 80-90 giderken şöyle ellerimi bi bırakayım diyorum, motor anında yığılıyo.
çekiş arıyosan, zaten tek adres 500r. 500r son hızına zırt diye çıkarken diğerleri ıkına ıkına yapıyor.
bi de, yeter artık abi r25 demeyin; motorlar sorunlu.
-
27 Haziran 2016, 13:05
#17
TOTEMONS adlı üyeden alıntı
Ehliyet konusunu ciddiye alın derim.
1.600 TL cezası var.Ruhsat sizin adınıza değilse ruhsat sahibinede aynı oran da ceza uygulanır.
Bir motor alınırken hangi kmde olursa olsun genel durumuna bakmak yetmez.
Bu nedenle iyi ve tanıdık bir ustayave servis bakımlı ise honda bayiden expertiz yapmak gerekir.
20 bin km bakım geçmişi muntazam olan bir makina için kesinlikle problem değildir.Alabilirsiniz.
Hocam 1600 değil 1700-1800 civarı ehliyetsiz yakalanmanın cezası var. Fakat ehliyet yetersizliğinde, ehliyetsizlik cezasının yarısını yazıyorlarmış yani 700-800 tl civarı ve 15 gün içinde ödersek indirimden yararlanıyormuşuz, yanımızda motoru sürebilicek biri varsa bağlamıyorlarmış o alıp gidiyomuş.
Onca zamandır 25 bini aşkın km yaptım 1 kere çevirmeye yakalanmadım. İstanbul içinde gezmediğim gitmediğim yer kalmadı.
Büyük cc alıpta acaba bu riski göze alsam mı? en fazla bir kere yakalanırım oda yakalanıcağımı sanmıyorum 300-500 neyse cezasını öderim daha dikkatli olurum zaten yakalanacağımı sanmıyorum ama bilemiyorum riskede girmek istemiyorum fakat büyük cc motor istiyorum.
500r'ı tasarım olarak hiç sevmesemde mecbur kaldığımdan dolayı 2 yıl sürmek zorunda kalıcam. Kalite aksada diğerlerine göre çok iyi olsada içten içe istemediğim bir motor olarak görüyorum tek çare 500r diye almak istiyorum yarı yolda bırakmaz pişman etmez ama elimin altında istediğim motor olmaması çok sinirimi bozan bir durum.
Riske girmeye değermi acaba bilemiyorum 2 yıl az bir süre değil ki 1 yıl olsa tamam eyvallah. Bide keş param yok kredi çekicem, geriye ödeyeceğim para çok daha fazla zaten 500r'ın ikinci el piyasası o kadar iyi değilken bundan 2 yıl sonra kar yapmayı geçtim aldığın fiyattan çok aşağısına satarsın bide kredinin bana girecek olan faizi var işin içinde.
Hiç yoktan aldığımda büyük makina alıyım diyorum böylece riske girmiş olurum ama krediye 1 kere faiz öderim tekrar kredi çekip büyültme sorunum kalmaz elimde patlamaz yıllar boyu sürerim.
Bu konuyu kendi içimde biraz tartışıyım bakayım. İşin sonunda her türlü zararlı ben olucam 500r alırsam maddiyat olarak ve o zarara gireceğim ücreti ceza olarak vermek bana daha mantıksal geliyor açıkçası :D
20 bin kredi çeksem onu 26-27 olarak ödüyosun ki 3 yıl olarak.
Motoru satarken 16 ya falan gidecek oradan 4-5 bin zarardasın, 6-7 de faiz var.
Yeni kredi çekip yeni motor alıyorsun onunda faizini ödeyeceksin. Bunları hesapladığında aşırı bana giriyor açıkçası.
Yada tek bir kredi çekip cezalara katlanmak var açıkçası daha iyi olur diye düşünüyorum arkadaşlarım böyle diyor riske gir ne olacak çevirmeden kaçarsın diyorlar en kötüsü.
-
27 Haziran 2016, 13:13
#18
Ben rc 390 diyorum ,tek silindir olduğu için tork onda,selesi taş gibi ,ve oturuş pozisyonuda aynı 1000likler gibi yatık.Görüntü olarak o turuncu zaten.. Eğer bunu almazsanız cbr alın bence ,ninja 300 hoşuma gidiyor ama 250 gitmiyor.R25 zaten kızılay dağıtıyormuş gibi satılıyor.
Ktm
-
27 Haziran 2016, 13:19
#19
Bence ninja cbr500'den çok daha iyi
-
27 Haziran 2016, 13:25
#20
Arkadaşlar ben kime inanacağımı şaşırdım herkes farklı motorları savunuyorlar, ninja cbr500den iyi diyorlar, başka biri geliyor cbr500 en iyi ivmelenen motor diyor diyerleri o hızlara çıkmak için kıçını yırtıyor diyor. Ben kimin sözüne güvenicem ki herkes farklı bir şey diyor arada derede kalıyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)