UZUN YOLDA KULLANMAK İÇİN 14 BİNE HANGİ MOTOSİKLET?
Reklamlar
-
26 Haziran 2016, 20:25
#1
Merhaba arkadaşlar ben motosikletimi satıp cc yükseltmeye karar verdim. Bu cg ile biraz uzun yol yaptım(yaklaşık 300km kadar) ve beni benden aldı çok zevkliydi. Motosiklet değil, uzun yol yapmak zevkliydi. Bende uzun yolda motosikletin cc ve motosiklet eksikliklerini hissettim. Tırlar bile solluyor , araçlar sıkıştırıyor çok dertli. Bu yüzden 120 ile rahatça gidebilecek, titreşimsiz, parçası ucuz, yakıtı ideal bir motosiklet arıyorum. Plaka, ruhsat dahil maksimum 15000 TL'ye motosiklet arıyorum.(BOYUM 1.85 KİLO 78). Scooter olmasını istemiyorum mümkünse spor touring, chopper, enduro tarzı motosiklet istiyorum ve biraz ön yargılıyım Japon olmasını istiyorum. Hayırlı akşamlar.
Reklamlar
-
26 Haziran 2016, 20:31
#2
Suzuki inazuma den yana oy kullanıyorum
-
26 Haziran 2016, 20:32
#3
14.000 liraya 250 cc bir makina almanızı öneririm. Eski model 500-600 cc filan almayın sakın. Yüksek model az km 250 cc sınıfında dediğiniz yolu bıkmadan yaptırabilecek 2 model var. Suzuki İnazuma GW250 N/F ve Honda CBR250R
-
26 Haziran 2016, 20:39
#4
CBF 500
-
26 Haziran 2016, 20:50
#5
Uzun yol yapacakdaniz 110 120 bandinda 250 cc olarak inazuma f sadece isinizi gorur.inazuma f de en cam yuksek olup sizi ruzgarsan korur.Ss ve naked makinalar daha cok ruzgar almaktadir. Cbf 500 naked ve ayrica 14 15 bin tl civarlarinda bulamayabilirsiniz.
-
26 Haziran 2016, 21:06
#6
evet teşekkürler bilgi için. Ben zaten sıfır motosiklet istiyorum. İkinci ele güvenemiyorum. Benimde aklımda inazuma f ve honda cbr 250 var fakat inazuma f biraz pahalı gibi.
-
26 Haziran 2016, 22:36
#7
cbr250 yi tarif etmişin zaten
-
26 Haziran 2016, 22:43
#8
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
26 Haziran 2016, 22:46
#9
-
26 Haziran 2016, 22:46
#10
Aklıma inazuma geldi nedense.
-
26 Haziran 2016, 23:08
#11
-
26 Haziran 2016, 23:15
#12
Benelli tnt 250 de listeye girebilir
-
26 Haziran 2016, 23:16
#13
tecrübe olarak 600 cc motosikletlere uygun olduğumu düşünmüyorum. Hem sıfır araç istediğim için bütçemde el vermez. Şuan en büyük adaylar honda cbf250 ve inazuma f fakat inazuma f de pahalı
-
26 Haziran 2016, 23:18
#14
Eger ekipmaniniz tam ise ve sadece motora 14bin tl ayiriyor iseniz ben şahsen bajaj pulsar 200rs bakardım. Oda sırf abs olduğu için üzerine kalan paraya yan ve arka çanta alıp uzun yola hazırladım, illa japon istiyorsanız ikinci el az kilomrtreli bi inazuma olabilir. Sıfır japon ise honda cbr 250r olacaktır. Gerçi ben crf 250l seviyorum ama siz sever misiniz bilmem.
-
26 Haziran 2016, 23:26
#15
Gv250 al keyifli keyifli kullan yoksa birazdan 'az daha koy Ybr al'cılar gelecek. ( Sonunda bu espriyi ben de yaptım )
-
26 Haziran 2016, 23:45
#16
HaktanAksu adlı üyeden alıntı
Gv250 al keyifli keyifli kullan yoksa birazdan 'az daha koy Ybr al'cılar gelecek. ( Sonunda bu espriyi ben de yaptım
)
hyosung düşünmüyorum. Kronik sorunu var diye duydum sanki ve yedek parçası servisi sıkıntı.
Taygunho adlı üyeden alıntı
Eger ekipmaniniz tam ise ve sadece motora 14bin tl ayiriyor iseniz ben şahsen bajaj pulsar 200rs bakardım. Oda sırf abs olduğu için üzerine kalan paraya yan ve arka çanta alıp uzun yola hazırladım, illa japon istiyorsanız ikinci el az kilomrtreli bi inazuma olabilir. Sıfır japon ise honda cbr 250r olacaktır. Gerçi ben crf 250l seviyorum ama siz sever misiniz bilmem.
bajaj da düşünmüyorum. crf 250 düşündüm ama rüzgar olayı sıkıntı
-
26 Haziran 2016, 23:57
#17
-
27 Haziran 2016, 00:48
#18
Inazuma f: + konforlu, artçımı sürüş için ideal, malzeme kalitesi yüksek, üzerinde gelen lastikler dublop.
- görüntüsü biraz demode, servis çok yaygın değil ve yedek parça pahalı.
Cbr 250: + Honda motor, yaygın servis ve nispeten ucuz yedek parça, respol dizaynı ilgini çekiyorsa cezbedici bir görünüm, kuvvetli ikinci el.
- üzerinde gelen lastikler kötü, standart bir motosiklet.
R25: + Agresif görünüş ve sürüş karakteristiği, üzerinde gelen lastikler iyi, orjinal aksesuar seçeneği çok, Yamaha kalitesi
- Pahalı aksesuarlar. Sert süspansiyon.
-
27 Haziran 2016, 00:58
#19
harun27 adlı üyeden alıntı
yamaha mt25
çıplak bir motosiklet olduğu için uzun yolda çok fazla rüzgar alıp yorar.
wind16 adlı üyeden alıntı
Inazuma f: + konforlu, artçımı sürüş için ideal, malzeme kalitesi yüksek, üzerinde gelen lastikler dublop.
- görüntüsü biraz demode, servis çok yaygın değil ve yedek parça pahalı.
Cbr 250: + Honda motor, yaygın servis ve nispeten ucuz yedek parça, respol dizaynı ilgini çekiyorsa cezbedici bir görünüm, kuvvetli ikinci el.
- üzerinde gelen lastikler kötü, standart bir motosiklet.
R25: + Agresif görünüş ve sürüş karakteristiği, üzerinde gelen lastikler iyi, orjinal aksesuar seçeneği çok, Yamaha kalitesi
- Pahalı aksesuarlar. Sert süspansiyon.
görüşleriniz için teşekkürler bunlara bakınca honda daha ağır basıyor
-
27 Haziran 2016, 01:08
#20
Kendi motorumu tavsiye ederim (cbr250r). Bir racing katagorisinde olsada sport turing'dir kendisi. Uzun yol için gerekli olan güç ve hız yeterli seviyede karşılar. Oturuş pozisyonu nispeten rahattır çok da rahat değil ama kesinlikle bir racing tarzı da yok hem tip hem servis ağı tatminkar. Pişman etmez aradığınız fiyat aralığının en üst sınırında ama tercih edilesidir kendisi.
Edit: Artçılı bir sürüş rahat olmayacaktır. Solo geziler için öneririm.. Eğer artçı her daim olur derseniz suzuki inazuma'ya bakın birde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)