UZUN YOLDA KULLANMAK İÇİN 14 BİNE HANGİ MOTOSİKLET?
Reklamlar
-
28 Haziran 2016, 12:18
#81
Mersin İl Temsilcisi
bazen25 adlı üyeden alıntı
Dostum senin tercih ve isteklerine uygun görünen BMW K ve RT serileri, onların ikinci hatta beşinci elleri bile bu rakama yok (15), o rakama alınabilecek senin isteklerini karşılayabilecek, yani hem ayranım dökülmesin, hem ... diyenler için (tamamen şaka) öyle bir dünya yok malesef. Seçenekler ikinci el ve scooter, seçeneklerini herkez yazmış .Uzun gezide cbr ve türevleri olmaz onu gecin, naket var eski enduro var 250cc kros türevleri var sıfır mondi rx3 var, senin istediğin türde bu rakama motor olsa yok satar emin ol. Kendi adıma 8-9 u bir araya getirsem 99-2000 arası freewind veya f650 yi hiç düşünmeden alırım, biraz daha yukarı çıksam 13-14 gibi bi transalp yada xt660 alırım, bunlar uzun yol ve gezi için tabi, şehir içinde ve arada yol da yapacaksam 250 ve üzeri scooter bakarım, 650 cc bana büyük diyorsan TEMİZ karbüratörlü gv al derim, kronik sorunu falan da kulaktan dolma sallamasın kimse (hele bana hiç sallamasın)
aynını yazarım ben de..
gv için de, freewind için de, gs500 için de, aprilla pegaso içinde, dominatör,gv 650, sv 650 s, hyosung gt 650, gt250, suzuki bandir 600,650,1200 s modeller için de, kawasaki er6n, f içinde.. en az 100 değişik marka ve model sayabilirim..
ducatiler,, bmw ler, triumph, aprilla, HD leri bazı modelleri, africa twin, super tenere... hem bunların çoğu da banditler hariç 10 bin ve altında..
suzuki bandit 650s ve suzuki sv 650 s modelleri dünyada en çok satan modellerden.
ama ülkemizde olmadı.. lakin hala avrupanın gözdesi.
ve saydığım bu motorların %95 ini bizzat kullandım ya da kullanan kişiden bire bir tecrübesini dinledim..
neyse,
Bazen25, tecrübelerin gerçekten saygı duyulacak cinsten..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
DKN adlı üyeden alıntı
)))))))))))))))))))))))))))
Reklamlar
-
28 Haziran 2016, 12:29
#82
Sizin istekleriniz 120 + ile rahat yolculuk + ucuz parça + az yakıt ise tek adresiniz CBR 250. İnazuma gerçekten kaliteli konforlu ve güzel bir motor ancak gerek ilk alırken vereceğiniz 14 bin tl bandının üzerindeki fiyat, gerek parça ve bakım masraflarının cbr a göre 2 tık yukarda olması ve en kötüsüde yakıt konusu. CBR ile 1 depo ile 400km (denenmiştir) gidebilirken inazumada bu sadece hayal olur.
CBR ile artçılı uzun yol yapabilirsin ancak artçı sırtında yolculuk yapacaktır pek hoş bir durum değil. Her motorun + ları ve - leri vardır tercih sizin.
-
28 Haziran 2016, 12:30
#83
YÜREKCE hocam aklın yolu bir, tv de net de yayınlanan, arkasında kamyonla ekipman taşıyıp belgesel çekenleri saymazsak "long way down" gibi uzun yol yapanların tercihleri nerde africa twin (2000 e kadar) nerde tenere , yani nerde karbüratörlü motor var onlarla geziyorlar neden? cünkü BASİT 90 oktanda koysan 80 oktanda koysan gidiyor, benzinde su mu var aç karbüratörün altındaki vidayı arada boşalt git, sigortaya tel bağla git, akü bitti vurdur git, bunları enjeksiyonlu makinalar da yapamazsın . Konu yazının arkadaşın başlığı ile ilgisi olmayıp, özel yazışma tarzında olmuştur,kusura bakmayın.
-
28 Haziran 2016, 12:59
#84
Başlık iyi iş yaptı. Sonuç belli halbuki .Kimse yazmamış sanırım ,bende kendi motorumu önereyim de ortalık yeşillensin :
Kardeşim kawasaki z250 sl al .Nisan ayında 750 km yol yaptım .Çanakkaleye gidip geldim .Ama çok yoruldum
-
28 Haziran 2016, 14:54
#85
bazen25 adlı üyeden alıntı
Dostum senin tercih ve isteklerine uygun görünen BMW K ve RT serileri, onların ikinci hatta beşinci elleri bile bu rakama yok (15), o rakama alınabilecek senin isteklerini karşılayabilecek, yani hem ayranım dökülmesin, hem ... diyenler için (tamamen şaka) öyle bir dünya yok malesef. Seçenekler ikinci el ve scooter, seçeneklerini herkez yazmış .Uzun gezide cbr ve türevleri olmaz onu gecin, naket var eski enduro var 250cc kros türevleri var sıfır mondi rx3 var, senin istediğin türde bu rakama motor olsa yok satar emin ol. Kendi adıma 8-9 u bir araya getirsem 99-2000 arası freewind veya f650 yi hiç düşünmeden alırım, biraz daha yukarı çıksam 13-14 gibi bi transalp yada xt660 alırım, bunlar uzun yol ve gezi için tabi, şehir içinde ve arada yol da yapacaksam 250 ve üzeri scooter bakarım, 650 cc bana büyük diyorsan TEMİZ karbüratörlü gv al derim, kronik sorunu falan da kulaktan dolma sallamasın kimse (hele bana hiç sallamasın)
Ya benim anlamadığım böyle 600-700 cc motosiklet alıcam diye başlık açsam eğitimin var mı tecrüben yeterli mi diye herkes topa tutar fakat 14 binim var SIFIR ne alayım sorusuna git ikinci el 650cc cruiser yok transalp (sorun sadece cc değil motosikletin ağırlığı da var) öneriyorsunuz ama tabii ki sizin fikriniz saygı duyarım teşekkürler
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Araba önerisine bende katılıyorum
matrax33 adlı üyeden alıntı
transalpler çok dayanıklı, uzun ömürlü motorlar elindeki parayla 2005-2006 model temiz bişey bulabilirsin. expert hizmeti alarak güzel bi translp sahiibi olabilirsin. ve uzun yolda o kadar keyifli ki senin alternatiflerinden çok
üstün bir motor.
ben hala ısrar ediyorum. eğerki alırsan emin ol teşvik eden herkese teşekkür edeceksin.
saygılarımla.
Belki haklısınız alırsam çok memnun kalıcam ama belki de alıcam adam çok hor kullanmış olacak bin km sonra motosiklet pert olacak ve benim 4 yılım boşa gidecek.
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
Kafayi yedirir bu millet insana
uzun yola cbr tavsiye edenler . Hani sahip olmasak kullanmasak yutacagizda.. 14 bine alabilecegin en konforlu en uzun omurlu en az titresimli en guclu motorlarin basinda Transalp XL 650 gelir..uzun yolda guc gerekir tork gerekir.. cbr ile boyun fitigimi yapmak istiyorsunuz arkadasi..
Daha öncede söylediğim gibi tecrübem yok ve ikinci el istemiyorum ama belki bu 250cc sınıf bandından sonra tercih edilebilir
yürekçe adlı üyeden alıntı
Biliyorsanız, söyleyin alalım vs söylemler..
soruyorsan, gelen yorumu küçümsemeyueceksin..
ne alırsanız alın
tekeriniz düz bassın
Benle dalga geçene bende öyle cevap veririm ne yapayım. Ayrıca biliyorsanız söyleyin alalım derken ciddiydim. Yok efendim 10 bin ve üstü rakamlara 250cc verenler de akıl fikir verilsin. Sanki biz istemiyoruz 10 bine 600 cc olsun.
bazen25 adlı üyeden alıntı
hocam ben o tabiri arkadaş için yazmadım, şahsına değil,özetlemek için kullandım. Yada söyle yazayım " yer çekimsiz ortamda elma yiyeyim, ama tadı muz gibi gelsin"
Biraz öyle oluyor ama para kolay kazanılmıyor
Sam@ adlı üyeden alıntı
MT03 bak istersen, cbr250 varsa seçeneklerin arasında MT03 neden olmasın..
Naked çok rüzgar alır diye biliyorum ve vergi dilimi yüksek
MoRFy adlı üyeden alıntı
Sizin istekleriniz 120 + ile rahat yolculuk + ucuz parça + az yakıt ise tek adresiniz CBR 250. İnazuma gerçekten kaliteli konforlu ve güzel bir motor ancak gerek ilk alırken vereceğiniz 14 bin tl bandının üzerindeki fiyat, gerek parça ve bakım masraflarının cbr a göre 2 tık yukarda olması ve en kötüsüde yakıt konusu. CBR ile 1 depo ile 400km (denenmiştir) gidebilirken inazumada bu sadece hayal olur.
CBR ile artçılı uzun yol yapabilirsin ancak artçı sırtında yolculuk yapacaktır pek hoş bir durum değil. Her motorun + ları ve - leri vardır tercih sizin.
Evet bazı isteklerimden ödün verip cbr yada biraz daha borçlanıp inazuma f
fedos adlı üyeden alıntı
Başlık iyi iş yaptı. Sonuç belli halbuki .Kimse yazmamış sanırım ,bende kendi motorumu önereyim de ortalık yeşillensin :
Kardeşim kawasaki z250 sl al .Nisan ayında 750 km yol yaptım .Çanakkaleye gidip geldim .Ama çok yoruldum
En başta aklıma sl vardı fakat boy kilo belli motosiklet altımda çok küçük kalır düşüncesindeyim.
-
28 Haziran 2016, 18:22
#86
Başlığı tekrar okudum da haklısın, 300 km sonra değiştirmeye kalkmışınız , bence 3-5 bin daha yapın en azından sezonu geçirin ondan sonra değiştirin. Bu parayı da emin olun bir tek siz, zor kazanmıyorsunuz. Ayrıca sıfır aldığınız, alacağınız motorunda hiç sorunsuz olacağının ne garantisi var. Diyelim sıfır capon aldınız, ilk serviste gittiniz, 1 km gitmeden sıkıntı yaşadınız yağ koymamış servis motoru sarmışınız (bunlar olmamış işler değil)servisle mahkeme b.k püsür bir dünya iş, ee sezon bitti, mahkeme sürüyo, para yok motor yok, bu para herkes için değerli, bende ev kirası veriyorum, çocuk büyütüyorum, tek başıma ev geçindiriyorum bu işe bu kadar takılırsanız "ana km geldi şimdi servise gidicem kaç para acaba ?, eyvah km artıyo satarken nekadar zarar edicem, motora binicem ama benzin çok para" gibi gibi düşünmeye başlarsınız zevk de alamazsınız.
-
28 Haziran 2016, 20:12
#87
bazen25 adlı üyeden alıntı
Başlığı tekrar okudum da haklısın, 300 km sonra değiştirmeye kalkmışınız , bence 3-5 bin daha yapın en azından sezonu geçirin ondan sonra değiştirin. Bu parayı da emin olun bir tek siz, zor kazanmıyorsunuz. Ayrıca sıfır aldığınız, alacağınız motorunda hiç sorunsuz olacağının ne garantisi var. Diyelim sıfır capon aldınız, ilk serviste gittiniz, 1 km gitmeden sıkıntı yaşadınız yağ koymamış servis motoru sarmışınız (bunlar olmamış işler değil)servisle mahkeme b.k püsür bir dünya iş, ee sezon bitti, mahkeme sürüyo, para yok motor yok, bu para herkes için değerli, bende ev kirası veriyorum, çocuk büyütüyorum, tek başıma ev geçindiriyorum bu işe bu kadar takılırsanız "ana km geldi şimdi servise gidicem kaç para acaba ?, eyvah km artıyo satarken nekadar zarar edicem, motora binicem ama benzin çok para" gibi gibi düşünmeye başlarsınız zevk de alamazsınız.
ne dediğiniz gayet iyi anlıyorum. fakat karşılaşabileceğim sorunları en aza indirmek için uğraşıyorum. yani 0 motosiklette mi sorunla karşılaşma olasılığı yüksek, 2.el motosiklette mi daha yüksek. Ayrıca kimse kimsenin ne yaşadığını bilmiyor yargılamak düşmez ve galiba yanlış anlaşıldım motosiklette uzun yol tecrübem 300km motosiklet tecrübem toplam 4300 km (4000 şehir içi kullanım).
-
28 Haziran 2016, 20:16
#88
Er6f veya gsf650 bandit. 650 lik banditlerde abs standart.
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)