mrb arkadaşlar iyi günler 20 bin liraya kadar çıkabilirim beni üzmeyecek hem teknik hem yakıt açısından naked önerir misiniz? 2.el . bu arada gsr 600 gönlümde hep olmuştur bilgisi olan varsa gsr 60 hakkında yardımcı olabilir mi
mrb arkadaşlar iyi günler 20 bin liraya kadar çıkabilirim beni üzmeyecek hem teknik hem yakıt açısından naked önerir misiniz? 2.el . bu arada gsr 600 gönlümde hep olmuştur bilgisi olan varsa gsr 60 hakkında yardımcı olabilir mi
XJ6. Hem konfor hem yakıt hem ses.
GSR 600 daha güçlüdür, karakteri de daha agresiftir. Konfor da XJ6 gibi değildir. Biraz daha fazla yakar.
teşekkürler
xj6 iyidir arka lastik görüntüsü sorun değilse
Gsr 600 derim bende çok çılgın.. Sağlam tecrübe ister..
Dostum bende bir çok motor arasında kalmıştım kaldığım motorlar ise: Mt-07, Xj6, Kawasaki Z750, Kawasaki Z800, Honda CB 900 Hornet.
İkinci el olarak fiyatlarına baktığımızda Z750 ve Z800 senin bütçeni aşıyor hatta benimde aştığı için eledim onları fakat gönlüm z800'de ve bunlar baya yakar ele direk.
Şimdi MT-07 tork canavarı, şekli şemali güzel, sesi 2 silindirden alabileceğin en güzel seslerden birisi böyle güzel homurdanması var titreşim elbette 4 silindirli makinalara göre var, şehir cambazı, ağırlık merkezi çok dengeli aralarda falan çok rahat ediyorsun, gaz kolu biraz hassastır pek hata affetmez hatta hiç affetmez gibi. 1 vites ani gaz açmayla direk tekere geliyor 2 ci vitesde debriyajı tokatlaman lazım vs.
Eğer pek tecruben yoksa mt 07 sana göre değil ama tecrubem var dersen alabilirsin.
900 Hornet'e gelirsek bir motovloggerin videolarında keşfettim makina çok hoş sesi olsun torklanması olsun son sürati olsun vs çok yaktığı için eliyorum ve eski model yani 2005 ve 2007 arası bulabiliyorsun 10 11 yıllık makinalar tamam saat gibi çalışsada yeni teknolojili makinalar almakta her zaman fayda var o kadar eskiye gitmeye gerek yok.
Geriye Xj6 kalıyor ve benim karar kıldığım makinadır. Brezilyanın atası seçilmiştir her motorcunun altında vardır mutlaka 1 tane.
Konforu çok iyi, arka tekeri 160 görüntüye önem veriyorsan pek hoşuna gitmeyebilir. Torku falan iyi beygiride makul, alt devirleri gayet sakin şehir içinde hö hö diye atlamıyor sağ sola. Ama 7 bin devirden sonra yamaha r6 oluyor :D
Ses desen mükemmel bir sesi var, titreşim desen nerden bakarsan hiç yok belli bir devir aralığında seleden hafif hissetiriyor ama rahatsız edici bir titreşim söz konusu değil bana göre.
Motorda kronik sorun daha duymadım problem yaşayanada rastlamadım, sürüp memnun kalmayanıda hiç duymadım.
Yakıtı 100km'de 4 ila 4.7 arası değişmekte bu tamamen size bağlı çok az basarsanız 3.8 yaktıranlarda varmış duyduğum kadarıyla.
Alabileceğiniz en iyi 600lük 4 silindirli, az yakan, vergi düşmanı olmayan, hata affeden, yüksek devirleri çok hoş olan, sesi şekli şemali özellikle rizoma akesuarlar ile donatınca hayli yakışıklı olan bir makina.
Kanımca Xj6 sizin motorunuz efenim hayırlı olsun.
ALN1001 diye bir manyak var onu bir izle Xj6 videolarını :D apaçinin tanrısıdır fakat çok eğlencelidir salağın videoları
Not: Kullandığı egzos ise escape atalla diye geçer böyle boru gibi bişi ve alt devirlerde homurdanmaları chopperimsi gibidir pek 4 silindir sesine benzetemesemde yine hoş sesi var o egzosunda, brezilyada ki herkesde o egzos var fakat sana Two bro. yada Akro öneririm onlarda ki ses video ki sesden bam başka emin ol alakası yok çünkü bunların egzosları çok farklı motorun sesi bu değil yani
Motorun şu anki fiyatı 2 ci el olarak en düşük 17.900'den başlıyor, temiz güzel 20-21'e rahat bulabilirsin az km yapmış.
Fiyat olarakta çok uygun o sınıf içerisinde çünkü 2013 ve 2015 arası 17-22 arasına satılan 600cc 4 silindir motor bilmiyorum
600 cc dersen xj6 derim. 1000 dersen z1000. bu arada 600 cc öyle sürülür işte herkes uyandı, güneş doğdu, ayılar ininden çıktı, kutuplarda ki buzullar eridi.. hey yavrum hey içimde fırtınalar koptu kalbim bir başka çarptı
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
ducati monster 696 alabilirsin.
teşekkürler arkadaşlar ducati sanırım parça fiyatı yönunden skıntı cıkarabılır videodakı adam tam kırık :D
İkinci el Ducati tavsiye etmem.
Açıkçası bu devirde ABS olmayan motorsiklet hiç tavsiye etmem. 600+cc naked deyince sıkıntılı cihazlardan bahsediyoruz.
CB900F Hornet kullandım 2-3 sene. Gelmiş geçmiş en fonksiyonel, rahat, dayanıklı ve bütüncül naked'lardan biri. SS bozması olmayan son gerçek Honda naked'ı. Bence yerine geçen CB1000R'dan daha iyi bir motorsiklet. Görünce hâlâ gözüm kalıyor. Çok hafif. Gücü normal, ama torku muazzam. Titreşim hiç bir devirde yok. Motor acaip sorunsuz ve dayanıklı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)