İlk Düşüş Gidon Yamukluğu (Resimli)
Reklamlar
-
23 Haziran 2016, 17:10
#1
Merhaba arkadaşlar, motorumu daha 2 gün önce almıştım dar bir ara sokakta tek yön sanıp biraz geniş döndüm virajı ve karşıdan araba geldi ve motoru oldugu yere bıraktım kendimi 1,5 metre kadar motorun ilerisinde buldum. Serviste koruma demiri kalmadıgı için haftaya taktırcaktım o yüzden hiç koruma demiri yoktu üstünde o canımı sıktı. Birde Gidon 1-2cm kadar yamuldu. Sol aynam gevşedi. Servisi aradım direksiyon değişçek elimizde yok pazartesi gelin dediler. İlk motorum ve daha 200km de oldugu için canım sıkıldı sizle paylaşıyım isterim. Tekeriniz düz bassın.
Birde motorun başka kontrol etmem gereken yeri var mı?
http://i.hizliresim.com/z4jq44.jpg
http://i.hizliresim.com/GzmXz3.jpg
http://i.hizliresim.com/y4694N.jpg
Reklamlar
-
23 Haziran 2016, 17:16
#2
geçmiş olsun, gidon değişiminde komple baktırmanı tavsiye ederim.
-
23 Haziran 2016, 17:30
#3
Ben 9-10 kez düştüm. Genelde düşmelerim frenlemeden ( lastikler çok kötüydü şimdi michelin ) daha sonrasında ise yerlerin sabunlu su olması virajlarda yanlış girme vs genelde tecrubesizlik diyelim.
Düşmeler sonucu gidonum yamulmadı fakat hep amortisörlerim sorun çıkarttı devamlı tornaya gitti her düşmede hemen yamuluyor çünkü gidonum büyük chooper olduğu için ( çin malı çöp ) ve düşer düşmez gidon koruma demiri görevi görüyor ondan kaynaklı böyle oluyor.
Amortisörlerini kontrol ettir kısaca baya pahalıya patlıyor ve gidonu yamuk gösteren amortisörler olur genelde bildiğim kadarıyla.
-
23 Haziran 2016, 17:33
#4
Vikings96 adlı üyeden alıntı
Ben 9-10 kez düştüm. Genelde düşmelerim frenlemeden ( lastikler çok kötüydü şimdi michelin ) daha sonrasında ise yerlerin sabunlu su olması virajlarda yanlış girme vs genelde tecrubesizlik diyelim.
Düşmeler sonucu gidonum yamulmadı fakat hep amortisörlerim sorun çıkarttı devamlı tornaya gitti her düşmede hemen yamuluyor çünkü gidonum büyük chooper olduğu için ( çin malı çöp ) ve düşer düşmez gidon koruma demiri görevi görüyor ondan kaynaklı böyle oluyor.
Amortisörlerini kontrol ettir kısaca baya pahalıya patlıyor ve gidonu yamuk gösteren amortisörler olur genelde bildiğim kadarıyla.
Hocam korkutma beni ya :/
-
23 Haziran 2016, 17:36
#5
-
23 Haziran 2016, 17:37
#6
modifix adlı üyeden alıntı
Hocam korkutma beni ya :/
Sağ düştü diyelim, gidona motorun ağırlığı biniyor fakat ön tekerlekte dışarıya doğuru baskı yapıyor haliyle amortisörler ters ittirme gücünden yamuluyor. Gidon kolay kolay yamulmaz bence amortisördür o gidon yamu dururken düz gidiyorsa çok büyük ihtimal amortisördür ama usta daha iyi bilir. Gidon ucuzda amortisörlere ben habire 200-250 bayılıyorum tornaya gidiyo işçilikle. Geçmiş olsun.
VE aklında bulunsun ben çok düştüm. Yani o yolun tek yön olması senin illa virajı tır gibi alıcağın anlamını taşımaması lazım orada karşına araba değil, insan hayvan cisim yol çalışmadan kaynaklı yerler çukurdur bir sürü şey gelebilir başına. O kadar gereksiz yatırırsan en ufak bir şeyde pat diye indirirsin motoru çünkü elinden bir şey gelmez.
Her zaman en kötüsünü hayal ederek sür motorunu.
-
23 Haziran 2016, 17:51
#7
güzelim motorun.. canı çıkmış henüz 200 km de
-
23 Haziran 2016, 17:56
#8
DKN adlı üyeden alıntı
güzelim motorun.. canı çıkmış henüz 200 km de
Hocam ben biraz içime su serpersiniz diye açmıştım başlığı o kadar kötümü durum
-
23 Haziran 2016, 18:04
#9
modifix adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, motorumu daha 2 gün önce almıştım dar bir ara sokakta tek yön sanıp biraz geniş döndüm virajı ve karşıdan araba geldi ve motoru oldugu yere bıraktım kendimi 1,5 metre kadar motorun ilerisinde buldum. Serviste koruma demiri kalmadıgı için haftaya taktırcaktım o yüzden hiç koruma demiri yoktu üstünde o canımı sıktı. Birde Gidon 1-2cm kadar yamuldu. Sol aynam gevşedi. Servisi aradım direksiyon değişçek elimizde yok pazartesi gelin dediler. İlk motorum ve daha 200km de oldugu için canım sıkıldı sizle paylaşıyım isterim. Tekeriniz düz bassın.
Birde motorun başka kontrol etmem gereken yeri var mı?
http://i.hizliresim.com/z4jq44.jpg
http://i.hizliresim.com/GzmXz3.jpg
http://i.hizliresim.com/y4694N.jpg
gidonu boruyla düzelt ya da 25 tlye al
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
Vikings96 adlı üyeden alıntı
Sağ düştü diyelim, gidona motorun ağırlığı biniyor fakat ön tekerlekte dışarıya doğuru baskı yapıyor haliyle amortisörler ters ittirme gücünden yamuluyor. Gidon kolay kolay yamulmaz bence amortisördür o gidon yamu dururken düz gidiyorsa çok büyük ihtimal amortisördür ama usta daha iyi bilir. Gidon ucuzda amortisörlere ben habire 200-250 bayılıyorum tornaya gidiyo işçilikle. Geçmiş olsun.
VE aklında bulunsun ben çok düştüm. Yani o yolun tek yön olması senin illa virajı tır gibi alıcağın anlamını taşımaması lazım
orada karşına araba değil, insan hayvan cisim yol çalışmadan kaynaklı yerler çukurdur bir sürü şey gelebilir başına. O kadar gereksiz yatırırsan en ufak bir şeyde pat diye indirirsin motoru çünkü elinden bir şey gelmez.
Her zaman en kötüsünü hayal ederek sür motorunu.
bilip bilmeden yorum yapmayın cbfnin ön çatal yan yatmayla yamulmaz hele ki böyle düşük hızlarda
-
23 Haziran 2016, 18:24
#10
Gidonda çok bi yamukluk yok gibi, bi elinle sıkıca tut diğer elinle çek düzelt, olmadı boruyla düzelir
Çizik yerlere de iki fıs sprey sık tamam işte en büyük derdin böyle olsun
-
23 Haziran 2016, 18:52
#11
RiDeR_2 adlı üyeden alıntı
Gidonda çok bi yamukluk yok gibi, bi elinle sıkıca tut diğer elinle çek düzelt, olmadı boruyla düzelir
Çizik yerlere de iki fıs sprey sık tamam işte en büyük derdin böyle olsun
Teşekkürler stunt ve rider_2 bende böyle içimi rahatlatıcı yorumlar bekliyordum her ne kadar normal şeyler olsada ilk düşüş ve motor yeni oldugu için içim cız etti. Sagolun arkadaşlar. Pazartesi servise götürcem en iyisi onlar halletsin artık parası ne kadarsa, bana geri 0 gibi versinler. Temennim o yönde. Birtek çizikleri spreyle ben kapatiyim dediginiz gibi
-
23 Haziran 2016, 19:02
#12
oje kullanabilirsin bence spreyden iyi serviste gidon 50 tl işçilik alırlar takarken başka masrafın yok
-
23 Haziran 2016, 19:15
#13
Amortisörü anlamak için fazla hızlı gitmeden boş bi alanda iki elini bırak,saga sola gitme,depo tokatlama felan yoksa sıkıntı yok
-
23 Haziran 2016, 19:39
#14
takacak birşey yok. ilk motor mutlaka düşecek zaten. hatta defalarca.
-
23 Haziran 2016, 19:49
#15
Olur öyle şeyler. Böyle böyle öğreniliyo işte.Gidonu değiştirmek yerine düzelttir. Değişecek kadar yamukluk farketmedim ben. Honda çinli tenekeler gibi yana yatmayla ön takım masrafı çıkarmaz. İçini ferah tut. Çizikleride bence kapatma. Nazarlık kalsın 😊
-
23 Haziran 2016, 20:03
#16
Eyvallah arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkürler. Birde sinyalin altında ufak bir çatlak oluşmuş. Saglık olsun diyelim . Cbfmi uzun km ler sürücem inşallah daha
-
23 Haziran 2016, 20:21
#17
modifix adlı üyeden alıntı
Teşekkürler stunt ve rider_2 bende böyle içimi rahatlatıcı yorumlar bekliyordum her ne kadar normal şeyler olsada ilk düşüş ve motor yeni oldugu için içim cız etti. Sagolun arkadaşlar. Pazartesi servise götürcem en iyisi onlar halletsin artık parası ne kadarsa, bana geri 0 gibi versinler. Temennim o yönde. Birtek çizikleri spreyle ben kapatiyim dediginiz gibi
servise böyle dersen gidon ve çizik parçalar sıfırıyla değiştirilir, sağlam fatura çıkarırlar. öyle demeyin, çözüm önerileri ve fiyat teklifi alın, diğer seçenekleri de değerlendirin derim.
-
23 Haziran 2016, 20:46
#18
Pazar düştüm ve aynı şey benim de başıma geldi. Düştüm, gidonun sol tarafı içeri doğru epey yamulmuş şekilde kaza mahallinden işe geldim.
Alyan takımı bulup o anahtar takılan yerin sağ ve solundaki 4 zımbırtıyı çıkardım. Alt civataları v.s. de dahil. Sonrasında ayarlayıp aynı şekilde geri taktım. Ve şuan problemsiz dümdüz. Epey denemeler yaptım. Hatta sonrasında gidip motosiklet tamircisine de gösterdim, problem yok sapasağlam dedi hem sürüş testi hem alyanla tekrar sıkarak.
Denemeniz iyi olur. Tamirci direkt öpebilir. Geçmiş olsun.
-
23 Haziran 2016, 21:07
#19
Nazarlık olmuş. Bişey olmaz. Kazasiz belasiz surusler
-
23 Haziran 2016, 21:31
#20
Geçmiş olsun kardeşim nazara gelmişsin allah bidaha göstermesin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)