Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ön Arka Dişli İle İlgili

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    bende 100'lük motosiklet var ön dişli 15 arka dişli 38 düz yolda iyi gidiyorda yokuşlu yollarda ölüyor 1.viteste bile bayılıyor iki kişi zaten çekmiyor şimdik benim sorum şu ön dişliyi ve arka dişliyi kaçlık dişlilerle değiştirmem lazım hem sürat olsun hemde yokuşlu yollarda çok rahat gitsin iki kişi çeksin bide 125'lik 150'lik yaptırmak için nelerin değişmesi lazım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Ege Anıl EFE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir/Bormova
    Motosikleti
    Ducati Monster 696, Triumph street triple, Xmax 25
    Dişliyi kucultursen tork artar,top speed düşer.
    Dişliyi büyültürsen tork düşer, top speed artar

  3. #3
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı Ege Anıl EFE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişliyi kucultursen tork artar,top speed düşer.
    Dişliyi büyültürsen tork düşer, top speed artar
    Ön dişli için geçerli bunlar değil mi?

  4. #4
    Ege Anıl EFE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir/Bormova
    Motosikleti
    Ducati Monster 696, Triumph street triple, Xmax 25
    Aynen ,eklemeyo unutmuşum. Yazdığım şey on dişli için gecerli

  5. #5

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Alıntı farfur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 100'lük motosiklet var ön dişli 15 arka dişli 38 düz yolda iyi gidiyorda yokuşlu yollarda ölüyor 1.viteste bile bayılıyor iki kişi zaten çekmiyor şimdik benim sorum şu ön dişliyi ve arka dişliyi kaçlık dişlilerle değiştirmem lazım hem sürat olsun hemde yokuşlu yollarda çok rahat gitsin iki kişi çeksin bide 125'lik 150'lik yaptırmak için nelerin değişmesi lazım
    Ön dişliyi 14 yapabilirsin.

  6. #6
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Ön dişliyi 14 yapsan yeterli olur. Zinciri bile değiştirmeye gerek olmadan fazla para harcamadan sorunun çözülür.

  7. #7
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Mevcut motorun hem yokuş performansını arttıran,hemde son süratini arttıran bir dişli icat edilmedi henüz...
    Edileceğide yok...
    Birinden taviz vermelisin...

  8. #8

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    dişliyle falan olmaz o iş,dişliyi küçültürsen yokuşu bir nebze daha rahat cıkarsınki öyle aman aman pek fark olmaz ama düz yolda motor bağırır bağırır gitmez,dişliyi büyütürsen yokuşu hiç çıkamazsın ama düzde az daha süratin artar,ama dediğm gibi beklentin kesinlikle yüksek olmasın,yapmaya değmez bence

    senin yapacağın,bir motorcuya gidip 125 veya 150cc piston silindir grang ve kapak alıp motorun hacmini büyüttüreceksin,zaten motorcuya derdini anlatınca sana ne yapacağını ve kaça mal olcağını söyler

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    çok sağolun 100lük motor sadece 125lik oluyormuş doğrumu bide silindir,silindir kapak,piston,krank değişince 125lik oluyor dimi

  10. #10
    AlperenD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2016
    Şehir
    Ankara
    Bence sen yeni motosikletin yolunu gozlemeye basla cunku illaki 125 liginde yetersiz kaldigi yerler olacaktir ayrica bu motor yaptirma isleri uzun sureli ve sorunlu isler basin cok agrir cebinden cikaninda pek asagi kalir bir yani olmaz.

  11. #11
    metecel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    TVS
    Alıntı farfur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 100'lük motosiklet var ön dişli 15 arka dişli 38 düz yolda iyi gidiyorda yokuşlu yollarda ölüyor 1.viteste bile bayılıyor iki kişi zaten çekmiyor şimdik benim sorum şu ön dişliyi ve arka dişliyi kaçlık dişlilerle değiştirmem lazım hem sürat olsun hemde yokuşlu yollarda çok rahat gitsin iki kişi çeksin bide 125'lik 150'lik yaptırmak için nelerin değişmesi lazım
    "Hem kız olsun, hem bacakları düz olsun" Anadolu tabiri.
    İkisi birden olmuyıor.
    “Dava adamı olmak için, önce adam olmak lazım. Dava öğretilir ama adamlık öğretilmez. “ Alparslan Türkeş

  12. #12
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    dişli işine hiç girme zate motor 100 luk yokuş çekecek bu sefer hiç gitmeyecek gitsin diye asılıcan gaza deli gibi titreyecek 4-5 bin devir altına inmeyecek vites geçişlerinde sen onu en iyisi 150cc yap hep yokuş cıkar hem hızlı gıder hemde daha az titrer

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dişli işine hiç girme zate motor 100 luk yokuş çekecek bu sefer hiç gitmeyecek gitsin diye asılıcan gaza deli gibi titreyecek 4-5 bin devir altına inmeyecek vites geçişlerinde sen onu en iyisi 150cc yap hep yokuş cıkar hem hızlı gıder hemde daha az titrer
    bende onu diyorum 100'lük motor 125'likten yukarısı olmuyomuş krankın yeri uymuyomuş bide silindiri tutan 4 tane uzun vidalar kısa gelirsede olmuyormuş yani 125 lik oluyomuş 150'lik 200'lük olmuyomuş ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

    Alıntı farfur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende onu diyorum 100'lük motor 125'likten yukarısı olmuyomuş krankın yeri uymuyomuş bide silindiri tutan 4 tane uzun vidalar kısa gelirsede olmuyormuş yani 125 lik oluyomuş 150'lik 200'lük olmuyomuş ?
    bide krank,silindir,silindir kapak,piston sekmanınmı değişmesi lazım

  14. #14

    Üyelik
    27 Eylül 2015
    Motosikleti
    Kanuni Breton 150
    Dayı senin motorun cg ise git 150 65 piston yap düz yolda 150 görür veya 200 luk 65.5 yap 180 görür ama 1 milyarı gözden cikaracan devrinde kullassan kitler sistem yenilemek zorunda kalirsin sana en iyi tavsiye budur


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)