Geri Çağırılan R25 ve MT25 Modelleri Hakkında
Reklamlar
-
22 Haziran 2016, 00:07
#1
http://www.yamahatr.com/yamaha-r25-ve-mt25-modelleri-geri-cagiriliyor/
Arkadaşlar, burada şu pasaj dikkatimi çekti : Aynı zamanda Yamaha R25 ve MT25 modellerinde bazı parçalar da elden geçirilecek. Bu kapsamda 15,072 motosiklet geri çağırmadan etkilenecek. Sorunlar : Yağ pompası, vites geçişlerindeki problemler ve ön fren problemleri . Ön fren problemi ise sadece Yamaha MT25 modeli için geçerli.
Tamam problemli parçalar yazılmış ancak "bazı parçalar da elden geçirilecek" cümlesi çok kapsamlı bir söz değil mi ? Ne demek bazı, şu an bu motorları kullanmak ne kadar güvenli.
Reklamlar
-
22 Haziran 2016, 08:38
#2
Bu site yamahanın resmi sitesi değil, Yamaha avrupadan yakın bir zamanda açıklama gelecektir diye umuyorum.
-
22 Haziran 2016, 09:28
#3
Ne oldu bu r25 ile mt25 modellerinde hala fiyat ile ilgili bir düşüş yaşanmadı mı?
Ayrıca yukardaki konuyu açan arkadaşın tespiti yorumsuz ''şu an bu motorları kullanmak ne kadar güvenli''
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
22 Haziran 2016, 10:03
#4
Bence avrupa şubesi ile iletişime geçin "Türkiye ile ilgili bir sorun var mı" diye bi sorun. Ben olsam öyle yapardım konu benim canım nede olsa...
-
23 Haziran 2016, 09:15
#5
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
23 Haziran 2016, 12:27
#6
Yurtdışında bu motorlara bir de bizde satılmayan R3 modeli eklenmiş.Forumda yazılanlara bakılırsa şase no vb ile bir sorgulama var ama adresini göremedim.
Öğrenen olursa faydalı olur.
http://www.r3-forums.com/forum/289-y...5-mt25-r3.html
-
23 Haziran 2016, 13:37
#7
Şiddetle KTM Duke 250 ABS öneririm, kafanız rahat olsun, farkınız olsun...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
23 Haziran 2016, 13:37
#8
Dünyada kıyamet kopuyor biz de sessizlik.. Yahu bari çıkın var ya da yok deyin. Her zaman ki cümle, şu an için bize ulaşan bir bilgi yok.
-
23 Haziran 2016, 13:43
#9
Dr. Fatih adlı üyeden alıntı
Dünyada kıyamet kopuyor biz de sessizlik.. Yahu bari çıkın var ya da yok deyin. Her zaman ki cümle, şu an için bize ulaşan bir bilgi yok.
Klasik cevap bunlar, emin olun motorlar sorunlu bile olsa Türkiye'de hiçbir şekilde ne geri alırlar ne sorumluluk kabul ederler maalesef... Volkswagen'den biliyoruz işte hepimiz dünya çalkalandı Türkiye'de çıt yok...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
23 Haziran 2016, 14:37
#10
Onu yapamazlar ama süreci hızlandırmaları gerektiği veya en azından net bir açıklama yapmaları gerektiği açık.Endonezya'da bile geri çağırım başlamış.
mccxcix adlı üyeden alıntı
Klasik cevap bunlar, emin olun motorlar sorunlu bile olsa Türkiye'de hiçbir şekilde ne geri alırlar ne sorumluluk kabul ederler maalesef... Volkswagen'den biliyoruz işte hepimiz dünya çalkalandı Türkiye'de çıt yok...
-
23 Haziran 2016, 14:38
#11
Arkadaşlar ne yazık ki resmi yollara baş vurmadan bir sonuç elde edemezsiniz.
Bu ülke de dolar iki katından fazla yükseldi kimse bu ne arkadaş demedi. 3-5 motoru kimse takmaz siz hakkınızı aramadan, caponla falan alakası yok bunun.
Rutin bakımlara kat kat para almasını biliyorlar. Rahat bırakmayın, sürekli arayıp rahatsız edin. Onların cebi hafiflemesin diye hayatınızı riske atmayın.
-
23 Haziran 2016, 14:39
#12
Bu önemli konunun yukarıda durması lazım!
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
24 Haziran 2016, 09:13
#13
Türkiye, "Yamaha Avrupa"ya bağlıymış, Avrupa'da henüz bir çağrılma yok, Avrupadaki R25'ler çağrılırsa, Yamaha Türkiye de çağıracakmış motorları... Son durum bu...
Facebook'dan Berk Çıra isimli kişiden alıntıdır, son durum bu...
-
24 Haziran 2016, 09:25
#14
Motosiklet Eğitmeni
Bu motorlar çoktan Avrupa'da satışdan kalktı arkadaşlar. Bu nedenle Yamaha Avrupa'nın bir açıklama yapacağını zannetmiyorum.
Siz asya tarafını izlemeye devam edin bence.
-
24 Haziran 2016, 10:44
#15
COQ adlı üyeden alıntı
Bu motorlar çoktan Avrupa'da satışdan kalktı arkadaşlar. Bu nedenle Yamaha Avrupa'nın bir açıklama yapacağını zannetmiyorum.
Siz asya tarafını izlemeye devam edin bence.
Avrupada kalktı mı gerçekten ?
-
24 Haziran 2016, 11:19
#16
Dr. Fatih adlı üyeden alıntı
Avrupada kalktı mı gerçekten ?
Avrupa da 250 cc motorun otobana cıkması yasak 300 cc olmak zorunda o yuzden r3 satılıyor Avrupada..
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
24 Haziran 2016, 11:28
#17
En azından insanların kafalarında ki soruları giderecek bir açıklama olsaydı iyi olurdu böyle , usta yok sonra gel tavrı doğru olmamamış.
Forumlara bakılırsa sorgu yapılabiliyor , bence bu motorlara sahip olan arkadaşlar o bilgileri mail atıp soru sorarlarsa hem süreç hızlanır hem bir olumsuzluk durumunda ellerinde bir evrak olur firmanın konuyu takip etmemesi ile ilgili.
-
24 Haziran 2016, 13:13
#18
Motosiklet Eğitmeni
Dr. Fatih adlı üyeden alıntı
Avrupada kalktı mı gerçekten ?
Kalkmakla ilgili bir durum değil. Firmalar artık üretmiyor.
Yamaha ve Kawasaki 300cc Honda 500cc üretmeye başladı.
awesomee adlı üyeden alıntı
Avrupa da 250 cc motorun otobana cıkması yasak 300 cc olmak zorunda o yuzden r3 satılıyor Avrupada..
Öyle bir şey duymadım. Şu an 125cc ve 15 kw altı giremiyor diye biliyorum. Zaten 250-300cc motorla kimse otobana girmeye kalkmaz herhalde.
Girse de kısa mesafe ve mecbur olduğu güzergâhları kullanıyordur.
Bir de Avrupa deyince aklınıza bir bütünlük gelmesin. Trafikte bir standart yok. Her ülkenin kendine has kuralları var.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
24 Haziran 2016, 13:19
#19
400 cc 12-13 liraya alabileceğimiz motor yapsın artık çekik gözlüler. mt-7, 20 liraya satılıyosa o da olabilir
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
-
24 Haziran 2016, 13:44
#20
COQ adlı üyeden alıntı
Kalkmakla ilgili bir durum değil. Firmalar artık üretmiyor.
Yamaha ve Kawasaki 300cc Honda 500cc üretmeye başladı.
Öyle bir şey duymadım. Şu an 125cc ve 15 kw altı giremiyor diye biliyorum. Zaten 250-300cc motorla kimse otobana girmeye kalkmaz herhalde.
Girse de kısa mesafe ve mecbur olduğu güzergâhları kullanıyordur.
Bir de Avrupa deyince aklınıza bir bütünlük gelmesin. Trafikte bir standart yok. Her ülkenin kendine has kuralları var.
Artık üretmiyor tam doğru olmamış. 300 cc'lik motorların hacimlerini bizim gibi vergi dilimi sınırı 250cc olan ülkelerde rekabetçi olabilmek için ufak modifikasyonlarla düşürüp öyle ihrac ediyorlar diyelim.
Ayrıca geri çağrılma durumu sadece R25 / MT-25 için değil, bunların 300 cc'lik versiyonları için de geçerli:
http://www.yamaha-motor.co.jp/recall...860.1465896502
Burada da vergilendirmeyi bizim gibi motor hacmine göre yapan Japonya'da R25 ve R3'ün aynı anda satıldığını görebilirsiniz:
http://www.yamaha-motor.co.jp/mc/sportsbike/yzf-r25/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)