Arkadaşlar İnazuma F alıyorum
-
volkanmet86 adlı üyeden alıntı
Pulsar 200 ns bununla aynı işi görür hem de yarı fiyatına. Bi düşün
bende 2016 yılında 0 km pulsar 200 NS aldım ve o zamandan beri kullanıyorum çokta memnunum fakat 2016 yılında inazuma alacak bütçem olsa onu tercih ederdim
sebebine gelince İnazuma uzun yolda artçılı bir şekilde seni rahatça istediğin yere götürür malesef pulsarda bu mümkün değil 200 KM sonrasında benim toto felç oluyor artçıyı düşünemiyorum bile ki 75-100 KM arası artçılıda kullandım artçım bir daha motora binmeyeceğini söyledi bulunduğumuz yerde otobüs taksi olsa binip eve dönecekti
pulsar kesinlikle konfor açısından uzun yolda artçılı kullanılacak bir motosiklet değil
Reklamlar
-
Pulsar ile Inazuma F pek aynı kategoride değil. Zaten arkadaş çoktan Inazuma almış hatta onu satıp başka motor bile almıştır.
-
3 sene inazuma (35.000 km )kullanmış biri olarak söyleyebileceğim tek şey şu eğer enduro tarzı bir şey alacaksan illa CRF250 Rally al. Yok naked alacaksan hiç alma o paraya hondanın yeni makinelerine bak ya da KTM in duke larına.
Makinenin tek artısı aşırı konforlu olması. Ama aşırı ağır ve hantal bir makine ayrıca çok fazla tüketiyor.
-
Hocam kullanıcıları çok memnun siz neden aletten memnun değilsiniz sorunsuz ve 250 cc ideal bir makline
-
ynslky adlı üyeden alıntı
Hocam kullanıcıları çok memnun siz neden aletten memnun değilsiniz sorunsuz ve 250 cc ideal bir makline
Yakıt tüketimi cidden fazla. Ayrıca gerçekten hantal. Bende iki tane inazuma vardı. Gerçekten çok kaliteli, düzgün, oturaklı ve dengeli. Ama inanılmaz hantal. Ve bu hantallığa bir de 4-4,5 lt yakması eklenince sinir oluyordum.
-
Üretimi kalmadı değil mi İnazuma'nın?
-
Mamba09 adlı üyeden alıntı
Yakıt tüketimi cidden fazla. Ayrıca gerçekten hantal. Bende iki tane inazuma vardı. Gerçekten çok kaliteli, düzgün, oturaklı ve dengeli. Ama inanılmaz hantal. Ve bu hantallığa bir de 4-4,5 lt yakması eklenince sinir oluyordum.
şakamı yapıyorsunuz gençler :D
benim 650 lik vstrom da 4-4,5 yakıyor..
üstelik bu rakkam an itibarıyla geçerli yani kış soğuğu İstanbul trafiginde işe git gel vede yolun yarısı artçılı..
-
Cüssesine göre küçük motor konmuş her araç (motosiklet veya değil) çok yakar, benim 1500küsür kg'lık 1500cc Subaru Impreza'm da 10 litre yakıyordu, 2000cc olsa da aynı yakardı... (Anca vergi avantajı vardı ama o da ivmelenEMEme dezavantajıyla geliyordu.)
-
ynslky adlı üyeden alıntı
Hocam kullanıcıları çok memnun siz neden aletten memnun değilsiniz sorunsuz ve 250 cc ideal bir makline
Herkese merhabalar,
Şimdi yazacaklarım muhtemelen bir çok arkadaşın işine gelmeyecek ancak GERÇEKLER ACIDIR diye bir söz var.
Kaldı ki; ben kesinlikle hiç bir şekilde MARKAYI kötülemiyorum. Sadece tecrübelerimi yazıyorum.
SUZUKİ markası gerçekten kaliteli ve sağlam bir markadır ve daha dün motor üretmeye başlamamıştır ve esasında INAZUMA da kötü bir
model değildir.
Fakat uluslararası sitesinde 32 HP olan makineyi sen Avrupa EURO4 mevzusuna 24 HP ye düşürürsen olacağı bu.
Kaldı ki 250 cc içerisinde 187 KG ağırlığı ile 650 cc motorlara kafa tutan tek saçma motordur.
250 CC 187 kg 24 hp bir makine sizce neresi kabul edilebilinir.
Evet tek artısı; çelik kadar sağlam oluşu ve mercedes kadar konforlu oluşu.
Eeee? Pardon da gitmeyip ancak bol bol yakıt içen bir makineden sizce neden memnun olayım.
Şimdi SUZUKI bu makineyi neden üretti?
Uzun yol seyahaetlerinde konforlu ve güvenli seyahat etmek için.
E iyide makine gavur ölüsü gibi ağır. Ufak tefek çakıllı köy yollarında insanın başına bela oluyor.
Ağır olduğu için 3.1-3.3L yakıyor.
Kronik kafa sallama mevzusunu söylemiyorum bile
Özetle bu ne lahana turşusu ne perhiz.
Şimdi kullanıcıları neden bukadar memnun sorusuna gelince.
(Lafım KESİNLİKLE tüm Inazuma camiasına değil..!)
Büyük çoğunluğu makineyi evladiyelik makine ömrümün sonuna kadar kullanırım ben bunu diye öve öve bitiremez ama vay ki biri
gruba ikinci el inazuma arıyorum desin anında türlü bahaneler ile makineyi sana itelemeye kalkarlar.
Ben neden bu makineden (resmen) tiskindim sorusuna gelince ben bu makineyi üretim amacı olan uzun turlarda kullanmak için aldım.
(Ki beni bilen bililr okullar kapanınca makinenin arkasına çadırı uyku tulumunu vs yükleyip yola çıktım mı 3 ay sonra dönerim eve.)
Ama makine üretim amacına aykırı. Sanki bu makineyi alıp vitrine koyasın diye üretmişler.
Bakın tekrar söylüyorum ben Etilerde Bağdat caddesinde gazlamalık 600RR almadım.
Uzun yolda kullanmak için INAZUMA aldım.
Evet 3 yıl (35.000 KM) kullandım. Benni birgün yolda bırakmadı ama her ne olursa olsun hiç birşeyin körü körüne
sempatizanlığını savunacak halim yok.
Evet kabul ediyorum çok konforlu ve dengeli bir makine 125 CC den 250 CC ye geçen ve kan deli kaynayan biri için ideal.
(Yüksek süratlara çıkmadığı için acemi birinin kendini öldürme olasılığı yok...)
-
temmuz_ adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar,
Şimdi yazacaklarım muhtemelen bir çok arkadaşın işine gelmeyecek ancak GERÇEKLER ACIDIR diye bir söz var.
Kaldı ki; ben kesinlikle hiç bir şekilde MARKAYI kötülemiyorum. Sadece tecrübelerimi yazıyorum.
SUZUKİ markası gerçekten kaliteli ve sağlam bir markadır ve daha dün motor üretmeye başlamamıştır ve esasında INAZUMA da kötü bir
model değildir.
Fakat uluslararası sitesinde 32 HP olan makineyi sen Avrupa EURO4 mevzusuna 24 HP ye düşürürsen olacağı bu.
Kaldı ki 250 cc içerisinde 187 KG ağırlığı ile 650 cc motorlara kafa tutan tek saçma motordur.
250 CC 187 kg 24 hp bir makine sizce neresi kabul edilebilinir.
Evet tek artısı; çelik kadar sağlam oluşu ve mercedes kadar konforlu oluşu.
Eeee? Pardon da gitmeyip ancak bol bol yakıt içen bir makineden sizce neden memnun olayım.
Şimdi SUZUKI bu makineyi neden üretti?
Uzun yol seyahaetlerinde konforlu ve güvenli seyahat etmek için.
E iyide makine gavur ölüsü gibi ağır. Ufak tefek çakıllı köy yollarında insanın başına bela oluyor.
Ağır olduğu için 3.1-3.3L yakıyor.
Kronik kafa sallama mevzusunu söylemiyorum bile
Özetle bu ne lahana turşusu ne perhiz.
Şimdi kullanıcıları neden bukadar memnun sorusuna gelince.
(Lafım KESİNLİKLE tüm Inazuma camiasına değil..!)
Büyük çoğunluğu makineyi evladiyelik makine ömrümün sonuna kadar kullanırım ben bunu diye öve öve bitiremez ama vay ki biri
gruba ikinci el inazuma arıyorum desin anında türlü bahaneler ile makineyi sana itelemeye kalkarlar.
Ben neden bu makineden (resmen) tiskindim sorusuna gelince ben bu makineyi üretim amacı olan uzun turlarda kullanmak için aldım.
(Ki beni bilen bililr okullar kapanınca makinenin arkasına çadırı uyku tulumunu vs yükleyip yola çıktım mı 3 ay sonra dönerim eve.)
Ama makine üretim amacına aykırı. Sanki bu makineyi alıp vitrine koyasın diye üretmişler.
Bakın tekrar söylüyorum ben Etilerde Bağdat caddesinde gazlamalık 600RR almadım.
Uzun yolda kullanmak için INAZUMA aldım.
Evet 3 yıl (35.000 KM) kullandım. Benni birgün yolda bırakmadı ama her ne olursa olsun hiç birşeyin körü körüne
sempatizanlığını savunacak halim yok.
Evet kabul ediyorum çok konforlu ve dengeli bir makine 125 CC den 250 CC ye geçen ve kan deli kaynayan biri için ideal.
(Yüksek süratlara çıkmadığı için acemi birinin kendini öldürme olasılığı yok...)
Ybr 125 kullanıcısıyım. Motoru değiştirip inazuma almayı düşünüyordum fakat yazdıklarınızdan sonra soğudum gibi. Hem benim sürüş karakterime uyuyor hemde şuan 2. Elleri diğer 250 cc motorlara göre fiyat olarak uygun. Birde sorunsuzluk önemliydi benim için fakat siz böyle anlatınca fikrim değişir gibi oldu.
-
ynslky adlı üyeden alıntı
Ybr 125 kullanıcısıyım. Motoru değiştirip inazuma almayı düşünüyordum fakat yazdıklarınızdan sonra soğudum gibi. Hem benim sürüş karakterime uyuyor hemde şuan 2. Elleri diğer 250 cc motorlara göre fiyat olarak uygun. Birde sorunsuzluk önemliydi benim için fakat siz böyle anlatınca fikrim değişir gibi oldu.
Yukarıda da belirttiğim gibi ben sadece naçizane tecrübelerimi yazıyorum.
Hangi marka ya da modeli alacağınıza karar verirken size tavsiyem öncelikle amacınız nedir onu net belirleyin.
Amacınız havanın güzel vakitlerinde evden çıkıp şehrin güzel mekanlarına gidip biraz piyasa yapmak ya da cadde de gazlamak ise alacağınız makine belli.
Adam, ben yüksek süratlere çıkacağım teker yapacağım diyor gidip CRF250 alıyor.
Burada inazumanın handikapı uzun yol için yapılmış bir makinenin uzun yol yapamaması.
Bu arada parçaları gerçekten çok pahallı ve her şeyi uyduramıyorsunuz motora.
O yüzden cidden şu sistemde alınabilecek makine değil.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
şakamı yapıyorsunuz gençler :D
benim 650 lik vstrom da 4-4,5 yakıyor..
üstelik bu rakkam an itibarıyla geçerli yani kış soğuğu İstanbul trafiginde işe git gel vede yolun yarısı artçılı..
Motor hacmi ile yakıt tüketimi düz mantık ile hesaplanmaz. Keşke öyle olsaydı.
Kendi motosikletlerimden örnek vermek gerekirse (güncel kendi yakıt tüketimimdir);
Honda Innova 125 (125cc):2,2 Lt
Honda MSX125 (125cc):2,7 Lt
Honda CBF150[CafeRacer](150cc):4,0 Lt
Yamaha MT-07 ABS (690cc):4,7 Lt
2017 8.ay çıkışlı CBF150 4,2 LT yakıyordu.
Düşük hacimde motoru tapagaz kullanma huyumuz veya mecburiyetimiz nedeni ile genellikle tüketim mantıksız şekilde artıyor.
-
Haydaa arkadaşlar ben de 3/1 uzun yol 3/2 şehiriçi olacak şekilde inazuma almayı düşünüyordum neler okudum böyle. Alternatifi ne peki bu makinanın bu fiyatlarda?
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Motor hacmi ile yakıt tüketimi düz mantık ile hesaplanmaz. Keşke öyle olsaydı.
Kendi motosikletlerimden örnek vermek gerekirse (güncel kendi yakıt tüketimimdir);
Honda Innova 125 (125cc):2,2 Lt
Honda MSX125 (125cc):2,7 Lt
Honda CBF150[CafeRacer](150cc):4,0 Lt
Yamaha MT-07 ABS (690cc):4,7 Lt
2017 8.ay çıkışlı CBF150 4,2 LT yakıyordu.
Düşük hacimde motoru tapagaz kullanma huyumuz veya mecburiyetimiz nedeni ile genellikle tüketim mantıksız şekilde artıyor.
İnazumaya 4,5 lt yaktırmak için otoyolda sürekli redline da sürmek gerekir aksi halde o motorda sıkıntı olduğunu düşünüyorum , ölçum yapacak kadar uzun süre kullanmadım ama çevremde 3 lt civarı tükettiğini duyuyordum , aynı motora sahip 250 cc vstromu 250-300 km kadar artçılı kullandım , 15-20 dk 140 ile gitmişimdir.. 2,4 ila 3,6 arası ortalama tüketim gördüm , hacimden ziyade teknolojik farklar , aerodinamik dizayn , sürücünün tarzı daha belirleyici olabilir tüketim konusunda..
-
peyloride adlı üyeden alıntı
Haydaa arkadaşlar ben de 3/1 uzun yol 3/2 şehiriçi olacak şekilde inazuma almayı düşünüyordum neler okudum böyle. Alternatifi ne peki bu makinanın bu fiyatlarda?
Ben de merak ediyorum bu sorunun cevabini
-
Zeybeks adlı üyeden alıntı
Ben de merak ediyorum bu sorunun cevabini
Uzun yolda hemen hemen full redline da 5.4 lt/km yaktırmıştım yağı vs yeni değişmiş bakımlı inazumama. Muadil değil ama şimdiki aklım olsa crf 250 ya da cbr 250 alırdım o dönem inazuma yerine.
-
inazuma F güzel alet heleki yanlara çantaları attınmı tam uzun yolluk touring makinaya dönüşüyor.. mavi beyazı güzel üstüne şu resimdeki gibi givi leri attınmı yanlara tabii birde motorla aynı renge mavi beyaza boyuycaksın çantaları orjinal fabrikadan çıkmış gibi olur..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)