İnazuma kullandığım en yumuşak başlı motosikletti herhalde. Hızı gayet yerinde ancak gücü o kadar sakin şekilde veriyor ki sinirlerimi bozuyordu. Motosiklet dediğin biraz hırçın olur gazı açtın mı biraz silkeler. Öyle bir beklentiniz var ise crf 250l yada duke 250 abs düşünülebilir(Uzun yol için inazuma f en iyi seçim ama)
Eger uzun yolda rahat bir motor istiyorsanız okuduğum yorumlara göre en güzel seçimi yapmışsınız. Şimdiden hayırlı olsun.
Keşke olsa...
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:29 ----------
Çok teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:31 ----------
Valla arkadaşlar artık günahıyla sevabıyla haşırt fiyatı fahiş setvis ücretleriyle kabul ettim kendisini. Şu an motorum satılıkta bankada param hazır. İnşallah tez zamanda satılır satılmaz alacağım. Gönül isterdi ki Hondadan devam edebileyim...
Şu an piyasa araştırması yapıyorum önerebileceğiniz bir bayii var mı?
Önerebileceğim yok ancak kesinlikle uzak durulması gereken istanbul/anadolu da altan motor(hem sym hem suzuki servis ve bayi). Sym wolf 250 motosikletimin sorununu garanti kapsamında dahi hiçbir şekilde çözememişlerdi. Üzerindeki orjinal lastiklerin pirelli diablo rosso 2 den daha iyi olduğunu iddia ettikleri an motosikletten anlamadıklarını farkettim.
Pulsar 200 ns bununla aynı işi görür hem de yarı fiyatına. Bi düşün
Dikkat edeceğim teşekkür ederim. Batuhan motor nasıldır ya da mototal?
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------
Öneriniz için teşekkür ederim fakat benim kurs motorum pulsar 150nsti. İnanılmaz rahatsız geldi bana cbften sonra. O motosikletle (özellikle arada kalmış oturuş pozisyonu ve rahatsız selesi yüzünden) bırakın uzun yol yapmayı Avrupa yakasına bile geçebileceğimi düşünmüyorum... Motosiklet atiktir çeviktir ucuzdur vs zaten onlara lafım yok.
hocam dün içerenköy mototaşta inazuma F alıyordum az daha senin gibi kredim çıkmadı diye alamadım. 1-2 ay bekleyeceğim mecburen.
şu an 2015 modelleri 750 tl indirimli. 15700 tl verirsen orta sehpa hediyesiyle alıyorsun.
hayırlı olsun şimdiden.
Aslında tüm forum ve incelemeleri okuduysan zaten inazumanın gayet istikrarlı bir motor olduğunu ve herkese neredeyse aynı şeyleri hissettirdiğini görebilirsin. Derlemek gerekirse;
Artılar
1- Konforlu çok rahat olması (sele ve amortisörler)
2- Kullanıcı dostu olması (Sakin gaz tepkisi, viraj kabiliyeti, dengesi)
3- Dengesi
4- Kullanıcı dostu olması
5- Az yakması
6- Artçılı ve uzun yol sürüşlerinde çok öneriliyor olması
Eksiler
1- Pahalı karenajlar
2- Suzuki servis problemleri
3- ABS olmayışı
4- Motorun tipi
5- Sportif sürüşe sahip olmaması
6- Fiyatın bir miktar pahalı olması
Tip konusunda cbf 150'yi zaten çok yakışıklı buşuyorsan commuter tarzı motorları zaten seviyorsun demektir. Racing veya naked performansı beklemiyorsan sana kullanıcı dostu dikkatini sadece motora değil etrafınada verebileceğin bir seçenek sunuyor. Yakıtı az, uzun yola gider, yükünü taşır ve sorunsuzluk açısından kendini ispatlamış bir motor. Ayrıca zaten inazuma f kullanan sürücülerin nispeten sakin ve sabırlı tipler olduklarından motoru düşürmeyeceğini düşünüyorum. Düşsede bu az olacaktır. Dolayısıyla karenaj fiyatı çok önemli de değil.
Bana göre tek eksisi ABS olmayışı.
Hayırlı olsun...
"Önemli olan acil durumda ne yapacağını bilerek sürmek değil, acil duruma hiç düşmeyecek şekilde sürebilmektir."
Sağolun oğuz abi zaten ilk size sormuştum. Buraya da diğer Almatı düşünen arkadaşlar için açıklama yapmışsınız. İlginiz için teşekkür ederim.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2012-model-21-000-km-de-kazasiz-305248434/detay/
ilgilenirsen bir bak
Selam kardeşim, benimde bir önceki motorum cbf 150 idi,yaklaşık 1 yıldır inazuma kullanıyorum,ilk kullandığım zaman 150cc bir motordan sonra bana uçak gibi geldi,acayip tork farkı var,100 km rede 3,5-4 litre yakıtı var, ağır cüssesine rağmen çok rahat kullanımı var,insanı yormuyor ,ben diyorumki kullanan bilir,istersen benim gezilerime bakabilirsin ,Hayat gezince güzel gezi serisi,etkinlik ve gezi fotoğraf ları bölünden baka bilirsin,ben motorumdan çok memnunum,inazuma da alsan,başka bir motorda alsan şimdiden hayırlı olmasını diliyorum, Eskişehir'den selamlar.
Sahibiyim diye söylemiyorum ama 250'lik sınıfta alınabilecek en ideal sıfır motor bence. Bir kere kullanımı çok rahat ve çok zevkli, konforu çok iyi, vites geçişleri harika, yol tutuşu güzel ve ABS olmamasına rağmen frenleri mükemmel. Sadece 600'lük 700'lük motoru olan bir arkadaşla otobanda uzun yol yapacaksanız sizi yorabilir. Biraz daha güçlü olsaydı ve tipi güzel olsaydı tadından yenmezdi, ama ne kadar ekmek o kadar köfte.
ben f modeli için lan ne kadar çirkin motor arkadaş diyodum işyerinde bi gün mola için dışarı çıktıgımda ( avm çalışanıyım )
benim motorun yanına park etmiş bi f gördüm resmen aşıkoldum diyebilirim kullanma fırsatım olmadı ama gerçekten bi kaç kişi kesin görmek lazım demiş zaten yukarda onlara +1 gerçekten motoru bi görmek lazım çok farklı duruyor açıkcası bence güzel seçim dostum ...
abs olmaması - veya + olarak düşünme bence kardeşim güzel fren yapmayı ögrendiginde zaten abs ye gerek duymadan rahat rahat durabilirsin diye düşünüyorum ki zaten biliyosundur
Az daha koy ybr al
Cok guzel bir derleme olmus, eklemek istedigim seyler var ;
- Yakit : Cift silindir ve islak agirligi dusununce makul, ama Duke,Cbr, 250sl gibi tek silindirli makinelere gore 100 kmde yarim litre fazla yakarsaniz. Bana gore hic mesele degil.
- Servis-Karenaj vs : Allah`a sukur agir bi kazam olmadi, bi yerini de kirmadim motorun. Yetkili servisle de hic isim olmadi bakimlarini ustamla (Serkan Gurcan- Motogaraj) beraber en kaliteli urunlere beraber karar vererek yaptik, hem servise verdigim fiyattan yuzde elli kar ettim, hem de icime sindi hersey.
- Kalite : Arkadasin deginmedigi tek konu olmus.
Bu motosiklet yok yere agir degil arkadaslar, maldan anlayan birisi (motosikletten anlamasina gerek yok) gidip bi incelesin, parca kalitesi,iscilik, kullanilan materyallerin (sinyal, kumanda dugmeleri, elcikler, motor aksaminin genel malzemesi) sinifinda acik ara ile birincidir.
Dolayisiyla iyi bakilmis temiz bir Inazuma`niza, 25kusur bin km.de iken `abi yeni mi aldin motoru hayirli olsun` diye cumleler kurulabilir.
Ben viraj denerim, ona buna sinirlenince acar gazi kacarim dersen orada dur , bu o makine degil iste.
Fiyat konusunda deginmek istemiyorum, paramiz pul olmus zaten 15 bin TL cok para evet, kimine gore bi araba parasi (nasil bi araba ise) kiminin bir yillik maasi ama bunu X motoru uzerinden konusmak gereksiz olur.
Hayirli ugurlu olsun simdiden.
İnazuma aslında çok iyi bir motor.. Tipi göreceli.. Begenmeyen begenmez ..
Benimde kurs motorumdu kendisi.. Öyle gazlayamadık tabi ama en azından çift silindir olmasını hemen anlaıyordunuz...
Bence yegane problemi gücünün biraz eksik kalması (7-8hp daha olsa iyi olurdu), abs ve birde son dişlisinin büyük olmasından dolayı çok yüksek olmayan süratlerde bile yüksek devir ile seyir alması...yinede şu anda 250cc alsam bende F versiyonunu alırdım sanırım (mt de olabilir tabiki )
Herkese değerli yorumları için teşekkür ederim...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)