3 günlük sıfır bajaj motor benzin akıtıyor
Reklamlar
-
21 Haziran 2016, 14:44
#81
acemi60 adlı üyeden alıntı
"Yiğidi öldür ama hakkını yeme" demişler. Bajaj firma yetkilisi sorun yaşayan müşteriyi forumlardan bulup çözüm sunuyor. Motosikletlerin kalitesi, servislerin kalitesi ayrı. Fakat, bu ilgi en baba markada yok. 2011 CBF150 lerde görülen tekleme sorunu için ben dahil bir çok Honda müşterisi bütün motosiklet forumlarında yazmaktan klavyeleri eskittik. Honda Türkiye v.b. çalmadığımız kapı kalmadı. Yetkili servis arızayı kabul bile etmedi. En sonunda çözümü bulduklarında gayri resmi olarak servislerde halledileceği duyurulmuştu. Türkçe meali şu; "Sizi adam yerine koymuyoruz. Ama size acıdık. Sorununuzu çözelim bari."
Helal olsun Bajaj. Kaliteyi biraz daha yukarıya taşırsa bir çoklarına örnek olur.
Aaaa naptınız yahu, Honda bu şimdi niye dile getridiniz ki 2011'deki problemi. Honda hayat onda yahu. Gerçekten çok komik muhabbetler dönüyor, hani honda , yamaha kullanmamış servislerinde neler olduğunu bilmemiş olsam hakkaten Bajaj aldığıma pişman olacam burada yazılanlara bakıp. Neyse ki ne bir kronik sorun var ne de başka bişey benim NS150'de.
Buradan yeni motor alacaklara demek istemesem de şunu diyecem, burada yazılanlara bakarak motor alınmaz arkadaşlar, önemlice bir kısmı ciddi dezenformasyon ve bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya dayalı bilgiler çünkü. Aha arkadaş yukarıda Ekrem bey sayesinde işin çözüldüğünü yazmış. Biri de cbf150'yi yazmış.
Bu kadar körleme amma dalıyosunuz yav, yazık, ayıp. Hiç bilmedoiğiniz, binmediğiniz motorlara sallamayın arkadaş.
Aşağıya cbf, ybr negatif yönlerini mi sıralayayım ille ben de yani. Daha şurada Yamaha bayii ve servisleri yeni yeni sokak arası bayilikten kurtulmaya başladı.
Bu kadar kısır bi sektörde hangi motor tam sorunsuz ki, ben rastlamadım daha.
Ama Kuralkan gerçekten Ekrem Ata'nın değerini bilmeli bence de, ben de bu yaşıma geldim daha bu kadar bireysel bazda müşterisi ile ilgilenen yetkili görmedim. Adeta Ekrem bey varsa Bajaj alınır dedirtiyor insana, umarım Kuralkan da bu insanın değerini biliyordur ve onun gibi insanları bünyesine daha fazla katabilir. Böyle devam ederlerse ben o sokak arası imajını da değiştireceklerine inanıyorum, zira şimdiden bayi ve servislerde sadece Bajaj Global tabelaları karşılıyor sizi, kaliteyi daha da yükseltmeyi başarırlarsa daha çok tartışma konusu olacaktır Bajaj ülkede, çünkü benim gözlemim ciddi anlamda ezber bozdular.(Bunda Bajaj Global'in Kuralkan'a net dayatmalar da bulunması gibi uluslar arası istekler de olabilir zannımca, Kuralkan Bajaj'ı doğru değerlendirebilirse, kendi firma imajını da tersine çevirebilir, yoksa Kanuni ile anılmaktan öte gitmezler)
Reklamlar
-
21 Haziran 2016, 15:51
#82
EmreKocyigit adlı üyeden alıntı
Yoksa tenereyi satılığa çıkarmanın sebebi bajaj mı :D :D
yok değil tabikide ama her zaman şu mantıkta olan bir insanım bütçem neye el veriyorsa o bütçedeki en iyi motoru alırım.
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
yamaha motoru geri çağırınca kaliteli marka bakın neler yapıyor bajaj arızalanınca işte böyle iyi oldu :D
valla derdim yamaha bajaj honda bmw ali veli değil. fakat ne hikmetse dediğim gibi bajajın üzerine daha oturmamış bakın kullanmamış falan değil daha oturmamış kişiler bile hemen bajaj alma diyor. Bu arada bende oturmadım , kullanmadım etmedim ama kalkıpta bilmediğim bir motor için alma demiyorum " bilmiyorum " diyip işin içinden çıkıyorum. çünkü bilmiyorum ve bilmediğim bir motor içinde iyi kötü demem yanlıştır.
ayrıca bana göre iyidir sana göre kötüdür yada tam tersi. bu tamamen kullanıcı ile alakalı bir durum.
-
21 Haziran 2016, 16:23
#83
Bajaj kendini zaten dünyada kanıtlamış bir marka şayet bende cbr bakarken bu markaya kaydım ve pişman olmadım 150 cc bir motordan beklenecek tüm beklentini karşılıyor artısı görüntüsü ekonomik yakıtı.
zevk renk meselesi ama ybr nin kafa yapısından hiç hazetmedim çok sağlam evladiyelik tamam ama gözede hitap etsin istedim. cbr a yöneldim o dönemde hiç piyasada temiz diyebileeğim düşük kmli yoktu kısmet ya motor fuarındada pulsardan hoşlandım aldım. pişman etmedi güzel gitti hevesimide aldım açıkçası. bir cbr veya ktm gibi bir 2.el sirkülasyonu olmayabilir ama şimdilik. hızla yayılıyor.
başlangıç motoru için oldukça ideal geldi bana. Benim fikrim.
-
21 Haziran 2016, 16:57
#84
berkcigdem adlı üyeden alıntı
yok değil tabikide ama her zaman şu mantıkta olan bir insanım bütçem neye el veriyorsa o bütçedeki en iyi motoru alırım.
valla derdim yamaha bajaj honda bmw ali veli değil. fakat ne hikmetse dediğim gibi bajajın üzerine daha oturmamış bakın kullanmamış falan değil daha oturmamış kişiler bile hemen bajaj alma diyor. Bu arada bende oturmadım , kullanmadım etmedim ama kalkıpta bilmediğim bir motor için alma demiyorum " bilmiyorum " diyip işin içinden çıkıyorum. çünkü bilmiyorum ve bilmediğim bir motor içinde iyi kötü demem yanlıştır.
ayrıca bana göre iyidir sana göre kötüdür yada tam tersi. bu tamamen kullanıcı ile alakalı bir durum.
İnanılmaz bir ön yargı ve marka fanatikliği var ülkemde. Bu sadece motosiklette değil her üründe de böyle. İşyerinde beraber çalıştığım arkadaşımın yakın bir arkadaşının sıfır BMW otomobili çocuk satacağı zaman ortaya çıktı ki çamurlukların birindeki boya kalınlığı hem de fabrikasyon olarak daha fazla, çocuk bunu satacağı kişinin boya ölçümü istemesiyle öğrenip BMW'ye başvuruyor, konu hala netleşmedi, bekliyor (hatta arabayı ilk aldığı zaman çektiği bir fotoda fark etmişki çamurlukta damla kalıntısı bile var, ben de gördüm fotoyu). Hiç kazası boyası olmayan sıfır otomobil. Noldu şimdi BMW'yi vuralım mı yerden yere. Muhtemelen bu sitede de geçmişte konusu olmuştur BMW turing bir motosikletin geçmişte muhtemelen test motoru olup sıfır diye satılmış olduğu Almanya'ya kadar davalık olmuştu şahıs hatırladığım. Buna benzer yığınla Honda, Yamaha, şu bu marka çıkar hatta o marka diye tapılanlarda çıktı mı işte emisyon oranı sahteciliği gibi Wolkwagendeki skandal boyutunda çıkar filan. Ama olsun o en iyi markadır.
Size aynen katılıyorum, yanına gidip yakından bile görmeden o motor alınmaz direkt yaftalar bizim insanımız.
Bajaj almadan hemen önce neredeyse yeniden cbf150 ya da ybr125 alacaktım, YBR fiyatını haketmiyordu, cbf ise hiç mi hiç haketmiyordu ikisini de kullandım geçmişte. Ulan dedim hadi marka yine cbf alayım, bayiye gittim motor yok, aha dedim yine Honda taktiği zam gelecek motorları çekmişler piyasadan, yıllar önce bindiğim çin üretimi honda motoru eni konu tekrar inceledim, bi yandan da Pulsarı inceliyorum tip, teknik veri filan cbf'den iyice soğudum. Ve çok net söyleyeyim, yakından görüp test sürüşü yapıpı, bir de Ekrem Ata bey'in yüzünü bile görmeden sırf test yazıma istinaden gösterdiği yakın ilgi alaka PulsarNs150 almamı sağladı, iyi ki almışım diyorum şimdi. Büyük konuşmayayım ama bir daha cbf ya da ybr alacağımı da hiç sanmıyorum, alırsam ancak 250cc bir motor alırım ileride. Servisinden de gayet memnunum, insan gibi muamele ediyorlar, hiç bir önyargı ile gitmedim sokak arası bayisi demedim, Yamaha varken de bilirim o sokak arası yetkili servisleri daha yeni toparlıyor Yamaha.
Bu hiç fikri olmadığı konuda atıp tutma herbokologluk hepimizde var ve önyargı ustasıyız hemen her konuda. Onun için işte o beğenmediğin Hintli dünyaya motosiklet, teknoloji, ürün satar sen de ancak bu kafayla tu kaka ustası olur çıkarsın.
Toplu bir zihniyet değişimi şart ama olacak iş değil, iyiye değil kötüye gidiyoruz bu ön yargı ve bilumum yaftalama konusunda çünkü. Yazık... Yıllar geçiyor... O alınmaz, bu alınmaz, sadece şu şu markalar alınır bir tek onlar iyi, hazretler çizgiyi çekmiş, bir de diyor ki çevremde de kimseye aldırtmam, güldürüyor insanı. Sen alma arkadaş, bırak alacak olana niye mani oluyon, naptı Bajaj ya da Kuralkan tavuğuna mı kışt dedi, nedir bu kadar ön yargı.
-
22 Haziran 2016, 17:49
#85
Kullanıp da geçerli not vermeyen insanlar olarak yorup yapıyoruz, sallayan varsa kendine sallar zaten.
Şimdi, beğenmediğimiz bi motoru başkasına neden tavsiye edelim? pulsar alan nesil, adam gibi bir motora binmemiştir o şekilde hayranı olmuştur başka açıklaması yok zaten, ybr yada cbf alacaktım pulsar aldım diyenin sayısı oldukça fazla.
dolayısıyla malzeme nolursa olsun göz boyayan, sorunlu bi aleti hala satabiliyolar, sayfalarca sorun akıyor motordan, marka desen bi çok servisin hali ortada, yamaha honda ile kıyaslamak hakaret gibi bişey, arkana bakınca kendini güvende hissediyosun, o yüzden boş yapmanın anlamı yok, bilinç çok önemli bişey beyler hayırlı işler.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
23 Haziran 2016, 14:13
#86
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Kullanıp da geçerli not vermeyen insanlar olarak yorup yapıyoruz, sallayan varsa kendine sallar zaten.
Şimdi, beğenmediğimiz bi motoru başkasına neden tavsiye edelim? pulsar alan nesil, adam gibi bir motora binmemiştir o şekilde hayranı olmuştur başka açıklaması yok zaten, ybr yada cbf alacaktım pulsar aldım diyenin sayısı oldukça fazla.
dolayısıyla malzeme nolursa olsun göz boyayan, sorunlu bi aleti hala satabiliyolar, sayfalarca sorun akıyor motordan, marka desen bi çok servisin hali ortada, yamaha honda ile kıyaslamak hakaret gibi bişey, arkana bakınca kendini güvende hissediyosun, o yüzden boş yapmanın anlamı yok, bilinç çok önemli bişey beyler hayırlı işler.
farkındaysanız kullanıp tecrübe edip memnun kalan veya kalmayan insana asla ve asla bir şey demiyorum dememde. size göre güzeldir başkasına göre kötü bu tamamen kişiyle alakalı. kullanan kişilerinde yorumlarına sonuna kadar saygı duyarım çünkü adam " kullanmış, sahibi olmuş , tecrübe edinmiş " benim lafım kullanmadan etmeden daha üstüne bile oturmadan alma etme diyenlere , sizin gibi kullanıp edenlere değil olayı kişisel algılamayın lütfen.
-
23 Haziran 2016, 14:28
#87
Şu marka fanatikliğini anlayamıyorum.Gerçekten bana çok itici geliyor.Ne gerek var böyle şeylere ?
-
23 Haziran 2016, 14:45
#88
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Kullanıp da geçerli not vermeyen insanlar olarak yorup yapıyoruz, sallayan varsa kendine sallar zaten.
Şimdi, beğenmediğimiz bi motoru başkasına neden tavsiye edelim? pulsar alan nesil, adam gibi bir motora binmemiştir o şekilde hayranı olmuştur başka açıklaması yok zaten, ybr yada cbf alacaktım pulsar aldım diyenin sayısı oldukça fazla.
dolayısıyla malzeme nolursa olsun göz boyayan, sorunlu bi aleti hala satabiliyolar, sayfalarca sorun akıyor motordan, marka desen bi çok servisin hali ortada, yamaha honda ile kıyaslamak hakaret gibi bişey, arkana bakınca kendini güvende hissediyosun, o yüzden boş yapmanın anlamı yok, bilinç çok önemli bişey beyler hayırlı işler.
Yamaha çalkalanıyor, mt25, r25 lerden sorun yağıyor. Algıda seçicilik yapmaya gerek yok. Tabi ki ybr cbf alacağına pulsar alacaklar. 20 yıl öncesinin külüstür estetik yoksunu dayatmasına neden para yedirsin aklı olan.
-
23 Haziran 2016, 15:06
#89
Mmemlekette sayılar değil yine gaz ve muhabbet konuşuluyor..
Bir başka markanın bir başka yanlışıyla durumu kıyaslamak ancak cahil müşterinin yapacağı şeydir.. Yanlış Yanlıştır..
Bu forumda birkaç defa Yamahadan motosiklet alınmaz dedim adamlar ilgisiz müşteri umurlarında değil..
Ama Bajaj daha iyi falan dersenizde forumda birsürü sorun sıkıntı varken getirilen çözüm önerilerine bakın..
1) Birsürü motorda stop etme sorunu halen devam ediyor. Bajaj bunları geri alığ yenisini mi? verdi? Bu Ayıplı mal değil mi?
2) Yamahada yag pompası sorunu var geri çağırmışlar Bajajda birçok farklı sorun forumda tekrarlanıyor. Adam demişki 3 günlük motorumdan benzin akıtıyor diğer birsüsü motordada farklı sorunlar var.. Demekki bir yerde bir sorun var.Bu montaj olabilir , bayi hatası olabilir vs vs.. Bajaj 2 yıldır bu soruna hala doğru düzgün çözüm getirmemeiş 3 günlük motoru servise götürmek zorunda kalıyorsam bunda müşteri olarak benim ne kabahatim var.
3) Lafla aşık atmakla sürekli bir kıyas ile devam eden bir durum var. Mesele şu sen sorunları iyileştirerek mi gidiyorsun yoksa hala bu tarz tuhaf şeyler yaşanıyormu? Görülen o ki yaşanıyor. Yani bir nevi piyango gibi kalite kontrol yok alıyosun şansına ne çıkarsa o oluyor.
4) Bu işin mantıksal ölçülebilir kabul edilebilir tarafı şu.. Bu markayla ilgili birsürü gösterge resetleme ve stop etme hadisesi var forumda kayıtlı ispatlı. Bu motorlar ayıplı mallardı %100 çözüm sağlandımı hala bu sorunlarla kullanan arkadaşlar olduğunu forumda izliyoruz.
5) 2008 krizinden sonra japonlar 250 cc ye kadar olan modellerde kaliteyi düşürdüler. Evet r25 de sorun çıktı. Ancak kaliteil üretimler hala kaliteli. İnazuma hala kaliteli , gösterge restlemiyor, stop etmiyor vs vs.. Elma ile armutu karıştırmamak lazım..
Artık lafla peynir gemisi yürütmekten çok mantıkla doğru işle yol alalım.
Yamaha bu ülkede kötü distributordur. Kötü olduğu nasıl ortaya çıktı? XJ6 , Tenere , xmax ile çıkmadı. Neden üretim kaliteleri yüksek çok nadir sorun çıkarıyorlar..
Ama arkadaşlar kabul edin Bajajda üretim ve/veya montajdan kaynaklı bir sorun var buda açık.. Bazı sorunlar "kaliteli" diye satılan bir motor için hiç makul degil. Daha öncede yazmıştım eğer AKÜ dansikse Bajaj la gelen. Küçük bir maliyeti üstlenin mütşeriniz mutlu olsun adam gibi akü takın.. Aküdeki sorunu müşteriye surpriz gibi yaşatmanın neresi kaliteli hizmet?
Herşey bütün toplam kalitede.. Ben bir yılda aynı arıza için 10 kere servise gideceksem servis hizmetinin altın tepside sunulmasınında bir manası yok. Mal kaliteli materyal ve gerekli montaj testlerinden geçerek üretildiyse zaten bu kadar sorun çıkarmaması lazım.. Ancak ülkemizde kaliteli motosikelt çok pahalı ve bize "kaliteli" diye yutturulmaya çalışan motosiklerde 2. kalite... Olay bu..
-
23 Haziran 2016, 15:08
#90
Ya sabır!
Şimdi de hayatında adam gibi motora binmemiş adam olduk iyi mi!
Kardeşim benim hayatımın en az 10 senesi (şimdi tam hatırlayıp hesaplıyamıyorum tamamını. Kaba hesapla 12 yıl olması lazım) 1100'lük motorun üzerinde geçti. Sonra terse düştük, yeni ev aldık falan filan.
Bi bitmedi bu muhabbet. Nereden vuracağınızı şaşırıyorsunuz. Yapman etmen. Bazı Çinliler ve Bajaj belli bir bütçe ile binilebilecek ve ederi olan motorlar. Son motorum 200 NS 23 aydır bende ve 30bini geçtim. Aslan gibi motor. Hele bu aralar günde en az bir kişiye motoru anlatıyorum. Kırmızı ışıklarda durmaya korkar oldum. Hemen sorular başlıyor.
------
Şu ilk sayfalardaki Mondial X-Treme Max konusunda da bişeyler söylemek istiyorum.
Bendeki ikinci motor da o. Oğlumla ortak biniyoruz. Cadde tekerleği takarsan uzun boylu alt gelir gurubundan birisi için caddede kullanılacak en ideal motordur. Krosa o şase zayıf gelebilir ve muhtemelen denemek için binilen motor bakımsız filandır.
Eğer alt/orta gelir gurubundan uzun boylu birisiysenin caddede kullanmak için korkmadan Mondial X-Treme Max alabilirsiniz. Onun kadar dengeli kıvrak ve ufka hakim makina zor bulursunuz. Bakımlısı 110'u rahatlıkla görür ve yokuşta filan hız kesmez. Boyu 1.75'in altında olanlara altına tavsiye etmiyorum ama.
Saygılarımla
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
10 Temmuz 2016, 13:16
#91
zeronero adlı üyeden alıntı
ekrem bey sevisleriniz cok kötü. boxer almıştım, gidondaki yalpalama olayını çözemediler ve daha kötüsü verdikleri cevap : ''abi kaç paralık motor ne bekliyosun''. 3000 e aldığım motoru 2300 e verdim gitti. yazık bu markaya biraz daha ciddi olun lütfen.
ne oldu ekrem bey.madem o kadar ilgilisiniz bu yazdığım olayı takip ettinizmi. ses seda yok.bumu ilgi.
-
10 Temmuz 2016, 13:20
#92
açmayın şöyle başlıklar ensenize patlatıverir ekrem bey bajaj çok size deyip alır altınızdan
-
10 Temmuz 2016, 13:21
#93
AWESQME adlı üyeden alıntı
Motoru almadan önce anlam vermiyordum "tamam japon kaliteli ama çinlisi hintlisi de bu kadar süprüntü olamaz heralde" diyordum. Honda aldım şükür aynı paraya çinli alıcağıma 2. el japon alırım dedim. Geçen gün benim ki gibi mondialin cross unu kullanan bir arkadaş ile tanıştım ve denemek istedi ben de verdim 2 tur attı geldi aşık oldu motora. Ben de bi senin kini süreyim dedim aldım amaaaaannnnnn almaz olaydım bu kadar kalitesiz olamaz. "2. el mi aldın baya hor kullanılmış galiba" dedim adam da "sıfır aldım" demez mi... Acıdım valla acıdım. Gitmiş o alete 5 bin tl vermiş resmen çöp açıkcası. Hani 1 sene daha sabredip parayı arttırıp daha kaliteli bir şey almanın önemini kavradım.
Bu arada alet Mondial 150 X-Treme MAX.
Söyleyince kızıyorlar . Mondial z180 one kullandım motorum kazalıyken.Bukadar dandik uydurma bir alet olamaz. Ne dengesi denge ne freni fren titreşim traktörden beter. Motora binmem mobiletle gezerim mondiale yine para vermem hangi modeli olursa olsun.
-
10 Temmuz 2016, 14:22
#94
Çin ve Hint malından uzak duracaksın. Ne parça kalitesi var(zaten pek bişey beklemiyorum ama beklentiminde altında. Normal bir şekilde kullanmama rağmen.), ne satış sonrası hizmet. Ben çin malı kullanıcısıyım. İlk motorum acemiliğime denk geldi,bütçe kısıtlıydı falan aldık öğreneyim diye. Ama tavsiye etmiyorum. Tanıtımlardaki,broşürlerdeki kelime oyunlarına aldatmacalara da gelmeyin(5 yıl yada ....km garanti,3 buji,6 vites,3 subaplı vs vs). Garanti falan hikaye, bir sorun olur gidersin servise uğraşmamak için 40 takla atar(yok o zaten öyle, onun öyle olması normal bu motorlarda). Zaten servis dedikleri de küçük tamirciler, avizeciler. Yani diyeceğim o ki Japon'a yönelin. Bütçe kısıtlıysa 200cc'lik ''X'' hint yada çin firmasının motorundansa, ''Y'' markalı Japon firmasının 150cc'lik motoruna binmeyi tercih ederim. Bırakın şeklini falan şekil sizi kurtarmaz önemli olan kalite.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
okncnk adlı üyeden alıntı
Evet hocam bıraktım video atıcam birazdan
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------
https://youtu.be/34Qqj8pO0KE işte videı
Ne oldu video'yu silmenizi mi rica ettiler ? Video'da ne vardı ?
-
10 Temmuz 2016, 14:48
#95
Burda yazılanlara bakınca benim 200 ns'de niye sorun ve stop etme yok, çok şaşırdım.
Yarın ilk işim servise gidip niye stop etmediğini sormak olucak.
Motorun üstüne oturmayan, işkembeden sallayanlara selam olsun!
-
10 Temmuz 2016, 14:57
#96
Kamix adlı üyeden alıntı
Çin ve Hint malından uzak duracaksın. Ne parça kalitesi var(zaten pek bişey beklemiyorum ama beklentiminde altında. Normal bir şekilde kullanmama rağmen.), ne satış sonrası hizmet. Ben çin malı kullanıcısıyım. İlk motorum acemiliğime denk geldi,bütçe kısıtlıydı falan aldık öğreneyim diye. Ama tavsiye etmiyorum. Tanıtımlardaki,broşürlerdeki kelime oyunlarına aldatmacalara da gelmeyin(5 yıl yada ....km garanti,3 buji,6 vites,3 subaplı vs vs). Garanti falan hikaye, bir sorun olur gidersin servise uğraşmamak için 40 takla atar(yok o zaten öyle, onun öyle olması normal bu motorlarda). Zaten servis dedikleri de küçük tamirciler, avizeciler. Yani diyeceğim o ki Japon'a yönelin. Bütçe kısıtlıysa 200cc'lik ''X'' hint yada çin firmasının motorundansa, ''Y'' markalı Japon firmasının 150cc'lik motoruna binmeyi tercih ederim. Bırakın şeklini falan şekil sizi kurtarmaz önemli olan kalite.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
Ne oldu video'yu silmenizi mi rica ettiler ? Video'da ne vardı ?
Video'nun silindiği yazılmış ben orayı atlamışım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)