Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

600 cc yarış motorları artık üretilmeyecekmi ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    600 cc kalkar 1000 cc fiyatlarıda 2 kat artar.. bununla beraber 125 cc piyasasıda ortalama 10 liradan 15'e çıkar. r25 25 kağıt olur..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    23 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Ducati streetfighter 848
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben hep 250 cc kullandığım için beni bağlamaz bu durum
    aynı benzine zam gelince verilen cevap gibi fark etmez ben hep 20 liralık alıyorum misali.
    IRau ve halilom bunu beğendiler.

  3. #23
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı cemmoto41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı benzine zam gelince verilen cevap gibi fark etmez ben hep 20 liralık alıyorum misali.
    aynen :D benimde aklıma bu geldi konuyu görünce

  4. #24

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Motorun doruk noktasi 600cc

  5. #25
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Millet 2025 'de elektrikli dışında ülkesine herhangi bir petrol yakıtlı motor sokmuyor siz gelmiş 600cc bitecek mi derdindesiniz :D

    Ülkemizde ayaklık müşürü bile zorunlu değil, korkmaya gerek yok.

  6. #26
    07mehmet07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    Antalya / Alanya
    Motosikleti
    Bmw s1000rr
    Euro 4 ile ilgili yapılabilecek en saçma video'yu yapmışlar, Barkın abiden böyle birşeyi hayatta beklemezdim, birisi bana çıksın ve desin ki "kardeşim şu sebepten dolayı euro 4'ten sadece 600 cc'ler etkilenecek ve bu yüzden üretilmeyecek onun yerine 1000 cc veya daha düşük cc motor alacağız" desin... Saçmalığın dik alası inanmayın böyle şeylere, hepiniz aklı başında adamlarsanız biraz araştırın okuyun neymiş bu euro 4 standartları diye ondan sonra konu açın yorum yapın, ben bu videoyu konuyu açan arkadaştan önce görsem Barkın'ın s.çtığı an diye açardım konuyu, hadi dersin ki abs'siz motor almayın euro 4 sonrası elinizde patlayacak çünkü 2-3 yıl sonrada euro 5 çıkacak sizin motorlarda vitrin süsü olacak çünkü trafiğe çıkması yasaklanacak anlarım ama sırf 600 cc'ler etkilenecek dedin mi ben videoda kasıt ararım aga kimse kusura bakmasın, etkilenecekse hepsi etkilenecek nedir yani 600 cc motorlarda ekstradan turbo besleme varda biz mi bilmiyoruz, bu ara da bu abs meselesi gerçektir bilginiz olsun euro 4'te standart olacak ve euro 5 çıktığında da büyük olasılık otoban ve çevreyolu gibi alanlarda trafiğe çıkışları yasaklanacak ona göre motor alın derim ama 600'ye devam korkmadan alın...
    snappy x bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    01 Şubat 2015
    Alıntı 07mehmet07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Euro 4 ile ilgili yapılabilecek en saçma video'yu yapmışlar, Barkın abiden böyle birşeyi hayatta beklemezdim, birisi bana çıksın ve desin ki "kardeşim şu sebepten dolayı euro 4'ten sadece 600 cc'ler etkilenecek ve bu yüzden üretilmeyecek onun yerine 1000 cc veya daha düşük cc motor alacağız" desin... Saçmalığın dik alası inanmayın böyle şeylere, hepiniz aklı başında adamlarsanız biraz araştırın okuyun neymiş bu euro 4 standartları diye ondan sonra konu açın yorum yapın, ben bu videoyu konuyu açan arkadaştan önce görsem Barkın'ın s.çtığı an diye açardım konuyu, hadi dersin ki abs'siz motor almayın euro 4 sonrası elinizde patlayacak çünkü 2-3 yıl sonrada euro 5 çıkacak sizin motorlarda vitrin süsü olacak çünkü trafiğe çıkması yasaklanacak anlarım ama sırf 600 cc'ler etkilenecek dedin mi ben videoda kasıt ararım aga kimse kusura bakmasın, etkilenecekse hepsi etkilenecek nedir yani 600 cc motorlarda ekstradan turbo besleme varda biz mi bilmiyoruz, bu ara da bu abs meselesi gerçektir bilginiz olsun euro 4'te standart olacak ve euro 5 çıktığında da büyük olasılık otoban ve çevreyolu gibi alanlarda trafiğe çıkışları yasaklanacak ona göre motor alın derim ama 600'ye devam korkmadan alın...
    Arge çalışmaları ve Üretim maliyetlerinden dolayı YANİ Fabrika 600cc ve 1000cc yide Hemen hemen aynı Fiyatlara yapıyor Aynı sayıda işçi kullanıyor Satışa gelince 600cc ile 1000cc arasında 2 katı fark var Haa tabi 150cc de aynı işçi sayısı ile üretilip Montajlanıyor Euro 4 Testleri yaptırılıyor Uygunluk raporu alınıyor tabi ama 150cc alan 13hp de olsa alır 10hp ye düşürülse de yine alır Pek Euro 4 ile GÜÇÜ 2hp Düşmüş diyeceğini kağıt üstündeki o ayrıntıya takılacağını Zannetmiyorum

    ama iş SÜPERSPORT olunca İnsanlar 5hp yükseltmek için Açık egzoz takıyor Sen 90hp makineye Euro4 e uygun olduk alın size 75hp yeni model Dersen zaten İFLAS ettin Kim alacak (Süpersport için bu geçerli) Endro Naket Chopper pek bundan etkilenmez Konu HIZ olunca 5hp için 4000tl lik egzoz takmayı göze almak olunca :D İşler değişiyor

    1000cc ler zaten EMisyon falan diye Güçleri düşürülecek hani BMW arabalarda olduğu gibi Bunlarada öyle birsistem gelir NASILMI

    1000cc Motor alırsın fabrika çıkışı 100hp diyelim EURO4 aisyonlu İiznleri falan çıkmış YASAL Kullanırsın 600 yi Aratmaz BU Bana yetmiyor dedimmi ÇİP TUNİNG ettirip 160hp ye çıkartıp Egzozu Değişirsin Aynı makine bu sefer Kükrer

    BMW arabalara uygulanıyor Bu ÇİP ile HP yükseltme FABRİKADAN SINIRLANDIRILMIŞ GÜÇTE ÇIKIYOR MAKİNE (BMW lerde Güç Yükseltmenin motora hiçbir Zararı yok Arabanın gerçek gücü zaten O İNSANLAR kullanabilsin diye YASAL olsun diye GÜcünü Beyinden kısıyorlar) 600cc yi kaldırıp Böyle bir Uygulama yapabilirler

  8. #28

    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    Şehir
    Bursa-Osmangazi
    Motosikleti
    XVS 650 Drag Star
    CC yükselticekler Veya Kaldırıp yeni motor yapcaklar

  9. #29

    Üyelik
    13 Ekim 2013
    Böyle bişi olursa 600cc racing fiyatları 2. elde tavan yapar.

    Honda s2000 artık üretilmiyor, buna rağmen 2. hatta 3. ve 4. ele düşen pert araçlar bile 90-100bin bandından satılıyor. Aynı durum 600cc için de yaşanır bizim memlekette

  10. #30
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı Ali Bircan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaş Altın Elbiseli Adam'ın paylaştıgı bir video var sizce videoda dediği gibi olurmu , olursa ne olur? Cevaplarınızı bekliyorum

    Video : [video]https://m.youtube.com/watch?v=csbct-hbHdQ[/url]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

    Video açılmazsa linki : https://m.youtube.com/watch?v=csbct-hbHdQ
    yav boşver, napacan? Yarış motoru olmaz naked olur. Hacmi biraz artırırlar 700,750,800 olur. Gücü biraz kısarlar. Olur da olur. illa 600cc olacak diye bir şey yok.

  11. #31

    Üyelik
    13 Ekim 2013
    Atmosferik motorda sadece yazilim ile 60 hp guc alamazsiniz. O bahsettiginiz gucler chip ile ancak asiri beslemeli (turbo veya supercharge) motorlardan alinir ki onda bile std gucun %30 bir kazanc olur.

    Atmosferikte chip ile alip alacaginiz max 8-10hp dir

  12. #32
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Hocam arkadaş örnek vermiş. Gücü özellikle azaltılmış bir motorda 8-10BG'den daha fazlasını çiple almak mümkün olabilir. Avrupa'da bu şekilde kısıtlamalar (azami 90HP) ve çip uygulamaları varmış diyorlar. Öyle duydum doğru mudur bilmem

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    4 silindir 600cc'nin sorunu 1litre fiyatına yakın üretim maliyetine sahip olup satış fiyatının çok daha az olması beklentisi.

    Tabii ki üretirler, ama burada "600cc üretmiceklermiş" diye ağlayanların, fiyatı duyunca "600'e o kadar para vereceğime az daha koyar 1000cc alırım" diyeceklerini bildikleri için üretmiyorlar.

    İkinci el 600cc fiyatlarının tavan falan yapacağını da sanmıyorum. Üretimden kalktığı için yedek parça falan bulmak zorlaşabilir o kadar. S2000 durumu falan beklemeyin yani.

    500cc-750cc arası 2 ve 3 silindirli motorlar kalıcı zaten. Bence 4 silindir 600cc'den de çok daha kullanışlı ve verimli makineler.

  14. #34
    07mehmet07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    Antalya / Alanya
    Motosikleti
    Bmw s1000rr
    Alıntı memocan12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arge çalışmaları ve Üretim maliyetlerinden dolayı YANİ Fabrika 600cc ve 1000cc yide Hemen hemen aynı Fiyatlara yapıyor Aynı sayıda işçi kullanıyor Satışa gelince 600cc ile 1000cc arasında 2 katı fark var Haa tabi 150cc de aynı işçi sayısı ile üretilip Montajlanıyor Euro 4 Testleri yaptırılıyor Uygunluk raporu alınıyor tabi ama 150cc alan 13hp de olsa alır 10hp ye düşürülse de yine alır Pek Euro 4 ile GÜÇÜ 2hp Düşmüş diyeceğini kağıt üstündeki o ayrıntıya takılacağını Zannetmiyorum

    ama iş SÜPERSPORT olunca İnsanlar 5hp yükseltmek için Açık egzoz takıyor Sen 90hp makineye Euro4 e uygun olduk alın size 75hp yeni model Dersen zaten İFLAS ettin Kim alacak (Süpersport için bu geçerli) Endro Naket Chopper pek bundan etkilenmez Konu HIZ olunca 5hp için 4000tl lik egzoz takmayı göze almak olunca :D İşler değişiyor

    1000cc ler zaten EMisyon falan diye Güçleri düşürülecek hani BMW arabalarda olduğu gibi Bunlarada öyle birsistem gelir NASILMI

    1000cc Motor alırsın fabrika çıkışı 100hp diyelim EURO4 aisyonlu İiznleri falan çıkmış YASAL Kullanırsın 600 yi Aratmaz BU Bana yetmiyor dedimmi ÇİP TUNİNG ettirip 160hp ye çıkartıp Egzozu Değişirsin Aynı makine bu sefer Kükrer

    BMW arabalara uygulanıyor Bu ÇİP ile HP yükseltme FABRİKADAN SINIRLANDIRILMIŞ GÜÇTE ÇIKIYOR MAKİNE (BMW lerde Güç Yükseltmenin motora hiçbir Zararı yok Arabanın gerçek gücü zaten O İNSANLAR kullanabilsin diye YASAL olsun diye GÜcünü Beyinden kısıyorlar) 600cc yi kaldırıp Böyle bir Uygulama yapabilirler
    Konuyu direk bayilerle görüşerek araştırdım vidonun doğruluğu var ama sonuç yine benim dediğim gibi sadece 600 cc'ler etkilenmiyor, neredeyse motorların tamamı bu olaydan etkilenecek küçük cc motorlar ilgi alanımda olmadığı için sormadım ama seneye birçok markada (yamaha ve honda'yı bilmiyorum) 600 cc yerine 800 cc motorlar piyasada olacak 1000 cc motorlar içinde çalışma varmış ama onlar için net birşey söyleyebilen olmadı henüz, saedce güç arttırımıda olabilir cc arttırımıda diyeneler çoğunlukta ve güvendiğim birçok lüks sınıftaki motosikletlerin bayiliğini yapan bir abimiz aynı benim söylediğimi söyledi "şu an yarısı etkilenecek ama 2018'de euro 5'i getirirlerse tamamı etkilenir" dedi, sonuç bu, şu an piyasada olan 600 ve 1000 cc motorlar ya pul olacak ya da reşat altını, biz işin içinde olmadığımızdan dolayı olanlardan duyduğumuz kadarını biliyoruz bakalım sonuç ne olacak 2017'de özelliklede 2018'de herşey belli olur...

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı 07mehmet07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu direk bayilerle görüşerek araştırdım vidonun doğruluğu var ama sonuç yine benim dediğim gibi sadece 600 cc'ler etkilenmiyor, neredeyse motorların tamamı bu olaydan etkilenecek küçük cc motorlar ilgi alanımda olmadığı için sormadım ama seneye birçok markada (yamaha ve honda'yı bilmiyorum) 600 cc yerine 800 cc motorlar piyasada olacak 1000 cc motorlar içinde çalışma varmış ama onlar için net birşey söyleyebilen olmadı henüz, saedce güç arttırımıda olabilir cc arttırımıda diyeneler çoğunlukta ve güvendiğim birçok lüks sınıftaki motosikletlerin bayiliğini yapan bir abimiz aynı benim söylediğimi söyledi "şu an yarısı etkilenecek ama 2018'de euro 5'i getirirlerse tamamı etkilenir" dedi, sonuç bu, şu an piyasada olan 600 ve 1000 cc motorlar ya pul olacak ya da reşat altını, biz işin içinde olmadığımızdan dolayı olanlardan duyduğumuz kadarını biliyoruz bakalım sonuç ne olacak 2017'de özelliklede 2018'de herşey belli olur...
    Hepsi etkilenecek ama zaten daralan kar marjıyla gidici olan 600cc. Sonuç ne olursa olsun 1000cc'nin müşterisi olur. Bir de Euro 4 için güç kesintisi o kadar cok değil. 180 beygir superduke, 176 beygir oldu. Asıl mesele ARGE ve fiyat. Eksoz boru değil artık. Secondary air system, carbon canister, katalitik konvertör, oksijen sensörleri, ECU programları, bir sürü mesele. Zaten kar marjı az motorsiklete lüks bunlar.

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Uretilmesin zaten, bagarip bagarip gitmeyen, yuksek devri ve guc icin sıkıstirilmis motoru nedeniyle en yeni modeli bile hararetten yanan, bakima hassas, kirima hassas, iki kisi cekmeyen, parca fiyatlari litreliklerle bir olup onlarin yarisi bile etmeyen, super sportcuk makinalar uretilmesin tabiki. Yeri geliyor 1000rr bile gazi cektinmi yurumuyor hantal kaliyor, 600cc nedir? 4 silindir 600 makina mantigi sacma zaten, litrelik bile yeri geliyor yetmiyor bana, gazci olmadigim, usturuplu gittigim halde bile.

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Her ne kadar yersem de 4 silindir 600cc motorun yüksek devirle güç üretmesinin kendine göre de bir zevki olduğunu kabul etmek lazım bence.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)