Analiz statüko ve motosiklet gelişimi
Reklamlar
-
17 Haziran 2016, 11:46
#1
Örneğin, seyir motosiklet yani Asya yapar, fırtına Amerika'yı almıştır sadece Harley motosiklet ile temsil geniş deşarj kapasitesi ile daha büyük bir vücuda sahiptir. Off-road motosiklet onun hafif, hızlı hızlı ve küçük deşarj kapasitesi gurur duymaktadır. pedalıyla motosiklet binmek kolay ve Güneydoğu Asya'da özellikle popüler halk için uygundur makul fiyatlarla olduğunu.
1894 yılında, Hildebrand & Wolfmüller ilk seri üretim Motosiklet ve motosiklet çağrılacak ilk oldu. Harley-Davidson, Amerikalı ünlü motosiklet üretimi I. Dünya Savaşı zaferi için bir çok katkıda bulunmuştur. üretilen tüm Harley-Davidson motosiklet neredeyse yarısı 1950'lerden bu yana Dünya Savaşı'nda ABD askeri tarafından kullanılmak üzere satılan, motosiklet üretim ulaşım ana tip haline Özellikle Japonya'da, exuberantly bahar vardır.
2014 yılında, küresel hacimce üç üst motosiklet üreticisi Honda, Yamaha (her ikisi de Japonya) ve Hero Motor (Hindistan) idi. Şu anda, gelişmekte olan ülkelerde, motosiklet nedeniyle düşük fiyatlar ve daha fazla yakıt ekonomisi ezici yaygındır. Dünyadaki bütün motosiklet,% 58 araba merkezli Japonya hariç Asya Pasifik ve Güney ve Doğu Asya bölgelerinde bulunmaktadır. Örneğin, azalan toprak ve Tayvan'da artan nüfus, Çin motosiklet popülerlik katkıda bulunur. Tayland da biri Güneydoğu Asya ülkelerinde motosiklet kullanan başlıca ülkelerdir. Iken, lüks mallar bir yaşam tarzı aksesuar ya da kişisel kimlik sembolü olarak, dinlenme çoğunlukla kullanıldığı gibi motosikletler genellikle kabul gelişmiş ülkelerde başka bir şeydir.
Küresel motosiklet dağılımı (2010)
Ancak, motosiklet daha da geliştirilmesi emniyet kaçamak ve çevre koruma halkın artan bilinciyle yer olmuştur. Ulaştırma Amerika Birleşik Devletleri Bölümü göre, taşıt mil başına ölümlerin sayısı otomobiller için daha motosikletler için 37 kat daha fazlaydı gitti. Motosiklet yarışı özellikle yarış girmiştir ve rEFIt yetkin olan gençler arasında, bazı bölgelerde son derece popüler. Bu gürültü yapar, ama aynı zamanda kendi hayatlarını ve başkalarına hem bir tehdit oluşturuyor sadece. Bir motosiklet kask giyen bir motosiklet kazasında ölüm ya da kafa travması riskini azaltır.
Birçok motosiklet, tek silindirli benimseyen bir katalitik konvertör eksikliği ve emisyon standardı çok daha müsamahakar diğer araçlar için daha motosikletler içindir. Sıradan motosikletin egzoz emisyonları iki zamanlı motor ile Dursun motosiklet, azot (NOx), karbon monoksit ve benzeri yıl binek araç veya SUV egzoz daha yanmamış hidrokarbonlar 10-20 kat daha fazla oksitleri içerebilir. kirliliği ile başa çıkmak için alınan tedbirler yasak sınırlı olmaktan, ülkeden ülkeye değişir.
İstatistiksel veriler Üretim göstermiştir ve motosiklet satış üretimi 18.8322 milyon satış 18.823 milyon, geçen yıl ile karşılaştırıldığında% 11.6 ve% 11.7 bir düşüş ile, 2015 yılında dramatik bir düşüş uğramıştır. Bu on yıl içinde taze alçak vurur.
Airwheel kuruluşundan bu yana, motosiklet ciddi kusurları ortadan kaldırmıştır. "Çevre dostu Yenilik" derin bir anlayış ile, Airwheel de her zaman motosiklet sektöründen mükemmel araştırmacıların emici meyvesi bilim ve teknoloji ve doğa arasındaki dengeyi dikkate almıştır. Güvenliğiniz için, Airwheel hız bilimsel kontrolünü belirledi.
Airwheel scooter stratejik daha akıllı ürünlerin yapısını optimize etmek ve müşterilerine ücretsiz ve eğlenceli bir hayat getirmek için dünyanın her yerinden IOT sensörler, robotik ve derin öğrenme gibi alanlarda yatırım ve araştırma kurumları ile işbirliği yaptı.
Reklamlar
-
17 Haziran 2016, 11:50
#2
-
17 Haziran 2016, 11:58
#3
Aa hemen motoru bırakıp bir airwheel almaliyim hey yaşasın
-
17 Haziran 2016, 12:02
#4
-
17 Haziran 2016, 12:02
#5
Keşke dilin orijinali kalsaydı. Onu anlama şansım daha yüksekti.
-
17 Haziran 2016, 12:06
#6
Çultanahmet
-
17 Haziran 2016, 12:09
#7
Başlıktan fular fışkırıyor
-
17 Haziran 2016, 12:19
#8
az önce ne okudum serisinden bir kesit.
-
17 Haziran 2016, 17:30
#9
bende okumaya çalıştım bi 30 saniye...
-
17 Haziran 2016, 17:35
#10
Ay layk sıs kebab ay layk ıstanbul
-
17 Haziran 2016, 17:54
#11
what ken ay du sam tayms
-
17 Haziran 2016, 18:54
#12
başlığı açmadan önce fular takmama rağmen anlayamadım
-
17 Haziran 2016, 19:10
#13
Hiç bir şey anlamadım Motoru bırakıp buna mı geçelim napalım
-
17 Haziran 2016, 19:10
#14
-
17 Haziran 2016, 19:12
#15
-
17 Haziran 2016, 19:18
#16
-
17 Haziran 2016, 19:19
#17
-
17 Haziran 2016, 19:22
#18
-
17 Haziran 2016, 19:27
#19
Ben var anlamamak okumak ama ben. Saçma olmak airwheeel. Hız yapmaz sanmak motor kadar. Güvenli olmamak trafikte O zaman bu. Kamyon sıkıştır sa kacamamamak olmak sen mort.
-
17 Haziran 2016, 19:35
#20
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)