Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

pulsarlar neden bu kadar düşük km de satılıyor

    REKLAM ALANI
  1. #1
    supersamo48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2016
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Honda Pcx 150
    Merhaba arkadaşlar bu motoru alma arifesindeyim. Ama aklımı kurcalayan bir kaç soru var.
    Neden düşük km de satılıyor konularını 2015 de falan da görüyordum ama daha yeni piyasaya çıktığı için normal karşılıyordum. Ama hala satılan nerdeyse bütün pulsarlar 8bin km de satılıyor. Üstelik satıcıya mesaj atıyorum ya 2. sahibi yada 3. sahibi çıkıyor. Düşünün daha 8 bin km'de. Bunun nedeni nedir? Teorikte güzel pratikte kötü bir motor mudur kendileri?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    Duyduğum kadarıyla motorda stop etme sorunu varmış

  3. #3
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Güncellemesini yaptırınca stop etme sorunu kalmadı diyorlar ama. Forumdaki kullanıcılara ö.m. at bence.

  4. #4
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    2016 modeller problemsiz diğer modellerde olan problemde yazılımla düzeltildi. Mümkünse 2016 almaya çalış. Binlerce pulsarın 50-100 tanesi düşük km de satılabilir bu normal alıp beğeneni var beğenmeyeni var tarz değiştirmek isteyeni var yada daha yüksek cc almak isteyeni var vs uzar gider. Bu diğer motorlardada var r25, cbr250 gibi gibi.. Yani bu motorun problemli olduğu anlamına gelmiyor tamamen kişisel. Ataştırsaydınız benzer konularda vardı aslında ama neyse tekrar yazmış olduk

  5. #5

    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Suan 15.900 Km'de 2014 model pulsar 200 NS kullanıyorum. Stop etme gibi bir sorun yaşamadım. Tabi ki bu demek değildir ki tum pulsarlar sorun yasamayacak. Kullanisa gore değişir sorun yaşayıp yaşamaması bunlar mekanik aletler sonuçta. Ama genel olarak guvenilebilecek makina,dusuk km de satmalarinin sebebini de daha yuksek cc ye bir an once gecme hevesi oldugunu dusunuyorum.

  6. #6
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    15 bin kmdir kullanırım pulsar geçiş motorudur 200-250ccler bir süre sonra yetmemeye başlar yeni heyecanlar ararsın kurye felansan kullanırsın hobi zevk amaçlı kullanıyorsan beklentiler artıyo

  7. #7

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    10500 km , pulsar 2. motorum kısmetse daha uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum.Pulsar kitlesinin bir kısmı heyecan adamı , hevesi geçiyor onların , sonuçta bu fiyata değil bu fiyatın %50 fazlasına bile bu özelliklerde bir motor yok.Artı Pulsar'ın ivmelenmesi bel artı vuruşları arttıyor çünkü sadece ilk sahip olma maliyeti değil , kullanım maliyetide düşük (Servis ve yedek parça - şöyle söyleyeyim son bakımda(10000) , ustama abi ücret az değil mi ? diye sordum , nerede 300-400 tl bakım ücreti olan markalar nerede 100 tl aldı bakım maliyeti olan Pulsar.
    Bajaj gibi markaların piyasada giderek daha fazla tutulması herkes için faydalı olacaktır.

  8. #8

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    400lük Pulsar gelince bende satıp onu almayı düşünüyorum ama şimdiden 14binlerde o zaman kaç olur bilemem.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  9. #9
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Nedeni çok basit Piyasaya yeni girdi. RS bi kaç aylık motor kaç km yapabilisin ki.
    mgora bunu beğendi.

  10. #10
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    ben 16000 de sattım satış amacım yükseltmekti

    pulsara gecen 150 den geciyor ve 150 likten gecince pulsar tırt kalıyor neredeyse apaçi ile aynı klasmanda ( apaciden pulsara gectim )

    e haliyle bi değişiklik yok cabuk elden cıkıyor . 150 den 200 e 200 den 250 ye gecilmez .

  11. #11
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Çünkü Pulsar artık apaçilerin eline düştü. Artık Kuba dan Pulsara kayıyorlar. Adam düşüp kafasını gözünü patlatıyor sonra da satıyorlar...

  12. #12

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    daha alalı 2 ay oldu motoru fakat rs 200 mü alsam acaba diye düşündüm geçen. şekli görüntüsü kullanışı gerçekten çok keyifli stop etme sorunu yaşamadım. ama dedikleri gibi alıştıktan sonra beklenti artıyo

  13. #13
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    karbüratörlü olduğu için çabuk satılıyodur. hiç binmedim oturumu nasıl arkadaşlar sarıyo mu

  14. #14
    Hamza Toruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Şehir
    DORUKOĞLU
    Motosikleti
    DORUKOĞLU
    Ybr yi sattıktan sonra bütçeden ötürü az bir miktar daha üzerine koyarak alınabilecek gibi pulsar duruyordu bende sahıbınden.com dafalan bayadır bakıyorum her şehirde en az 3-5 tane var ama hiç biri daha 10.000 km yi geçmemiş hiç mi binmiyorlar ya tam ben foruma soracaktım kı sen sormussun üstad . Nerde pulsarcılar

  15. #15
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    dostum bu kanıya varman için diğer motorların istatistiklerini bilmen gerekir ki pulsarda durumun farklı olduğunu iddaa edesin.
    bu yüzden sen bence araştırmanı yapmadan körü körüne açmamışsındır bu konuyu.
    hadi paylaş bakalım bizimle r25 lerin % kaçı ,lk alındığı yıl satışa konmuş , pulsarların kaçı , 250sl lerin kaçı mesela.
    bunları paylaş ki söylediğinin "boş" olmadığını anlayalım.

  16. #16

    Üyelik
    23 Haziran 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    2014 Model Pulsar 200NS sahibiyim.
    Aldığımdan beri 3000km yaptım. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
    Aldığımda 1000km kullanılmıştı. Tanıdık birisinden aldık. İşi dolayısı ile kullanacak vakti olmadığından bana sattı. Tanıdık olduğu için bahsettiği sebebin doğru olduğunu biliyorum. Yani öyle bir sorun yüzünden satmış değil.

    Başlangıç motoru olarak tüm istekleri karşılayacak bir motosiklet. Rahat, konforlu, kendi sınıfında performansı yüksek bir makinadır.

    Vitesin boşa geçmesi gibi bir sorun yaşamadım.

    Herkese tavsiye ediyorum, alacaklara şimdiden hayırlı olsun.

  17. #17
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karbüratörlü olduğu için çabuk satılıyodur. hiç binmedim oturumu nasıl arkadaşlar sarıyo mu
    motor enjeksiyonlu.
    SAZMAN ve nokiaxxx bunu beğendiler.
    Eğleniyor muyuz?

  18. #18
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı volkanmet86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor enjeksiyonlu.
    pulsar 150 nin karbüratörlü olduğunu biliyodum da 200'ün enjeksiyonlu olduğunu öğrenince çok şaşırdım. üstüne su soğutmalıymış benim gibi bilmeyenler için doğruluğunu teyit etme amaçlı özelliklerini araştırdım linkten bakabilirsiniz https://www.motorcular.com/tr/motosi.../2015/yil/2016

  19. #19
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Ben de eski kullanıcısı olarak yazmak isterim.
    2015 model 1000 km de aldım 3500 km de sattım. Bu fiyata en iyisi bu.
    Neden sattım ? 1.75 altında 66 kiloyum. 40 yaşındayım kuvvetli değilim. Beni şehir içinde yordu. Çevre yollarında, rüzgarda, köprülerde, güzel asfaltlı virajlarda akıyor keyifli. Sürekli vites istiyor. Agresif.
    1. vites çok kısa kasisten geçerken gaz kolunu ayarlayamadım, altımdan gitti. (Dişli revizesi yapılabilir.) Bu motorun suçu değil benim suçum. Ama arka fren başarısız. Hele kötü lastik var ise hemen kitliyor; bir de bırakmıyor.
    Artçı konforu çok düşük, eşler ile kavga ettiriyor. Artçılar genelde oturmayı bilmiyorlar, kasklar savaş ediyor, pata küte. Bir de o rolanti sesi var ya bildiğiniz traktör kardeşim, ben hiç sevmedim.
    Her şeye rağmen, Pulsar Tek binersen ve boyun gücün iyi ise f/p anlamında güzel ve ucuz bir naked bence.

    İşte beyle
    Pisman, nokiaxxx, crxforever ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  20. #20
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Şehiriçi kullandıkları için keyif vermiyo ve satıyolar. Aynalara yükseltme taksan bile kafa çevirip arkaya bakmadan şehiriçi sürmek zor. Süspansiyon bel kıracak kadar sert sanki scooter'a binmişsin gibi vuruyo bozuk yollarımızda. Trafikte ekonomik sürüp de gazlamak gerekince gazı çevireyim gitsin demek yok 1-2 vites küçültmeni istiyo ani hızlanmak istersen 7000 devir altında çekiş yok motorda. Ama bu enjeksiyon sisteminin salaklığıdır çünkü hızını aldıysan 4000-5000 devirde yokuş çok güzel çıkıyo. Enjeksiyona adam gibi bi program atılsa 5000 devirde gazı çevirdiğinde motor kopup gidecek.
    peypazar43, SAZMAN, nokiaxxx ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)