Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

pulsarlar neden bu kadar düşük km de satılıyor

    REKLAM ALANI
  1. #21
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    arkadaşlar 2016 modeller ıcın stop etmıyo falan yazmışlar o problem kaltımı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Benim 2016 model Pulsar ns150 1,5 ayda 1600km yaptım, kim demiş kullanılmıyo diye, kime göre neye göre? Yıl sonunda 8 - ila 10 bin km yapmış olurum. Ne stop etme var ne başka bir sorun. Sahibinden'de her motorun az km'de satıldığını görmek mümkündür. En az 3 yıl kullanmak ve işe gidip gelmek amaçlı aldım son bir aydır günlük 63 km işe gidip geliyorum, sadece aynalarını değiştirdim hepsi bu, süspansiyonu da öyle söylendiği gibi değil, ayarlarsın yumuşatırsın arkadaş. Binmediğiniz motora söylentilerle önyargılı olmayın arkadaşlar. 500 rodaj bakımında 70 lira verdim. Daha ne olsun! Şehir içinde gayet güzel gidiyor hiç zorlanmadan 90 - 100 - 110 km gibi hızları görüyor düz yolda, gerektiğinde kamyonu otobüsüyle başa çıkabiliyor daha ne olsun. Az km'de satmak tercih işidir, az km'de otomobil de motosiklet de bulursun internette bu o araçların kötü olduğunu göstermez. Bana göre Bajaj'lar pek çok Çin'de üretilen japon markalı commuterden daha iyiler. (2 kez çin işi japon comuter kullanmış biri olarak söylüyorum) Abartmadan, limitine göre sürülürse sıkıntı çıkacağını sanmıyorum. Umarım 10binlerini de yazarım buradan. Ön yargı hele hele başkalarının lafıyla ön yargı çok ama çok kötü ve yanıltıcı bir şeydir arkadaşlar. Bilmeden ve binmeden atıp tutmamak lazım.
    Mukaddime bunu beğendi.

  3. #23
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    stop etme sorunu 150 ns de mi 200 de mi var ?

  4. #24
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    süspansiyonu da öyle söylendiği gibi değil, ayarlarsın yumuşatırsın arkadaş. Binmediğiniz motora söylentilerle önyargılı olmayın arkadaşlar.
    Ön süspansiyonu nasıl yumuşatabiliriz ? anlatırsan sevinirim

  5. #25
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    çünkü dandik

  6. #26

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön süspansiyonu nasıl yumuşatabiliriz ? anlatırsan sevinirim
    Ben esasen arka süspansiyonu kastetmiştim 150ns için. Ön süspansiyondan gayet memnunum hatta arkadan da, ama sizin 200Ns'leri bilemem sertliğini, ön süspansiyon için amortisör yağını farklı kalınlıklarda seçerek yumuşatılabilir belli oranda. Bu arada süspansiyon sertliği yol tutuş ve kişinin kullanımına da bağlı ben aldığım her motorda bi miktar sertleştiririm mesela arkayı. cbf150'de ön süspansiyon yığılıverirdi, bunda hiç olmuyor mesela, benim işime bile geliyor.
    Selamlar ve sakin yahu, kızmış gibi hissettim sizi (Bak siz diyorum kardeş. )

  7. #27
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Ybr ybr ybr

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar ns200
    2 sefer pulsar ns200 sahibi olmuş biri olarak görüşlerim .malzeme kalitesi düşük sıfır motorun paslı deposumu olur yerden yüksek ve dengesiz stop eder
    arka fıren kitler yerde bulursun kendini tvs cbf ile bile daha güzel viraja giriliyor diyeceksinizki niye o zaman 2 sefer pulsar aldın. rakibi yok f/p açısından rakipsiz 3.5 lt yakan 24bg güç üreten parçası ucuz bakım maliyeti ucuz 130kmh ile kamyon sollayabiliyorsunuz .

  9. #29
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Elde olan bu beyenmedim dersen mis gibi ybr alıp binersin

  10. #30
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Bajaj pulsar 150 modelinin Türkiye perakende satış fiyatı nedir arkadaşlar?

    Yaptığım hesaplara göre 3000-3500 lira arasında olması gerek doğrumudur?

    Son zamanlarda bu Asya malları konusunda acayip kıllanmaya başladım ben.
    Özellikle Çinliler çok fahiş fiyatlara satılıyor gibi geliyor.

  11. #31
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben esasen arka süspansiyonu kastetmiştim 150ns için. Ön süspansiyondan gayet memnunum hatta arkadan da, ama sizin 200Ns'leri bilemem sertliğini, ön süspansiyon için amortisör yağını farklı kalınlıklarda seçerek yumuşatılabilir belli oranda. Bu arada süspansiyon sertliği yol tutuş ve kişinin kullanımına da bağlı ben aldığım her motorda bi miktar sertleştiririm mesela arkayı. cbf150'de ön süspansiyon yığılıverirdi, bunda hiç olmuyor mesela, benim işime bile geliyor.
    Selamlar ve sakin yahu, kızmış gibi hissettim sizi (Bak siz diyorum kardeş. )
    Ben kızmadım motorun süspansiyonunu beğenmeyenlere kızdın sandım. Pulsarın ön amortisör takımı fiyatını hatırlamıyorum ama çinli commuter'ların 2 katı falandır en azından. İnsan böyle bi amortisörden biraz daha aktiflik bekliyo. Normal yolda giderken hiç esnemeyip sert bi kasise de girince tak diye vuruyo sadece. Sert süspansiyon virajda daha iyi derler ama yumuşak süspansiyonlu motorumla da 90km hızda viraj denemesi yaptım arkası baya esnemesine rağmen çizgisini bozmadı kontrolü zorlaşmadı. Bozuk yollarda zıplaması az olduğundan viraj performansını artırıyo bile.

  12. #32
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön süspansiyonu nasıl yumuşatabiliriz ? anlatırsan sevinirim
    İçine ince yağ koysan nasıl olur abi?

  13. #33
    supersamo48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2016
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Honda Pcx 150
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj pulsar 150 modelinin Türkiye perakende satış fiyatı nedir arkadaşlar?

    Yaptığım hesaplara göre 3000-3500 lira arasında olması gerek doğrumudur?

    Son zamanlarda bu Asya malları konusunda acayip kıllanmaya başladım ben.
    Özellikle Çinliler çok fahiş fiyatlara satılıyor gibi geliyor.
    yok hocam bildiğiniz 6200 fiyatı var. Çinliler bile 4 5 arası geziyor

  14. #34
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    nekadar ekmek okadar köfte pislik atıp durmayın hangı markayı ıstıyorsanız bakın arabalarda da aynı dusuk km de satılan okadar cokkı benım ıkıncı sıfır motorum bızde motor satmak dusunulmez alır oldurene kadar bınersın 10 yıldır çinlıye bınıyorum motora daha anahtar degmedi adam gıbı kullanırsan çinli bile olsa sana hakkını verir.

  15. #35
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj pulsar 150 modelinin Türkiye perakende satış fiyatı nedir arkadaşlar?

    Yaptığım hesaplara göre 3000-3500 lira arasında olması gerek doğrumudur?

    Son zamanlarda bu Asya malları konusunda acayip kıllanmaya başladım ben.
    Özellikle Çinliler çok fahiş fiyatlara satılıyor gibi geliyor.
    Hocam sen çok uzak kalmışsın piyasaya. Bajaj boxer bile 3500 lira. pulsar 150 6200 lira.

  16. #36
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı supersamo48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok hocam bildiğiniz 6200 fiyatı var. Çinliler bile 4 5 arası geziyor
    O ne öyle yahu!
    Motorun Hindistan'da bayi satış fiyatı 3300 lira civarı.
    Yani fabrika çıkış fiyatı taş çatlasın 2000 lirayı geçmez.
    Transporttu vergiydi, carttı curttu taş çatlasın 3000 lira maliyeti olur.
    6000 lira nedir?
    Ulem Japonlar pahalı diye 3 kuruşluk malı 5-6 kuruşa kaktırıyorlar.

    Geçen Çin motorlarına bakıyorum, burada çok sorulan motorlar 350-500$ arasında.
    Türkiye'ye getirip marka koyuyorlar, hopp bakır altına dönüşüyor.
    Böyle saçmalık olur mu?
    Yanlış hatırlamıyorsam devlet Asya mallarına 100$ bir ek vergi uyguluyor. Bunun dışında fiyatları bu kadar fahiş yapan nedir Allah aşkına?
    Aynısını Japonlar yapsa 600 lük bir CBR 33-34 bin Euro'ya satılması lazım. Üstelik kazık kadar ÖTV var.
    Türk insanı zaten zor para kazanıyor. Kazandığı 3 kuruşu da gerçek değeri ancak yarısı olan asyalı çakallara mı kaptırıyor?
    hattoi ve Ertugyigit bunu beğendiler.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  17. #37
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Şehir
    lubnatsi
    Motosikleti
    z1000e kesik.
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O ne öyle yahu!
    Motorun Hindistan'da bayi satış fiyatı 3300 lira civarı.
    Yani fabrika çıkış fiyatı taş çatlasın 2000 lirayı geçmez.
    Transporttu vergiydi, carttı curttu taş çatlasın 3000 lira maliyeti olur.
    6000 lira nedir?
    Ulem Japonlar pahalı diye 3 kuruşluk malı 5-6 kuruşa kaktırıyorlar.

    Geçen Çin motorlarına bakıyorum, burada çok sorulan motorlar 350-500$ arasında.
    Türkiye'ye getirip marka koyuyorlar, hopp bakır altına dönüşüyor.
    Böyle saçmalık olur mu?
    Yanlış hatırlamıyorsam devlet Asya mallarına 100$ bir ek vergi uyguluyor. Bunun dışında fiyatları bu kadar fahiş yapan nedir Allah aşkına?
    Aynısını Japonlar yapsa 600 lük bir CBR 33-34 bin Euro'ya satılması lazım. Üstelik kazık kadar ÖTV var.
    Türk insanı zaten zor para kazanıyor. Kazandığı 3 kuruşu da gerçek değeri ancak yarısı olan asyalı çakallara mı kaptırıyor?
    1- Ak partiliyiz akkk, hüloooooooğğğğğ.
    2- Kriz bizi teğet geçti.
    3- Bizim tüccarlarımız kar hesabı yaparken müşterisini düşünür. Japonlarda işi öğrenmiş olacak ki, badem bıyıklı müdür gönderiyorlar.
    Osm@n, Romedon ve Ertugyigit bunu beğendiler.

  18. #38
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    İki yıl aradan sonra şok olmuştum. Cbr125 5000 küsürdü. Cbr250 taş çatlasa 9bindi. Zaman geçti hadi artık yerimde duramıyorum bir bakiyim dedim abooo!
    Şimdi 1 yılı geçti hala bakıyorum. Ancak bakarım zaten bu gidişle. Altından hızlı artıyor fiyatlar. Ekonomi mükemmel.
    Ertugyigit bunu beğendi.

  19. #39
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O ne öyle yahu!
    Motorun Hindistan'da bayi satış fiyatı 3300 lira civarı.
    Yani fabrika çıkış fiyatı taş çatlasın 2000 lirayı geçmez.
    Transporttu vergiydi, carttı curttu taş çatlasın 3000 lira maliyeti olur.
    6000 lira nedir?
    Ulem Japonlar pahalı diye 3 kuruşluk malı 5-6 kuruşa kaktırıyorlar.

    Geçen Çin motorlarına bakıyorum, burada çok sorulan motorlar 350-500$ arasında.
    Türkiye'ye getirip marka koyuyorlar, hopp bakır altına dönüşüyor.
    Böyle saçmalık olur mu?
    Yanlış hatırlamıyorsam devlet Asya mallarına 100$ bir ek vergi uyguluyor. Bunun dışında fiyatları bu kadar fahiş yapan nedir Allah aşkına?
    Aynısını Japonlar yapsa 600 lük bir CBR 33-34 bin Euro'ya satılması lazım. Üstelik kazık kadar ÖTV var.
    Türk insanı zaten zor para kazanıyor. Kazandığı 3 kuruşu da gerçek değeri ancak yarısı olan asyalı çakallara mı kaptırıyor?
    arkadaş mağadan yazıyor galiba
    Eğleniyor muyuz?

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Bugün 3600 km oldu 2015 model.ne stop etme var ne denge sensörü zırıltısı var nede kafadan falan ses gelme sorunu var.5000 devir ve üzeri bastınmı cevap veriyor 7000 den sonra kopuyor.220 km yolun 160 ını 140kmh ve üzeri gittim 42 liraya 268km yol yaptım.virajlarda rahat lastik takarsan güvende verir.frenler genel olarak iyi.görüntü olarak daha güzel bir motor z800 falan vardır sanırım çok kalıplı.konfor beklenti olayı serviste ayar yaparken dahada sertleştidik 30 40 gün oldu gidip standarta getiricem daha.hala o konuda sıkıntım yok.isteyen jel sele alsın hondamototalda var.kalite olarak çinden iyi japondan 1 tık kötü.15 bin lira verip başka bi motor alınca çağ atlamıyosun.bunların hepsi o motorlardada var.daha ne isteniyor anlamıyorum.km olayı tabiki motor ucuz olunca bunda öğrnip deneyimleyip cc yükseltiyorsun ki bende şu an yüksek cc bakıyorum.az zararla bi üst segmente geçiyorunsz kısaca.tabi cebinizden daha çok çıkacak o konuda bende kara kara düşünüyorum minumum 15 lazım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)