Bajaj Pulsar RS 200 100 Km Süratte hafif bozuk asfaltta üzerinden attı!!!
Reklamlar
-
16 Haziran 2016, 15:09
#1
Arkadaşlar motorumu yeni aldım. Henüz 350 Km.de Honda CBF 150 ile yüzlerce defa geçtiğim B.Çekmece - Çatalca yolunun Muratbey mevkiinde hafif bozuk asfalt var tam oraya geldiğide birden kafa sallamaya başladı (Tank Slapper)2-3 saniye sonra birden yan yattı motorla birlikte asfaltta 30-40 mt. sürüklendik. Asfaltı resmen kazıdım eldiven, ayakkabı, mont, pantolon parçalandı. Honda ile 7 senedir daha hızlı ve daha bozuk hallerinde yüzlerce defa geçtiğim yerde RS 200 3. geçişinde beni üstünden attı. Pulsar RS 200 kullanıpta başına böyle bir olay gelen arkadaş var mı?
Reklamlar
-
16 Haziran 2016, 15:17
#2
Bunun motor ile değil de o anki şartlarla alakası var.Neden sonuç olayı.Her motor da tank tokatlama dedikleri şey olabilir.
Geçmiş olsun.
-
16 Haziran 2016, 15:20
#3
-
16 Haziran 2016, 15:21
#4
30 40 m sürüklenmişsin hızın yüksekmiydi?
-
16 Haziran 2016, 15:25
#5
Haklısınız neden sonuç ama sonrasında 3-4 defa daha aynı yerden geçtim, gidon Honda gibi stabil değil sanırım amortisör farkı. Tekrar yapmaya meyilli gibi. Servisinde kontrol ettiricem.
-
16 Haziran 2016, 15:26
#6
Gidonu çok mu sıkı tutuyordun?
-
16 Haziran 2016, 15:30
#7
evet 100-110 civarındaydı tam korumalarım vardı sırt üstü dengeli bir şekilde kaydım yara almadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------
Yok aslında gidonu pek sıkı tutmam ama test ediyorum bozuk yollarda gidon sanki biraz başına buyruk gibi. Lastikleri 28 e indirdin yaptığım kontolda 30 basınç vardı.
-
16 Haziran 2016, 15:39
#8
Geçmiş olsun.
At sahibine göre kişner diyelim.
-
16 Haziran 2016, 15:39
#9
Rodajda ki 200cc motorda 100-110 hızlarda ne işin var. Seninde alışamadığın motorla bozuk yolda o hızlara çıkman iyi cesaret
-
16 Haziran 2016, 16:50
#10
Eğitim alin en iyisi :D veya bir gidon amortisörü
-
16 Haziran 2016, 17:04
#11
Honda'yı aldığımda eğitim almıştım zaten :D sadece Honda'yı 67.000 bin kilometre kullandım. bununda güç olarak cbf den pek farkı yok. CBF haif bozuk yolda çok daha stabil bir motor. Ben onu dağ yollarında endura gibi kullanıyordum.
-
16 Haziran 2016, 17:09
#12
5-6 AY SONRA Sahibinden temiz kullanılmış yatması bile olmayan RODAJI İTİNA ile yapılmış Pulsar rs200 KEYFEKEDER
-
16 Haziran 2016, 17:10
#13
oncelıkle gecmıs olsun,bajajdan nefret eden bır kısı olarak sasırmadım
-
16 Haziran 2016, 17:13
#14
üstünden attıktan sonra eliyle seni işaret edip karnını tuta tuta güldü mü peki?
-
16 Haziran 2016, 17:21
#15
Geçmiş olsun.Tankslapper her motorda olabilir.
-
16 Haziran 2016, 17:56
#16
-
16 Haziran 2016, 18:06
#17
dua edin jant kırılmamış. o da olabilirdi.
-
16 Haziran 2016, 18:09
#18
Geçmiş olsun , ve bağışlayın üyelik tarihiniz bugün açılmış , 4 mesajınızda bu başlıkta , senelerdir başka tip model ile iştigalsiniz acaba bu foruma başka üyeliğiniz bulunuyormu?
Not : Ne tanırım ne yakınım nede tercihim olan marka olmasada , objektif olarak bakınca bu hususlar dikkatimi çekti , mazlumun yanındayız .. mazlumu getirin baa^^
-
16 Haziran 2016, 18:10
#19
Geçmiş olsun oncelikle..
Bu motorun karakteri ile alakalı olabilir. her ikisini de surdum. Cbf150 amortisör olarak daha yumuşak daha mutedil rs200 biraz daha sert tarafta kalıyor bunu markaya mal etmek bence mantıklı değil..
-
16 Haziran 2016, 18:20
#20
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler