Bajaj Pulsar RS 200 100 Km Süratte hafif bozuk asfaltta üzerinden attı!!!
Reklamlar
-
17 Haziran 2016, 14:58
#41
Geçmiş olsun. Tank slapperin neden olduğunda ilgili biraz bakınca tek teker yapanların teker inince teker in açısından ötürü gidenin kendini düzeltmek için yaptığını okudum. Bozuk yolda on tekerleğin bir nebze yerden kesilmesi ve tekrar yere teması halinde açısı düzgün olmayınca bir sıkı eleme yapmis olabilir. Sizde bir anlık gidonj sert tutunca bu sonuç olmuş olabilir. Ayrıca diğer arkadaslarin niye bu kadsr tepki verdiğini anlama adim. Forum soru sormak bilgi paylaşmak içinde kullanilmiyormu. Soru sorabilmek için illa 3 4 ay veya yıl üye kalmak mi lazım.
Reklamlar
-
17 Haziran 2016, 19:30
#42
Geçmiş olsun. Şu forumda sadece zaman geçirmek adına, günlük 1 tane konu açıp alakalı alakasız her konuya bir şeyler yazan, bajaj fanatiği velet vardı. Desteksiz ve yeni alınmış üyeliği görünce o aklıma geldi. özür
Merak ettim şimdi ekipmanın durumu nasıl? Motosiklet iyi arşınlamış asfaltı, 2 yıl önce bende taklalı maklalı 10-15 metre kadar sürüklenmiştim, şort-tşort-kask vardı sadece, kolum aşınmıştı baya, deneyim iyidir.
Vaktin olunca kaza bölümüne konu aç, ekipmanların ve motosikletin fotoları koyar, tecrübeni ve hissettiklerini paylaşırsın, seviniri -m -z.
-
18 Haziran 2016, 00:51
#43
cbf 150 ile pulsar rs200 fark yok ciddimisiniz ?
https://www.youtube.com/watch?v=T4oxFTlUfzs&t=1283s
burda cbf150 hızlanmasıyla tvs nin hızlanmasına bakın cbf150 tvs yi geçemiyor cbf performans değil 80kmh hız ile titreşimsiz rahat uzunyol yaptırır sınıfında en konforlu motosiklettir . af edersiniz ama aktif olarak motorsiklet kullanıyormusunuz?
-
18 Haziran 2016, 01:49
#44
nokia abi sen olayı yanlış anlamışşın abimiz gaz tepkisi bakımından sölemeye çalışıyor tork tan biri uçak biri kayık değil sonuçta adamın kullanışına göre öle demekki bide neden herkes ignelemeye calısıyor tamam öle olmuş yada olmamış olabilir herkes düşüncelerini yazar sen busun sen şusun diye teshıs koyuyosunuz hemen sakin olun
-
18 Haziran 2016, 02:07
#45
hocam gidon ile amortisörleri bir kontrol ettirin borularda yamukl olabilir; onun dışında da bi kuyruk ve yan grenaj masrafınız var. Gerçekten çok ucuz atlatmışsınız geçmiş olsun.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
18 Haziran 2016, 02:20
#46
Alıntı M.r.didinir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
bununda güç olarak cbf den pek farkı yok.
buna istinaden yorum yazdım.
-
18 Haziran 2016, 02:20
#47
İki farklı motorda iki farklı sonuç alınmasının nedeni bana göre biraz şanssızlık birazda motoru tanımamaktır.CBF'ye nazaran SS motorlarda gidon biraz aşağıda olduğu için gidona verilen yük cbf'den daha fazla oluyor.Haliyle herhangi bir tankslapper durumunda yapılması gereken gidonda ki yükü hafifletmek diğerine göre biraz daha zor oluyor.Sonuçta bu aletler bizim dünya savaşından çıkmış yollarımız baz alınıp üretilmiş aletler değil.SS sürüyorum diye gidona fazla yük vermemek gerek.
-
18 Haziran 2016, 02:26
#48
Attan inip ( DUKE 250) eşşeğe binmeye ( Pulsar 200NS) başlayan birisi olarak benim gözlemlediğim pulsarların gidon çok aşırı yumuşak. Nedendir nasıldır bilmiyorum ama biraz hız yapınca gidon elimden fırlayıp alıp başımı gidecek sanıyorum. Yani ktm nasıl yapmış bilmiyorum ama duke gidonu sanki audi S line ların direksiyonu gibi tatlı sert güven veren bir yapısı vardı. Pulsar sanki teker yere basmıyor gibi çok yumuşak. Belkide naylon lastiğin etkisindendir bilmiyorum bakıcaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler