Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Suzuki Burgman 200 mü ? Honda Forza 300 mü ? [ Pcx sonrası ]

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Arkadaşlar,

    Motosikleti yükseltmek adına bu iki alternatiften birini düşünüyorum ancak ikisinin de kullanıcıları fazla değil ve teknik veriler dışında elimde bir şey yok.

    Suzuki daha hafif ( 160 kg ) , daha az beygir ve torka sahip ancak max. hızı 155 km.

    Forza daha ağır ( 192 kg ), tork ve beygir olarak daha kuvvetli ancak max. hızı 145 km ? Ayrıca vergi dilimi de var tabii.

    Arkadan bakınca kasa olarak da çok benziyorlar. Kafamda uzunca süredir Forza vardı ancak verilere bakınca da Suzuki ağır basıyor ki Forza Suzuki'den üstüne üstlük daha pahalı.

    Motosikleti işe git - gel için kullanıyorum ( günlük 100 km / Büyükçekmece - Levent ). Arada sırada trafikte de kaldığım için Forza' nın ağır oluşu beni kuşkulandırdı. Şehir içi ve Tem için fazla mı kaba ? bunu da düşünür oldum.

    Bu iki motosiklet hakkında bilgisi olan var mıdır acaba ?

    **Bu arada alternatif olarak Sym, Daelim , Kymco v.b markalar da var tabii ancak tercihimi Japon'a dayalı yapmak istediğim için bu ikisi arasında iyiyi tercih etmek benim için önemli.

    **X - Max 250 alternatifler arasında neden yok ? denilebilir. Kullanıcıları "hantal ve kullanımı rahatsız" olarak tanımlamışlardı bu sebeple bende kuşku yarattı ancak belki de almak istediklerimden iyidir bunu da bilemiyorum.


    http://www.yakittuketimi.net/suzuki-burgman-uh-200/

    http://www.yakittuketimi.net/honda-forza-abs/


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    ikisinden de hiç anlamam; ama güçleri karşılaştırırken ağırlık/güç oranına bak, salt güce/torka değil.

  3. #3
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Forza daha iyi olur günlük kullanımda. Servis vs. Suzuki 200cc anlaşılan otoyolda kullanıyorsunuz bu yüzden ne kadar yüksek cc okadar iyi gibi.

  4. #4

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Arada ciddi bir fiyat farkı var. Bence Suzuki.

  5. #5
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arada ciddi bir fiyat farkı var. Bence Suzuki.
    Alıntı Bthndmrl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forza daha iyi olur günlük kullanımda. Servis vs. Suzuki 200cc anlaşılan otoyolda kullanıyorsunuz bu yüzden ne kadar yüksek cc okadar iyi gibi.
    İşte ben de şuan tam bu ikilemde bulunuyorum. Beni tek düşündüren Levent trafiğinde ya da aniden durup hızlı manevralar yapmam gerektiğinde, aniden kalkmam gerektiğinde Forza hantal kalır mı ? Hedefim Forza ancak sonra pişman olur muyum ? bunu da düşünüyorum. Arada bulunan fiyat farkı da cabası. Suzuki daha hızlı ve kıvrak gibi dışarıdan bakınca.

  6. #6
    Pisman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    170cc dink 200i (136kg) den grand dink 250 i (166kg) ye geçtiğimde hem farkedilir bir şekilde performansı arttı, hem de ilk zamanlar ağırlığına alışmam gerekti. her ne kadar uzun yol sayılabilecek güzergahta kullansanda burgman hem yeterli olacak gücü ve son hızı, hem düşük ağırlığının avantajı (%20) hem ince kasası sayesinde daha kıvrak çevik olacaktır diye düşünüyorum.
    forza 300 kullanmadım, kymco downtown 300i kullandım ancak her ikisini de kullanan arkadaşlarım downtownun 160 küsür kg ağırlığının da avantajıyla çok daha seri olduğunu söylüyorlardı. benim ilk tercihim burgman olurdu, eğer burgmandan vazgeçersen downtown u da bir düşün derim.

  7. #7
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Hocam konfor ve teknik özellikler konusunda sanki Burgman bir adım önde. Ayrıca vergi dilimi avantajı da cabası.

  8. #8
    wind16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Motosikleti
    XMAX 250 ABS
    Yeni başlamış birisi olarak ben Xmax 250 abs dedim.
    Benim düşünceme göre vergi dezavantajından dolayı forza zaten elenmişti. 50 cc için dünyanın ötv'sini vereceksiniz. Türkiye'deki vergi sisteminde Forza'nın maalesef yeri yok.
    Suzuki Burgman 200 güzel motor ama ben neden Xmax aldım?
    İlk nedeni tasarım, kesinlikle scooterlar arasında bence en spor duranı. Açık konuşayım 15 bin tl para verip düz bir scooter'a binmek cazip gelmiyordu. Xmax işte bu boşluğu güzel dolduruyor.
    İkinci olarak viraj dengesi. Scooterlar malum virajda çok iyi değillerdir ama Xmax gayet başarılı.
    Son olarak da ikinci el piyasası çok iyi. Sıkıldığında, satmak zorunda kaldığında çok değer kaybetmeden elden çıkartabilirsin.
    Ama ille de Burgman mi Forza mı dersen vergi dolayısı ile fiyat farkından dolayı Burgman.
    Maslak bunu beğendi.

  9. #9
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    kesinlikle burgman uzun süre araştırdım en mantıklısı bu oldu. Şimdi kimse xmax demesin bunu diyen arkadaşlar kesinlikle burgmana binmemiştir. Zira arada yakıt olsun konfor olsun parça kalitesi olsun bariz fark var öyle 1 kaç gömlek felan da değil. Forzayı bende çok istemiştim ama saçma sapan bir vergi diliminde kaldığı için maalesef elendi aslında o saatten sonra 400 cc yapsa bence daha mantıklı olurmuş. Bu arada en son yakıt tüketimim ortalama hızım 100 kmh şehirlerarası yol için bu tüketim şehir içi en fazla 3.2 gördüm.


  10. #10

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    ne forza ne burgman,,xmax al,,akıllı düşün etrafına yollara çevrene dön bir bak,hangisini çok görüyorsan ondan al,,günde kaç tane burgman,kaç tane forza görüyorsun,belkide hiç,ama kafanı çevirdiğin yerde xmax görürsün,,buda xmax in tutulduğunu 2 ci elinin kuvvetli olduğunu gösterir,,görüntü ve tip olarakta en iyisi zaten,istediğinde hemen paraya çevirebilirsin ki zaten bir müddet sonra satıp yükseltme isteği duyacak satmak isteyeceksin,xmax i kolayca istediğin fiyata satarsın oturmuş bir piyasası var,ama burgman ve forza için aynı şeyi söylemek mümkün değil

    ha ben parayı kumdan topluyorum,ölü fiyatada versem gocunmam ,para önemli değil dersen istediğini alabilirsin

  11. #11
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı Pisman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    170cc dink 200i (136kg) den grand dink 250 i (166kg) ye geçtiğimde hem farkedilir bir şekilde performansı arttı, hem de ilk zamanlar ağırlığına alışmam gerekti. her ne kadar uzun yol sayılabilecek güzergahta kullansanda burgman hem yeterli olacak gücü ve son hızı, hem düşük ağırlığının avantajı (%20) hem ince kasası sayesinde daha kıvrak çevik olacaktır diye düşünüyorum.
    forza 300 kullanmadım, kymco downtown 300i kullandım ancak her ikisini de kullanan arkadaşlarım downtownun 160 küsür kg ağırlığının da avantajıyla çok daha seri olduğunu söylüyorlardı. benim ilk tercihim burgman olurdu, eğer burgmandan vazgeçersen downtown u da bir düşün derim.
    Alıntı eminemre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam konfor ve teknik özellikler konusunda sanki Burgman bir adım önde. Ayrıca vergi dilimi avantajı da cabası.
    Alıntı wind16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni başlamış birisi olarak ben Xmax 250 abs dedim.
    Benim düşünceme göre vergi dezavantajından dolayı forza zaten elenmişti. 50 cc için dünyanın ötv'sini vereceksiniz. Türkiye'deki vergi sisteminde Forza'nın maalesef yeri yok.
    Suzuki Burgman 200 güzel motor ama ben neden Xmax aldım?
    İlk nedeni tasarım, kesinlikle scooterlar arasında bence en spor duranı. Açık konuşayım 15 bin tl para verip düz bir scooter'a binmek cazip gelmiyordu. Xmax işte bu boşluğu güzel dolduruyor.
    İkinci olarak viraj dengesi. Scooterlar malum virajda çok iyi değillerdir ama Xmax gayet başarılı.
    Son olarak da ikinci el piyasası çok iyi. Sıkıldığında, satmak zorunda kaldığında çok değer kaybetmeden elden çıkartabilirsin.
    Ama ille de Burgman mi Forza mı dersen vergi dolayısı ile fiyat farkından dolayı Burgman.
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne forza ne burgman,,xmax al,,akıllı düşün etrafına yollara çevrene dön bir bak,hangisini çok görüyorsan ondan al,,günde kaç tane burgman,kaç tane forza görüyorsun,belkide hiç,ama kafanı çevirdiğin yerde xmax görürsün,,buda xmax in tutulduğunu 2 ci elinin kuvvetli olduğunu gösterir,,istediğinde hemen paraya çevirebilirsin ki zaten bir müddet sonra satıp yükseltme isteği duyacak satmak isteyeceksin,xmax i kolayca istediğin fiyata satarsın oturmuş bir piyasası var,ama burgman ve forza için aynı şeyi söylemek mümkün değil

    ha ben parayı kumdan topluyorum,ölü fiyatada versem gocunmam ,para önemli değil dersen istediğini alabilirsin
    Arkadaşlar,

    Maxi Scooter kullanan arkadaşların yorumu çok faydalı ve yönlendirici oluyor öncelikle teşekkürler.

    Tahmin ettiğim üzere X - Max kullanıcıları da işin içine girdi aslında iyi de oldu çünkü gerçekten hantal mı ? konforsuz mu ? trafikte aralardan geçmelerde dez avantajlı ? bunları da direkt ilk kullanıcı ağzından TARAFSIZ OLARAK duymak harika olur.

    X - Max kullanan arkadaşım 2.elin güçlü olmasından ve etrafta fazla kullanıcı olduğundan bahsetmiş. Suzuki kullanan arkadaşım da ortalama 100 km ile 3 litre yaktığından bahsetmiş.

    Burada da şöyle bir ironi var.

    X Max : 2.eli güçlü olabilir ancak ben sıfır ve absli bir maxi scooter alıp, son motor olacak şekilde kullanmak istiyorum. Bu sebeple 2. el konusundan ziyade yılda ortalama 15.000 km yapacak biri olarak beni yakıt, konfor ve bakım masrafları açısından üzer mi ?

    Burgman: 100 km ile 3 litre işi değil de stabil 130 km ile olan sarfiyat daha önemli. Malum PCX 100 - 110 km stabil gidip ortalama 2,5 lıtre yakabilen bir makine. Burada da önemli olan aslında motosıkletin ömrünün ve işletim masrafının makul olabilmesi.Tem de savrulmayan,sağlam duran trafikte de aralardan geçişi kıvraklığı iyi olabilmesi.

    Şimdi konu Forza mı ? Burgman mı ? dan çıktı X - Max mi ? Burgman mı ? oldu o halde.

    Zahmet edip yazan herkese tekrar teşekkürler

  12. #12

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    arkadaşım ben 1 yıldan fazla xmax 250 kullandım,sonra satıp xmax 400 aldım,,memnun olmasam neden tekrar xmax alayım değilmi,,

    şuan en popüler scooter,ben hanımla aynı gün İstanbul Mudanya gidip geldik ,ne yorgunluk yaşadık nede başka bir sorun

    bagaj artısı zaten dillere destan,araç bagajına alternatif,,istesem honda integra alabilirim ama bunun bagaj artısı için almıyorum

    neticede nekadarda uzun süre kullanıcam desende birgün satıcaksın,işte ogün ne demek istediğimi anlarsın

    hangi pcx kullanıcısına sorsan,pcx ten sonraki alacağı motor x max tir

  13. #13
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Arkadaşım ben Forza kullanıyorum, Burgman 200 tanıtımı yapılan bir başlıkta daha önce görseydim Burgman alırdım deniştim, daha sonra canlı gördüm iyi ki Forza almışım dedim. (Görünüş ve heybet açısından)
    Vergi dilimi dezavantajını yok sayarsan, bahsettiğin diğer dezavantajların hiçbiri yok Forza da.
    Hızlı kalkış, kıvraklık dar yerlerden geçme vs hepsi beni tatmin ediyor.
    Son hız konusunda ise hangi motoru alırsan al ibre sonda iken uzun süre kullanmayacağını düşünüyorum.
    Ağırlık konusuna gelince, keşke motorum daha ağır olsaydı rüzgarda daha az sarsılsaydım diye düşünürüm hep.


    FORZA FOREVER

    "gri al ;)"
    basketci_m bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    yalnız xmax in selesi biraz yüksek,benim boyum 187 ayaklarım düz şekilde ancak yere basıyor,eger boyunuz kısaysa parmak uçlarıyla yere basıp motoru dengede tutmanız gerekir

    buda boyunuz kısaysa bir dez avantaj,,fakat trafikte olsun uzun yolda olsun dengesi ve kıvraklığından çok memnunum,,

  15. #15
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne forza ne burgman,,xmax al,,akıllı düşün etrafına yollara çevrene dön bir bak,hangisini çok görüyorsan ondan al,,günde kaç tane burgman,kaç tane forza görüyorsun,belkide hiç,ama kafanı çevirdiğin yerde xmax görürsün,,buda xmax in tutulduğunu 2 ci elinin kuvvetli olduğunu gösterir,,görüntü ve tip olarakta en iyisi zaten,istediğinde hemen paraya çevirebilirsin ki zaten bir müddet sonra satıp yükseltme isteği duyacak satmak isteyeceksin,xmax i kolayca istediğin fiyata satarsın oturmuş bir piyasası var,ama burgman ve forza için aynı şeyi söylemek mümkün değil

    ha ben parayı kumdan topluyorum,ölü fiyatada versem gocunmam ,para önemli değil dersen istediğini alabilirsin
    kusura bakmayın ama çok sığ düşünmüşsünüz madem söz konusu size değer kaybı gelin kabaca bir hesap yapalım

    öncelikle yakıttan başlayım arkadaşımız gülük 100 km yol yapacak. 2 sene binmeyi planladığını düşünelim. burgman en az 1 lt daha az yakıt tüketiyor. 1 lt benzin yuvarlak hesap 4.5 tl diyelim. yani 2 yıl içinde xmaxin yaktığı benzine göre 3285 tl daha az yakıt ücreti ödeyecek değil mi? Xmax te bildiğim kadarıyla yağ filtresi olmadığı için bakım aralıkları kısa tutulmuş suzuki de 5000 km de bir bakım periyodu var bu da ister istemez servise ödeyeceğiniz ücreti arttıracaktır. Xmax aldığınızda ne bir bagaj aydınlatması ne bir çakmaklık ne de uzun tur camı standart olarak sunuluyor işte bunlar hep para suzukide bunlar şitandart ha 1000 tl ye yakın satılan konforlu koltuğu saymayacağım bile. xmax 14800 tl iken burgman 13500 tl xmaxi alırsınız herkes çok över ama iş accık asfalt dışında sürmeye gelince o muhteşem süspansiyonların size yaşattığı konfor verdiğiniz paranın her kuruşuna nasıl sövdüreceğini acı bir şekilde tecrübe ettirecektir. Tabi bu bozuk yollar sadece konforu değil karenajdaki tuhaf uyumsuzluk sonucu yerinden çıkmasıyla sizi nirvanaya ulaştıracaktır. Hepimiz motosiklet kullanıyoruz yani sizin sandığınız aksine parayı yoldan bulduğumuz için değil paramızın alabileceği en iyi aleti almak için çabalıyoruz. Kimimiz motoru aldıktan bir süre sonra satma hayallerine dalar kimi iyikide almışım en az bir kaç yıl daha binerim diye düşünür ve sizin sözde bahsettiğiniz zarar kısmı "" yerine keyife bırakır. Amacım sataşmak ya da kalp kırmak değil bahsettiğiniz kıyaslamanın yanlış tarafını göstermek sizin verdiğiniz örneğe göre cruzer alacak ve para konusunda limit takıntısı olmayan arkadaşa harley ya da shadow olsun gidip daha fazla satılıyor piyasası var denilerek regal kanuni dealim gibi markaları tavsiye etmek gibi oluyor. Demem o ki harley az satılıyor diye bu markayı başarısız mı yapar ya da ürettiği ürünü Neyse esen kalın
    yns0707, wing41, yetkina ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #16
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım ben 1 yıldan fazla xmax 250 kullandım,sonra satıp xmax 400 aldım,,memnun olmasam neden tekrar xmax alayım değilmi,,

    şuan en popüler scooter,ben hanımla aynı gün İstanbul Mudanya gidip geldik ,ne yorgunluk yaşadık nede başka bir sorun

    bagaj artısı zaten dillere destan,araç bagajına alternatif,,istesem honda integra alabilirim ama bunun bagaj artısı için almıyorum

    neticede nekadarda uzun süre kullanıcam desende birgün satıcaksın,işte ogün ne demek istediğimi anlarsın

    hangi pcx kullanıcısına sorsan,pcx ten sonraki alacağı motor x max tir
    Alıntı cagiran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım ben Forza kullanıyorum, Burgman 200 tanıtımı yapılan bir başlıkta daha önce görseydim Burgman alırdım deniştim, daha sonra canlı gördüm iyi ki Forza almışım dedim. (Görünüş ve heybet açısından)
    Vergi dilimi dezavantajını yok sayarsan, bahsettiğin diğer dezavantajların hiçbiri yok Forza da.
    Hızlı kalkış, kıvraklık dar yerlerden geçme vs hepsi beni tatmin ediyor.
    Son hız konusunda ise hangi motoru alırsan al ibre sonda iken uzun süre kullanmayacağını düşünüyorum.
    Ağırlık konusuna gelince, keşke motorum daha ağır olsaydı rüzgarda daha az sarsılsaydım diye düşünürüm hep.


    FORZA FOREVER

    "gri al ;)"
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yalnız xmax in selesi biraz yüksek,benim boyum 187 ayaklarım düz şekilde ancak yere basıyor,eger boyunuz kısaysa parmak uçlarıyla yere basıp motoru dengede tutmanız gerekir

    buda boyunuz kısaysa bir dez avantaj,,fakat trafikte olsun uzun yolda olsun dengesi ve kıvraklığından çok memnunum,,
    Değerli X MAX sahibi ; Sizin 250 cc X Max Absli miydi ? Absli olan ile olmayan arasında çok hayati bir fark olacağını düşünüyor musunuz ? Scooter da yanlış frenleme yapmak zor olsa gerek. Bunu bir X Max kullanıcısının " absnin bu motora bir artısı olmamış " demesine istinaden soruyorum. Bu arada boyum 1.75 çok uzun sayılmam

    Değerli Forza sahibi ; Forza tip olarak da PCX'in abisi gibi.Bende evlat hissi de uyandırıyor ancak şu son hız mevzusu kafa karıştırdı. PCX ile 110 stabil gidiyorum şimdi 20 km fazla basacağız diye paralar cebimizden akmamalı mı ? diyorum kendime. Bir yandan ağır olması Temin haşin rüzgarı için bu motosikletler arasında en güven vereni . Alınca ön cam takmak falan lazım v.s v.s . Bu arada renk beyaz düşünmüştüm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

    Alıntı freewill adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kusura bakmayın ama çok sığ düşünmüşsünüz madem söz konusu size değer kaybı gelin kabaca bir hesap yapalım

    öncelikle yakıttan başlayım arkadaşımız gülük 100 km yol yapacak. 2 sene binmeyi planladığını düşünelim. burgman en az 1 lt daha az yakıt tüketiyor. 1 lt benzin yuvarlak hesap 4.5 tl diyelim. yani 2 yıl içinde xmaxin yaktığı benzine göre 3285 tl daha az yakıt ücreti ödeyecek değil mi? Xmax te bildiğim kadarıyla yağ filtresi olmadığı için bakım aralıkları kısa tutulmuş suzuki de 5000 km de bir bakım periyodu var bu da ister istemez servise ödeyeceğiniz ücreti arttıracaktır. Xmax aldığınızda ne bir bagaj aydınlatması ne bir çakmaklık ne de uzun tur camı standart olarak sunuluyor işte bunlar hep para suzukide bunlar şitandart ha 1000 tl ye yakın satılan konforlu koltuğu saymayacağım bile. xmax 14800 tl iken burgman 13500 tl xmaxi alırsınız herkes çok över ama iş accık asfalt dışında sürmeye gelince o muhteşem süspansiyonların size yaşattığı konfor verdiğiniz paranın her kuruşuna nasıl sövdüreceğini acı bir şekilde tecrübe ettirecektir. Tabi bu bozuk yollar sadece konforu değil karenajdaki tuhaf uyumsuzluk sonucu yerinden çıkmasıyla sizi nirvanaya ulaştıracaktır. Hepimiz motosiklet kullanıyoruz yani sizin sandığınız aksine parayı yoldan bulduğumuz için değil paramızın alabileceği en iyi aleti almak için çabalıyoruz. Kimimiz motoru aldıktan bir süre sonra satma hayallerine dalar kimi iyikide almışım en az bir kaç yıl daha binerim diye düşünür ve sizin sözde bahsettiğiniz zarar kısmı "" yerine keyife bırakır. Amacım sataşmak ya da kalp kırmak değil bahsettiğiniz kıyaslamanın yanlış tarafını göstermek sizin verdiğiniz örneğe göre cruzer alacak ve para konusunda limit takıntısı olmayan arkadaşa harley ya da shadow olsun gidip daha fazla satılıyor piyasası var denilerek regal kanuni dealim gibi markaları tavsiye etmek gibi oluyor. Demem o ki harley az satılıyor diye bu markayı başarısız mı yapar ya da ürettiği ürünü Neyse esen kalın
    Hocam bu yorum beni benden aldı. Yakıt ve bakım aralıkları çok önemli. Tek merak ettiğim X Max de olduğu gibi Burgmanda da Abs olmayan bir motosiklet rısk yaratır mı ? 2000 tl fark var absli Burgman ile olmayan arasında ve buna değer mi gerçekten ? Değmeyeceğine inanırsam Burgman için yola çıkabilirim hemen. Sıfırı 13.500 TL ön cam standart v.s. aklıma yatıyor.

  17. #17
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli Forza sahibi ; Forza tip olarak da PCX'in abisi gibi.Bende evlat hissi de uyandırıyor ancak şu son hız mevzusu kafa karıştırdı. PCX ile 110 stabil gidiyorum şimdi 20 km fazla basacağız diye paralar cebimizden akmamalı mı ? diyorum kendime. Bir yandan ağır olması Temin haşin rüzgarı için bu motosikletler arasında en güven vereni . Alınca ön cam takmak falan lazım v.s v.s . Bu arada renk beyaz düşünmüştüm
    Değerli arkadaşım 20 km için değmez,hem daha çok yakacak hem vergi dilimi, gül gibi pcx in var

    Youtube videoları gördüm ama 140-145 km/h doğruluğunu güvenilirliğini bilmiyorum

    Ama lütfen xmax alma :D :D
    Gökhan_Aygün bunu beğendi.

  18. #18
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    hocam şimdi size tavsiyem gidin görün öncelikle daha önceki konularıma bakarsanız aslında bende xmax alacaktım ama bakım aralığının kısa olması felan neyse de süspansiyon harbiden çok sert yoldaki ufak taşları bile hissettiriyor. Yani iyi ki denemişim diğer türlü gösterişi başarılı ama burgman da çok kötü değil ve burgman iri kalıyor en güzel yanı enlemesine de geniş olduğundan yanlardan ayaklarınıza rüzgar almıyorsunuz ve xmax te bu soruna çözüm için 400-500 tl kadar ücret ödeyip parça takmak lazım. Yani xmax de herşey opsiyonel arkadaş ona çok sinir oldum. Bir de çok pahalı yahu. Siz gene bence gidin deneyin görün. Bazen insan bu kusurları görmezden gelebiliyor işte sırf ikinci eli daha değerli diye şaka bi yana bu aletler sizi kolay kolay üzmez ama iştesi var fren meselesine gelince uzun zamandır motosiklet kullanıyorum ve fren konusunda kendimi hiç bir zaman lap diye sıkmama konusunu refleks haline getirdiğimde bir problem yaşamadım zaten frenler çok başarılı. kilitlenme kayma yaşamadım bu zamana kadar.
    yetkina bunu beğendi.

  19. #19
    wind16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Motosikleti
    XMAX 250 ABS
    Dostum bu yazdıklarından sonra ben olsam 400'lüğe geçerdim. Bütçe uygunsa tabi. Yani 400luk xmax veya burgman düşünürdüm.
    Diğer taraftan benim botunda 175. Xmax yüksek evet ama ayak ucu ile rahatlıkla durduruyorum motoru. Sıkışık trafikte nasıl olur bilemem belki biraz yorar ama asıl sorun sele yüksekliği değil genişliği. Durmaya yakın biraz öne kaynak gerekiyor ayakları rahat açabilmek için.

  20. #20
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Alıntı wind16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ha bir de ben olsam 150'likten sonra 400'lüğe geçerdim. Bütçe uygunsa tabi. Yani 400luk xmax veya burgman düşünürdüm.
    Doğru

    Zaten forza da tam arada kalkmış bir motor,
    Burgman400 mü Forza300 mü daha doğru bir soru


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)