Düştüğü zaman GİDONU KIRILAN motordur. Bakınız https://www.youtube.com/watch?v=yidnGN1FhUU 7:30 dan itibaren görebilirsiniz
Düştüğü zaman GİDONU KIRILAN motordur. Bakınız https://www.youtube.com/watch?v=yidnGN1FhUU 7:30 dan itibaren görebilirsiniz
Hemen hemen aynı hızda , aynı yolda düştük 3 gün arayla. 50 ye yakın bi hız. Benim yarı fiyatından ucuz çinli gidon turu darlığı sebebiyle denge topuzu üstünde kaydı , metali çizdirdik biraz kalktık yürüdük masraf 0 .
3 gün sonra bajaj düştü evin önünde fırladım yardıma , abiyi hastaneye gönderdikten sonra kaldırdım motoru. Sol karenaj komple un ufak olmuş yerde kaldı. Gidon kırılmış , vites ayaklık falan yok yerde hepsi. fren hidroliği , motor yağı yerde canım çıktı kaldırana kadar. Şekil güzel de yatana kadar.
Direksiyonu Yamaha MT-03 'ün grenajından ucuz olan motosiklet. Kazadan sonra direksiyon değiştirip yola devam ediyoruz
16000TL verip 250cc Çin üretimi Japon marka motosiklet alanların kendi motosikletleri kalitesine yakın motosikletin 8300TL fiyatı olduğunu öğrendikten sonra çamur attığı motosiklettir. Karalama yaparak ceplerinden çıkan fazladan 7500-8000TL'nin acısını hafifletmeye çalıştıkları motosiklettir.
Gidonu peygambere bıçak çekmiş sanki.
Gidonu nakedinden daha yüksek duruyor. Bu işte bir tezatlık var. Bunun dışında mantıklı motor, Cbr 125 fiyatına ABS'li 200cc motor. Alınabilir diye düşünüyorum.
Kawasaki motorlarını japonyada üretir
Bajajin fabrikada ürettiğini söyleyen arkadaşımız yanlış biliyor
Bende çinde biliyordum.Nerede üretildiği önemli değil benim için.Ben rengine laf söyledim motor ve kalitesiyle ilgili yorum bile yapmadım. Belirttiğim halde zoruna gidenler direk avukatlığa soyunmuş. Aynı şekilde turuncu renk olsaydı hiç çekinmeden ktm'nin yandan y.gibi derdim. Turuncu ktm'de yeşil kawada güzel gerisi itici ve taklit geliyor.
Hocam sen ne bakiyon millete kendin incele kendin al.zevkine gore ihtiyacini karsilayacak ve elindeki paraya göre istedign motoru al.Hindistanin diyoruzda hindistanin nufusu 1.25 milyar cinin nufusu 1.3 milyar bu kadar insana motor ureten bir firmaya yok canti kiriliyor almayin diyen adam Türkiye den baska bir yerde cikmazdi zaten.Neden cunku Turkiye sadece bisiklet üretebiliyor.
Bajaj - PİŞMANLIKTIR - ALMAYIN - ALDIRMAYIN
Arkadaşlar Merhaba,
Başımdan geçen Bajaj Markası serüvenimi anlatmak istiyorum. Elimden geldiği kadarıyla da hatta fazlasıyla tüm motor gruplarına, motor forumlarına, bajaj almayı düşünen herkese ulaşmaya çalışacağım. Çünkü Kuralkan Bajaj firmasından ne motorundan memnun kaldım ne de servisinden. Olayı kısaca özetlemek gerekirse şöyle aktarayım.
18.10.2017 tarihinde 2015 model Bajaj Pulsar 200 RS aldım. KM'si 4.500 idi. Alımdan önce 5000 km bakımlarının yaptırıldığını iletti. Bajaj kuşadası servisine götürdüm ve 7500 - 8000 km de bakıma getir motor tertemiz hiçbir sıkıntısı yok denildi. 27.12.2017 tarihinde seyir halinde iken ortalama hızım 90 - 100 km/h civarında ve sollama yaparken motor bir anda durdu ve arka teker kitledi. 100 - 150 metre arka teker kitli bir şekilde Allah'ında yardımıyla motoru dengede tutup kenara çekmeyi başardım. Ölümden döndük desem en doğrusu. Ve motor KM'si 5500. Çekiciyi arayıp motoru kuşadası servisine çektirdim. Servis motor blogunun patladığını söyledi ve garantiden yaptırırız dediler. Aradan 20 gün geçtikten sonra servis tarafından arandım ve bu arada Bajaj'a durumu anlatan bir mail attım attıkları mail çok manidar "Geçmiş olsun Bildiğiniz gibi motosiklet birden fazla parçanın birbiriyle çalıştığı mekanik bir ürün olup mekanik ürünlerde değişik sebeplerle problem görülebilmektedir. Servise başvurunuz." dediler. Servis masrafın 3500 TL olduğunu iletti. Benim en ufak bir hatam olmayışı sebebiyle böyle bir durumu kabullenemeyip 12 gün gecikmeden dolayı böyle bir şeyi nasıl aşabiliriz diye arayışa giriştim ve sesimi duyurmak isteyip konuyu Ekrem Ata ya mail ve whatsapp aracılığıyla bildirdim. Ama kendileri çok fazla ilgililerdi ! sağulsunlar ne bir mailime ne whatsapp yazmama geçmiş olsun bile demedi. En sonunda telefonla aradığımdan söylediğine göre yetkili kişilere ilettiğini benimde Bajaj sitesinin müşteri hizmetler, kısmından yazmaları gerektiğini iletti.
Bu süre zarfında şöyle bir gelişme oldu. Sizinde aklınızda bulunsun gerekli olabilir. Garanti Belgesi Yönetmeliğine göre Madde 6'nın 3. kısmında şu ibare yer almaktadır. "Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir." Bu durumu öğrendikten sonra Motorun benden önceki sahibi Motorun gösterge paneli arızası için serviste 16.03.2016 ile 28.03.2016 tarihleri arasında serviste kalmıştır. Bunun bilgisine Bajaj Servis panelinden ulaştım. Tüm evrakları derleyip tekrardan Bajaj Müşteri Temsilcisine belgelerle birlikte garanti süremin servise bıraktığımda dolmadığını bu sebepten dolayı garantiden yararlanmak gerektiğini ilettim.
Tarafıma 2 iş günü ve sıkıştırmam sonucu dönüş yapıldı. Garantimin bittiğini bana telefonda ilettiler. Israrla bana yazılı olarak mail veya posta yoluyla iletmelerini rica etmeme rağmen kesinlikle yazılı olarak bildirmeyeceklerini telefonla bildirdiklerini söylediler. Tüm bunları da ispatlama adına kendi tarafımdan ses kaydı alındığını ve bunu tekrar söylettirip ses kaydı aldım.
Araştırmalarım sonucunda da birkaç bilgiye ulaştım. Bu durumun kronik olduğunu garantinizin de biter bitmez kesinlikle bunu yapmadıklarını ve üstlenmedikleri bilgisine de ulaştım. Şimdi ki süreçte Tüketici Haklarına başvurup hakkımı aramaya devam edeceğim. Gereken tüm yerlere yazarak bu olayı duyuracağım.Motor alacaklar benim kişisel tavsiyem motor aksamında arkasında duran firmalardan motor almanızı tavsiye ederim.
Not: Talep edenlere tüm belgeleri ulaştırırım.
Bence başka motorlara yönelin,zira bunun fiyatına bir sürü taş gibi başlangıç motoru da olabilecek japon var Pulsar sizi üzer...
SEN KİM OLUYORSUN BE ADAM Motora teker kitledi diyorsun, yorumlara bak yok gidon yamukmuş yok grenajlar dandikmiş vites pedalı yamulmuşmuş, bajajı karalıyorsunuz hep. Şaka bir yana 2 ay kadar önce açtığım aynı konuda tam olarak söylediğiniz yorumları bende belirttim ama yapmaz olaydım, bajaj kullanan at gözlüklüler saldırıya geçti. 3 tane arkadaşın motoru kitlemiş demiştim ne yalancılığım kaldı nede başka bişe. Özellikle Mustafa isimli bi arkadasımız var forumda adama bir türlü anlatamadım. En son herkese tek tek kanıtlı olarak fotoğrafları sununca sesleri solukları kesildi. Fotoları atmasam cıyaklamaya devam edecekler. Buyrun konu bu;
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-sorunlar.html
Ben 2017 rs kullandm 4 bin km kadar . Gidisi ve frenleri bence gayet iyidi hafif olduğu icin ruzgarda savrulma yapabiliyodu, artcilar biraz sıkıntı yapıyordu rahat degildi kimse arkada. Siyah rengi vardi tasarimi guzel bence biraz iri birinin altinda kucuk kaliyo ama. Ama su konuda hakkini yiyemem su ana kadar kullandığım butun motorlar arasında en guzel farlar rs200 deydi zifiri karanlikta uzunlarla birlikte acinca yerdeki deligi bile aydinltiyo. Arkadasa vermistm 50 55 le giderken yan yatirdi motordu motorda egzozunda surtunme vardi ve dekoratif kapak diye bisey var grenajin en cikintili yeri onu degistm 45 tl fiyati kaza da motor mu saglam biz mi sansliyiz bilemem. Ama kotu bi motor diyemem ama yani buram buram kalite hisside vermiyo acikcasi. Ama o fiyata 200cc alan birini tatmin eder diye düşünüyorum 12 13 bin liraya dusuk kmde alinir. He ama sahibindende sifirini 17 ye koycaklar nerdeyse kafayi yemisler a...k dedim o parada verilmez insallah gostermelik kpymuslardir o fiyatlari : )
o zaman bu konuya bir HORT etme zamanı geldiğini düşünüyorum ? bajaj motor mu kilitliyormuş cidden
Hmmm
Konuyu hortlatayim biraz belki arada gecen zamanda tecrubelerini paylasir kullananlar
abi cok kıvırmaya gerek yok, ikinci eli 10 bin tl olan absli 24 beygir bir hint motorundan bahsediyorsun.
japon versiyonu 2. elleri 20bin tl civarı.
f/p ürünü, bakarsan gider bakmazsan gitmez.
Bajaj alıp harley parası vermiş gibi davranan insanlar ıboşverin. rs200 iyidir, ns200 de iyidir. o paraya cbf150 alacaksın ya da bunları.
Bir hort yapayım da güncel Bajaj yorumları alalım. Kimisi yerin dibine sokuyor kimisi övüyor kimisi sorunlara yalan diyor... Türkiye'de japon motorlarının dışındaki bütün motorlar tartışmalı galiba ben anlayamadım bu işi
Ben başlangıç motoru olarak sıfır almayı planlıyordum. Japon piyasası uçuk. R25 bile 50bin olmaya yakın. Geçen sene 20bin civarına alanlar bu sene sarı siteye 40dan koyuyorlar. Sıfırı 27bin olan bu motorun bile ikinci el piyasası olmuş 20...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)