Başlıkta belirttiğim gibi Pulsar RS200 nasıl bir motordur. Başlangıç motoru olarak nasıl olur ?
Başlıkta belirttiğim gibi Pulsar RS200 nasıl bir motordur. Başlangıç motoru olarak nasıl olur ?
Hoş bir motor ama bence bununla başlama al bi ybr al bi cbf kullan alışana kadar.Çünkü yeni öğreniyorsun motor düşebilir ve bu tip motorlar düşünce de grenaj gider masrafın alası çıkar.O yüzden alışana kadar parçası ucuz , sorun çıkarınca üzmeyecek ,ufak tefek tamiratlarını kendin yapabileceğin ve yaparken tamirata alışabileceğin bir başlangıç motoru almak bence en mantıklısı.İnşallah en hayırlısını seçersin...
Çok güzel motor gerçekten. Bir şey sormak istiyorum mesela A1 ehliyetimiz var 18 yaşını doldurduğunda A2 ehliyet almak için yeniden başvuru yapmak ve sınavlara girmek zorundayız değil mi ?
++++Güncel
Kötüdür, 120 km/h ile giderken stop eder, alma!
Kawanın yandan y...i gibi duruyor yeşilin itibarına gölge düşürmüş harami kaçkını gibi daha ne diyim.(kullananlar alınmasın atarım renge motora değil)
güzeldir güzel alır binersin,japonculara bakma sen 15-16 bin versinler 250 cc makinelere..
Bugün Honda nın yeni zamlı fiyat listesi açıklandı. Cbr 125 in 10.800 tl olduğu bu zamanda Bajaj Pulsar 200 Rs Abs alınabilir diye düşünüyorum.
Jant kırıyo 😂😂😂😂😂
Sanki aranızda pulsar alıp düz giderken jantı kırılan adam var konuşuyorsunuz. İyi ki şu AEA da bir canlı yayında çıktı.
Adam dünya düz dese inanacaksınız.
motor güzel de o gidon nedir abi?!! alçaltmak lazım onu. eğer clip-on takılabiliyosa süper olur.
Ben bu motoru surdum bajajin çoğu motorunu test etme imkani da buldum 200ns ile 200rs arasindaki fiyat farki aradaki performans kalite ve herhangi bi yonden malesef zayif kaldi tercihim 200ns den yana olurdu 200ns ile aradaki 2.700 tl biraz gereksiz olmuş işçilik ve kalite açısından bence pek haketmiyo bu parayi 200ns fazlasiyla hakediyor ve hakkini da veriyor
Ha yok illa racing bincem abs ve karenaja o para feda olsun derseniz zevk meselesi derim size kalmis...
Bunun yerine 200ns alir lastikleri değiştirir guzel bi kac aksesuarla daha zevkli bi motosiklete sahip olabilir veya her seyi bosverip temiz bi duke 200 alabilirsiniz ki duke 200 öneririm
Ben Türkiye'de jant kıran Pulsar duymadım. İlk çıktığı senelerde, Hindistan'da çukura düşüp jant kıran bir kaç motosiklet olmuş. Google'da arattığında bunu gören AEA'da bir videosunda bundan bahsetmiş. Olay budur..
Pulsar benim 2nci motosikletim. 2016 model. Alalı bir kaç ay oldu, 3000km'de. Defalarca günlük 70, 100, 150km'lik turlar yaptım. Bir kere de 300km'lik bir tur yaptım.Hiç bir sorunla karşılaşmadım. Ne jantım kırıldı, ne de 120 km/h ile giderken motosikletim stop etti.
Motosikletimden satın alırken verdiğim para da göz önüne alındığında çok ama çok memnunum. Kullanılan malzemeler olsun, işçilik kalitesi olsun fiyat/performans düşünüldüğünden gerçekten çok çok başarılı. Kalite olarak Avrupa-Japona yakın. (Onlar kadar demiyorum ama yakın, uzak değil) Çin motosikletlerinden ise çok daha iyi.
Bajaj'ın üretildiği Hindistan'da ve Bajaj'ın büyük pazarları Asya ülkelerinde motosiklet demek hayat demek. Bajaj bu ülkelerde satış listelerinde hep üst sıralardan. Türkiye'de 100 kişiye 3 motosiklet düşerken, Asya ülkelerinde bu rakam 20-50 arasında.. Yani şunu söylemek istiyorum, bu adamlar motosiklet nedir, nasıl üretilir biliyorlar.
Bir arkadaş Pulsar'ın yeşil rengi için "Kawasaki'nin yandan yemişi", "yeşilin itibarına gölge, düşürmüş harami kaçkını" gibi ifadeler kullanmış.
Sanıyorum ki bu arkadaşın Bajaj fabrikasında Ninja 300 ve Ninja 650r üretildiğinden ve Pulsar'ın bazı Asya pazarlarında Kawasaki markası ile satıldığından haberi yok.
KTM'nin 400cc altındaki tüm motosikletlerini de Bajaj Hindistan'daki fabrikalarında üretiyor. KTM'nin hisselerinin %47 'si Bajaj'ın.
Pular NS 200 modeli de KTM Duke 200 ile bir çok benzerlik taşıyor. Bajaj Kawasaki ve KTM marka motosikleri üretmede edindiği tecrübe ve "know how"ı kullanarak Pulsar'ı geliştirmiş.
Pulsar 200 NS 'in bana göre artıları ve eksiler aşağıdaki gibidir:
+++ Artıları +++
1- Fiyatı
2- Yakıt Tüketimi
3- Tasarımı
4- Gitmesi
5- Durması
6- Dengesi
7- Viraj kabiliyeti
8- Analog devir, dijital hız göstergesi
9- LED stop farı
10- Orta Ayak ile gelmesi
11- Koruma Demirleri ile gelmesi
12- Uygun yedek parça
--- Eksileri ---
1- Vites göstergesi yok
2- Motor sıcaklık göstergesi yok
2- Artçı konforu zayıf
3- Sinyaller LED olabilirdi.
4- Eurogrip marka naylon lastikleri
NS ile RS arasındaki tasarım ve ABS farkı yok, bunun haricinde hemen hemen aynı motosikletler olduğu için NS kullanıcısı olarak yazdım.
Bu arada motosikletime o kadar güveniyorum ki Ağustos ayında aşağı yukarı 8000km olacak Türkiye-İsveç turuna çıkacağım.
Bu tur için Bajaj'ın Türkiye distribütörüne sponsor olup olamayacaklarını sorup cevap alamama rağmen yazdım yukarıdaki görüşlerimi. (Sponsorluk olarak tek beklentim bir kaç ekipmandı.)
Bu yeşil rengi fotoğrafı ben çektim fakat sinyaller tam çıkmamış. RS versiyonunda sinyaller led olmuş.
Tam yazmak istediklerimi yazmışsınız elinize sağlık. Maalesef motoru çin malı kullanıp sonra motora laf eden adam çok bizim okulda da bu böyle adam cg kullanıyor bajaja laf atıyor. Bak HERO AEA ya sponsor oldu adamlar toz kondurmuyor. Parayı veren düdüğü çalar demekki. İKİSİDE hint malı ki buda suzuki kawa yada honda arasındakı fark gibi. Kaldı ki bajaj'ın üstün motor özellikleri var millete çift buji 4 valf diyorsun one diyor. Motosiklet almakla adam olunmuyor kawa ya binmeklede yada hondaya binmekle de değil biraz motor kültürünüz olsun ya
Yoklamama rağmen 6'ya takamayıp bu kadarmış dediğim motor . İyi gidiyor velhasıl kelam.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)