Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

600cc veya üzeri Sport Touring Tavsiyesi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Uzun tur amaçlı motosiklet arıyorum. Enduro'ların şekli şemali hoşuma gitmiyor. Ayrıca Turlarım asfaltta olacak. Bu yüzden Enduro istemiyorum. Chopper tarz motosikletlerde şimdilik ilgimi çekmiyor. Tasarım olarak spor görünümlü tur motosikletleri hoşuma gidiyor: Sport Touring

    Konforlu olması önemli. Artçı konforu çok önemli çünkü turlara eşimle beraber çıkacağız.

    Uzun turlar derken günde 800km yapılıp 10 gün süren toplamda 8000-10000km 'lik turlardan bahsediyorum.

    2010 model veya daha yeni olabilir. Daha eski düşünmüyorum. Motosikleti yurtdışından 2nci el alacağım. O yüzden Türkiye'de olmayıp Avrupa'da olan motosiklet tavsiyesinde bulunabilirsiniz.

    2 kişi artı yükle birlikte yokuşta üzmesin yeter. Yüksek hız merakım yok, yasal hız limitlerinde giderim. Otoyollarda 110-130 km/h max. Normal yollarda 90-100 km/h..

    Teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    vsvr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul - Kağıthane
    Motosikleti
    CF Moto 650 MT
    Honda Vfr800X Crossrunner, tavsiye ederim.
    erk1n bunu beğendi.

  3. #3
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Yurt disindan alicaksaniz orada daha cok model secenegi olur. bence gittiginiz ulkede bunlara bakmak daha mantikli ... benim size onerebilicegim cbf 1000f veya vfr 800 olur

  4. #4
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Suzuki V-Strom DL650

    Nerede görsem yanından geçmeden duramadığım bir motor İlerde sahip olmak istediğim bir alet
    BESTAPO bunu beğendi.

  5. #5
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı ardacik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yurt disindan alicaksaniz orada daha cok model secenegi olur. bence gittiginiz ulkede bunlara bakmak daha mantikli ... benim size onerebilicegim cbf 1000f veya vfr 800 olur
    Birader hayatinda Cbf 1000`in selesine oturdun mu ?

    Hayret bir sey yahu
    ardacik, AWESQME ve erk1n bunu beğendiler.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  6. #6
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    antilop_skul bunu beğendi.

  7. #7
    oktay33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BMW 1600 GTL
    Günde 800 km....
    Hemde artçıyla...
    Sen hiç motorsiklet sürmedin herhalde.
    Araba değil bu...
    Motosiklet bu.
    Biraz mantıklı bir şeyler yazalım lütfen.

    Artçılı gezi için günde azami 400-500 km yapabilirsin. Daha fazlası hem eziyet hemde tahlikeli
    Gezmeye çıkıyorsun, yol yapmaya değil.
    Bunun için sana güçlü bir touring lazım.
    BMW 1200 RT tek geçerim.
    Eğer yok ben 4 silindir istiyorum,2 silindire binmem diyorsan, YBR'den şaşma derim.

  8. #8

    Üyelik
    01 Şubat 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Ben olsam Kawasaki Versys (Er6F) veya para varsa BMW 1200GS alırdım .. Alternatif olarak triumph tiger olabilir ..

    Sport Touring 2 kişi günde 800km çook zor yapılsada tadı kaçar
    Tolgakan bunu beğendi.

  9. #9
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Günde 1000 km de yaparsınız 800 km de fakat motordan indiğinizde yürüyebilirmisiniz onu bilmem... Gerçi ben bir kaç gün önce tek başıma 800 sürdüm ondada yoruldum ki 1000 km - 1200 süren kişiler tanıyorum kendileride akıllı işi olmadığını söylüyorlar.

    Ne kadar rahat motor olursa olsun özellikle artçılı sürüşlerde 500 - 600 den sonrası ızdırap oluyor her iki tarafada. Ben şuan turdayım ve bugun 580 km sürdüm artçılı çantalı , afedersiniz ama kalçam şuan acıyor...Belki tenere değilde gs kullanıyor olsaydım acımaz ama ağrırdı yinede...

    10 günde 8 - 10 bin km gibi rakamlar çok iddalı rakamlar. siz günde en az 12 - 14 saat motor sürmekten bahsediyorsunuz ne ara yemek yiyeceksiniz ne ara uyuyacaksınız ? ilk 2-3 gün hadi sürdünüz o vücut 4. 5. günden sonra kaldırmaz. Yiyeceğiniz rüzgarında haddi hesabı yok...

    Bence siz 10 günlük hedeflerinizi 4-5 bin gibi ideal rakamlara indirirseniz hem sürmekten zevk alırsınız hemde size ızdırap olmaz.
    Guven bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Tavsiye yazan tüm üyelere teşekkür ederim.

    150cc 'lik ilk motosikletimle (Derbi STX) kış ayında, neredeyse sürekli yoğun yağış altında 2 kişi bir günde 400km gittik. (Marmaris-Ayvalık). Gideceğimiz yere 100km daha olsa onu da giderdik. 2nci günde Ayvalık'tan Lüleburgaza gittik ve varış noktamıza ulaştık. Üstelik üzerimizdeki ekipmanlar son derece yetersiz ve kalitesizdi.

    Aynı yolun dönüşünü tek başıma 1 günde tamamladım. (800km) Yağış çok daha azdı, ama yine hava soğuktu.

    Ben bunları 150cc motosikletle, kalitesiz ve yetersiz ekipmanla, Türkiye yollarında yaptıysam... İyi ve güçlü bir motosikletle, kaliteli ekipmanlarla, Avrupa yollarında günlük 700-800km'lik çok zorlamaz gibi gibi geiyor.

    Şuanda ikinci motosikletim Bajaj Pulsar 200 NS var. 1 ay içerisinde artçısız 7000km'lik yola çıkacağım. (Marmaris-İsveç, İsveç-Marmaris)

    İsveç'teyken Norveç turuna da çıkabilirim. Henüz karar vermedim. O zaman toplam yol 10,000km olur.

    Bu kez kaliteli ekipmanlarım var:

    Alpinestars Bogota Drystar Tur Pantalonu ve ceketi.. Alpinestars Drystar Eldiven. Alpinestars Fastback Waterproof ayakkabı. Caberg Duke kask.

    Bu turun aynısını 3 ay sonra tekrarlayacağım.

    Bu 2 turdan sonra artık artçım ile İsveç çıkışlı Avrupa turları yapmak istiyorum. Bunun için sport touring motosiklet arıyorum.

    Yukarıdaki tavsiyeler D-Storm'un çok iyi bir motosiklet olduğunu biliyorum, babamda 2014 model vardı aşırı memnun idi. Ama ben görünüşünü çok sevmiyorum, Enduro tarzı gibi. Crossrunner ve Kawasaki Versys (Er6F) aynı şekilde.. BMW 1200GS zaten bildiğim kadarıyla safkan Enduro.

    Sanırım ben grenajlı sport touring motosikletlerden hoşlanıyorum.

    Bir arkadaş Yamaha fotoğrafı paylaşmış. O hoşuma gitti mesela, modeli nedir onun, kaç cc? BMW 1200 RT de hoşuma gitti. Ama CC çok yüksek olduğundan motosikletin ağırlığı çok olur, kullanımı zor olur, yakıt tüketimi fazla olur gibi endişelerim var. Bundan dolayı 600-800cc bandı arasında kalmak istiyorum, ne kadar doğru düşünüyorum bilemiyorum. Diğer yandan 200CC 'den direkt 1200cc'ye geçmek istemem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------

    Kalça ağrısı ile ilgili yazıyı şimdi gördüm.

    Pulsar 200 NS 'de normalde 1 saatte hafiften kalça sızısı başlarken Alpinestars Bogota pantolon ile bugün yaptığım 1 saatlik sürüşte hiç bir ağzı sızı olmadı, bariz şekilde konfor artışı hissettim. Pantolonun kalça kısmında esktra bir katman var, sanırım bu katman koruma amaçlı ama aynı zamanda inanılmaz konfor sunuyor. Daha iyi konforlu bir motosiklet, bu pantolon ve airhawk üçlüsü ile günde 700-800km lerin sorun olmayacağını düşünüyorum.

  11. #11

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Motosikleti
    MT-25 ABS
    Mt 09 tracer olabilir.Mt 07 tracer yeni çıktı nasıldır bilmem.Bütçe varsa r1200gs tabiki.

  12. #12
    koraycbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    600rr
    Sanki Yamaha Xj6 diversion F veya Fazer 8'i tarif ediyor gibisiniz Artçı konforu yetersiz kalabilir ancak airhawk* veya benzeri ürünler işinizi çözecektir. Aslında ilacınız Suzuki Burgman gibi limuzinler ama sanırım scooter kategori dışı kalıyor

    Kazasız, belasız ve de masrafsız sürüşler
    erk1n bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Motosikleti
    MT-25 ABS
    Alıntı koraycbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanki Yamaha Xj6 diversion F veya Fazer 8'i tarif ediyor gibisiniz Artçı konforu yetersiz kalabilir ancak airhawk* veya benzeri ürünler işinizi çözecektir. Aslında ilacınız Suzuki Burgman gibi limuzinler ama sanırım scooter kategori dışı kalıyor

    Kazasız, belasız ve de masrafsız sürüşler
    Aynen xj6 da güzeldir ama oturuş poziyonu biraz daha sport
    erk1n bunu beğendi.

  14. #14
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Bütçe bilgisi vermemişsin

    Fiyat / Performans odaklı ve kendi tecrübemden sana tavsiye edebileceğim yegane motor Kesinlikle Honda NT 700 Deauville.

    Artçı konforu oldukça üst seviyede.

    Muhteşem bagaj hacmi uzun seyahetler için düşünülmüş.

    Çok stabil bir sürüşü var.

    Güvenlik üst seviyede. Kombine ABS var.

    Şaftlı olduğu için zincir bakımı gerektirmiyor.

    Enjeksiyonlu motor oldukça ekonomik.

    Rüzgar koruması harika.

    Tek kötü yanı var. Sıcak havalarda bacaklara çok fazla motor sıcaklığı geliyor. Trafikde rahatsız ediyor yol alırken sorun değil.






    Tolgakan, erk1n ve hasmet bunu beğendiler.

  15. #15

    Üyelik
    16 Ağustos 2014
    Sport birşeyler arıyorsanız ducati multistrada güzel bir seçenek olabilir.
    erk1n bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    27 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Versys
    1. Kawasaki Versys ile Kawasaki Er6F aynı sınıf motor değildir. Kawasaki Versys enduro veya adventure, Kawasaki Er6F ise safkan sport touringdir. İki makinenin sele yüksekliği, oturuş biçimleri farklıdır.

    2. "Günde 800 km yol yapıcam. 800 km / 100 km/h = 10 saat. "O zaman ben günde 100 km/h ile 10 saat gitsem, olur" gibi bir denklem hiç bir zaman tutmuyor. Benzin molasıi yemek molası, tuvalet molası, çay-kahve molası, alış-veriş molası vs gibi şeylere girince, bir de bakıyorsun o 10 saat olmuş 12-14 veya daha fazla saat.

    3. Ha, ben sabah 6'da kalkar yola çıkarım, akşam da hava kararınca motordan inerim diyorsan, o artçı ile tur değil, işkencedir. Bence senin niyetin "padişaha kelle götürür" gibi koştur, koştur sürmek, sonra da "Ya ben neymişim yaaaa. Bir günde 800 km.den 10 günde 8.000 km gittim" gibi, tamamen tribünlere yönelik, forumlara hava atmak için yazmalık bir gidiş.

    Versys




    Er-6f

    metecel bunu beğendi.

  17. #17
    metecel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    TVS
    Alıntı hokasuya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Kawasaki Versys ile Kawasaki Er6F aynı sınıf motor değildir. Kawasaki Versys enduro veya adventure, Kawasaki Er6F ise safkan sport touringdir. İki makinenin sele yüksekliği, oturuş biçimleri farklıdır.

    2. "Günde 800 km yol yapıcam. 800 km / 100 km/h = 10 saat. "O zaman ben günde 100 km/h ile 10 saat gitsem, olur" gibi bir denklem hiç bir zaman tutmuyor. Benzin molasıi yemek molası, tuvalet molası, çay-kahve molası, alış-veriş molası vs gibi şeylere girince, bir de bakıyorsun o 10 saat olmuş 12-14 veya daha fazla saat.

    3. Ha, ben sabah 6'da kalkar yola çıkarım, akşam da hava kararınca motordan inerim diyorsan, o artçı ile tur değil, işkencedir. Bence senin niyetin "padişaha kelle götürür" gibi koştur, koştur sürmek, sonra da "Ya ben neymişim yaaaa. Bir günde 800 km.den 10 günde 8.000 km gittim" gibi, tamamen tribünlere yönelik, forumlara hava atmak için yazmalık bir gidiş.

    Versys

    http://i.hizliresim.com/X44ZXk.jpg


    Er-6f

    http://i.hizliresim.com/EJJjGZ.png

    Erkin mesajında ".. Kawasaki Versys (Er6F).." yazmış. Böyle bir Kawasaki yok. Ya Kawasaki Versys var, ya da Kawasaki Er-6f var. Erkin ikisini bir makine zannediyor.

    Not: hokasuya hocam, koyduğun versys de 1000 lik, 650 lik değil.
    “Dava adamı olmak için, önce adam olmak lazım. Dava öğretilir ama adamlık öğretilmez. “ Alparslan Türkeş

  18. #18
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Bu tam benim konum olmuş Ben de senin gibi grenajlı Sport Touring tarzını seviyorum.

    Ama bir cümlene takıldım, "ağır olur" gibisinden. Grenajlı Touring/SportTouring arıyorsun, bunlar genel olarak ağır motosikletlerdir. O yüzden ağırlıktan dem vuruyorsan grenajlı, ST/Touring tarzından biraz uzaklaşman gerekebilir. Ayrıca CC konusuna da problem olur demişsin, Touring dna'lı sport touring'ler (Beğendiğin tarz), genel olarak yüksek CC'dir

    Yarım grenajlı olarak, bildiğim kadarıyla artçı konforu konusunda cbf1000 oldukça iyiymiş. O motoru düşünebilirsin. Veya yurt dışında VFR800f'in yeni kasası çıktı, onu da düşünebilirsin. Tabi onun konforu hakkında pek bi bilgim yok.

    CC problemin olmazsa PanEuropan, FJR sana uyabilecek motorlardı.
    erk1n ve ardacik bunu beğendiler.
    "CaRPe DieM"

  19. #19

    Üyelik
    27 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Versys
    Özür, o zaman versys fotoğrafını düzeltiyorum.

    Versys 650



    Er-6f


  20. #20
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birader hayatinda Cbf 1000`in selesine oturdun mu ?

    Hayret bir sey yahu
    Gecen gun sirkecide kirmizi bir cbr 250 nin arkasinda siyah cbf 1000 gormusler
    Sokollu bunu beğendi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)