o yola sport touringle çıkılmaz. ihtiyacınız olan şey resimde
Cok uzun yol gidecekseniz o isi neredeyse kirk senedir en iyi yapan tek motorsiklet var: Goldwing
Ama sehir ici bir yere gidilmez onla...
Edit: Ben yazana kadar arkadas eklemis resmini
Goldwing , fjr 1300 ae günde bunlarla 700 800 km anca yaparsın
O zaman k 1600 gt .Geçen arabayla 500 kilometre gittim indiğimde koltuklar bitarafıma yapışmıştı bitmiştim yani.
Bu bir tercih meselesi. Kimine göre eziyet gelen kimine göre keyifli olabilir. Kimisi motosikleti hiç sevmez konforsuz bulur otomobil ile gezer.. Kimisi otomobille seyahatin zaman kaybı olduğunu düşünür atlar uçağa gideceği yer öyle gider.
Siz günde 200-300 km gidip yolda her gördüğünüz yerde inip çay içmek ve fotoğraf çekmek isteyebilirsiniz.
Ancak ben kısıtlı izin dönemimde örneğin İsveç'ten çıkıp Venedik'e 7-8 günde gidip yine 7-8 günde dönmek gibi bir lüksüm yok. Yol yapmayı da seviyorum.
"O kadar yol gitmek zordur, yorucudur, yorulacağın için güvenli değildir, gidemessin zor vb." görüşlere açık olmakla beraber "saçma sapan şeyler yazmışsın, amacın gezmek değil hava atmak" gibi düşüncelerimden daha çok direkt şahsıma yönelik seviyesiz yazılara cevap vermiyorum, vermeyeceğim.
Düşüncelerini medeni şekilde belirten ve motosiklet tavsiyelerinde bulunan üyelere çok teşekkür ederim.
BMW F800ST nasıl olur acaba?
http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html Burda kullanıcı yorumları var
dostum senin sorunun cevabı 2 şık: KTM 1190ADV ya da Triumph Tiger Explorer. Bu arada ktm dünyaynın en güvenli seyahat motoru seçilmiştir hatırlatayım
Caberg duke kasktan nefret ediyorum dostum Çok rüzgar sesi alıyor. Keşke daha sessiz tam kapalı bir kaskın olsaydı. Benim sana önerim Yamaha Fazer 6 olacak. Tabiki biraz selesine jel takviyesi şart. Artçınında öne doğru kayması var sürekli onu çözmen lazım ki kaydırmaz kaplama ve artçının ön tarafına biraz sünger takviyesiyle sorun çözülüyor. Son olarak gidonu da biraz yükselttin mi bence tamamdır. 600cc 4 silindir 98 bg. Yakıt tüketimini hatırlamıyorum. Avrupada servis sorunu da yaşayacağını sanmıyorum.
Öncelikle belirteyim, o kmleri yapmadım.Ancak avrupa yollarında altında 600 veya 1000cc bir Sport touring ile günde 800 900 km çok ütopik bir rakam değil gibi.Bakmayın 110 120 giderim laflarına yol uygun, altındaki motorda "bırak la dizginlerimi" gibi tahrik ediyorsa, o sürat 160 170 olur Bu süratde çok değil o kategorideki motorlar için.İlla ki yorgunluk olacaktır, sonuçta koltukta bile oturunca belli bir süre sonra hareket etme ihtiyacı oluyor.
Tavsiye olayına gelince pek ilgi duyduğum bir tür değil ancak Cbf600-1000 sizin için biçilmiş kaftan.Uzun yol için birkaç düzenleme yapar ve yola koyulursunuz..
10.000 km mi? Artçı mı? Grenaj mı? Kalıp mı? Rahatlık mı?
Veeeee...Karşınızda Honda GOLD WING !!!! Daha iyisi yok
Çok da tercih meselesi değil.
Daha çok üzerinizde sigara söndürülmesi gibi bir şey bu. İnsanlari motorsiklet üzerinde o kadar yolu bir günde kat ettirin, ezici çoğunluğu eziyet olduğunu belirtecektir.
Gayet net yazanlar olmuş, eminim onlar da benim gibi bir günde 13 saat motorsiklet kullanmayı denemiş (CB 919 üzerinde), ve o günün akşamı "nah yaparım bu mallığı bi daha ben" demiş insanlar.
Goldwing gibi üstün aletleri denemediğim için istisna tutuyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------
Kim seçmiş, hangi kritere veya istatistiğe göre seçmiş? Merak ettim doğrusu.
1000 cc altı modellere sakın bakma. Öyle evdeki gibi olmuyor. Yeni DL 650 ile 6 günde 5000 km turdan döndüm. Biz çok yorulmadık ama motorun canı çıktı. Devamlı tam gaz gitmek zorunda kaldık, bu bize yakıt olarak döndü. Makine %8 yaktı. Normalde 195 yaparken 160'ı geçemedi. Full dolu 3 çanta + full dolu port bagaj. 170 kilo da 2 yolcu ekleyince makine ağlıyor.
Sadece 1000 cc üstü model bak.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...10967242/detay
yapıştır gitsin...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)