Arkadaslar internetre tesadufen denk geldim videoya bu gibi bi olay allah korusun basimiza gelse atlatma sansimiz yokmu ?
http://www.teknololoji.com/depo-nasil-tokatlanir/
Arkadaslar internetre tesadufen denk geldim videoya bu gibi bi olay allah korusun basimiza gelse atlatma sansimiz yokmu ?
http://www.teknololoji.com/depo-nasil-tokatlanir/
Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..
çoook küçük ihtimal kurtulabilirsiniz..
yol, hız, ağırlık, rüzgar vs..
ben kurtulamadım
sonuç sol dizde kopan yan bağlar ( ömrümde ilk kez dizliksiz çıktım"arkadaşım almış ve kaybetmişti"çıktım ve bunu yaşadım )
gidonu serbest bıraksanız düzelir diyorlarda yani bu raddeye gelmeden olayları toparlamak lazım gidonu fazla sıkmamak gibi
arkada araç yoksa motordan en azından daha güvenli bi şekilde atlayıp sürünmek daha güvenli olur gibi en azından motosikler bacağımızın üstünde kalmaz yada çarpmaz falan böyle düşnüüyorum
nedeni ne böyle olmasının? çok ürkütücü bir olay Allah kimsenin başına vermesin..
gidonu serbest bıraksaydı düzelirdi diye tahmin ediyorum. ama tabi bana 50 km hızla bir kere başıma geldi. onda da gidonu bıraktım fren yapmak zorunda olduğum bir durum değildi Allah'tan. burdan atıp tutmak kolay tabi orası ayrı konu :D
150'yle giderken gidonu bırakacak adamın heykelini yapsalar kuşaklarına beton yetmez. O kadar basit değil o işler.
ön teker arka teker izinden çıkar yada hızına yetişemezse tokatlar. tekere getirdikten sonra inişte bu sebepten dolayı sık olur
Tvs apache ile ağır tonajlı aracı geçerken 1,2 saniyeliğine başıma gelip kendiliğinden toparlanması sonucu arkadan gelen arkadaşlarım tarafından görünüşünden dolayı madara olmuştum.
Kamera açık olsaydı buraya videosunu atabilirdim.
Ama bunun kadar büyük bi tokatlama yaşamamıştım.
İyiki de yaşamadım.
sebebi ne cidden
Gidon normalde ufak tefek dokunuşlarla kendini düzeltir ellerimizi bıraktığımızda motosikletin düz gitmesinin sebebide budur.
Ama biz gidonu çok sıkarsak gidonun o ufak düzeltmelerine izin vermessek o ufak düzeltmelerin şiddeti gittikçe artıp ortaya bu olay çıkıyor. Ben böyle biliyorum
Herif motoru seyir halinde iken bıraktımı?, üstündenmi sıyrıldı?, bu bir kurtuluş taktiğimi? z şıkkı ben yorgunummu?
Gidonu fazla sıkıldığı zaman motosikletim kendisini düzeltmesini engelleriz ve bundan dolayı tank slapper meydana gelir,
Bu olay aynı zamanda on tekeri kaldırıp gezerken on teker yere değdiği anda düz değil ise yine bu olay meydana gelir.
Bence eleman motosikleti bıraktı çünkü müdahale ettikçe herşeyin daha kötü olacağını tahmin etti.
Arkada araç olmadığına kanaat getirince ve ekipmanlarına güvenerek kendisini bıraktı asfalta
Hahahaha bu nasıl bi düşme şeklidir yahu Tertemiz düşmüş, düşeceksek darısı başımıza
o değilde motor cbr100rr bu kasada gidon damperi var,engel olması gerekmez miydi bu duruma?
ya bir de ardçı olsaydı?
adam düşer düşmez gidon düzeldi; motor da bayağı gidiyor yol da düz... rölanti devrinde motorun bi 50 yaptığını düşünsek (kaç yapıyor bilmiyorum salladım). Adam bi taksi çevirse motorun peşinden takip etse yere devrilmeden motoru tutabilir.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)