Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

900cc den 150cc ye geçersen böyle olur.

    REKLAM ALANI
  1. #61
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    altımda yüksek cc olsaydı böyle olmazdı diyorsun doğru diyorsun çünkü arabalar seni sıkıştıramıyor ama altında ufak cc de olsa kesinlikle emniyet şeridi kullanılmamalı ha baktın motorun gücü yetmiyor en sağ şeridi kullan ve şeridi ortala bazı sığırlar arkandan korna çalıyorlarsa frene ardı ardına 3-4 defa bas ki senden uzaklaşsın.Geçenlerde gördüm yol 3 şeritli tahminim motor 150 cc bir scooterdı motorcu yolun en sağında bulunan 1 metre genişliğinde emniyet şeridini kullanıyor yanında hızla bir tır geçse eli ayağına dolaşıp motorun dengesini kaybeder tırın altına girebilirdi.mutlaka yolun en sağ şeridini ve o şeridi de ortalayarak motor kullanın arkandaki araç seni sollamak için sol şeride geçip seni öyle solluyor
    Cloud ve Osm@n bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    geçmiş olsun

  3. #63
    Mirable - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Geçmiş olsun. Bir barınağa mama yardımında vs bulun bari de vicdanın rahatlasın.

  4. #64
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    hocam düşük cc ye basamak basamak geçseydiniz. Boşuna "binlik olmaz ama altıyüzlük" olur demiyoruz. neyse troll bi tarafa hocam büyük geçmiş olsun. canınızı sıkmayın ben de Toros ile yaylaya giderken bir tane kediye vurdum. Sonra çektim Toros'u sağa oturup ağladım.
    Hocam bir süre motora binmeyin, çıkın şöyle bi sahil gezin. Adalara gidin bir köşeye oturup gün batımını seyredin.

  5. #65
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Abi çok geçmiş olsun. Çok sakat yüksek hızla emniyet şeridine girmek orada köpek yerine insan bile olabilirdi. O zaman ne olacağını düşünmek bile istemiyorum.

    Arabalar sıkıştırınca yol vermek için şerit dışına çıkmamak lazım özellikle kaçamıyorsak beklesin p.zevenk yol boşalınca sollar gider zaten. Ama tabi insan stres yapıyor dibine kadar yanaşıp kornaya basıyorlar selektör falan yapıyorlar.

    Not: Siz siz olun otobanda falan emniyet şeridinde durmayın sakın hızla akan yollarda emniyet şeritleri çok tehlikeli. Bazen ne bileyim bir şeye bakmak gerekiyor, topcaseden birşey almak gerekiyor ben de durabiliyorum emniyet şeridinde kısa süreli, ama yapmamak lazım gerekirse 40-50 km gidip bir cepte bir benzinlikte akan hızlı trafikten uzak yerde durmak lazım.
    metalman bunu beğendi.

  6. #66
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Büyük geçmiş olsun.

    Eldiven ne markaydi? 1 sene çok az bir süre bence kaliteli eldiven ömrü için. Ama iyi markalarda bile gerçek deriden sentetiğe geçiş görüyorum son senelerde. Bir de avuç ayasını tek parça deriden yapmayı bıraktı bir çoğu.

  7. #67

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Geçmiş olsun.

    Emniyet şeridine kontrolsüz geçip köpeğe vurmak her ne kadar kesinlikle cc'den bağımsız, sürüş hatası olsa da bu hatayı gereksiz sıkıştıran, sağ şeritte bile selektör korna ile yol isteyen trafik canavarı yüzünden yapmak mümkün. Kullandığımız motoru bilip diğer araçların tacizlerine kapılmamak önemli.

    Bana da arada daha ekonomik birşey alsam mı düşünceleri geliyor, sonra deli misin diyip vazgeçiyorum. Şu an CRF250L ile hafta içi günde 63 km gidiyorum, köprü geçiyorum. Yakıtı 3-3.2 arası maks. seyir hızı 90-100 km/h ile ama gerektiğinde 130-140'a çıkabilecek bir motor olması önemli.

    250 cc'nin altında motor İstanbul'da sürülmez, benim de şahsi görüşüm budur.

  8. #68

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    Çok geçmiş olsun

  9. #69
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız. Eşim otomobil ile 50 km/h hızla köpeğe çarptı. Radyatörün olduğu kısıma çarpan köpek arabanın altına girdi. Köpek sapasağlam çıktı. Koşarak kaçtı. Düşük cc olarak değerlendirdiğiniz motorunuzun hızı pek düşük değildi ki köpek öldü. Yüksek hızla kontrolsüz bir şerit değiştirme söz konusu galiba. Bajaj için de kötü bir sınav olmuş.

  10. #70
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Geçmiş olsun hocam. Allah tekrarını yaşatmasın.

  11. #71

    Üyelik
    05 Şubat 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Geçmiş olsun acil şifalar

  12. #72
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Geçmiş olsun. Motor macerasına ilk atıldığım zamanlardan beri bu forumu takip etmekteyim. Paylaşımlarını beğendiğim sayılı insanlardan birisin. Umarım en kısa zamanda iyileşir ve öldürmeyen şey seni güçlendirir mantığıyla sahalara geri dönersin

  13. #73

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Merhaba

    Büyük geçmiş olsun.. umarım en kısa zamanda iyilesirsiniz. Sizi iyilestikten bir süre sonra yeni makinenizle gorecegimizden eminim. Geçmiş olsun

    Hoşça, dostça

  14. #74
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Çok geçmiş olsun. Yinede en az zararla atlatmışsınız... Size düşük cc konusunda katılıyorum.

  15. #75

    Üyelik
    01 Şubat 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Geçmiş olsun ..

    Yıllardır aynı şeyi söylerim güçsüz motor daha tehlikelidir..Güç var diye durmadan tapa gaz gidecekse ona uymaz kendini bilen adam güçlü motorda daha güvende olur

  16. #76
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Geçmiş olsun.

  17. #77
    inshroud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2016
    Geçmiş olsun.

    Senaryo:
    Altta bir Hayabusa. Çevre Yolu. Sağ şerit, hız 120 km/saat civarı. 50 metre ilerde bir doblo (hep doblo olur) var. Hızı 100 km/saat. Geçmeyi planlıyoruz, biraz gaz açalım. Doblo ile aramızdaki mesafe 30 metre. Hızımız 140 oldu. Sol şeritte 100 metre geride bir BMW 3.20 belirdi (hep 3.20 olur) 190 km/saat hızla selektör yapa yapa geliyor. Sola çıkamıyoruz. Arkamızda beyaz bir Fluence şirket arabası (hep beyaz şirket arabası olur) bizimle aynı şekilde ivmelenerek sollamaya hazırlanmış. Artık dibimizde. Fren yapamıyoruz. Doblo ile aramızda 10 metre kaldı, artık Doblo rüzgarı kestiği için bacaklarımız ısınmış. Fluence içindeki temiz tıraşlı, takım elbiseli çocuk bir yerlerden eşantiyon olarak kopardığı taşınabilir şarj cihazını gülümseyerek kurcalıyor. BMW artık 20 metre gerimizde. Doblo'ya 5 metre kaldı. 5 metre arkada Fluence. BMW 10 metre geride. Ölüme 3 saniye var ve son... 2 metre önümüzde doblo. Şoförünün keli görünüyor artık. Doblo'nun eksoz kokusu burunda, Fluence'in motor sesi kulaklarda. BMW artık dikiz aynasında bile değil, kör noktada, yanımızda...

    "Sağ elciği sertçe ittir, sağa yat, sol elciği sertçe ittir, kontrayı verdin, toparla, emniyet şeridindesin, hızın 150".

    Arkadan Fluence'in acı fren sesini duydun. Neyse ki kurtardı. BMW'yi tekrar görebiliyorsun. Gerçekten çok hızlı. Ama emniyet şeridinde bekleyen kamyonu şimdi gördün. Dörtlü mü o? Dörtlü. Kamyon duruyor.

    "Sol elciği sertçe ittir. Sola yat. Doblo'nun önüne çıkmak tek şansın. 1 metre sola kaçtın. Ama kamyon fazla yakındı..."

    Saatte 150 km hızla, motor bağırmıyordu bile... kamyonun döküm demir kasasıyla buluştun. 150 km hızdan 0 km hıza iniş 0,05 saniyede oldu. Motorun arkası havalandı. Kamyonun kasasıyla motorun arasında, momentumun verdiği bilmemkaç tonluk basınçla kemiklerin un ufak oldu.

    Cenaze ertesi günü. Baba oğlunu görmek istedi ama adli tıp uzmanları görmemesinin daha iyi olacağını söylüyor. Görüntü pek iyi değil. "Vücut bütünlüğü bozulmuş" diyor polis, "çok üzgünüz".

    - Biraz hız haricinde bir hatam yoktu benim. Gerçek suçlu arkamdan beni sıkıştıran şirket arabası ve soldan çok yüksek süratle gelen BMW idi. Bir de belki emniyet şeridinde duran kamyon.
    - Şu dörtlüleri yakmış olan mı?
    - Evet. Çarptığım. Ölümüme sebep olan.
    - Fren kilitlemişti, emniyet şeridine çekmiş bekliyordu o. Yanlış bir şey yapmadı.
    -BMW ve Fluence?
    - Evet. Suçlu onlar. Ama sen öldün. BMW kaza olduğunu fark bile etmedi. Fluence de ilaç tanıtmak için doktor randevusuna geç kaldığı için durup bakmadı bile. Doblo durdu. Senin motorundan parça mı fırlamış ne... Arabasına gelmiş. Senin öldüğünü görünce hiç sesini çıkartamadı adam. Durup ceset fotoğrafı çekti. Çarptığın kmyonun şoförü senin üstüne gazete örttü. 112'yi de sonradan yardım için duran arabalardan birisi aradı.

    ... O kadar...

    Yeni yazmadım bu senaryoyu ama cuk oturdu. Hata bu. Düşük cc ile alakası yok. Öyle saçma senayolar olabilir ki emniyet şeridine kaçmaya iten... Her motorla başa gelebilir. İlerisi görünmeyen şeride aniden kaçmaktır hata, ileriyi göremeyecek kadar yakın takip etmektir, akan trafikte slalom yapmaktır hata. Sadece "yanlış motor seçmek" hata değildir, böyle bir hata yoktur.

    Düşük cc'ye bağlamıyorum başınıza geleni, belki düşük cc üzerindeki acemilik olabilir.

    Tekrar geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız. Umarım en kısa sürede tam sağlığınıza kavuşup yollara dönersiniz.

    Geçmiş olsun.
    OğuzÖztürk, potasyum, S6453 ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #78
    X-Slim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2015
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    23' Tvs Jupiter 110 CC
    Geçmiş olsun hocam

  19. #79

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    çok geçmiş olsun...
    Allah beterinden korusun
    eğer kan akacaksa bir şekilde akıyor :S

    daha az veya daha çok yaşamamıza ve şükretmemizin nedeni olan Rabbül Alemin e Hamd olsun

  20. #80
    Eski_kasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03 660 / tvs apache 150
    Geçmiş olsun dayı.. Ayrıca bu forumun adının Motosikletfilozofları.com olarak değiştirilmesini gerektiğini düşünüyorum. Maşallah ateş eden edene, ulen adam elini kolunu parçalamış o halde size buraya yazı yazmış böyle böyle oldu die, yok düşük cc den olmadı senden ötürü, bi egoist ordan imalı imalı bişiler yazar ulen yuh be geçimş olsun de geç
    Maslak ve hasmet bunu beğendiler.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)