Düşük cc de hızlı akan ve yokuşlu yollarda son vitesten bi önceki vitesle gitmeli. Bayağı bağırıyo haliyle ama sen bağıracağına motor bağırsın.
Düşük cc de hızlı akan ve yokuşlu yollarda son vitesten bi önceki vitesle gitmeli. Bayağı bağırıyo haliyle ama sen bağıracağına motor bağırsın.
Geçmiş olsun. Bence bu kazaya sebebiyet veren temel şey manevra esnasında önünüzde giden araca yakın olmanız ve emniyet şeridindeki tehlikeyi fark etmeden o tarafa geçmeniz. İnternette bu konuda bolca örnek mevcut aslında. Kamyonu sağından sollamaya çalışıp emniyet şeridinde dörtlüleri yakmış araca giren bir sürü kişi var. Olayın düşük cc ile pek alakası yok burada bence.
Büyük hacimli motorun gücüne, konforuna, stabilitesine; motordaki sürücü desteklerine, giydiğiniz koruma kıyafetlerine güvenip ŞÖYLE bir şey de yaşamanız olası. Bunu yaşadıktan sonra yaşamaya da devam edemiyorsunuz işin kötü tarafı. Bence bu kazadan daha farklı çıkarımlar yapmalısınız.
Hocam çok büyük geçmişi olsun,güç bakımından arada dağlar boyutunda fark var.
Allah beterinden korusun.sağlığına biran önce kavuşman dileğiyle.
Üstat geçmiş olsun!Seni çektiğin fotoğraflardan hatırlıyorum. Ne diyeyim Allah şifa versin. İnşaAllah bir daha kaza yapmazsın. Demek ki 150 cc otobanda sakatmış ben sayende mesajı aldım.
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
geçmiş olsun sende kalıcı hasar olmaması iyi köpeğin ölmesi üzücü ama yapacak birşey yok yaşanması gerekiyormuş
motosikletin kabahati yok hangi motosikletin limiti nekadar bilmek gerekiyor
Kardeşim geçmiş olsun cbf600den sonra duke250 ile bende aynı sıkıntıları yaşıyorum.ALLAH beterinden saklasın.
geçmiş olsun. görmeden emniyet şeridine bile çıkmamak lazım. aynadaki görüntüden emin olamadığım çoğu zaman dönmem gereken yol ayrımına dönmekten vazgeçtiğim çok oldu. onlarca km yolu uzatmış oluyoruz. ama garanticilik önemli. önünü gördüğümüz emniyet şeridine çıkarken bile aynayla arkadan gelen motosiklet var mı diye kontrol etmeyi alışkanlık edinmeliyiz. motorun her türlüsünde risk çok. birinde yüksek hız, diğerinde bahsettiğiniz sorunlar. ikisini de bertaraf etmek bizim elimizde. ciddi, kalıcı bir yaralanma olmadığına sevindim.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Çok geçmiş olsun. Bajajla alakalı açtığınız konuyu dün gibi hatırlıyorum. Hep derim gene diyeceğim. 250 cc altı motor pişmanlıktır, tehlikelidir. Türkiyede yüksek değil düşük cc öldürür. Bu ülkede trafikteki kasaplardan kaçmaya 150 cc'nin gücü yetmez. Düşük cc ile başlayın diyenler ne yazık ki değişen yol şartlarından bi haber. Yabancıların motosiklet hakkında dediklerini birebir kopyala yapıştır yapmaktan başka bildikleri tek bir şey yok...
Çok geçmilş olsun.Tez zamanda sıhhatinize kavuşmanızı dilerim.Motosikleti bırakmayı düşündürecek bir kaza geçirmenize üzüldüm.
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın.
Öncelikle büyük geçmiş olsun. Bilek kırığı kötüdür.
Bu kazanın sebebi 900 den 150 ye geçmek değil. Senin emniyet şeridinde köpeğe çarpman. Yani sürücü hatası. Bundan başka bulacağın her sebep senin kendi hatanı kabul etmek istememekten kaynaklı.
Siz her halükarda 180 basan cbr 250r kullanıcısı olarak tanınıyorsunuz bende sonuç olarak 150 cc bir motor emniyet şeridini kullanmasını gerektirecek kadar güçsüz bir motor değil evet eski düşük cc motorlarımda bende sollamada ve arkadan gelen araçlar yüzünden tacize uğrayıp zorda kaldığım oluyordu ama kendimi riske atacak ve önümdeki köpeği göremeyecek kadar aniden ve hızlı olarak emniyet şeridini kullanmadım hiç. Geçmiş olsun.
Eldivenin marka ve modeli nedir acaba
evet yaa, geçmiş olsun..
ama ilkay abi, inanın tüm yazıları hele ki sürüş eğitimi ile ilgili olanları dikkatle ve birden fazla kere okuyup izliyorum.
ama bahanesi yok işte, hiçbirimiz istemeyiz lakin insanız ve hata bizim fıtratımızda var..
sevgili Deryali, büyük geçmiş olsun. yapabileceğim bir şey varsa, lütfen ilet
Not : motosiklet çizmesi konusu bir kez daha önemini gözterdi. bot değil arkadaşlar, çizme!
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Kendi arabamdan inip şirket aracına bindiğimde oluyor banada. Gerçi 2 defa oldu birinde halen kendi aracımda zannedip 120 ile viraja girince anladım altımdakinin şirket aracı olduğunu bereket yan yan kayarak bir yere vurmadan durabildim.
1 kerede başka bir araçla sollamaya çıktım rampada karşıdan gelen biçecekti beni.
Yaklaşık 20 saniye boyunca kamyonu geçemedim, arabaya küfür ederek frene bastım ve arkasına geçtim.
Olabiliyor bazen insan değişikliği unutup eski beklentiler ile çıkmaza girebiliyor.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Aslında Deryali en büyük hatasının gayet bilincinde.
Hatta benim şimdi yazacaklarımdan daha iyi ifade etmiş.
Nedir o?
Her motosikletin sürüş dinamikleri farklıdır.
İstediğiniz kadar tecrübeli olun farklı motosikletlerin farklı tepkilerini bilecek kadar tecrübe ancak uzun dönem test pilotlarında olur.
Ama bu bir numaralı kural değil.
Bir numaralı kural,
küçük hacimli motosikletlerle otoyollara çıkmayın.
Zaten yakın zamanda yasaklanacaktır. Bu çok tehlikeli.
Aracınızın hız limitlerine ulaşabiliyor olması yeterli olduğu anlamına gelmiyor.
Bakın çoğunuz tersi olduğunu düşünüyorsunuz ama Türkiye'de en çok kaza yapan motosikletler scooterlar.
Aslında dünyanın bir çok yerinde böyle.
Evet sayıca fazla olmaları bir etken ama tek etken değil.
Bir çok scooter ve küçük hacimli motosikletler başlangıç motosikletidir.
Bunun için üretilirler.
Bu nedenle kapasiteleri düşüktür.
Hızlanmaları, frenlemeleri hızlı akan trafik için uygun değildir.
Bir başka hata, önünü görmeden şerit değiştirmek.
Bu emniyet şeridi de olsa gördüğünüz gibi küçük sürprizler çıkabiliyor.
Ama verdikleri zarar büyük oluyor.
Neyse uzun uzun yazarsam nasihat gibi olacak bunu Deryaliye yapmayı yakıştıramıyorum.
Herkes için bir uyarı olsun bu ve kendinize düşen dersi alın.
Sende bir an önce iyileş de bizi o muhteşem fotoğraflarından mahrum bırakma.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
valla sabır hayat kurtarır ,geçmiş olsun ,olacağı varmış olmuş,fakir birisine yardım edin,şükredin hayattayım diye,kör noktaya görmediğim yola hayatta girmem bende, kör noktadan kaza yaptım ve hem maddi hemde manevi hasar aldım, bi hamle yaparken 40 kere düşünüp yapıyorum artık ,can bu kadar kıymetsiz değil bence,canımız Allah'a emanet malesef..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)