Kullanan gören arkadaşlar? sizce hangisinin viraj kabiliyeti daha iyidir?
Kullanan gören arkadaşlar? sizce hangisinin viraj kabiliyeti daha iyidir?
ikisinide kullanmadım ama mt7 daha alınası motor fiyatı aynı, daha güçlü arka teker büyük, daha güçlü, daha hafif, ve daha güzel yani cb500f
fiyat performansta tabi ki MT 07. Benim için şu an CB 500F in gücü de yeterli. Hızlı cc yükseltmek istemiyorum. MT 07Nin viraj kabiliyeti ile ilgili millet atıp tutuyor o yüzden soruyorum
iki motosikletide kullandım. mt-07 torklu virajlarda o kadar iyi degil. cb500f 1 kıt daha önde virajlarda ama güc olarak mt-07 kadar yok. viraj icin motosiklet ariyorsanız. racing tipi kısa şase motorsikletler kullanmanız gerekli..
tekeri ince olan
aks aralığı kısa olan
hafif olan
artka tekerin ivmelenmesiyle beraber ön tekerin de ivmelenmesini sağlayan tekjnoloji...
işte bunlar teknik özellikler ama
en kral teknik özellikli makine de olsa, kullanıcısına bakar..
yani;
"at, sahibine göre kişner!"
2 motorda bence aynı viraj kabiliyetine sahipler
ama gelelim virajda konfor unsuruna
yamahanın spor ve mt gibi modellerinde arkada çok ağırlık yok dolayısı ile gazı kaçırmanız durumunda lowside olma ihtimaliniz yüksek olur
diğer yandan honda bir çok teknik elektronik özelliği halen daha yok adamlarda mükemmel bir şase var çünkü
konforu düşünüyorsan cb 500f ama performans ve keyif diyorsan mt07 olurdu cevabım
tabi tecrübe çok değil ise mt07'yi direk sil derim listenden
viraj istiyosan grom al. düzlükte tam gaz gelir fren yapmadan gaz kesmeden viraja girer çıkarsın
https://www.youtube.com/watch?v=rdUc2AGmrRc
Yukarıdaki video da MT-07 'nin viraj kabiliyetinden bahsediyor. Şasi de esneme olduğu vs.
Alttaki videoda cb500f 'in virajından bahsediyor.
https://www.youtube.com/watch?v=loBe1YGeKqs
Pistlere çıkacak kadar bir beceriye sahip değilseniz bence 2 motosiklet arasındaki viraj kabiliyetini zor hissedersiniz.
Ki hissetseniz dahi yine bahsettiğim kadar profesyonek bir sürücü değilseniz sizi zaten etkileyemecektir.
Yani limitlerde sürmeyi beceren bir kişi değilseniz bukadar takılmamanızı öneririm. 2 motorlada gayet güzel viraj alan kişileri gördüm videolarda şahsen. Takılacak konu değil.
Bence bu kriteri en sona atın. Önceliğiniz diğer kriterler olsun.
Aradaki fark şu: Mt-07 de daha iyi viraj için daha usta olmak gerekli. Yani her babayiğidim diyen mt-07 ile rahat viraj yapamayabilir. Cb 500F ise kullanıcı hatalarını daha kapatabilen bir motor. Mt-07 de sanıyorum kısıtlama yok. Gaz tepkileri cb500f e göre daha sert. 2. motor olarak cb500f alınabilirken mt-07 biraz daha fazla tecrübelilere göre. Yani özetlemek gerekirse mt-07 de güvenli viraj için daha çok tecrübe gerekirken cb500f ile pek çok motor sürücüsü kolayca viraj alabilir. Ben doğal anadan doğma naked istiyorum diyorsanız mt-07, yok ben naked istiyorum ama hatalarımı da (diğer naked motorlara göre) tolere edebilsin bunda iyice ustalaşayım hemde sportif haylazlıktan geri kalmayalım diyorsanız adres cb500f...
Hangisinin iki teker arası kisaysa o daha iyi
Bionik 52 hepsinden iyi alır virajı
Mtnin şasisi burkuluyor virajda sakız gibi. Aptal caponlar bi motor yapmayı becerememiş. Bi arkadaşımın amcası capon olarak Yamaha fabrikasında çalışıyordu, mt07lerin şasisini yanlışlıkla viraj alamayacak şekilde yaptıklarını anlatmıştı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)