Bende 250cc ile başlıyorum Honda CRF 250 L ile. illa 125cc ile başlanıcak diye bir şey yok bence. Tabi 600cc ve üstü ile başlanmaz, bu intihara teşebbüstür. Ancak 250cc makine öyle tehlikeli bir alet değil.
Bende 250cc ile başlıyorum Honda CRF 250 L ile. illa 125cc ile başlanıcak diye bir şey yok bence. Tabi 600cc ve üstü ile başlanmaz, bu intihara teşebbüstür. Ancak 250cc makine öyle tehlikeli bir alet değil.
Dostum anlıyorum seni ama cidden o motorlar 160 yapıyor az görünsede yüksek bir hız bu ,şekil olsun falan istiyo olabilirsin olur ama bak 125 lik şekil motorlarda var mesala yzf r125 125 cc olmasına rağmen 130 km gibi bir hıza çıkabiliyor ,emin ol altında cub motorda olsa çok rahat ölebilirsin .bende senin gibi sorular sordum ama sonradan arkadaşların dediği mantıklı geldi, hiç motor sürdünmü bilmiyorum ama öyle videolardaki gibi gelmiyo o hızlar emin ol izlediğin gibi değil cidden ,bak bunu düşün önüne atıyorum bir pet şişe fırladı 160 la otabanda giderken ondan kaçabilecekmisin Yada acil fren yapabilecekmisin kaymadan? O motorların şakası yok bu konuyu oku abimizin başına gelenleri duyunca bizde çok üzüldük http://www.motosiklet.net/forum/moto...yaziyorum.html oku belki bişeyleri değiştirebilir senin için
boş konuştun
Goldwing tavsiye ederim. Kesinlikle başlangıç motorudur sizi tatmin eder.
ilk kendi yaptğığı yorum ve usluba baksın
Dostum yaşını çok merak ediyorum. Sakıncası yoksa öğrenebilir miyim?
1000 likle başlanmaz ama 600lükle başlayabilirsin. 2 aya kalmaz kavrarsın zaten olayı.
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
Sonra bunlar ölünce neden ölünün arkasından konuşuyorsunuz oluyor.
Troller ile yaza merhaba. Yettiniz gari moturu devrulesicele
bakma ozaman
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
ve ben 1000lik bir motordan bahsetmedim arkadaşlar 250 cc lik bir motordan bahsetttim ben kulaklıkla müzik dinlemeyeceğiç motor sürerken
ilerde motoru büyütmeyi düşünüyosan düşük cc ile başlamak daha büyük avantajdır kardeşim. Birçok şeyi daha hızlı öğrenirsin. cc yükseldikçe öğrenebilme süren uzar.
git 1-2 eğitime yazıl farklı motorları sür, o burun kıvırdığın küçük cc'lerin aslında ne kadar ciddi ve süratli aletler olduğunu test et.
Motosiklet almandaki amacın ne? Ortalama hız, kalite, nispeten şık, kolay kullanılabilen bir motor bakıyorsan cbr250r al. Bu sınıftaki ilk motosiklete en uygun motor budur. Eğer hız ve şekil senin için en önemlisiyse, herkesin motorunu 600'lük sanmasını, yolda sorular sormasını, ışıklarda aragaz vermesini istiyorsan gt250r al. Daha sıradışı olayım, motorum belediye dağıtmış gibi herkeste olmasın dersen rc250 al. Bunların yanısıra kawasaki ninja 250r ve ninja 300 seçeneklerini de incele. Neticede tercih senin, önce ihtiyaçlarını bir kenara yaz, sonra motosiklete karar ver. Son olarak burada istediğin soruyu sorabilirsin ama cevap verene terbiyesizlik yapamazsın. Forumda daha sakin, daha uyumlu olmaya çalış yoksa fazla barınamazsın.
Şu laftan sonra uzaklaşıyorum,burada herkes senin iyiliğini isterken sen kabaca laflar ediyorsun.İstersen 1000 likle başla ,ağlayan annen baban olur biz değil,oda sakat kalmaz en iyi ihtimal ölürsen...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
Hocam helal olsun çok sabırlısın,bana dese 1 kelime dahi etmezdim.
Kardeşim öncelikle tercih aşamasında alacağın motorun senin ihtiyaçlarını karsilayip karsilamadigina bakmalisin.
Ne icin alisiyorsun önemli olan budur.
250 cc bir motor ihtiyaclarini baslangic için karsilar benim görüşüm.
Ayrica bende forumda yeniyin ve cidden yorum yazan arkadaslarin söyledileri senin iyiligin için.
Çünkü deneyimli arkadaslar var motor kullanan arkadaslar var ve kötü olaylardan ders cikariyor her birisi.Kimse kimsenin kötülüğünü istemiyor.
Motoru ne için almak istiyorsan once bunu karsilamali sonra fiyat performans vs. Bakmalisin.
Bu noktaya gelmeden önce bilmen gerekiyor ki cc dediğimiz sey senin tecruben ile alakali bir konu.Hic motor surmediysen tecruben ve yasindan dolayi olgunluk duzeyin , trafik bilgin eger yeterli duzeyde degilse kucuk cc li motor ile baslayip hatalarini telafi edebilirsin.Yuksek cc motor yuksek guc veya yuksek torktur.On fren manetine basarken yanlikla gazi acip motoru basina bile geçirebilirsin.
Emin ilki kurslarda soylenen bisiklete biniyorsan bunuda surersin lafi tam bir aldatmaca.Bisiklet sürmeye benzemiyor.
Dusuk cc li motosiklet de işini gorur.
Soyledigin motorlar zaten yeni baslayanlarin devamli sorduklari soru.
Git bak boyuna kilona uygunmu, masraflimi cok yakiyor mu , bakim araliklari neler vites gostergesi var mi yokmu vs. Cok kriter var kararini buna gore ver.
125 te alabilirsin 150 de 200 de ama tutupta 600 cc motor almani tavsiye etmem.milon cesit milyon tane motor var 250 cc ye kadar.
sen ultra ust duzey yetenekli bir sürücü olabilirsin ya doğa seni tanimiyorsa ki asla tanimaz.arkadasin dedigi gibi doğal seleksiyon bole bişi.
Bilgi güçtür.
ÇOK SAĞOL ABİ KİME SAYGISIZLIK ETTİYSEM ÖZÜR DİELRİM.
benim olayım burda garipleşiyor ben ilk 100lük diye niyetlendim sonra 125CC alayım dedim sonra izmire ve çevresine bakınırken cbr 125 lere baktım en son izmire megelli almaya gidiyordum sonra cbr 250r ile döndüm millet git gide düşer ben yükseldikçe yükselmişim hayır çok param da yok benim nasıl oldu anlamadım :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)