Yabancıların Naked motor sevdası [Gelin Naked motorları konuşalım]
Reklamlar
-
04 Haziran 2016, 01:30
#1
Reklamlar
-
04 Haziran 2016, 01:51
#2
Nakedta sen kapanmazsin motor kapandirir merak etme. ustunde kalmak istiyosan motora sarilmak zorundasin
-
04 Haziran 2016, 01:54
#3
naked motorlar güzeldir oturuş pozisyonları iyidir. şehir içinde racinge göre daha kıvraktır aralara daha rahat girer yüksek süratte seni rüzgardan dolayı sınırlar kaza yaparsan komple bir grenaj almazsın bu yüzden ekonomiktirde bnce dünyanın neresine gidilirse gidilsin racing daha ağır basar şekli var ve rüzgar yemiyorsun...
-
04 Haziran 2016, 01:57
#4
Naked türü motorları çok seviyorum. Şık sportif ve heyecan verici. Bir kullanıcının motosikletten, motosiklet sürme keyfi adına istediği ne varsa veriyor.
-
04 Haziran 2016, 02:00
#5
Yolcu0 adlı üyeden alıntı
naked motorlar güzeldir oturuş pozisyonları iyidir. şehir içinde racinge göre daha kıvraktır aralara daha rahat girer yüksek süratte seni rüzgardan dolayı sınırlar kaza yaparsan komple bir grenaj almazsın bu yüzden ekonomiktirde bnce dünyanın neresine gidilirse gidilsin racing daha ağır basar şekli var ve rüzgar yemiyorsun...
Racingde rüzgar yemiyorsun kısmı hariç dediklerinize kesinlikle katılıyorum. Evet doğru önünde arkasına saklanabileceğiniz bir cam var fakat mesela benim motorda(r25) arkamda artçı ile giderken arkadaşım müzikten dolayı kafayı sallıyorum sanıyormuş. Halbuki rüzgar istemsiz olarak kafamı bir sağa bir sola oynatıyor. Ve bu kafamın sallanması olayı öyle 300 le giderken felan da değil yani alt tarafı 150-160 la giderken olan bi durum. Bende o yüzden r25 te bile böyle oluyorsa naked motor aman kalsın diyorum hep kendi kendime
Kuzey Kıbrıs'da Bir Motovlog Kanalı. Tek teker - Servis - Top Speed - Viraj - Yarışlar ve çok daha fazlası...
www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA
-
04 Haziran 2016, 02:05
#6
EsHero adlı üyeden alıntı
Racingde rüzgar yemiyorsun kısmı hariç dediklerinize kesinlikle katılıyorum. Evet doğru önünde arkasına saklanabileceğiniz bir cam var fakat mesela benim motorda(r25) arkamda artçı ile giderken arkadaşım müzikten dolayı kafayı sallıyorum sanıyormuş. Halbuki rüzgar istemsiz olarak kafamı bir sağa bir sola oynatıyor. Ve bu kafamın sallanması olayı öyle 300 le giderken felan da değil yani alt tarafı 150-160 la giderken olan bi durum. Bende o yüzden r25 te bile böyle oluyorsa naked motor aman kalsın diyorum hep kendi kendime
kaskınızdan dolayı olabilir. bazı firmalar motorlara göre tasarım yapıyor. mesela 1500 liralık kask naked enduro scooter için en iyi performansı verir der onun gibi.
-
04 Haziran 2016, 02:26
#7
Yolcu0 adlı üyeden alıntı
kaskınızdan dolayı olabilir. bazı firmalar motorlara göre tasarım yapıyor. mesela 1500 liralık kask naked enduro scooter için en iyi performansı verir der onun gibi.
Aslında kaskta bu tarz motorlara çok uygun gibi duruyor ama dediğiniz doğru olabilir.
Muhtemelen bir çok nedeni vardır boy,oturuş pozisyonu ve dediğiniz gibi kask vs. gibi
Bu arada kask mt revenge.
Kuzey Kıbrıs'da Bir Motovlog Kanalı. Tek teker - Servis - Top Speed - Viraj - Yarışlar ve çok daha fazlası...
www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA
-
04 Haziran 2016, 02:34
#8
EsHero adlı üyeden alıntı
Aslında kaskta bu tarz motorlara çok uygun gibi duruyor ama dediğiniz doğru olabilir.
Muhtemelen bir çok nedeni vardır boy,oturuş pozisyonu ve dediğiniz gibi kask vs. gibi
Bu arada kask mt revenge.
boyunuz kaç ?
-
04 Haziran 2016, 02:39
#9
reyzik ne ya? tabi ki naked kullanacaklar. sırf kas. karın kaslarını örten göbek misali karenajla motor kapatılmaz. her detayı, her kablosu, her vidası gözler önünde olacak ki ecnebilerin tabiriyle "man-machine"'e bindiğini hissedecen. reyziklerin o yüzden peluş bebekten farkı yok.
-
04 Haziran 2016, 02:45
#10
shruikan adlı üyeden alıntı
reyzik ne ya? tabi ki naked kullanacaklar. sırf kas. karın kaslarını örten göbek misali karenajla motor kapatılmaz. her detayı, her kablosu, her vidası gözler önünde olacak ki ecnebilerin tabiriyle "man-machine"'e bindiğini hissedecen. reyziklerin o yüzden peluş bebekten farkı yok.
nakeddan ne zaman nefret edersin biliyon mu usta şehirler arası yola çıkarsan söylemediğin küfür kalmaz...
-
04 Haziran 2016, 02:54
#11
Yolcu0 adlı üyeden alıntı
nakeddan ne zaman nefret edersin biliyon mu usta şehirler arası yola çıkarsan söylemediğin küfür kalmaz...
orası kesin gibi. 60 km mesafedeki komşu ile gidiyorum, viraj-miraj Hakk getire, dümdüz yol. sıkıcı, resmen motorun tepesinde mala bağlıyorum. bi viraj atraksiyonu yaşamayınca insanın hız algısı düşüyo, daha çok basmaya yelteniyorum. ama o da ne? esinti tokat manyağı yapıyo.
motoru alalı 3 ay oldu (duke 390) en fazla bastığım 130 küsür. onda da o hızda sabit gidemedim. "la bi basayım bakiim nası olcak?" diye başladım. ibrede böyle "13." bilmem ne bi sayı gördüm; ama yok abi, rüzgar öyle bi itiyo ki, motorun üstünden uçup gitcem sandım
-
04 Haziran 2016, 02:59
#12
shruikan adlı üyeden alıntı
orası kesin gibi. 60 km mesafedeki komşu ile gidiyorum, viraj-miraj Hakk getire, dümdüz yol. sıkıcı, resmen motorun tepesinde mala bağlıyorum. bi viraj atraksiyonu yaşamayınca insanın hız algısı düşüyo, daha çok basmaya yelteniyorum. ama o da ne? esinti tokat manyağı yapıyo.
motoru alalı 3 ay oldu (duke 390) en fazla bastığım 130 küsür. onda da o hızda sabit gidemedim. "la bi basayım bakiim nası olcak?" diye başladım. ibrede böyle "13." bilmem ne bi sayı gördüm; ama yok abi, rüzgar öyle bi itiyo ki, motorun üstünden uçup gitcem sandım
Motora kapanmadan 390 en fazla 162 ile gidiyo kapanirsan 181e gelebildik ama dogrusunu soylemek gerekirse kici ayri basi ayri sallaniyordu
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
04 Haziran 2016, 03:09
#13
caglar48 adlı üyeden alıntı
Motora kapanmadan 390 en fazla 162 ile gidiyo kapanirsan 181e gelebildik ama dogrusunu soylemek gerekirse kici ayri basi ayri sallaniyordu
Hocam rc390da limitleyici gibi bisey vardi? 178 i gecmiyodu ben mi yanlis biliyorum yoksa siz modifiyemi ettiniz? Ciplak motorlar cok guzel ama supermoto diye bi makinada var...
-
04 Haziran 2016, 03:12
#14
caglar48 adlı üyeden alıntı
Motora kapanmadan 390 en fazla 162 ile gidiyo kapanirsan 181e gelebildik ama dogrusunu soylemek gerekirse kici ayri basi ayri sallaniyordu
ben motoru hep eğilerek sürüyorum zaten, reyzik sürer gibi. boyum dik oturmama yetmesine rağmen, yapmıyorum. motora ne kadar yakın, motorla o kadar bir bütün. ona rağmen o hızda duramadım.
zaten çıkmıyorum uzun düzlüklü yollara. viralı köy yollarında gidip geliyorum hep. millet "nabıyo la bu salak?" der gibi bakıyo
-
04 Haziran 2016, 03:25
#15
Bugraaa adlı üyeden alıntı
Hocam rc390da limitleyici gibi bisey vardi? 178 i gecmiyodu ben mi yanlis biliyorum yoksa siz modifiyemi ettiniz? Ciplak motorlar cok guzel ama supermoto diye bi makinada var...
Ben yokus asagi kapatmistim ondan cikmis olabilir duzlukte yapmadim
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
04 Haziran 2016, 08:46
#16
Motosikletlerin hız limiti kaç ki 210'ları, 130'ları görüyorsunuz!
Naked biraz daha havalı bir model. Yarış motoru herkesin bildiği, çocukluğundan beri baka baka sıkıldığı, artık demode olan bir tarz gibi. Bir de ss'lerde genelde hız limitlerine uymadan trafik canavarı olarak kullanılan bir araç algısı var. (Ki yukarıda yazılanlara göre kısmen doğru) Ama naked biraz daha karizmatik, biraz daha aklı başında/ oturaklı, kullanması da daha konforlu. "naked" demesi bile havalı.
-
04 Haziran 2016, 10:31
#17
Amerika'da yaşıyorum. Racing sadece düzenli piste gidenler alıp kullanıyor burda. Şehir içinde de, dışında da, anlamsız cihazlar. Gerçi küçük hacimli, naked ergonomili, racing görünümlü motorsikletler de var sanırım Türkiye'de. Burda racingler harbi racing. Elcikler yerde nerdeyse.
Şehir içi kullananlar naked, şehir dışı kullananlar ise Goldwing alıyor.
Tabi bir de belki hepsini sollayan Cruiser pazarı var.
-
04 Haziran 2016, 10:37
#18
Naked versiyonuyla arasinda sadece karenaj farki olan modeller var. Ornegin ER6-N ve ER6-F. Bu durumda naked seven bir kisinin ER6-F almasi daha mantiklidir diyebilir miyiz (ruzgar korumasi acisindan)?
-
04 Haziran 2016, 10:48
#19
Ben şehir içi sevmiyom önde cam. Şehir dışı için zaten adamakıllı başka modeller var.
-
04 Haziran 2016, 10:54
#20
Aşağıda bahsettiğiniz iki motor arasında ufak farklar var.Uzun yolda hissedilebilecek farklar.
Nedense ben de Racing lere karşıyım, Birçok makineye olduğu gibi .
Amaç , kurallara uygun düzgün motor kullanıp ,Varacağımız yere yekpare gidebilmek ise eğer ...
Nakedları çok hızlı gittiğimizde bizi uyaran doğal yapısı olduğu için seviyorum belki de
simurgg adlı üyeden alıntı
Naked versiyonuyla arasinda sadece karenaj farki olan modeller var. Ornegin ER6-N ve ER6-F. Bu durumda naked seven bir kisinin ER6-F almasi daha mantiklidir diyebilir miyiz (ruzgar korumasi acisindan)?
güzel bakan , güzel görür.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)