arkadaslar nc750x im var ve buna topcase taktirmayi düşünüyorum.fakat dikkatimi çeken bir şey ben her gaz açtığımda arkamdaki artçılar hep geriye doğru gidiyor biraz da iş bilmemezliklerinden tabi.topcase bu güce dayanabilir mi bir sissy bar gibi ?
arkadaslar nc750x im var ve buna topcase taktirmayi düşünüyorum.fakat dikkatimi çeken bir şey ben her gaz açtığımda arkamdaki artçılar hep geriye doğru gidiyor biraz da iş bilmemezliklerinden tabi.topcase bu güce dayanabilir mi bir sissy bar gibi ?
Benim topcase im (kappa k35) motor düştüğünde motoru tuttu İçine 11 kg attım bir şey olmadı, artçım resmen yatarak 50km gitti yine bir şey olmadı. Tespitime göre çanta genel olarak motordan kaliteli
Kappa kaliteli bir çanta kesinlikle dayanır cub ile rüzgardan 70 km ile düştüm cub darma duman oldu 35 lt kappa sapasağlam arkada duruyordu
benimkinde 5lbs dan fazlaysa 130 un üstüne cıkmayın diye uyarı var sadece.
Benimki biraz dandik bir şey. 35 liraya almıştım Eminönü'nden. Bazen salon yerine açık havada spor yapıyorum. Arkaya dumbell setimi atıp gittiğim çok oldu. Nereden baksan barla beraber 20-25 kilo götürüyor. Yaslanıp sıkıntı yaşayan da olmadı. Düştüğüm zaman da baya sürtündü filan ama kopmadı.
İyi bağlarsanız, kaliteli de bir şeyse sorun çıkarmaz diye düşünüyorum.
Benim motor devrildi, topcase bir yere takildi kaldi. 200 kiloluk butun motorun yükünü topcase tuttu. Cok şukur birsey olmadi. Gaff Mts46
bayan artçı dayanırsa bişey olmaz ama gazı harş diye açma yinede iş bilmemezlikle alakası hiç yok. bindiğin dolmuşta şöför frene aniden basınca düşüyosan tutunmayı bilmiyosun sende
burada konu çanta değil, çanta demiri olmalı aslında.
Çünkü bütün yükü demir daha doğrusu bağlantı kısmı çekiyor.
Arka çantalar beraberinde gelen plastik bir delikli platform üzerine, ön kısmındaki büyükçe tırnaklardan geçirilerek, iç kısmından geçen tek bir vida ile monte ediliyorlar. Bütünleştiği için, neredeyse, burada sorun olması düşük bir ihtimal.
Mesele, çantanın üstüne oturtulduğu bu gözenekli plastik platformda.
Bu plastik platform, gözeneklerinden somun, civata, pul geçirilmek suretiyle motosikletin taşıma demirlerine monte ediliyor.
Aşırı yüklemede civata, somun, pul (civatanın içinden geçtiği demir halka), platformun gözeneğini "çatlatabiliyor" ve artık platforma tutunamayıp, boşta kalabiliyor.
Arka çantanızın bağlantı güvenliği plastik platformun gözeneklerinin plastiğinin dayanabileceği kadar oluyor, bu durumda.
Taşıma demirleri, jimnastikteki paralel barlar gibi sizi bile taşıyacak güçte olsalar bile ...
Arada arka çantayı, oturduğu plastik platformdan çıkartıp plastik platformun bağlantı noktalarının sağlamlığını kontrol etmekte fayda var.
Arka çantası ilçeler arası tek gidiş gelişli yolda yuvarlanıp gitmiş birisi olarak söylüyorum
Allah'tan karşı yol tenhaydı, kimseye bir şeyler olmadı ...
Arada kontrol etmekte fayda var ...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)