Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Yol çizgisi değil kasis..

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Yol çizgilerinin geceleri daha görünür olması için farlardan gelen ışığı yansıtan şeker kristallerinden daha küçük boyutlarda cam küreciklerin yol çizgi boyalarına katıldığını eklemiş olayım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    white_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2013
    Şehir
    balıkesir/çanakkale
    Motosikleti
    ybr 125
    bunlarda yeni moda oldu hemen hemen gittiğim her şehirde görmeye başladım.. tamam anladık hız kesici fakat biz motorcular için resmen tuzak dikkatli olmayanlar kendini ansızın yerde bulabilir.




  3. #23
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Bir ara benim lastiklerin havası az heralde, düz giderken dahi şeritlerde kayma yapıyor diyordum, başka bir arkadaşın büyük ve kalın tekerlekli motorunda da aynı sorunu yaşadım. Sonra gidip benim lastikler 1 psi fazla basıp denedim, yine aynı. Şerit çizgileri ve uyarı boyaları gerçekten tedirgin ediyor insanı.

  4. #24

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı white_king adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunlarda yeni moda oldu hemen hemen gittiğim her şehirde görmeye başladım.. tamam anladık hız kesici fakat biz motorcular için resmen tuzak dikkatli olmayanlar kendini ansızın yerde bulabilir.

    http://i.hizliresim.com/2Zkmv0.jpg

    http://i.hizliresim.com/3oaBRO.jpg
    Çok eğitimli ve dikkatli arkadaşlar aniden bunun gibi bir yaya geçidiyle rastlaşsalar ne yaparlar acaba :D

  5. #25
    bpak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yine msx 125
    Alıntı feti_can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki gazı sabit tutup arka frene hafifçe dokunsan viraja biraz daha kapanmana destek olmaz mıydı?

    Bilenler buyursun : )
    Benim bildiğime göre motor yatıkken fren kullanırsan motor dikleşme eğilimi gösterir. Keith Kode böyle demişti diye hatırlıyorum.

    Virajda daha kapanmak için kontrayla birlikte gaz açmak gerek diye biliyorum.

    Yanlışsam düzeltin lütfen ben de öğreneyim.

  6. #26

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı bpak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bildiğime göre motor yatıkken fren kullanırsan motor dikleşme eğilimi gösterir. Keith Kode böyle demişti diye hatırlıyorum.

    Virajda daha kapanmak için kontrayla birlikte gaz açmak gerek diye biliyorum.

    Yanlışsam düzeltin lütfen ben de öğreneyim.
    Gazı açmak da motoru dikleştirir ama. Bu yüzden virajın çıkışını gördükten sonra gaz açmaya başlarız.

  7. #27
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Yatmış haldeyken arka frene dokunursanız sizi aynı yöne biraz daha yatmaya zorlar ama tehlikelidir, yan yatıp kayarak dışarıya sürüklenebilirsiniz.

    Yatmış haldeyken ön frene dokunursanız motoru kaldırır, viraj içerisinde özellikle iniş virajlarında ön frene dokunursanız motor virajı bırakıp düz gitme eğilimi gösterir, karşı şeride girersiniz. (Bununla ilgili videom var atarım)

    Çizgini korumak için gaz açarsan biraz daha yatmak zorunda kalırsın,
    aslında en güvenlisi gazı keserek çizginden çıkıp motoru düzeltmektir.
    feti_can bunu beğendi.

  8. #28
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    ustam fotolar bana çok tanıdık geldi neresi orası?

  9. #29
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok eğitimli ve dikkatli arkadaşlar aniden bunun gibi bir yaya geçidiyle rastlaşsalar ne yaparlar acaba :D
    bunun eğitimle alakası yok.
    yol tutuşu ne kadar yatarsan o kadar azalır. tekerinde viraj dışına doğru merkezkaç oluşturuyorsun çünkü. daha yavaş gidersin daha dik gidersin kaymaz bu kadar basit.
    bu bütün işaretleri boya olmadan yapma imkanı var mı? bu işaretler trafiğin bekası için gerekli mi? asıl sorulan sorular bunlar. tabi ki gerekli.

    gazlayıp yatmak isterseniz istediğiniz pistler istanbulda izmirde duruyor. ulaşmak için trafik işaretli şeritli yollar her zaman çok daha güvenli.

  10. #30
    weirdo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Su tankerlerinin arkasından akan, yolda ince şerit halinde su olur ya, onlar şeritlerden daha tehlikeli virajda falan denk gelirseniz felaket.

  11. #31
    bindiregandi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2015
    O çizgileri hep hızın düşürülmesi gereken yerlere koyuyorlar nedense. 50 kmyi geçmemek lazım.

  12. #32

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Motosikleti
    MT-25 ABS
    Bu yollarda motor sürülmez artık size tavsiyem topluca beton mikserine geçmeniz


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)