Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Çin malı motosiklet alınır mı? Çin malı motosiklet ile uzun yola çıkılır mı?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Çin malı motorsiklet alacağıma bisiklet alırım daha o hataya bi defa düştüm bidaha asla heleki o kadar forumlarda önerilen mondial teneke parcas, 2 bin liraya aldım aldığım kadar masraf cıkardı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    Memlekette motora giriş 5 liradan başlıyo abi , sen 2ye almışsın 2de masraf etmişsin hala 1 lira kardasın :p

    ( mondide 12lik motorda var usta : ne kadar ekmek o kadar köfte)

    Şaka bi yana şu sigorta ve ehliyet zammı furyasından sonra gidip ucuz çinli almanın hiç bi esprisi yok artık. Ha bakarsan gider gitmez değil ama can taşıyorsun sonuçta.

  3. #23
    TanerPasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin-Konya
    Motosikleti
    Mondial 250mct
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin malı motorsiklet alacağıma bisiklet alırım daha o hataya bi defa düştüm bidaha asla heleki o kadar forumlarda önerilen mondial teneke parcas, 2 bin liraya aldım aldığım kadar masraf cıkardı
    İşte böyle üstten geçenler yüzünden bu malineler kötüleniyor. Biraz detay versen mesela. Tek tekere kalkıp sürekli buna çalışan vardı bi arkadaş. Zinciri koptu herif tutturdu her yerde bağırmaya forumlarda youtube da ortamlarda, çin malı kötü kötü diye. Kötü falan degil kardeşim. Adam akıllı kullanın efendi binin bi sorunu olmayacaktir eger aldiginizda sorunu yoksa tabii.
    Biri Beni Sustursun, susmadan konuşan motovlogger.
    https://www.youtube.com/tanerpasin

  4. #24
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Çin malı motosiklet aldım 13.000 km kullandım ve yağ değişimi dışında 1 TL masraf çıkarmadı. 4 kere yağ değiştirdim toplam 100 TL bakım masrafım oldu. 2.el almıştım 1 sene kullanıp kaza yapıp aldığım paranın 300 TL altına motoru sattım.

    Ybr alsaydim garanti dışı kalmasın diye servise götürecektim 4 kere gitsem 80 lirada 320 tl bakım parası vercektim.

    Japon malının kalitesi gerçekten farklı ona birşey diyemem ama Japon ile Çin motorunu kıyaslarken fiyat performans olarak kıyaslayın...

    Japonun yarı fiyatına motosiklet alıp bakımını eksik edip hor kullanıp sonra Çin dökülüyor yeaa demekle olmuyor... Ya da hiç Çin malı kullanamdan boş beleş Çin malı motorun lastigi kopar vs demeyle olmuyor... Dökülen Çinliler var ama 60.000-80.000 km giden Çinliler de var model model kalitesi değişiyor...

  5. #25

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı TanerPasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte böyle üstten geçenler yüzünden bu malineler kötüleniyor. Biraz detay versen mesela. Tek tekere kalkıp sürekli buna çalışan vardı bi arkadaş. Zinciri koptu herif tutturdu her yerde bağırmaya forumlarda youtube da ortamlarda, çin malı kötü kötü diye. Kötü falan degil kardeşim. Adam akıllı kullanın efendi binin bi sorunu olmayacaktir eger aldiginizda sorunu yoksa tabii.
    Örnekmi istiyorsun veriyim motorum mondial 100 sfs sport alana kadar araştırdım netten iyi diyenler daha fazlaydı aldım almaz olaydım motor tekleme yapıyor servis her seferinde tamam diyip gönderdi ta ki yolda kalıp bi motorcuya gidene kadar elektrik akşamında sorun varmış, direksiyonun orada bi kırık parca vardı aldıktan sonra farkettim fabrikadan istediler 2,5 ay sonra geldi, aküsü 10 ay gibi bi sürede bitti, yakıt olarak 10 kurus yakan motor 15 kurus yakmaya basladı servis normaldir dedi, bi ampul patlama sorunu varki beni nefret ettirdi haftada bi gün servise gidiyordum Avcı'lar da ki bayi adını unuttum şimdi ampul değişiyo yine patlıyo belki 6-7 defa ampul değişmişimdir en son dayanamadım Uğur grubu aradım bana söyledikleri motoru yağmurlu havalardamı sürüyorsunuz ve petroldemi yıkatıyosunuz dedi resmen şaka gibiydi illallah etmiştim artık, arka teker bi ara yavaşladım sola dönerken motor kilitlendi sanki hareket etmiyor bi süre sonra düzeldi, arka jant bişeler olmuş demişlerdi bileyim yemiş öyle birşeydi bunu diyen yine servis değil baska bi ustaydı, ha bu arada en önemlisi bi gün yolda kaldım lastik patladı en yakın Motorcuya gittim lastik takarken balatalarıda değişelim dedi servisi aradım garantiden çıkarmı diye bişe olmaz dediler yaptırdım arka tekerin kilitlenme ve gelen uğultu sebebini orada öğrendim, 1 hafta sonra bakım günü geldi 80 tl dediler yaptıkları Hiçbişe yoktu yeter dedim ya bi yağ değişiyosunuz her gelmemde fiyat artıyo sunu bunu yaptık diyiniz dedim motordaki teklemeyi 1 aydır çözemediniz en son yolda kaldım dışarda yaptırdım dedim Adamlar tartışınca bunu koz olarak kullandı neymiş efendim garantiden cıkmıs motor dışarda yaptırdığım için kendileri bir ayda çözemedi yada ugrasmadılar daha önce Balat'a değişince baska yerde garantiden çıkmadı dedim ama o Zaman bize haber vermiştiniz dediler nalet olsun dedim motoru sattım 9700 km deyken, ilk 2-3 bin güzel gelio ama asıl ondan sonra Çin malı oldugunu belli ediyo bidaha alırmıyım töbeeee

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------

    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin malı motosiklet aldım 13.000 km kullandım ve yağ değişimi dışında 1 TL masraf çıkarmadı. 4 kere yağ değiştirdim toplam 100 TL bakım masrafım oldu. 2.el almıştım 1 sene kullanıp kaza yapıp aldığım paranın 300 TL altına motoru sattım.

    Ybr alsaydim garanti dışı kalmasın diye servise götürecektim 4 kere gitsem 80 lirada 320 tl bakım parası vercektim.

    Japon malının kalitesi gerçekten farklı ona birşey diyemem ama Japon ile Çin motorunu kıyaslarken fiyat performans olarak kıyaslayın...

    Japonun yarı fiyatına motosiklet alıp bakımını eksik edip hor kullanıp sonra Çin dökülüyor yeaa demekle olmuyor... Ya da hiç Çin malı kullanamdan boş beleş Çin malı motorun lastigi kopar vs demeyle olmuyor... Dökülen Çinliler var ama 60.000-80.000 km giden Çinliler de var model model kalitesi değişiyor...
    Her yağ değişimini 13/4 =3250 km de mi yaptın bilader biraz fazla sallamışsın 80 bin hangi Çinli gitmiş merak ediyorum 10 defa motor sıfırlamıştır heralde

  6. #26
    TanerPasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin-Konya
    Motosikleti
    Mondial 250mct
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Örnekmi istiyorsun veriyim motorum mondial 100 sfs sport alana kadar araştırdım netten iyi diyenler daha fazlaydı aldım almaz olaydım motor tekleme yapıyor servis her seferinde tamam diyip gönderdi ta ki yolda kalıp bi motorcuya gidene kadar elektrik akşamında sorun varmış, direksiyonun orada bi kırık parca vardı aldıktan sonra farkettim fabrikadan istediler 2,5 ay sonra geldi, aküsü 10 ay gibi bi sürede bitti, yakıt olarak 10 kurus yakan motor 15 kurus yakmaya basladı servis normaldir dedi, bi ampul patlama sorunu varki beni nefret ettirdi haftada bi gün servise gidiyordum Avcı'lar da ki bayi adını unuttum şimdi ampul değişiyo yine patlıyo belki 6-7 defa ampul değişmişimdir en son dayanamadım Uğur grubu aradım bana söyledikleri motoru yağmurlu havalardamı sürüyorsunuz ve petroldemi yıkatıyosunuz dedi resmen şaka gibiydi illallah etmiştim artık, arka teker bi ara yavaşladım sola dönerken motor kilitlendi sanki hareket etmiyor bi süre sonra düzeldi, arka jant bişeler olmuş demişlerdi bileyim yemiş öyle birşeydi bunu diyen yine servis değil baska bi ustaydı, ha bu arada en önemlisi bi gün yolda kaldım lastik patladı en yakın Motorcuya gittim lastik takarken balatalarıda değişelim dedi servisi aradım garantiden çıkarmı diye bişe olmaz dediler yaptırdım arka tekerin kilitlenme ve gelen uğultu sebebini orada öğrendim, 1 hafta sonra bakım günü geldi 80 tl dediler yaptıkları Hiçbişe yoktu yeter dedim ya bi yağ değişiyosunuz her gelmemde fiyat artıyo sunu bunu yaptık diyiniz dedim motordaki teklemeyi 1 aydır çözemediniz en son yolda kaldım dışarda yaptırdım dedim Adamlar tartışınca bunu koz olarak kullandı neymiş efendim garantiden cıkmıs motor dışarda yaptırdığım için kendileri bir ayda çözemedi yada ugrasmadılar daha önce Balat'a değişince baska yerde garantiden çıkmadı dedim ama o Zaman bize haber vermiştiniz dediler nalet olsun dedim motoru sattım 9700 km deyken, ilk 2-3 bin güzel gelio ama asıl ondan sonra Çin malı oldugunu belli ediyo bidaha alırmıyım töbeeee

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------



    Her yağ değişimini 13/4 =3250 km de mi yaptın bilader biraz fazla sallamışsın 80 bin hangi Çinli gitmiş merak ediyorum 10 defa motor sıfırlamıştır heralde
    Fark ettin mi bilmiyorum ama motosiklet değil servis kötüymüş.

    80 bin giden çin malı motosiklet.
    En basit örneği motorcu muhabbeti. Mondial motosikletiyle 120 bin km gitmiş bi adam. Berenari 45 bin. Ummet perkitan defalarca türkiye turu yapmış bir adam mondial scooteriyle.

  7. #27
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    @tvs01
    "Her yağ değişimini 13/4 =3250 km de mi yaptın bilader biraz fazla sallamışsın 80 bin hangi Çinli gitmiş merak ediyorum 10 defa motor sıfırlamıştır heralde[/QUOTE]"


    Sallamışsın derken? Normalde 2.000 km de bir değişir istersen 5.000 km de bir değiştir istersen motor patlayana kadar değiştirme ben toplam 4 kere yağ değiştirdim..

    Forumda mondial drifte 55.000 km de motor yenileyen arkadaş vardı yanlış hatırlamıyorsam nicki mertcan39 du .Gir drift kullanicilarinin orda bulabilirsin o arkadaşı.10 defa motor sifirlarmış..... Bence iyi sallayan sizsiniz

  8. #28
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Örnekmi istiyorsun veriyim motorum mondial 100 sfs sport alana kadar araştırdım netten iyi diyenler daha fazlaydı aldım almaz olaydım motor tekleme yapıyor servis her seferinde tamam diyip gönderdi ta ki yolda kalıp bi motorcuya gidene kadar elektrik akşamında sorun varmış, direksiyonun orada bi kırık parca vardı aldıktan sonra farkettim fabrikadan istediler 2,5 ay sonra geldi, aküsü 10 ay gibi bi sürede bitti, yakıt olarak 10 kurus yakan motor 15 kurus yakmaya basladı servis normaldir dedi, bi ampul patlama sorunu varki beni nefret ettirdi haftada bi gün servise gidiyordum Avcı'lar da ki bayi adını unuttum şimdi ampul değişiyo yine patlıyo belki 6-7 defa ampul değişmişimdir en son dayanamadım Uğur grubu aradım bana söyledikleri motoru yağmurlu havalardamı sürüyorsunuz ve petroldemi yıkatıyosunuz dedi resmen şaka gibiydi illallah etmiştim artık, arka teker bi ara yavaşladım sola dönerken motor kilitlendi sanki hareket etmiyor bi süre sonra düzeldi, arka jant bişeler olmuş demişlerdi bileyim yemiş öyle birşeydi bunu diyen yine servis değil baska bi ustaydı, ha bu arada en önemlisi bi gün yolda kaldım lastik patladı en yakın Motorcuya gittim lastik takarken balatalarıda değişelim dedi servisi aradım garantiden çıkarmı diye bişe olmaz dediler yaptırdım arka tekerin kilitlenme ve gelen uğultu sebebini orada öğrendim, 1 hafta sonra bakım günü geldi 80 tl dediler yaptıkları Hiçbişe yoktu yeter dedim ya bi yağ değişiyosunuz her gelmemde fiyat artıyo sunu bunu yaptık diyiniz dedim motordaki teklemeyi 1 aydır çözemediniz en son yolda kaldım dışarda yaptırdım dedim Adamlar tartışınca bunu koz olarak kullandı neymiş efendim garantiden cıkmıs motor dışarda yaptırdığım için kendileri bir ayda çözemedi yada ugrasmadılar daha önce Balat'a değişince baska yerde garantiden çıkmadı dedim ama o Zaman bize haber vermiştiniz dediler nalet olsun dedim motoru sattım 9700 km deyken, ilk 2-3 bin güzel gelio ama asıl ondan sonra Çin malı oldugunu belli ediyo bidaha alırmıyım töbeeee

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------



    Her yağ değişimini 13/4 =3250 km de mi yaptın bilader biraz fazla sallamışsın 80 bin hangi Çinli gitmiş merak ediyorum 10 defa motor sıfırlamıştır heralde
    bisan terra125 cub (babamın motoru) 80.000 de iken gösterge bozuldu. hiç motor yaptırmadık ama rektifiye zamanı geldi hissettiriyor yavaş yavaş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------

    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @tvs01
    "Her yağ değişimini 13/4 =3250 km de mi yaptın bilader biraz fazla sallamışsın 80 bin hangi Çinli gitmiş merak ediyorum 10 defa motor sıfırlamıştır heralde
    "


    Sallamışsın derken? Normalde 2.000 km de bir değişir istersen 5.000 km de bir değiştir istersen motor patlayana kadar değiştirme ben toplam 4 kere yağ değiştirdim..

    Forumda mondial drifte 55.000 km de motor yenileyen arkadaş vardı yanlış hatırlamıyorsam nicki mertcan39 du .Gir drift kullanicilarinin orda bulabilirsin o arkadaşı.10 defa motor sifirlarmış..... Bence iyi sallayan sizsiniz [/QUOTE]

    aynen mertcan39 3250de bir yağ değişimi ormaldir babam da bizim bisanda 3000-4000 aralığında değiştiriyordu
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  9. #29

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı TanerPasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fark ettin mi bilmiyorum ama motosiklet değil servis kötüymüş.

    80 bin giden çin malı motosiklet.
    En basit örneği motorcu muhabbeti. Mondial motosikletiyle 120 bin km gitmiş bi adam. Berenari 45 bin. Ummet perkitan defalarca türkiye turu yapmış bir adam mondial scooteriyle.
    Yazdıklarıma göre motor dökülüyor servis iyi olsa NE olacak servise gitme sebebim zaten motorun heryerden bi arıza çıkarması

  10. #30

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    tartışmanın anlamı yok bakılmamış motor dökülür , istersen uzaylıdan al farketmez.

    bakılan motor yürür memleket farkı kaliteyi değiştirir :

    motorun parçaları kaliteli olduğu gibi servisi de kalitelidir çayını kahveni içer kallavi faturanı öder güle oynaya alırsın motorunu.
    Diğer tarafta çinli motor bakım ister bu bakımı da sahibinden ister ,

    Ucuza satılan motorun müşterisi boldur , servisin kawasaki mühendisi gibi ustasıda olsa o sayıda ve kalitede müşteri değiştirir adamı zaten , servisten bişey beklemeden bakabiliyorsan 80 bin neki..

  11. #31

    Üyelik
    12 Haziran 2014
    Motor macerama mondial cup alarak başlamıştım. Sıfır olarak aldığım motorun daha 700 kilometresi dolmadan sağ arka sinyali kırıldı herhangi bir dış etki olmadan. Sonrasını görmek istemedim sattım.
    Mahallede arızadan yatan birkaç çinli motor var. Bunlardan sonra çinliler ve ben ayrı dünyanın insanlarıyız

  12. #32
    TanerPasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin-Konya
    Motosikleti
    Mondial 250mct
    Alıntı Tgn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor macerama mondial cup alarak başlamıştım. Sıfır olarak aldığım motorun daha 700 kilometresi dolmadan sağ arka sinyali kırıldı herhangi bir dış etki olmadan. Sonrasını görmek istemedim sattım.
    Mahallede arızadan yatan birkaç çinli motor var. Bunlardan sonra çinliler ve ben ayrı dünyanın insanlarıyız
    Çok fazla ön yargı. Tabii paran varsa binme abi biriktirme imkanin varsa binme biz ona bisey demiyoruz kimse diyemez zaten cin mali motosiklet kotu biz iyi demiyoruz. Kotu ama ucuz. Sen motora bakarsan gider bu motor. Zor bela cin mali motosiklet almaya para biriktirmis insanlara yakiniyoruz burada. Motora bakarsaniz eger çinli de alabilirsiniz o da motosiklet o da iki teker onunda herseyi var. Bakim istiyor bu aletlet.
    Biri Beni Sustursun, susmadan konuşan motovlogger.
    https://www.youtube.com/tanerpasin

  13. #33

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı SenC_an adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Memlekette motora giriş 5 liradan başlıyo abi , sen 2ye almışsın 2de masraf etmişsin hala 1 lira kardasın :p

    ( mondide 12lik motorda var usta : ne kadar ekmek o kadar köfte)

    Şaka bi yana şu sigorta ve ehliyet zammı furyasından sonra gidip ucuz çinli almanın hiç bi esprisi yok artık. Ha bakarsan gider gitmez değil ama can taşıyorsun sonuçta.
    😬 Öyle oldu şimdi 5 bin tl ye Apache aldım o Zaman senin hesaba göre zarara girdim sigorta yaptırmadım daha 1500-2000 bin çıkacak diye korkuyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    İsteyen istediğini söylesin arkadas atıp tutmanın manası yok Çin malından uzak durun son sözüm budur Çin malını savunanlar emekli ihtiyar gibi biniyorsa motora sözüm yok ama özellikle İstanbul gibi yerde Ş içi ve hergün işe gitmek için gezmek için kullanılıyorsa Çinlilere bi süre sonra saymaya başlarsınız aynı hataya düştüm yakamı zor kurtardım

  14. #34

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    55 binde motor yenileyen bendim şuan 5 bin km oldu kullanıyorum 550 liraya yenilettim Allaha şükür hiçbir yeri dökülmedi kırılmadı ben ona bakıyorum o beni götürüyor


    tvs01 kusura bakmayın ama çok konuşup boş konuşuyorsun kullanmasak etmesek neyse ben bu motorun üstünde 60 bin km gezdim yok sinyaliymiş yok bilmemne usta bizde neden dökülmüyor yada çevremde full çinli adam eşek niyetine kullanıyor düşüyorum sinyal bükülüyor yine kırılmıyor durmadan tapagaz gittiğim oluyor 100 100 115 rüzgara göre kırklareli istanbul kırklareli malkara vs vs 300 400 km ler çok yaptım nr lastiğim durup dururken patladı ne birşey daha bilya değiştirmedim furş takımı değiştirmedim yaşadığım şehirde alt yapı yenilenmesi oldu gezdiğim yolları görseniz şehire off roadcılar geldi artık o derece deyim

  15. #35
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    2015 sıfır falcon sharp 200 aldım.gerek özelliği gerek hacmi gerekse de duruşu etkilemişti.başlangıç motorumdu ve ben onunla yapmadığım uzun yol yoktu.defalarca antalya-istanbul+düzce-istanbul yaptım ve bir senede maksimum 500 tl masraf yaptım..çin malı diye dalga geçenlerin hepsine inat ön yargımı kırıp aldım ve memnun kaldım..yine motor alıcam ve maddi durum denkleşmedi ve gönül rahatlığıyla yine çin alıcam..

  16. #36

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    Tvs sen hint apache aldın 5 lira , ben çinli zone aldım 4'buçuk , bu motorlar alınabilecek giriş motorlarıdır. byyılmaz almış sharp o 7'ye yakın , öbürü rx3 evo alır 12 bunlarda vergisiz sigortasız vs fiyatları. Baktığımız sürece bu motorların hepsi gider.

    Ama sen kalkıp 3 liralık motor alırsan.. Ham madde , üretim ,montaj , vergi ,nakliye , vergi ,ithalatçı firma , son satıcı masraflarını düşün aslında kaç liralık motor alıyorsun.

    Bide üstüne çevir kontağı bas gaza , ısıtma yok.
    alette zaten can yok , üstüne tapa gaz gitmeler.
    Yağmur yer , çamur yer , bi vida sıkan , şurasını yağlayan olmaz
    zift olmuş yağla servise dönmeler vs..
    Ne yapsın bu motorcuk canım abim
    ByYlmzZz bunu beğendi.

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı bazen25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin malı motor alınır, paran azsa alırsın, kısa mesafe kullanıyorsan alırsın, limitlere çıkmanı gerektirecek güzergahın yoksa alırsın, tanıdığın tamirci varsa alırsın, yedek parçasına kolay ulaşıyorsan alırsın, yeni başlıyorsan alırsın, ufak tefek şeyleri kendin yapabiliyorsan alırsın. Bunlar haricinde uzun dönem kullanacaksan alınmaz, nedeni de alırken verdiğin o küçük para uzun dönemde saçma sapan arızalar yüzünden yolda kaldığında veya sürekli abidik gubidik şeyleri yenilemen gerektiğinde canın sıkılır yanında takım çantasıyla gezmeye başlarsın, yaptığın harcamaları topladığında bir bakmışın dünya para olmuş. Ayrıca malzeme kalitesi bazı parçalarında inanılmaz kötü mafsal mili koparmı arkadaş, (65 kiloyum ve hep tek kullanıyordum) Yazdıklarım yanlış anlaşılmasın, ülkemizde dünya markası olmuş motorlar hakkında hiç kötü yorum bulamazsınız, yurt dışında adam BMW nin servo sistemli abs sini söküp videosunu çeker
    Cin'le Japon'u karsilastirmak hata. Arada BMW dahil tum Avrupa markalari var Japon taa en ustte

  18. #38
    Gassal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA PS 150İ
    Alıntı TanerPasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iyi gunler forum ahalisi. Bir video çektim. Hep kötülenen çin malı motosikletler icin konuştum bu sefer. Çok fazla ön yargı var. Bunlara bir nebze de olsa karşı durmak istedim. Motosikletimi almadan once yaptigim uzun soluklu araştırmaları sundum videoda .

    https://youtu.be/AO0nE-BTNpk



    Yorumlarınızı bekliyorum ufak bi tartışma tadında olmasını isterim belki edinebilecegimiz farkli fikirler farkli dusunceler olur cin mali kullananlar ve cin malini kotuleyenler tarafindan aydınlanırız
    Yahu mübarek adam.Konu güzel.Benim gibi çin malına acaba mı diye biri için süper konu.Çin malı motosiklet alınırmı diye topic görünce atladım hemen içeri.Birde video linki gördüm oh mis.Hemen izledim.25 dk lık videoda 22. dakikadan sonra çin malı alınırmıyla alakalı bilgi vermişsin.Diğer 23 dk boş.Başka adamları izlemek istesek onların videolarını açardık.Sen ne güzel konu bulmuşsun anlatsana bize uzun uzun çin malını neden almalıyız diye.25 dk video yapmışsın ama insanlar hala burda sana laf yetiştirmeye çalışıyo çin malıyla alakalı.Nedeni senin insanları aydınlatamaman.Dikkat et her cümleni başlamadan yarım bırakmışsın.Tam başlıyosun çin malını anlatmaya sonra yarım bırakıyosun.Kendinde videoda ya onuda yarım bıraktım ama diyosun ve böyle diye diye tüm video yarım.Sadece sonda yağını suyunu verin vidalarını sıkın demişsin.E onu zaten herkes biliyo.Bence bu videoyu tekrar yap sen.Olmamış bu video.Kusura da bakma banada kızma ama durum öyle yani...
    Herşeyin hayırlısı...

  19. #39

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    55 binde motor yenileyen bendim şuan 5 bin km oldu kullanıyorum 550 liraya yenilettim Allaha şükür hiçbir yeri dökülmedi kırılmadı ben ona bakıyorum o beni götürüyor


    tvs01 kusura bakmayın ama çok konuşup boş konuşuyorsun kullanmasak etmesek neyse ben bu motorun üstünde 60 bin km gezdim yok sinyaliymiş yok bilmemne usta bizde neden dökülmüyor yada çevremde full çinli adam eşek niyetine kullanıyor düşüyorum sinyal bükülüyor yine kırılmıyor durmadan tapagaz gittiğim oluyor 100 100 115 rüzgara göre kırklareli istanbul kırklareli malkara vs vs 300 400 km ler çok yaptım nr lastiğim durup dururken patladı ne birşey daha bilya değiştirmedim furş takımı değiştirmedim yaşadığım şehirde alt yapı yenilenmesi oldu gezdiğim yolları görseniz şehire off roadcılar geldi artık o derece deyim
    Ben kendi fikrimi söyledim boş konuşan sensin isteyen alır isteyen almaz beni bağlamaz başlıkta soru sorulmuş ben yaşadıklarımı söyledim yine söylüyorum 2500-3000 bine Çin alacağıma düşük model ybr cbf alırım daha iyi

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Yahu insanların farklı deneyimler sonucu farklı fikirlere sahip olmasından daha doğal ne olabilir? Az sakin.

    Bozulmayan, masraf çıkarmayan motorsiklet yok. Ne kadar sık bozulduğu önemli, onun için de istatistik lazım, senin benim deneyimimle olmaz yani... Elli, yüz kişi lazım ki anlamlı olsun...


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)