Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

MT 9 Satıldı. Duke 390 test edildi. Kafa çok karıştı.

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zamanla unutulmazmı hacı ☺
    unutamazsın hocam öyle bir dünya yok,keşke onla başlamasaydın,

    mesela bende önceden 110 hp megane vardı,sonradan onu satıp 170 hp lik tsı golf almıştım,bunu chip tuning falan yaparak 220 hp ye kadar çıkartmıştım,,böylece gücün tadını bir aldım ama almaz olaydım,,sonrasında 220 hp golfü satıp tasarruflu olsun diye Hyundai era dizel 110 hp aldım

    aldım ama ilk başlarda tasarruflu diye iyi gibi geldi ama sonraları bin pişman oldum

    motoru zayıf araç tasarrufludur sizi sadece biyerden biyere götürür okadar işinizi görür,kullanırken zevk alamazsınız

    ancak güçlü araç kullanınca aracı kullanırken zevk alırsın bu duygu paha biçilemez,gaza yüklenince koltuğa yapışma ve hızlanma anlatılmaz yaşamak lazım

    neticede fazla dayanamadım Hyundai erayı sattım gidip 160 hp scirocco aldım ve chip egzoz falan 240 hp yaptım aracı,kendime geldim

    sizin olayınızda aynı, sizi küçük olan hiç bişey tatmin etmez artık bundan sonra..ya mt09 yada mt10 veya ss


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok haklısın ama uçak kalkış aninda koltuğa yapıştırır ya insanı o gücü istediğin zaman kontrol edebildiğini düşün ☺ ah ah
    al bi ss kasa ya da naked küçük hacimli motor, bul kısa düzlüklü bol virajlı bir köy yolu, bas basabildiğin kadar. 15 beygirlik motor bile bugatti gibi hissettirir.

    o yetmiyo dediğin duke 390 var bende. düz yolda hakikaten de "lan daha büyüğü olsaydı keşke" diyorum. sonra virajlı bi yola sapıyorum, adranelin gözlerimden fışkıracak düzeye geliyo, nefesim kesiliyo.

    heyecan büyük hacim de değil, nerde kullandığında.

  3. #23
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    attan inip eşşeğe binmiş gibi oldun tabi
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.

  4. #24
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Büyük küçük hangi motor üzerinde şımarırsan başın belaya girer, motoru satmakla yanlış yapmışsın, bence herkezde güçlü motor olmalı fakat efendi olmak lazım, şımarırsan ya sakat kalırsın yada .....

  5. #25
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    MT-7 tatminkar bir makinadır.
    Güç güven dengesizliği demişsin.
    Bu dünya üzerinde duyduğuna ve gördüğüne göre değil tecrübe edip deneyimine göre karar vereceksin.
    Eşşeği çamura batana yol gösteren çok olur derler.

    Adam XJ6F i satın almaya geldi dakka 1 makinaya çamur attı.
    Dakka 2 MT-7 motor değil gitmez vs..
    Neticede müşteri dfiyemedim "o eşşek kadar kıçınla göbeğinle hiçbir motor gitmez senin altında önce kendine bak" diye..
    Bindinmi hiç MT7 ye ?
    Yok arkadaşta var ondan biliyom.
    Yanlış biliyon o zaman dedim. Hadi çıkalım yarım saat kötü dediğin motora yetiş viraj rampa farketmez..
    Yemedi..

    Herkesin motoru aynı ama kilo ve pilotaj farklı sonra çıkıp ondaki gidiyo bendeki gitmiyo, kendine bakıp eğiteceksin önce.

    Adam 3 ay motora biniyor eli ayağı alışmadan 3-5 binde daha motorun dinamiklerine uyum sağlayamadan satıyor sonra motor yaramaz, dengesiz, güçlü vs..vs..

    Yürüyün gidin az ötede oynayın hadi..
    SAZMAN ve Nathan bunu beğendiler.
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  6. #26
    mucit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2005
    Adrenalin istiyorsaniz trafikte motosiklet kullanmayın lütfen...en azından diger insanlara zarar vermezsiniz.
    SAZMAN bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Bence eğitim al hazır paran var eğitmenin yardımcıda olur motor konusunda

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    mt 09 baslangıç aman gerek yok

  9. #29

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    4. motor Honda
    Bence cbf 150 gibi bir motorla eğitim al, honda güvenli sürüşü 2 yi tavsiye ederim,
    o eğitimden sonra cbf 150 ile bir kaç hafta geçir sağa sola git dağa taşa git. sonrasında tarz değiştirerek 650-700 lük abs li bir enduro al derim.

  10. #30
    Memory42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Ninja 300 , CBR 650F, Rc 390
    Duke 690 deneyin birde belki içinizi heycanlandırır

  11. #31
    erkanzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    Ekmek Kocaeli / Memleket Eskişehir
    Motosikleti
    versys650
    1000km civarı sürüp alışınca gaza geldiğimi farkedip satmaya ve daha ufak bir motorla tecrübelenmeye karar vermiştim.
    Bu karar doğrultusunda yola devam ediniz, karlı çıkacağınız konusunda düşüncelerim net.
    Ktm 390 yada eşdeğeri uygun seçim.
    Sağlıcakla kalın.

  12. #32

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT-7 tatminkar bir makinadır.
    Güç güven dengesizliği demişsin.
    Bu dünya üzerinde duyduğuna ve gördüğüne göre değil tecrübe edip deneyimine göre karar vereceksin.
    Eşşeği çamura batana yol gösteren çok olur derler.

    Adam XJ6F i satın almaya geldi dakka 1 makinaya çamur attı.
    Dakka 2 MT-7 motor değil gitmez vs..
    Neticede müşteri dfiyemedim "o eşşek kadar kıçınla göbeğinle hiçbir motor gitmez senin altında önce kendine bak" diye..
    Bindinmi hiç MT7 ye ?
    Yok arkadaşta var ondan biliyom.
    Yanlış biliyon o zaman dedim. Hadi çıkalım yarım saat kötü dediğin motora yetiş viraj rampa farketmez..
    Yemedi..

    Herkesin motoru aynı ama kilo ve pilotaj farklı sonra çıkıp ondaki gidiyo bendeki gitmiyo, kendine bakıp eğiteceksin önce.

    Adam 3 ay motora biniyor eli ayağı alışmadan 3-5 binde daha motorun dinamiklerine uyum sağlayamadan satıyor sonra motor yaramaz, dengesiz, güçlü vs..vs..

    Yürüyün gidin az ötede oynayın hadi..
    Kumluk varsa gösterde orda biraz eğleniyim kardeş. Tamam her insan kendi motoruna laf edilmesin ister anlarımda niye kastın bu kadar

    Sonuçta binmedim mt 7 ye forumdan ve etraftan gelen duyumların birleşimi güç güven oranının yetersiz oluşu. Örnek mt 9 kendi serisinde çok iyi frenaja sahip deniyorken mt7 nin o güçe karşılık gelecek kalitede frenleri yok diyenler az sayıda değildi. Bir çok insanın mt 7 ile patladığınıda duyduk belkide daha uygun fiyatlı olduğu için daha çok tecrübesiz insanın tercih etmesinden kaynaklıdır bilemem.
    Her motorada binip test edecek vaktim olmadığı için İlgililerden fikir alma çabası içerisindeyim.

    Hoş test etsemde ne kadar anlarım

    Alıntı mucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adrenalin istiyorsaniz trafikte motosiklet kullanmayın lütfen...en azından diger insanlara zarar vermezsiniz.
    Riski seven bir insan değilim hocam ama hepimiz insanız sonuçta hormon salgılıyoruz dadına bakmamış olmayı dilerdim.

    Alıntı Blur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence eğitim al hazır paran var eğitmenin yardımcıda olur motor konusunda
    Eğitim alıyorum ve almayada devam edeceğim teşekkürler.

    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt 09 baslangıç aman gerek yok
    Öylemiş

    Alıntı c4gin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence cbf 150 gibi bir motorla eğitim al, honda güvenli sürüşü 2 yi tavsiye ederim,
    o eğitimden sonra cbf 150 ile bir kaç hafta geçir sağa sola git dağa taşa git. sonrasında tarz değiştirerek 650-700 lük abs li bir enduro al derim.
    cbf 150 zor hocam hali hazırda eğitim almaktayım.

    Alıntı Memory42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 690 deneyin birde belki içinizi heycanlandırır
    Heyecanlandırır eminim ama 690da çok riskli alet hocam

    Alıntı erkanzdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000km civarı sürüp alışınca gaza geldiğimi farkedip satmaya ve daha ufak bir motorla tecrübelenmeye karar vermiştim.
    Bu karar doğrultusunda yola devam ediniz, karlı çıkacağınız konusunda düşüncelerim net.
    Ktm 390 yada eşdeğeri uygun seçim.
    Sağlıcakla kalın.
    Teşekkürler yorum için öyle olacak gibi duruyor şimdilik.

  13. #33

    Üyelik
    29 Nisan 2016
    250'lik bir makineyi 1000 km kadar zevk almadan kullanın sonra 390a geçin hafıza mt9u unutacaktır 250likten sonra hızlı gelecktir.

  14. #34

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    unutmaz ve unutamaz,ne kadar zamanda geçse o beyninin bir tarafında yazılı durur silemezsin,,,neticede balıklar 15 saniyeden öncesini hatırlamazmış,e insanda balık olmadığına göre mt09 performansı ölene kadar hafızada kazınmış olarak kalır

    insanın aklında hep en iyisi kalırmış,mesela şampiyonalarda hep birinciler hatırlanır,2 ci 3cü yü kimse hatırlamaz

    onu unutması için daha iyisi yani mt10 lazım

  15. #35

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2014 ybr esd
    al bi pulsar keyfine bak...

  16. #36
    CrazyBullet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Assen
    Motosikleti
    Honda RCV213, Yamaha YZR500
    Mt09 aklında kaldiysa yine onu al, yok tehlikeli diyorsan ktm de devam et. İster 1000 lik racing al ister 50lik monkey bike ama gereksiz konu açma.

  17. #37

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı CrazyBullet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt09 aklında kaldiysa yine onu al, yok tehlikeli diyorsan ktm de devam et. İster 1000 lik racing al ister 50lik monkey bike ama gereksiz konu açma.
    Gereklilik kurallarının linkini verirmisin atarlı arkadaşım.

  18. #38

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    mt7 nin mt9 dan neden daha tehlikeli olduğunu düşünüyorsun anlamadım

  19. #39

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Motosikleti
    MT-25 ABS
    Hocam bende şimdi birşey demeye korkuyorum tecrübeniz ne düzeyde bilmediğim için, aslında bir bakıma apaçilik yapmadan düzgünce sürerseniz sıkıntı olmayabiliyor.15 yaşında 1200 lük motora binen bir tanıdığım var.Ama kaza da beklenen birşey değil bir anda kontrolu kaybediyorsunuz ve ne yapsanız fayda etmiyor.Küçükken bisikletle apaçilik yaparken ;) birkaç kazam var bir iki sıyrıkla atlatılmış ordan biliyorum.Yani şimdi duke 390 tatmin etmemiş rc 390 abs desem biraz riskli gaz tepkileri falan yani.Bence önce rc250 abs (1000-2500)km arası yapın.Sonra da rc 390abs ye geçin bence cc arttığı için zevk geri gelecektir yavaş yavaş.Sonra 600 lük bir motora ve en sonda ister mt 09 ister mt 10 ne isterseniz yürürsünüz...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt7 nin mt9 dan neden daha tehlikeli olduğunu düşünüyorsun anlamadım
    Hocam diyorki forumlarda okuduğuna göre mt 07 nin frenleri o güce yeterli gelmiyormuş...

  20. #40

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı KaskReis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bende şimdi birşey demeye korkuyorum tecrübeniz ne düzeyde bilmediğim için, aslında bir bakıma apaçilik yapmadan düzgünce sürerseniz sıkıntı olmayabiliyor.15 yaşında 1200 lük motora binen bir tanıdığım var.Ama kaza da beklenen birşey değil bir anda kontrolu kaybediyorsunuz ve ne yapsanız fayda etmiyor.Küçükken bisikletle apaçilik yaparken ;) birkaç kazam var bir iki sıyrıkla atlatılmış ordan biliyorum.Yani şimdi duke 390 tatmin etmemiş rc 390 abs desem biraz riskli gaz tepkileri falan yani.Bence önce rc250 abs (1000-2500)km arası yapın.Sonra da rc 390abs ye geçin bence cc arttığı için zevk geri gelecektir yavaş yavaş.Sonra 600 lük bir motora ve en sonda ister mt 09 ister mt 10 ne isterseniz yürürsünüz...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------



    Hocam diyorki forumlarda okuduğuna göre mt 07 nin frenleri o güce yeterli gelmiyormuş...
    Fikir için teşekkürler hocam, ss tip sevmemekle birlikte rc ile düke arasında fark olduğunu bilmiyordum.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)