MT 9 Satıldı. Duke 390 test edildi. Kafa çok karıştı.
Reklamlar
-
mchi adlı üyeden alıntı
Zamanla unutulmazmı hacı ☺
unutamazsın hocam öyle bir dünya yok,keşke onla başlamasaydın,
mesela bende önceden 110 hp megane vardı,sonradan onu satıp 170 hp lik tsı golf almıştım,bunu chip tuning falan yaparak 220 hp ye kadar çıkartmıştım,,böylece gücün tadını bir aldım ama almaz olaydım,,sonrasında 220 hp golfü satıp tasarruflu olsun diye Hyundai era dizel 110 hp aldım
aldım ama ilk başlarda tasarruflu diye iyi gibi geldi ama sonraları bin pişman oldum
motoru zayıf araç tasarrufludur sizi sadece biyerden biyere götürür okadar işinizi görür,kullanırken zevk alamazsınız
ancak güçlü araç kullanınca aracı kullanırken zevk alırsın bu duygu paha biçilemez,gaza yüklenince koltuğa yapışma ve hızlanma anlatılmaz yaşamak lazım
neticede fazla dayanamadım Hyundai erayı sattım gidip 160 hp scirocco aldım ve chip egzoz falan 240 hp yaptım aracı,kendime geldim
sizin olayınızda aynı, sizi küçük olan hiç bişey tatmin etmez artık bundan sonra..ya mt09 yada mt10 veya ss
Reklamlar
-
mchi adlı üyeden alıntı
Çok haklısın ama uçak kalkış aninda koltuğa yapıştırır ya insanı o gücü istediğin zaman kontrol edebildiğini düşün ☺ ah ah
al bi ss kasa ya da naked küçük hacimli motor, bul kısa düzlüklü bol virajlı bir köy yolu, bas basabildiğin kadar. 15 beygirlik motor bile bugatti gibi hissettirir.
o yetmiyo dediğin duke 390 var bende. düz yolda hakikaten de "lan daha büyüğü olsaydı keşke" diyorum. sonra virajlı bi yola sapıyorum, adranelin gözlerimden fışkıracak düzeye geliyo, nefesim kesiliyo.
heyecan büyük hacim de değil, nerde kullandığında.
-
attan inip eşşeğe binmiş gibi oldun tabi
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
-
Büyük küçük hangi motor üzerinde şımarırsan başın belaya girer, motoru satmakla yanlış yapmışsın, bence herkezde güçlü motor olmalı fakat efendi olmak lazım, şımarırsan ya sakat kalırsın yada .....
-
MT-7 tatminkar bir makinadır.
Güç güven dengesizliği demişsin.
Bu dünya üzerinde duyduğuna ve gördüğüne göre değil tecrübe edip deneyimine göre karar vereceksin.
Eşşeği çamura batana yol gösteren çok olur derler.
Adam XJ6F i satın almaya geldi dakka 1 makinaya çamur attı.
Dakka 2 MT-7 motor değil gitmez vs..
Neticede müşteri dfiyemedim "o eşşek kadar kıçınla göbeğinle hiçbir motor gitmez senin altında önce kendine bak" diye..
Bindinmi hiç MT7 ye ?
Yok arkadaşta var ondan biliyom.
Yanlış biliyon o zaman dedim. Hadi çıkalım yarım saat kötü dediğin motora yetiş viraj rampa farketmez..
Yemedi..
Herkesin motoru aynı ama kilo ve pilotaj farklı sonra çıkıp ondaki gidiyo bendeki gitmiyo, kendine bakıp eğiteceksin önce.
Adam 3 ay motora biniyor eli ayağı alışmadan 3-5 binde daha motorun dinamiklerine uyum sağlayamadan satıyor sonra motor yaramaz, dengesiz, güçlü vs..vs..
Yürüyün gidin az ötede oynayın hadi..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Adrenalin istiyorsaniz trafikte motosiklet kullanmayın lütfen...en azından diger insanlara zarar vermezsiniz.
-
Bence eğitim al hazır paran var eğitmenin yardımcıda olur motor konusunda
-
mt 09 baslangıç aman gerek yok
-
Bence cbf 150 gibi bir motorla eğitim al, honda güvenli sürüşü 2 yi tavsiye ederim,
o eğitimden sonra cbf 150 ile bir kaç hafta geçir sağa sola git dağa taşa git. sonrasında tarz değiştirerek 650-700 lük abs li bir enduro al derim.
-
Duke 690 deneyin birde belki içinizi heycanlandırır
-
1000km civarı sürüp alışınca gaza geldiğimi farkedip satmaya ve daha ufak bir motorla tecrübelenmeye karar vermiştim.
Bu karar doğrultusunda yola devam ediniz, karlı çıkacağınız konusunda düşüncelerim net.
Ktm 390 yada eşdeğeri uygun seçim.
Sağlıcakla kalın.
-
ZümeR adlı üyeden alıntı
MT-7 tatminkar bir makinadır.
Güç güven dengesizliği demişsin.
Bu dünya üzerinde duyduğuna ve gördüğüne göre değil tecrübe edip deneyimine göre karar vereceksin.
Eşşeği çamura batana yol gösteren çok olur derler.
Adam XJ6F i satın almaya geldi dakka 1 makinaya çamur attı.
Dakka 2 MT-7 motor değil gitmez vs..
Neticede müşteri dfiyemedim "o eşşek kadar kıçınla göbeğinle hiçbir motor gitmez senin altında önce kendine bak" diye..
Bindinmi hiç MT7 ye ?
Yok arkadaşta var ondan biliyom.
Yanlış biliyon o zaman dedim. Hadi çıkalım yarım saat kötü dediğin motora yetiş viraj rampa farketmez..
Yemedi..
Herkesin motoru aynı ama kilo ve pilotaj farklı sonra çıkıp ondaki gidiyo bendeki gitmiyo, kendine bakıp eğiteceksin önce.
Adam 3 ay motora biniyor eli ayağı alışmadan 3-5 binde daha motorun dinamiklerine uyum sağlayamadan satıyor sonra motor yaramaz, dengesiz, güçlü vs..vs..
Yürüyün gidin az ötede oynayın hadi..
Kumluk varsa gösterde orda biraz eğleniyim kardeş. Tamam her insan kendi motoruna laf edilmesin ister anlarımda niye kastın bu kadar
Sonuçta binmedim mt 7 ye forumdan ve etraftan gelen duyumların birleşimi güç güven oranının yetersiz oluşu. Örnek mt 9 kendi serisinde çok iyi frenaja sahip deniyorken mt7 nin o güçe karşılık gelecek kalitede frenleri yok diyenler az sayıda değildi. Bir çok insanın mt 7 ile patladığınıda duyduk belkide daha uygun fiyatlı olduğu için daha çok tecrübesiz insanın tercih etmesinden kaynaklıdır bilemem.
Her motorada binip test edecek vaktim olmadığı için İlgililerden fikir alma çabası içerisindeyim.
Hoş test etsemde ne kadar anlarım
mucit adlı üyeden alıntı
Adrenalin istiyorsaniz trafikte motosiklet kullanmayın lütfen...en azından diger insanlara zarar vermezsiniz.
Riski seven bir insan değilim hocam ama hepimiz insanız sonuçta hormon salgılıyoruz dadına bakmamış olmayı dilerdim.
Blur adlı üyeden alıntı
Bence eğitim al hazır paran var eğitmenin yardımcıda olur motor konusunda
Eğitim alıyorum ve almayada devam edeceğim teşekkürler.
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
mt 09 baslangıç aman gerek yok
Öylemiş
c4gin adlı üyeden alıntı
Bence cbf 150 gibi bir motorla eğitim al, honda güvenli sürüşü 2 yi tavsiye ederim,
o eğitimden sonra cbf 150 ile bir kaç hafta geçir sağa sola git dağa taşa git. sonrasında tarz değiştirerek 650-700 lük abs li bir enduro al derim.
cbf 150 zor hocam hali hazırda eğitim almaktayım.
Memory42 adlı üyeden alıntı
Duke 690 deneyin birde belki içinizi heycanlandırır
Heyecanlandırır eminim ama 690da çok riskli alet hocam
erkanzdemir adlı üyeden alıntı
1000km civarı sürüp alışınca gaza geldiğimi farkedip satmaya ve daha ufak bir motorla tecrübelenmeye karar vermiştim.
Bu karar doğrultusunda yola devam ediniz, karlı çıkacağınız konusunda düşüncelerim net.
Ktm 390 yada eşdeğeri uygun seçim.
Sağlıcakla kalın.
Teşekkürler yorum için öyle olacak gibi duruyor şimdilik.
-
250'lik bir makineyi 1000 km kadar zevk almadan kullanın sonra 390a geçin hafıza mt9u unutacaktır 250likten sonra hızlı gelecktir.
-
unutmaz ve unutamaz,ne kadar zamanda geçse o beyninin bir tarafında yazılı durur silemezsin,,,neticede balıklar 15 saniyeden öncesini hatırlamazmış,e insanda balık olmadığına göre mt09 performansı ölene kadar hafızada kazınmış olarak kalır
insanın aklında hep en iyisi kalırmış,mesela şampiyonalarda hep birinciler hatırlanır,2 ci 3cü yü kimse hatırlamaz
onu unutması için daha iyisi yani mt10 lazım
-
al bi pulsar keyfine bak...
-
Mt09 aklında kaldiysa yine onu al, yok tehlikeli diyorsan ktm de devam et. İster 1000 lik racing al ister 50lik monkey bike ama gereksiz konu açma.
-
CrazyBullet adlı üyeden alıntı
Mt09 aklında kaldiysa yine onu al, yok tehlikeli diyorsan ktm de devam et. İster 1000 lik racing al ister 50lik monkey bike ama gereksiz konu açma.
Gereklilik kurallarının linkini verirmisin atarlı arkadaşım.
-
mt7 nin mt9 dan neden daha tehlikeli olduğunu düşünüyorsun anlamadım
-
Hocam bende şimdi birşey demeye korkuyorum tecrübeniz ne düzeyde bilmediğim için, aslında bir bakıma apaçilik yapmadan düzgünce sürerseniz sıkıntı olmayabiliyor.15 yaşında 1200 lük motora binen bir tanıdığım var.Ama kaza da beklenen birşey değil bir anda kontrolu kaybediyorsunuz ve ne yapsanız fayda etmiyor.Küçükken bisikletle apaçilik yaparken ;) birkaç kazam var bir iki sıyrıkla atlatılmış ordan biliyorum.Yani şimdi duke 390 tatmin etmemiş rc 390 abs desem biraz riskli gaz tepkileri falan yani.Bence önce rc250 abs (1000-2500)km arası yapın.Sonra da rc 390abs ye geçin bence cc arttığı için zevk geri gelecektir yavaş yavaş.Sonra 600 lük bir motora ve en sonda ister mt 09 ister mt 10 ne isterseniz yürürsünüz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------
velizrsln adlı üyeden alıntı
mt7 nin mt9 dan neden daha tehlikeli olduğunu düşünüyorsun anlamadım
Hocam diyorki forumlarda okuduğuna göre mt 07 nin frenleri o güce yeterli gelmiyormuş...
-
KaskReis adlı üyeden alıntı
Hocam bende şimdi birşey demeye korkuyorum
tecrübeniz ne düzeyde bilmediğim için, aslında bir bakıma apaçilik yapmadan düzgünce sürerseniz sıkıntı olmayabiliyor.15 yaşında 1200 lük motora binen bir tanıdığım var.Ama kaza da beklenen birşey değil bir anda kontrolu kaybediyorsunuz ve ne yapsanız fayda etmiyor.Küçükken bisikletle apaçilik yaparken ;) birkaç kazam var bir iki sıyrıkla atlatılmış ordan biliyorum.Yani şimdi duke 390 tatmin etmemiş rc 390 abs desem biraz riskli gaz tepkileri falan yani.Bence önce rc250 abs (1000-2500)km arası yapın.Sonra da rc 390abs ye geçin bence cc arttığı için zevk geri gelecektir yavaş yavaş.Sonra 600 lük bir motora ve en sonda ister mt 09 ister mt 10 ne isterseniz yürürsünüz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------
Hocam diyorki forumlarda okuduğuna göre mt 07 nin frenleri o güce yeterli gelmiyormuş...
Fikir için teşekkürler hocam, ss tip sevmemekle birlikte rc ile düke arasında fark olduğunu bilmiyordum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)