Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

MT 9 Satıldı. Duke 390 test edildi. Kafa çok karıştı.

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı KaskReis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam diyorki forumlarda okuduğuna göre mt 07 nin frenleri o güce yeterli gelmiyormuş...
    frenleri hemen hemen aynı gibi ikisinin arka freni aynı, önlerde 10mm küçük ikiside aynı yani neden öyle diyorki onlar başka motora kıyasla diyordur mt9 a göre aynı
    insta: veli_montana_


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Motosikleti
    MT-25 ABS
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fikir için teşekkürler hocam, ss tip sevmemekle birlikte rc ile düke arasında fark olduğunu bilmiyordum.
    Motor blokları aynı hocam ama tip farkı var.Ss kasayı tatmin etsin diye söylemiştim ama o zaman rc 390 abs gidebilir size ama keyif almasına birşey diyemem.

  3. #43

    Üyelik
    10 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt09 un üstüne söylediklerine binerse,motordan soğur adam

    sen adama ferrariden in jetta,ya bin diyosun
    Dogana kartala binenler napsin :facepalm:

  4. #44
    Nathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    Selamlar,

    Gayet mantıklı kararınız için sizi tebrik ederim öncelikle.

    MT07 ustaların incelemeleryle ve gördüğü taleple kendini tüm dünyaya ispatlamış bir motosiklet. Bence adaylar arasında olmalı. Ama ileride...

    Madem akil bir adım atmışsınız. O zaman bunu tamamlayın ve 390 cc üzerine çıkmayın. Bana göre bir süre MT09 kullanmış olmanız deneyim kazanım sürecini daha yüksek cc den başlatabilirsiniz anlamına gelmiyor. Bu forumdaki herkes değil mt09 mt10 da r1 de kullanır. Önemli olan fren yapmayı öğrenmek, trafikte her türlü riski öngörebilmek, öngörülemeyen risklerden nasıl kaçabileceğini öğrenmek, viraj almak vs vs.

    1000 km mt09 sürdünüz diye mt07 yle tüm bunları çok iyi öğrenebilirsiniz anlamına gelmiyor. Mt07 den devam etçekseydiniz mt9 u satmayadabilirdiniz bence.

    Mt07 burada bir örnek... 250-390 bir süre çok iyi olacaktır.

    Hayırlısı olmasını dilerim.

  5. #45

    Üyelik
    04 Mayıs 2016
    ya ne anlatıyosun kardesim sen
    madem mt 9 la baslicak cesaretin var neyin pesindesin basla git gelip burda hava mı yapıyosun ne yapıyosun mt 9 la basladım da mt25 e gectim de nası olur de falan filen.bize ne yapıyosan yap neyin pesindesin ben de de para var r1 95 bin tl baslayabilirim onunla eeee gelip r1 le basladım arkadaslar yardımmmmmmm mı dicem ne bu hal tavır arkadasım zeka problemin mi var herkesin soyledigi genel sey dusuk cc lerle baslayıp yukseltin iste bunun nesini anlamadın da soruyosun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

    napiim dizimii anasayfaya r1 le basladım ardıından r6 ya gectim 1000 rr aldım acemiyim yardım pls diye konulara mı gecelim bizde ....

  6. #46

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı omerbguclu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dogana kartala binenler napsin :facepalm:
    onlara koymaz çünkü doğan kullanıyor,eğer jettadan doğana düşerse ozaman ağlar

  7. #47
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Düzlükte motor çekmiyor demekle bu motor bana küçük geliyor demek olmaz. Orta halli bir sürücünün peşinden riva-şile-ağva-darlık yolunda gidiniz. Sizde mt-2000cc bile olsa önünüzdeki adam 250cc ile sizi o yolda kayıp edebilir. Herşey güç demek değil.
    GP500-1st bunu beğendi.

  8. #48

    Üyelik
    04 Mayıs 2016
    http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/165104-r1-ile-basladim-napiimmm-yardim-plsss.html

  9. #49
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Gayet güzel bir konu. İlk motorum 600cc cruiser'di. Ikinci motorum 900cc naked, sonra 1000cc, şimdi 1300cc. 25'imde başladığım ve az çok aklı başında biri olduğum için hayattayım sanırım.

    Açık konuşayım, şu an çok özel bir yönü olmadığı müddetçe herhangi bir 600cc motora bineceğime arabama binerim daha iyi. Çünkü o daha zevkli. MT-7 sevenler kusura bakmasın. Mutlaka çok güzeldir. Ama herşey göreceli.

    Biri sormuş, motorsiklet niye bu kadar tehlikeli diye. Araba da tehlikeli. Sadece insanı tehlikeye sokacak kudrette bir arabaya binmedik çoğumuz. 500 beygirlik arabada stability controlu kapatıp viraj almak ta aynı motorsiklet gibi konsantrasyon ve hesap kitap işi... Paul Walker Civic kullaniyor olsaydı ölmezdi.

  10. #50

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzlükte motor çekmiyor demekle bu motor bana küçük geliyor demek olmaz. Orta halli bir sürücünün peşinden riva-şile-ağva-darlık yolunda gidiniz. Sizde mt-2000cc bile olsa önünüzdeki adam 250cc ile sizi o yolda kayıp edebilir. Herşey güç demek değil.

    üstad kusura bakma ama millet daha hızlı ve seri olmak için boşuna 700-1000 lik motorlara milyarlar veriyor ozaman

    yada ferrariye, Porsche,a boşuna 600-700 binlira veriyolar,al bir linea hepsini ekersin yani öylemi oluyor

    aşağıdaki gibi


  11. #51

    Üyelik
    26 Mart 2016
    Sen cb500f al dostum hem gider hem guvenli
    Eski_kasa bunu beğendi.

  12. #52

    Üyelik
    16 Ağustos 2014
    Butun mesajlari okumadim ama ilk mesajdan yola çıkarak çözümü kendiniz söylemissiniz. 1.000 km nin sonunda motorla hız yapmaya basladiysaniz ve bu sizi korkuttuysa sizin bassaniz da çok fazla gitmeyecek bir motora ihtiyacınız var demektir. Evet alacağınız motor sizi tatmin etmeyecek ama siz amacınıza odaklanmalisiniz . (Alacağınız motora düzgün bir egzoz bakarsanız iyi olur , hız konusunda tatmin olmasaniz bile ses konusunda olursunuz.)

  13. #53

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı Nathan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Gayet mantıklı kararınız için sizi tebrik ederim öncelikle.

    MT07 ustaların incelemeleryle ve gördüğü taleple kendini tüm dünyaya ispatlamış bir motosiklet. Bence adaylar arasında olmalı. Ama ileride...

    Madem akil bir adım atmışsınız. O zaman bunu tamamlayın ve 390 cc üzerine çıkmayın. Bana göre bir süre MT09 kullanmış olmanız deneyim kazanım sürecini daha yüksek cc den başlatabilirsiniz anlamına gelmiyor. Bu forumdaki herkes değil mt09 mt10 da r1 de kullanır. Önemli olan fren yapmayı öğrenmek, trafikte her türlü riski öngörebilmek, öngörülemeyen risklerden nasıl kaçabileceğini öğrenmek, viraj almak vs vs.

    1000 km mt09 sürdünüz diye mt07 yle tüm bunları çok iyi öğrenebilirsiniz anlamına gelmiyor. Mt07 den devam etçekseydiniz mt9 u satmayadabilirdiniz bence.

    Mt07 burada bir örnek... 250-390 bir süre çok iyi olacaktır.

    Hayırlısı olmasını dilerim.
    Teşekkür ederim. Mt 7 de güzel motosiklet ve benim icin şuan tehlikeli biliyorum. Duyduklarıma göre tercih listemde olmasa da detaylıca araştırmadım ilerde seçeneklerim arasına girebilir belki. Aslında mt 7 ye kadar değilde 390 dan bi tık ötesine gitsem sorun olurmu onun merakı içerisindeyim er6n yada cb500f gibi

    Alıntı baba akü yok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya ne anlatıyosun kardesim sen
    madem mt 9 la baslicak cesaretin var neyin pesindesin basla git gelip burda hava mı yapıyosun ne yapıyosun mt 9 la basladım da mt25 e gectim de nası olur de falan filen.bize ne yapıyosan yap neyin pesindesin ben de de para var r1 95 bin tl baslayabilirim onunla eeee gelip r1 le basladım arkadaslar yardımmmmmmm mı dicem ne bu hal tavır arkadasım zeka problemin mi var herkesin soyledigi genel sey dusuk cc lerle baslayıp yukseltin iste bunun nesini anlamadın da soruyosun[COLOR="Silver"]
    Alın bunu burdan ☺

    Güzel kardeşim sana niye hava atıyım. Kazancım doğrultusunda hedeflerimin olması ve bilgililerden yardım istememin neresi garip. Gelir düzeyim bunlara yetiyor diye fikir danışmak bana yasaklanıyor mu?

    Bak ne güzel benle dalga geçmek için konu açmışsın arkadaşlarınla takıl orda sen. Konuyu beğenmediysen yorum yapma ki aynı üslupla karşılaşmayasın.

    Benim parmaklarımda atarlarlanmayı biliyor zeki arkadaşım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------


    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzlükte motor çekmiyor demekle bu motor bana küçük geliyor demek olmaz. Orta halli bir sürücünün peşinden riva-şile-ağva-darlık yolunda gidiniz. Sizde mt-2000cc bile olsa önünüzdeki adam 250cc ile sizi o yolda kayıp edebilir. Herşey güç demek değil.
    Haklısınız ve zaten derdim önümdeki adamla kapışmakta değil. Bi tık daha kuvvetli ve güvenilir bir aletle de virajlari öğrenebilirim sanıyorum. Boş otobandada biraz ivmeyi hissedeyim istedim sadece. Mt den sonra duke hiç cekmiyormuş gibi geldi çünkü.

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gayet güzel bir konu. İlk motorum 600cc cruiser'di. Ikinci motorum 900cc naked, sonra 1000cc, şimdi 1300cc. 25'imde başladığım ve az çok aklı başında biri olduğum için hayattayım sanırım.

    Açık konuşayım, şu an çok özel bir yönü olmadığı müddetçe herhangi bir 600cc motora bineceğime arabama binerim daha iyi. Çünkü o daha zevkli. MT-7 sevenler kusura bakmasın. Mutlaka çok güzeldir. Ama herşey göreceli.

    Biri sormuş, motorsiklet niye bu kadar tehlikeli diye. Araba da tehlikeli. Sadece insanı tehlikeye sokacak kudrette bir arabaya binmedik çoğumuz. 500 beygirlik arabada stability controlu kapatıp viraj almak ta aynı motorsiklet gibi konsantrasyon ve hesap kitap işi... Paul Walker Civic kullaniyor olsaydı ölmezdi.
    Teşekkürler. Ben o kadar güvenemedim kendime çok gaza gelmeye başlamıştım. Er6n desem, sanki sorun yok der gibi baktınız ☺

    Alıntı resources adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen cb500f al dostum hem gider hem guvenli
    Eyw, cb500f ve er6n denemek istiyorum gerçekten ama ağırlık/tork oranına bakınca sanki duke ile aynı olacakmış gibi. Şöyle 390, cb500f ve er6n test etmiş arkadaşlar olsada bi fikir sunsa tadından yenmez.

  14. #54
    Nathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    Test etmediğim için yorum yapmayayım ama ikisi de kontrollü, uysal motosikletler olarak biliyorum. Fikir vermesi açısından altın elbiseli adam ın her ikisi için de incelemesi var. Önden bir izleyin isterseniz.

  15. #55
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. Ben o kadar güvenemedim kendime çok gaza gelmeye başlamıştım. Er6n desem, sanki sorun yok der gibi baktınız ☺
    Bence 600cc ile de mutlu olmazsınız. Arada ciddi fark var. Devirle güç üretiyor güçlü 600cc ler. O da hesap kitap demek. İsteyince gazı açınca güçlü gelmiyor. Devri arttırmak için uygun viteste olmaniz ve vakit lazım. 900cc ve üzerinde her yerde güç mevcut. Ciddi rahatlık, ve inanılmaz zevk.

    Bence 600 cc SS, 900cc naked tan daha tehlikeli. Daha önce yazmıştım, hacimden ziyade geometri, stabilite, aktif yük dağılımı vs. önemli.

    Mutlaka ABS'li, yüksek hacimli, ama nispeten sakin mizaclı bir motorsiklet ile devam edebilirsiniz... Racing hiç bir şekilde tavsiye etmem, 250cc civarı racing görünümlü modeller hariç.

  16. #56
    Mustafa_Uz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2015
    Şehir
    Bursa - Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati Multistrada 1200
    Kimse önermemiş. Ben nc750s dct kullanıyorum. Şehir içi çok ideal bir makinedir. 0 165 aralığı da çok tatminkar bir hızlanması vardir. Max.196 km surat yapar. 100 km de kullanım tarziniza göre 3.5 ila 4.2 litre arası yakıt harcar. Bu beni kesmez derseniz afrika twin deneyin derim. 95 hp. Ama güç çok rahat kontrol ediliyor. 0 200 km hızlanması oldukça tatminkar. 235 km sürat yapabiliyor.
    Bence bu iki listenize ekleyebilirsiniz.
    Birde vfr 800 var ama sanırım pek fazla sizin tarzınız değil. Kawa dusunuyorsaniz Z800 de bir seçenek.
    hasmet bunu beğendi.

  17. #57

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Motosikleti
    MT-25 ABS
    Alıntı KaskReis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor blokları aynı hocam ama tip farkı var.Ss kasayı tatmin etsin diye söylemiştim ama o zaman rc 390 abs gidebilir size ama keyif almasına birşey diyemem.
    Edit: rc390 yazmışım tekrar karıştırmışım duke 390 olacaktı özür dilerim.

  18. #58
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Cb650f hornet filan bak seside gidişide tatmin eder.
    Keşke küçük'ten başlayıp ilerleseydin her şey daha farklı olurdu;)

  19. #59
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstad kusura bakma ama millet daha hızlı ve seri olmak için boşuna 700-1000 lik motorlara milyarlar veriyor ozaman

    yada ferrariye, Porsche,a boşuna 600-700 binlira veriyolar,al bir linea hepsini ekersin yani öylemi oluyor

    aşağıdaki gibi

    https://www.youtube.com/watch?v=USmunMKaN4U
    Eğer o gücü kontrol edebilecek tecrübeniz varsa size büyük motor almayın mı dedik ? Burada 1000 km tecrübeli adam için konusuyoruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Haklısınız ve zaten derdim önümdeki adamla kapışmakta değil. Bi tık daha kuvvetli ve güvenilir bir aletle de virajlari öğrenebilirim sanıyorum. Boş otobandada biraz ivmeyi hissedeyim istedim sadece. Mt den sonra duke hiç cekmiyormuş gibi geldi çünkü.

    Viraj dönmeyi öğrenmek için güçlü bir motora ihtiyacınız yok. Aksine daha güçlü motorla az eğimli dönüşlerde daha hızlı gidip sonra aa burdan nasıl döneceğim şimdi durumuna düşerseniz tehlikeyi arttırırsınız. Herhangi bir 250cc motosiklet işinizi fazla fazla görecektir.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)