Hyosung GV 250 ve Daelim Daystar 250 arasında kaldım ? Yorumlarınızı bekliyorum
Reklamlar
-
Öncelikle forumdaki herkese merhaba, cruiser sınıfında kendini kanıtlamış iki model arasında kaldım(iki modelde sıfır) ve hangisini seçeceğim konusunda çok kararsızım, belirtmem gerekirse öğrenciyim ve alacağım motorun az sorun çıkarması malzeme kalitesinin iyi olması, servis ağı ve yakıt konusunda uygun olmasını istiyorum iki motorda içime çok sindi ama kararımı tam veremedim kullanıcılardan ve bilgi sahibi olanların yorumlarını bekliyorum.
Reklamlar
-
-
Bu videoyu inceledim cidden güzel motor ama ben bilgi sahibi olanlar ve kullananlardan da bilgi almak istiyorum, beni yönlendirebilirlerse çok iyi olur.
-
GV 250 kullanmadım, dealim ise bir senedir tecrubem dahilinde , az yakan kalitesinden endişe duymadigim motor. Sürüşü konforlu, bakımı 125 cc motorlara göre masraflı, 600 cc motorlara göre uygun. Kullanımı keyifli, hafif kiprasan, titreyen bir motor.
-
Daystar tek
Gv cift silindir ve V motor.
Saniyorum ki ikisi de kalite olarak uzmez. (Daystari bilmiyorum. Gv uzmez.) Ama titresim konusunda gv daha iyi olacagini dusunuyorum. Sifirda fiyat farki ne bilemeyecegim ama tipi hosuna gidiyorsa ben gv yi secerdim.
Sectim de daha once. Seyhan150 den gv250 ye gecmistim. Cag atlamisim gibi oldu. Yakit ta da cebi sarsacak bir fark olmaz.
-
daelimi sürmesemde daha önceden incelemiştim, malzeme kalitesi ve işçilik olarak hyo ile denkler sonuçta ikiside kore..
hyosungun bir kaç sorunu var konjektör yanması, buji pipolarının çatlaması gibi. çok önemli değil ama zamanı geldiğinde giderilmesi gereken problemler... bunun yanısıra servis ve yedekparça problemleri var, servisler iyi kötü var ama yedek parça yok arayan buluyor tabi çokta şeyetmemek lazım.
daelim fiyat olarak hyosungtan 2 bin lira kadar daha pahalı sanıyorum, bence hyosung görüntüsü ve gücü için tercih edilebilir.
-
daelim ne kadar iyi olursa olsun servis ve parça ve ikinci eli tamamen tırt, hyosung ise nitekim kullanıcısı daha fazla o da yaramaz ama şu aralar kaliteli motorlarda 250cc chopper cruzer sınıfında motor yok.
-
Öğrenciyseniz ikisini de almayın. İşlevsel bir commuter tercih edin. Mezun olunca iyi bir cruiser alırsınız.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Öğrenciyseniz ikisini de almayın. İşlevsel bir commuter tercih edin. Mezun olunca iyi bir cruiser alırsınız.
çok haklı..
-
Bende aynı iki motor arasında kalmıştım. Daelim alanların 1000 - 1500 km sonra satılığa çıkartması beni korkutmuştu. Sonra Gv 250 aldım. Çok memnundum cc büyütmek için sattım. Daelimi bilmiyorum ama Gv 250 iyidir.
-
Bende bu iki model arasında bocalayıp duruyorum, ikiside alınası motorlar bizim seviye için ancak servis olayını inceleyince sanki gv250 daha uygun gibi görünüyor. Kullanım olarak düşününce hem su soğutmalı olması hem fren olayı hem biraz daha hafif olması dolayısıyla daystar bir adım önde. Ancak servis olayı herşeyi değiştiriyor tabii bende bu yüzden gv250 ye daha yakınım gibi.
-
daelim kullanmadım ama kullananlar memnun. şu dönem sana gv250'i tavsiye etmiyorum çünkü servis rezil yedek parça sıkıntısı var hyosungsource var ama biraz önce bir haber okudum paypal 6 hazirandan itibaren türkiyeden çekiliyormuş.
bu yüzden daelim daha mantıklı bir tercih olabilir.
-
-
mi1954 adlı üyeden alıntı
az biraz koy, ybr al
-
03 Haziran 2016, 02:02
#15
Arkadaşım iki motor arasında kaldım diyorum ybr al diyorsun, binmek istemiyorum belki o motorlara ?
-
03 Haziran 2016, 07:05
#16
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:55 ----------
GV250 japon yokluğunda meydanı boş bulup, ülkemiz için dailim ve çinliler daha portakalda vitaminken, kendini kanıtlama şansı bulmuş ve göreceli olarak ta bunu iyi başarabilmiş bir motor. Şu distribütörü biraz iyi olsa git düşünmeden gözün kapalı al denirdi ama günün şartlarında özellikle öğrenci isen seni yorabilir, yaralayabilir...
Daystar 250 kendini kanıtlama zamanlaması olarak GV250 kadar şanslı olmasa da gayet iyi bir alternatif, fakat fiyatı çok. Daha dur bir seninde GV250 gibi piyasada 10 seneliklerini görelip dolaşsınlar o yaşta hala aslan gibi sonra bu fiyatlara gelecek kadar iddialı ol dedirtiriyor insana.
Yanlız şöyle bir şey var GV250 ler sıfır olarak şuanda sayılı ve son kalanlar. Fuar zamanı yaklaşık 65 tane satılması beklenen kalmıştı şuan rakam ne bilinmez.
2016 GV300 gelir mi gelmez mi? Gelirse 250cc olarak mı gelir ? Gelmezse zaten var olan zorlukların akıbeti ne olur ?
Uniteks midir neyse bunların ne yaptıkları, ne yapmaya çalıştıklarını anlamak zor. Kendileri de ne yaptıklarını bilmiyorlar.
Benim tahminim Hyosunglar artık cruiserda GV300 ya da GV250 olarak gelmeyecek ve 250cc japonlar gibi efsane olarak hafızalarda kalacak, eskileri de az bulunan hint kumaşı Japon 250cc cruiserlar gibi değere binecek garip fiyatlara satılacak.
Yatırım için alınabilir )
-
03 Haziran 2016, 08:18
#17
gv300 gelmeyecek çünkü 300 cc olduğundan bi üst vergi dilimine giriyomuş bu da fiyatı 3-4 bin arttırıyo dolayısıyla 16-17 bine kimse almaz... gv 10 numara motor ancak servis ve distribitör sıkıntısı var bir de elektrik aksamıyla oynayınca mutlaka arıza veriyor daelimde böyle sıkıntı yok bence direk daelim al geç... ilerde de temiz bi intruder yaparsın...
-
03 Haziran 2016, 09:40
#18
EmreKocyigit adlı üyeden alıntı
ilk defa suziki-yamaha -honda gibi büyük marka olmayan bir motoru beyendi hayret dünyanın sonumu geldi ne
-
03 Haziran 2016, 19:47
#19
Daelim daystar 250 kullananlar çok memnun ama gv 250'de de durum böyle sanırım kararımı motor alacağım gün karar vereceğim :D
-
Hooopp hortlatıyorum konuyu, aynı şeyi merak ettiğim için yeni konu açmıyorum. Bilgililerden ilgilenmesini rica ediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------
Hatta bilgili arkadaşlara şöyle bi kolaylık sağlayayım, sadece yedek parça ve servis durumunu kıyaslamaları da makbulumdür, saygılar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)