Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

En Kaliteli Motosiklet Hangisi? Neden BMW?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    uzaaklardann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Beverley 250 s + Honda Rebel Bobber + BMW R1200R
    Merhaba Motosiklet.net cemaati
    İşte size sahibinden sitesinde 20.05.2016 tarihi itibariyle derlediğim bilgiler ışığında yaptığım bir istatistik değerlemesi
    Aşağıda tek tek en büyük 9 üreticinin (4 Avrupalı, 4 Japon ve 1 Amerikalı) motosikletlerini belli bir mantık çevresinde sıralandığını göreceksiniz.
    Alfabetik sırayla...
    Buyrun.

    Markalara göre sahibinden'de 20.05.2016 tarihinde
    1) 251 cc üstü (hobi grubu) Kaç satılık motosiklet olduğu,(sadece manuel vitesliler)
    2) Bu motosikletlerin kaçının 2010 yılı ve altı model olduğu + (toplam satılıklara oranı)
    3) 2010 yılı ve altı motosiklerin kaçının 100.000 km nin üzerinde olduğu ve bunların 2010 yılı altı satılık motosikletlere oranı
    4) 2010 yılı ve altı motosiklerin kaçının 125.000 km nin üzerinde olduğu ve bunların 2010 yılı altı satılık motosikletlere oranı
    5) 2010 yılı ve altı motosiklerin kaçının 150.000 km nin üzerinde olduğu ve bunların 2010 yılı altı satılık motosikletlere oranı
    6) 2010 yılı ve altı motosiklerin kaçının 175.000 km nin üzerinde olduğu ve bunların 2010 yılı altı satılık motosikletlere oranı


    MARKA---------------- BMW
    1) Toplam (250Ccc Üstü)- 670
    2) 2010 Model Altı------ 498.(%74,3)
    3) 100.000 km Üstü------ 55..(%11,0)
    4) 125.000 km Üstü------ 27..(% 5,4)
    5) 150.000 km Üstü------ 9...(% 1,8)
    6) 175.000 km Üstü------ 3...(% 0,6)

    MARKA---------------- Ducati
    1) Toplam (250Ccc Üstü)- 213
    2) 2010 Model Altı------ 27.(%12,7)
    3) 100.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    4) 125.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    5) 150.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    6) 175.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)

    MARKA---------------- Harley Davidson
    1) Toplam (250Ccc Üstü)- 316
    2) 2010 Model Altı------ 103(%32,6)
    3) 100.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    4) 125.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    5) 150.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    6) 175.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)

    MARKA---------------- Honda
    1) Toplam (250Ccc Üstü)- 1729
    2) 2010 Model Altı------ 881(%51,0)
    3) 100.000 km Üstü------ 2..(% 0,2)
    4) 125.000 km Üstü------ 1..(% 0,1)
    5) 150.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    6) 175.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)

    MARKA---------------- Kawasaki
    1) Toplam (250Ccc Üstü)- 704
    2) 2010 Model Altı------ 333(%47,3)
    3) 100.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    4) 125.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    5) 150.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    6) 175.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)

    MARKA---------------- KTM
    1) Toplam (250Ccc Üstü)- 115
    2) 2010 Model Altı------ 52.(%45,2)
    3) 100.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    4) 125.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    5) 150.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    6) 175.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)

    MARKA---------------- Suzuki
    1) Toplam (250Ccc Üstü)- 669
    2) 2010 Model Altı------ 514(%76,8)
    3) 100.000 km Üstü------ 11.(% 2,1)
    4) 125.000 km Üstü------ 1..(% 0,2)
    5) 150.000 km Üstü------ 1..(% 0,2)
    6) 175.000 km Üstü------ 1..(% 0,2)

    MARKA---------------- Triumph
    1) Toplam (250Ccc Üstü)- 103
    2) 2010 Model Altı------ 17.(%16,5)
    3) 100.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    4) 125.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    5) 150.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    6) 175.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)

    MARKA---------------- Yamaha
    1) Toplam (250Ccc Üstü)- 1715
    2) 2010 Model Altı------ 699(%40,8)
    3) 100.000 km Üstü------ 4..(% 0,6)
    4) 125.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    5) 150.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)
    6) 175.000 km Üstü------ 0..(% 0,0)



    Değerlendirme: (Dikkat kişisel yorum içerir)
    - Bariz olarak belli ki 250 cc üstü modellerde (hobi grubu) pazar payı olarak Honda ve Yamaha'nın inkar edilemez bir üstünlüğü var.
    - Satılan motosikletlerde 5 yılı(2010 ve altı) doldurma oranı en yüksek markalar Suzuki(76,8) ve BMW(%74,3).
    - "100.000 km'nin üstünde ve 2010 modelin altındaki motosikletler" konusunda, anlamlı bir istatistiğe sahip tek marka BMW.

    Kanaatimce durum şu:
    Satılan motosikletlerde 5 yılı(2010 ve altı) doldurma oranı en yüksek markalar Suzuki(76,8) ve BMW(%74,3) ise burada bir sürpriz var. O da Suzuki. Zira Suzuki aynı istikrarı 100.000 km üstü motosiklet oranında(% 2,1) gösteremiyor. Yani Suzuki geçmişte yakaladığı satış başarısını devam ettiremiyor ve piyasada eski motosikletleri ağırlık kazanıyor, (ki onlarda 100.000 km'nin üzerinde kullanılmıyorlar ve motosikletler garajda yatıyor)

    Pekiii birçok markada, 100.000 km'nin üzerinde hiç (yada neredeyse hiç) motosiklet olmaması nasıl açıklanır? Bu kadar motosiklet nereye gidiyor? Ne oluyor bu motosikletlere? Buhar olup atmosfere mi karışıyorlar? Hepsi 100.000 ve üstü kilometrelere gelmeden pert olup trafikten mi çekiliyor?

    Mesela
    - Ducati'de 100.000 km yapmış satılık motosiklet yok. (Adamlar hızlı kullanıyor, o km'lere gelmeden motor bitiyor) Aslında çokta tutarsız değil zira "2010 ve daha düşük modelli motosiklet" oranı da düşük zaten.(%12,7)
    - Harley Davidson'da 100.000 km yapmış satılık motosiklet yok. Ki "2010 ve daha düşük modelli motosiklet" oranı(%32,6) hiçte az değil. (Makine çok titreşimli ve yavaş. Dolayısıyla kimse o kadar km yapamıyor olabilir.)
    - Honda'da oran %0,2. (yok denilebilir)Ki "2010 ve daha düşük modelli motosiklet" oranı %51. Yani?
    - Kawasaki'de yok. Ki "2010 ve daha düşük modelli motosiklet" oranı %47,3. Neredeyse Honda'yla aynı
    - KTM'de yok. Ki "2010 ve daha düşük modelli motosiklet" oranı %45,6. Bu da neredeyse Honda'yla aynı
    - Suzuki'de oran %2,1 (yok'tan hallice)Asıl ilginç olan burası Zira Suzuki'lerin "2010 ve daha düşük modelli motosiklet" oranı %76,8. Bu kara motosikletin hiçbiri mi kullanılmadan öylece garajda yatmış bunca yıl?
    - Triumph'ta yok. Ama nispeten Triumph'un "2010 ve daha düşük modelli motosiklet" oranı da (%16,5) düşük zaten.
    - Yamaha'da oran %0,4 (yok denilebilir). "2010 ve daha düşük modelli motosiklet" oranı ise %40,8. Hiçte az değil yani.

    İstatistikler bunlar işte. Yerseniz.

    -BMW'de ise durum biraz farklı. Zira "2010 ve daha düşük modelli motosiklet oranı" hariç, tüm kriterlerde en yüksek oranlar BMW'lerde. O kriterde de birinciliği kıl payı farkla Suzuki'ye kaptırıyor.

    Dolayısıyla benim buradan anladıklarım sırasıyla şunlar:
    Ya motosiklet sahipleri, motosikletlerinin satılmayacağı korkusuyla km'lerini düşürüyorlar,
    ya biz motosiklet kullanmayı bilmiyoruz ve 100.000 ve üstü km'lere gelmeden motosikletleri pert edip trafikten çekiyoruz,
    yada üreticiler o kadar kalitesiz motosiklet yapıyorlar ki aletler 100.000 ve üstü km'leri deviremiyor.

    Burada nispeten BMW sahipleri ayrılıyor. Zira istatistiklere bakınca en dayanıklı ve en çok km yapabilen motosikler BMW'ler.
    Ayrıca belli ki BMW sahipleri ve alıcılar km'yi o kadarda önemsemiyor.

    Bilmem katılırmısınız.
    Mustaphalanx, sarph35, dewo24 ve 19 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Çok güzel bir çalışma olmuş. Japonlar eskisine göre kaliteyi düşürdüler ve daha ucuza mal edip daha çok satma derdindeler. BMW ve Ducati'nin kalitesi tartışılamaz bence. Ayrıca Ducati'nin geride kalması ülkedeki servis/bayii ağında BMW'den geride kalmasından kaynaklanıyor olabilir.

  3. #3

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Öncelikle emeğinize sağlık güzel bir açlışma olmuş. Ancak buradaki verileri motosiklet türlerine göre de ele almakta fayda var. Çok uzun süre kullanılan motosikletler genelde endurolar oluyor sanırım. 100 binleri deviriyorlar çünkü bu amaçla alınıp kullanılıyor. BMW'nin bilmiyorum ama benim sıklıkla gördüğüm motoru GS 1200...

    Aynı mantıkla gördüğüm çoğu racing ve naked model honda veya yamaha. Yalnız son yıllarda honda' nın endurolarınında piyasa da kalıcı olması beklenebilir.

    Racinglerin 100 bin km devireni olmayabilir zira uzun km ler yapması zor bir motor. Kısa mesafeleri çokça kullanarak yapılabilir ama o zamanda model eskiyor.

    Birde kurye motorları var ki bunların çoğu cbf 150 türünde olanlar ve bunların içinden 100 bin km üzeri satılık motosiklet çıkmaması ilginç. Ortalama bir kurye (gerçekten bu işi yapan) 100 bin km yi devirmiş oluyor.
    Yiğit_ bunu beğendi.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    bence hiç alakası yok.süper istatistik tutmuşsunuz ama 100bin k yı geçmiyor diye bir olay ben kesinlikle katılmıyorum.kendi görüşüm bmw alan birisi al sat için bmw almaz.alan adam tepe tepe kullanıyor.konforlu ve pahalı olduğundan dolayı.ayrıca üst düzey motor sürücüleri kullanıyor.model yıllarınında ne kadar uzun süre üretildiğinide görmüşsünüzdür zaten.zaten ufak ccler yok o yüzdende alan adama zaten yetiyor.

  5. #5
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    iki sebep var;

    1. bmw motorlar genelde enduro, bu da km istatiğini yükseltiyor.

    2. milletce üçkağıtcı olduğumuz için km düşürüyoruz.
    ryangt, Deeplord, supersamo48 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Emre abi,bunlar hep Amerika'nın oyunu.
    Panashira bunu beğendi.

  7. #7
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    bastan sona okudum cok guzel analizler ama tek cumleyle tum tezleriniz itinayla curutulur. "km dusurme"
    Seko bunu beğendi.

  8. #8
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bu gün ilana bmw hariç 100000 km geçen bi motosiklet koy hangi marka olursa olsun satamazsın
    bu konuda bmw alacak adam işi biliyor km bakmıyor
    japon alanlar biraz daha işin acemisi diyebilriz

  9. #9
    BESTAPO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    iSTANBUL/suadiye
    Motosikleti
    Suzuki DL650 Vstrom
    Titiz ve detaylı çalışmanız için tebrikler. Forumlarda ki şunu mu alsam bunu mu alsam başlıklarından sonra nihayet kafa çalıştıran doyurucu bi içerik, üzerine konuşulacak bir başlık açılmış.
    Pek çok tespitinize katılmamak elde değil. Buradaki 100binleri görmeyen kilometreler için en ağırlıklı ihtimal pek çoğumuzun da aklına gelen km düşürme operasyonu olduğunu sanıyorum. Hernedense 100binleri duymak alıcıyı korkutuyor. Ben şahsen şu anda sahip olduğum Suzuki'yi 80binlerde aldım.Önceki sahipleri Avrupa turları yapmış.100bini bende geçecek olması beni zerre rahatsız etmiyor. Çünkü yetkili servis kontrolünde,kondüsyonu gayet iyi,ve bütçeme göre alabileceğim en keyifli makina. Ha satacağım zaman belki piyasanın biraz altına veririm. Ama bunca zmaan bana yaşattıkları da yanıma kar kalır.
    Bu makinaları üreten adamlar uzun yıllar keyifle binelim diye üretiyorlar. Eğer kmsi az diye motorumuzla övünüyorsak,farkında olmadan yaşanmışlıklarımızın da az olduğunu itiraf ediyoruz gibi geliyor bana. Bence binebildiğimiz kadar çok binelim. Daha uzağı,daha çoğu hayal edelim. Rakamlara takılmayalım.
    metinkilic ve uzaaklardann bunu beğendiler.

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    PULSAR 200 NS
    en kaliteli motosiklet sahibi olduğun motosiklettir bence
    ne için BMW çünkü almaya param yetmediği için hayal olduğu için ama şunu biliyorum ki alırsam onunda kıymeti kalmayacak

    güzel manitalar neden boynuzlanıyor sanıyorsunuz ulaşana kadar hayal kıymeti fazla
    ulaşınca iş bitti yeni hedeflere yelken aç

  11. #11

    Üyelik
    23 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    inşallah discoery 150s
    Bence gelir parametresi ve motor tipi de önemli. Eger arastirma sadece marka değil motor cinslerine göre yapılırsa başka bir sonuç çıkar. Endurolar dayanıklı motorlar ki adı üzerinde zaten. Ama racing tarzi motorlarin kaza yapma ihtimali yüksek. Ayrıca çok km yapan commuterler ve scooterlarda nispeten ucuz ve dayanıksız. Fakat türkiyede vergi dolayısıyle araç fiyatlarının yuksek ve sürekli artan bir seyir izlemesi sebebiyle araç sahibi olmak ki buna motor ve araba da dahil biraz kar zarar isine benziyor. Bir çok kişi de motoru satın zarar etmiyeyim mantığı var buda ister istemez az kullanmaya veya km ihalelerin sebep oluyor. Ayrıca çok km li motorlar zarar ettirir mantığı ile satın alınmıyor. Fakat bmw müşterisi kar zarar oranına bakmaz gönül rahatlığıyla alır biner. Ayrıca bir önemli konu var sadece sahibinden. Com a satış ilanı olan motorlar istatistik te yani motorlar buhar olup ucmuyor sadece ilana konulmuyor. Emeginize sağlık güzel bir çalışma olmus
    okican bunu beğendi.

  12. #12
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Bir sonuç çıkartmak için sahibinden sitesinin piyasanın ne kadarını gösterdiğini bilmek gerekiyor.
    Yani rakamları bilmiyorum ama yılda 200-250 bin civarında sıfır motosiklet satılıyor.
    2. El satış rakamlarının bundan aşağı olacağını zannetmiyorum.
    200 bin adetlik bir piyasada 20-30 bin ilan barındıran bir mecranın istatistiklerine bakarak gerçekçi bir sonuca ulaşmak mümkün olmaz.
    Kaldı ki 2. El motosiklet satış rakamlarının yukarıda ki tahminlerimden daha fazla olduğunu düşünüyorum.

  13. #13
    uzaaklardann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Beverley 250 s + Honda Rebel Bobber + BMW R1200R
    Alıntı OğuzÖztürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde kurye motorları var ki bunların çoğu cbf 150 türünde olanlar ve bunların içinden 100 bin km üzeri satılık motosiklet çıkmaması ilginç. Ortalama bir kurye (gerçekten bu işi yapan) 100 bin km yi devirmiş oluyor.
    Dostum 250cc altı motosikletler değerlendirilmeye dahil edilmedi. O yüzden yoklar. Zira avrupalıların (KTM hariç) zaten 250 cc altı motosikleti yok.
    Bilgine

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    tabiki ybr arkadşalar

  15. #15
    uzaaklardann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Beverley 250 s + Honda Rebel Bobber + BMW R1200R
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emre abi,bunlar hep Amerika'nın oyunu.
    Amerika diye hedef gösteme zira cevap hakkı doğuyor. "Dış mihraklar" yada "Atlantik ötesi" gibi her kaba uyan, nereye gittiği belirsiz tanımlamalar kullanırsak..
    :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------

    Alıntı bulut59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bastan sona okudum cok guzel analizler ama tek cumleyle tum tezleriniz itinayla curutulur. "km dusurme"
    Değerlendirmede o etkeni de belirttim.
    Aslında mevcut duruma bakarsak, (ki km düşürmeyi de dikkate alsak bile) yinede en az km düşürme'ye tenezzül eden grubun yine BMW ciler olduğu sonucu çıkmıyor mu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

    "Taygunho" Endurolar konusunda yazdıklarına katılıyorum.Evet aslında birde öyle bir araştırma yapmak lazım.
    Ama hiç mi 100.000' i deviren racing yok? Hepsi mi pert oluyor? Buhar mı oluyor bu makinalar? Neredeler?

    Alıntı Taygunho adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca çok km yapan commuterler ve scooterlarda nispeten ucuz ve dayanıksız.
    commuterler ve scooterlar bu araştırmaya dahil edilmedi. 250cc üstü ve vitesliler sadece
    Levent bunu beğendi.

  16. #16
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Kesin doğru olmamakla beraber,iyi fikir veren etkili bir çalışma olmuş. Tabi uzun yolda kullanılan yüksek km yapmış endurolar, Bence şehir içi kullanılmış diğer motor türlerinden daha az yıpranıyorlar.Saatlerce yol gidip bir kere bile fren ve debriyaj kullanmayabiliyorsunuz uzun yolda.
    Buradan yola çıkarak ,acaba aynı BMW kalitesi G310 serisinde de devam edecek mi

  17. #17
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Çağ gereği böle olmaktadır.
    Performans ne kadar iyi olursa ömür o kadar kısa olur. Bugün herhangi bir kategoriden motor 100.000km gidebilir fakat gidene kadar ciddi bir iki sorun atlatacaktır.

    Dolayısıyla tamir masrafları günümüzde faiş olduğu için parçalanıyor yada km sıfırlanıyor :D

  18. #18
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı uzaaklardann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dolayısıyla benim buradan anladıklarım sırasıyla şunlar:
    Ya motosiklet sahipleri, motosikletlerinin satılmayacağı korkusuyla km'lerini düşürüyorlar,
    ya biz motosiklet kullanmayı bilmiyoruz ve 100.000 ve üstü km'lere gelmeden motosikletleri pert edip trafikten çekiyoruz,
    yada üreticiler o kadar kalitesiz motosiklet yapıyorlar ki aletler 100.000 ve üstü km'leri deviremiyor.

    Burada nispeten BMW sahipleri ayrılıyor. Zira istatistiklere bakınca en dayanıklı ve en çok km yapabilen motosikler BMW'ler.
    Ayrıca belli ki BMW sahipleri ve alıcılar km'yi o kadarda önemsemiyor.

    Bilmem katılırmısınız.
    Biraz "Bayesian" olmuş hocam

  19. #19

    Üyelik
    17 Eylül 2015
    Motosikleti
    Henüz yok. Olunca, ucuz bir Çinli olacak...
    Derler ki, İstanbul kuşatıldığı zaman Bizans âlimleri toplu iğnenin ucunda kaç melek dans edebilir diye tartışıyorlarmış. Bunun doğru olup olmadığını bilemem, ama acaba durup dururken neden aklıma geldi diye düşünmeden de edemiyorum...

  20. #20
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Satış sonrası en iyi olan marka bmw dir.bmw f800gs ile tura çıktınız diyelim yolda bozuldu, bmw size gezinize devam etmeniz için yeni motor veriyor ve madur olmuyorsunuz, 650cc ve üzeri motoruyla uzun km ler yapan kişi zaten belli bir gelir seviyesinde hal böyle olunca adamda zaten para var gidip bmw alıyor ve kafası rahat oluyor,şimdi x bir Japon endurosuyla yola çıktınız ağrı da motor bozuldu en yakın servis misal 300km uzaklıkta, bu servis size yardım edermi hadi geldi diyelim size aynı segmente yeni motor verip yolunuza devam etmenizi sağlar mı? O yüzden parası olan vatandaş gidip 1200gs f800gs alıp yoluna devam ediyor ve yüksek km lere çıkıyor,birde bmw de bakım aralığı 10bin km buda önemli honda gibi bizim tr nin yolları çok tozlu bilmem be deyip bakım aralığı 12000km olan nc serisini 6000km de bakıma çağırmıyor,eminim nc serisi üzülmezse 150bin km lerin fazlasını rahat rahat yapar ama gel gelelim satış sonrası ve servislerinin duyarsızlığı maddi durumu iyi olan sürücüleri bmw almaya itiyor ve tabikide markanın vermiş olduğu saygınlık ta etken,Ben test sürüşlerinde tüm bmw leri kullandım neredeyse,bugun zengin olsam alacağım tek motor bmw olurdu çünkü diğer markaları alıp paramla rezil olmak istemem. Bu yüzden kişi uzun km ler kafası rahat bir şekilde biner.
    infernus bunu beğendi.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler