Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Mantık hatası yardım edin :D

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    antalya
    beyler şimdi anlamadığım Ktm Duke 125 130 km hız yaparken bi honda msx 125 neden 110 km hızda takılı kalıyor kasanın daha hafif olmasına rağmen :(


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Draconian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    Beylikdüzü/İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Allah'ın hikmeti işte hocam çok kurcalama sen bunları.
    Eski_kasa, Yasin D, linkinpark20 ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    honda hayat onda bilen bilir yer uçaa

  4. #4

    Üyelik
    20 Nisan 2016
    Şehir
    Şişli/İstanbul
    Motosikleti
    Ybr 125(hayırlısıyla olacak)
    Alıntı alperk11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler şimdi anlamadığım Ktm Duke 125 130 km hız yaparken bi honda msx 125 neden 110 km hızda takılı kalıyor kasanın daha hafif olmasına rağmen :(
    Kesinlikle ikisinin de fabrika çıkışında hata vardır hocam
    125lik motor 125 km hız yapar
    250lik 600lük 1000likte de bu olay böyle olmalı bence

  5. #5
    okan kükner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Avenger Street 150
    duke üne takma böyle seyleri.
    berkcigdem, linkinpark20 ve Yasin D bunu beğendiler.

  6. #6
    CrazyBullet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Assen
    Motosikleti
    Honda RCV213, Yamaha YZR500
    Dalga geçmeyin beyler, adam doğru düzgün bir soru sormuş. Kardeşim Japonların hepsinin ortak sorunu bu, 100den sonra motor sisiyor.

  7. #7

    Üyelik
    18 Haziran 2012
    9,8 ps 4 vites ≠ 15 ps 6 vites

  8. #8
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı okan kükner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duke üne takma böyle seyleri.
    Hakikaten süperdi....
    Ali Bircan bunu beğendi.
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  9. #9

    Üyelik
    20 Mayıs 2015
    Motosikleti
    Falcon Crown 150
    Alıntı okan kükner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duke üne takma böyle seyleri.
    hahahaha :D :D

  10. #10
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Duke 125 o kadar yapamıyor dostum 115 filan son hızı. 200 lük 135 yapıyor, 250 lik 160, 390 lık 185 yapıyor. İş çok farklı aslında burda. Bu mantıkla bakarsak 250 cc lik R25 190 ı görüyor 44 beygirlik 390 Duke 190 göremiyor. İşler çok farklı aslında.

  11. #11
    Berkec. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Spacy
    Bu markaların farkları işte Honda motoru az yaktırmayı önemsediği için fazla devir çevirmeden de gidebilicek şekilde motor tasarlar o yüzden az yakar ama buna karşılık da fazla yakmaz KTM öyle değil KTM nin önceliği tek silindir olup iyi gitmesi bu yüzden motoru fazla devir çeviricek şekilde tasarlar seçim yapmak da kullanıcıya düşüyo farklar böyle seçim sizde yalnız Honda dışındaki markalar da ona göre para alıyo :D

  12. #12
    bpak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yine msx 125

  13. #13
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Son zamanlardaki en büyük eğlence bu forum oldu benim için. Evde millet survivor izliyor. Ben forum okurken bir kahkaha koparıyorum ne oldu diyorlar, anlatsam anlamayacaklar neyse.

    Kardeş devir dişlileri şanzuman, motor krank açısı vsvs hepsi farklı. Honda pgmfi motor diye yaz görürsün.
    Dövmeyin çocuğu kardeşim sinirlenmiş duke tokatlayınca işte.

  14. #14
    okan kömür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda grom
    Grom 107 de kaldı eğilsem 110 olurmuydu bilmemde sonucta motorun üstünde saçma sapan hareketler yapmadan 107 gördüm grom için 107 km çok fazla bence

  15. #15

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Motosikleti
    MT-25 ABS
    Hadi trollemeyeyim hocam şimdi mesela mt 07 ye bakın 700cc son hızı 200 civarı,r6 ya bakın 600cc son hızı 299, yani kimi motor tork için kimi motor hız için ,kimi motor da dayanıklılık için yapılır cc muhabbeti değil yani bu

  16. #16
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı KaskReis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi trollemeyeyim hocam şimdi mesela mt 07 ye bakın 700cc son hızı 200 civarı,r6 ya bakın 600cc son hızı 299, yani kimi motor tork için kimi motor hız için ,kimi motor da dayanıklılık için yapılır cc muhabbeti değil yani bu
    R6 299? Hay maşallah. R6,5 :D

    Msx bende stok haldeyken 133-115 yapıyordu üstünde maymunlum yapmadan. Rampa aşağo 119-120 civarı. Zaten sehpada 127 yapıyor. Haaaaaa birazzıcık makinayı yükledim(bilen arkadaşlar var) 125cc big bore yapmadan. son hız denemedim ama 2. Vites sonu 87 yapıyordu. Şimdi arkadaşımızın dediği gibi hangisi ne amaçla üretiliyor? Teknolojisi ne?
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  17. #17
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Ozaman V-stromdada mantık hatası var; şöyleki

    Bak sen terbiyesize koca 650 cc V-strom, gel fazer600 den tokat ye r6 dan tokat ye 600rr dan tokat ye. Bune laaaaaaaan hanii 50 cc im. Niye tokatlıyor bunlar beniii oysaki 50cc fazlam var.


    Sanırım vstromdaki fazladan 50 cc ağırlık yapmış ondan tokatlıyor bunlar beni. Buldum ben
    beykurt bunu beğendi.

  18. #18
    CrazyBullet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Assen
    Motosikleti
    Honda RCV213, Yamaha YZR500
    Hondada krank mili yatağı dislisinin strox revizyon sistemi 1:56 oranında sıkıştırılmış, KTM'de ise aynı oran 56:1 bu durumda Honda az benzin tüketimiyle öne çıkıyor, KTM ise hızlı gidiyor. Yani az tüketmek için Honda max hizdan odun vermiş. Hondanin strox çapını arttırıp piston dislisini değiştirir ve boğazdan akrep takarsaniz 150 km ye kadar rahat çıkar o motor.

  19. #19
    mustafa42121 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2016
    Şehir
    konya
    Mantik yok sistem var.

  20. #20
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı CrazyBullet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hondada krank mili yatağı dislisinin strox revizyon sistemi 1:56 oranında sıkıştırılmış, KTM'de ise aynı oran 56:1 bu durumda Honda az benzin tüketimiyle öne çıkıyor, KTM ise hızlı gidiyor. Yani az tüketmek için Honda max hizdan odun vermiş. Hondanin strox çapını arttırıp piston dislisini değiştirir ve boğazdan akrep takarsaniz 150 km ye kadar rahat çıkar o motor.
    *Krank mili yatağı dişlisi

    *Bu dişlinin strox revizyon sistemi

    *Bu revizyon sistemini 1:56 oranında sıkıştırma

    *Strox çapı

    *Piston dişlisi

    Bir tek egzoz rulmanı eksik kalmış

    Yine de 299 yapan R6'yı daha çok beğendim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)