beyler şimdi anlamadığım Ktm Duke 125 130 km hız yaparken bi honda msx 125 neden 110 km hızda takılı kalıyor kasanın daha hafif olmasına rağmen :(
beyler şimdi anlamadığım Ktm Duke 125 130 km hız yaparken bi honda msx 125 neden 110 km hızda takılı kalıyor kasanın daha hafif olmasına rağmen :(
Allah'ın hikmeti işte hocam çok kurcalama sen bunları.
honda hayat onda bilen bilir yer uçaa
duke üne takma böyle seyleri.
Dalga geçmeyin beyler, adam doğru düzgün bir soru sormuş. Kardeşim Japonların hepsinin ortak sorunu bu, 100den sonra motor sisiyor.
9,8 ps 4 vites ≠ 15 ps 6 vites
Duke 125 o kadar yapamıyor dostum 115 filan son hızı. 200 lük 135 yapıyor, 250 lik 160, 390 lık 185 yapıyor. İş çok farklı aslında burda. Bu mantıkla bakarsak 250 cc lik R25 190 ı görüyor 44 beygirlik 390 Duke 190 göremiyor. İşler çok farklı aslında.
Bu markaların farkları işte Honda motoru az yaktırmayı önemsediği için fazla devir çevirmeden de gidebilicek şekilde motor tasarlar o yüzden az yakar ama buna karşılık da fazla yakmaz KTM öyle değil KTM nin önceliği tek silindir olup iyi gitmesi bu yüzden motoru fazla devir çeviricek şekilde tasarlar seçim yapmak da kullanıcıya düşüyo farklar böyle seçim sizde yalnız Honda dışındaki markalar da ona göre para alıyo :D
Son zamanlardaki en büyük eğlence bu forum oldu benim için. Evde millet survivor izliyor. Ben forum okurken bir kahkaha koparıyorum ne oldu diyorlar, anlatsam anlamayacaklar neyse.
Kardeş devir dişlileri şanzuman, motor krank açısı vsvs hepsi farklı. Honda pgmfi motor diye yaz görürsün.
Dövmeyin çocuğu kardeşim sinirlenmiş duke tokatlayınca işte.
Grom 107 de kaldı eğilsem 110 olurmuydu bilmemde sonucta motorun üstünde saçma sapan hareketler yapmadan 107 gördüm grom için 107 km çok fazla bence
Hadi trollemeyeyim hocam şimdi mesela mt 07 ye bakın 700cc son hızı 200 civarı,r6 ya bakın 600cc son hızı 299, yani kimi motor tork için kimi motor hız için ,kimi motor da dayanıklılık için yapılır cc muhabbeti değil yani bu
R6 299? Hay maşallah. R6,5 :D
Msx bende stok haldeyken 133-115 yapıyordu üstünde maymunlum yapmadan. Rampa aşağo 119-120 civarı. Zaten sehpada 127 yapıyor. Haaaaaa birazzıcık makinayı yükledim(bilen arkadaşlar var) 125cc big bore yapmadan. son hız denemedim ama 2. Vites sonu 87 yapıyordu. Şimdi arkadaşımızın dediği gibi hangisi ne amaçla üretiliyor? Teknolojisi ne?
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Ozaman V-stromdada mantık hatası var; şöyleki
Bak sen terbiyesize koca 650 cc V-strom, gel fazer600 den tokat ye r6 dan tokat ye 600rr dan tokat ye. Bune laaaaaaaan hanii 50 cc im. Niye tokatlıyor bunlar beniii oysaki 50cc fazlam var.
Sanırım vstromdaki fazladan 50 cc ağırlık yapmış ondan tokatlıyor bunlar beni. Buldum ben
Hondada krank mili yatağı dislisinin strox revizyon sistemi 1:56 oranında sıkıştırılmış, KTM'de ise aynı oran 56:1 bu durumda Honda az benzin tüketimiyle öne çıkıyor, KTM ise hızlı gidiyor. Yani az tüketmek için Honda max hizdan odun vermiş. Hondanin strox çapını arttırıp piston dislisini değiştirir ve boğazdan akrep takarsaniz 150 km ye kadar rahat çıkar o motor.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)