Tarzi ve kullanimi seni tatmin edecek ise cbr tartisilmaz. Ama benim cbr almaya butcem yok diyorsan konusacak baska bir seye gerek yok. Gidin butcenize gore olani alin.
Tarzi ve kullanimi seni tatmin edecek ise cbr tartisilmaz. Ama benim cbr almaya butcem yok diyorsan konusacak baska bir seye gerek yok. Gidin butcenize gore olani alin.
Sevgili NoWyld . haklı olduğunuz tek konu hiçbir modelin ilk piyasaya girdiğinde ikinci el pazarının olmaması. onun dışında kronik hatalar konusunda da emin olmamanızı tavsiye ederim sizin de dediğiniz gibi motor 5 ay önce piyasaya girdi ve kullanıcısı çok az. 200 ns in durumu ortada 150 ns in de bi dünya kronik hatası zamanla çıkacaktır.
Cbr 125'i kullanmadığım için bilmiyorum ama geçen perşembe 19 mayıs tarihinde ben 150ns yi sıfır olarak aldım. Plaka ve sigorta masrafı ile beraber toplam 6750 civarına geldi. Nakitte direk 6000 e indiriyorlar. 190 lira ruhsat parası tuttu 30 lira yazıcıya belgeler için ücret ve plaka bastırma masrafı 19 tl tuttu 2 saat beklememek için 5 tl fazladan aldı(***). Daha rodaj döneminde olduğu için fazla zorlamadım ama sürekli 6 bin civarı gezersen 5. viteste 72 km hıza çıkıyo Bursa trafiğindede yeterli. Bu gün ufak bi denemem oldu 110 km hıza rahat ulaşıyor. Fazlasını görür mü bilemem zorlamadım. Kalıp olarak 200 lük ile aynı sadece lastikleri ince ve karbüratörlü bir motor kronik bir sorunu varmıdır ya da ileri de çıkar mı bilemiyorum daha 190 km de. Ama titreşimsiz ve sessiz bir motor. Lastikleri büyük ihtimalle kötü ama ben daha kaymadım yağmurda hiç kullanmadığım için. Ama kuru zeminde şimdilik bir sıkıntı yok tabii altında ki lastiğin ne olduğunu bilerek kullanırsan bende ona göre fazla zorlamamaya çalışıyorum. Eğer pazar günü istersen buluşuruz incelersin motoru.
cbr 125 çok iyi basıyo cc sine göre. Youtubeden top speedlerine bak ikisinin, hangisi sana göreyse onu al. 200 NS cc baya bi yüksek diğerine göre ama cbr de 125'in hakkını veriyor 150 felan yardırıyordu videoda.
Ns 200 de çıkan kronik hata stop etmesiydi, denge sensörü ile ilgili bir problemi vardı. Bu sensör beyine bağlı, ancak 150 ns de bu tarz bir beyin zaten bulunmuyor. Kaldı ki sorun 200ns lerde 2016 modellerde zaten yok? Bu kadar emin olmanız çok şaşırtıcı doğrusu, 20 bin km de bir arkadaşımız var şu an, bir sıkıntısını duymadım.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-35.html
Bu 150 ns nin sayfası, yaklaşık 25 sayfalık mesaj son 2 ay içerisinde girildi. Eğer bilgilenmek isteyip birazcık okursanız zaten ciddi bir sorunun olmadığını göreceksiniz. Varsayımlardan yola çıkmakla hata ediyorsunuz.
Ancak tercih meselesidir, önemli olan kroniklerde servislerin nasıl tavır takınacağıdır. Bajajın servisleri hakkında genel düşüncem çevremdeki kullanıcılara göre kronik sıkıntılarda kullanıcıları garantileri çerçevesinde üzmedikleri daha iyi olabilirler mi, tabi ki olabilirler, Saygılar.
150 ns de titreşim çok az. Performansı ve yakıtından çok memnunum, eksiği derseniz ben keşke 6 vites olaydi diyorum. Uzun yolda 120 km stabil gitmek için 6. Vites şart.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)