Twitter da gezerken ilginç bir mesajla karşılaştım. Honda servisi elemanı adama aşağıdaki mesajı atmış. Honda'nın müşteri bilgilendirmede gösterdiği özene hayran kaldım. Unuttum yahu. Ne ondaydı.
https://twitter.com/tepkimaze
Twitter da gezerken ilginç bir mesajla karşılaştım. Honda servisi elemanı adama aşağıdaki mesajı atmış. Honda'nın müşteri bilgilendirmede gösterdiği özene hayran kaldım. Unuttum yahu. Ne ondaydı.
https://twitter.com/tepkimaze
Yok artık gerçekmi bu ya , bu duruma harbi ne denir bilmiyorum ama bir defa o mesaj atan kişinin yüzsüzlügümü diyim yoksa ne yapıcagını şaşırıp böyle bir mesajmı attı diyim bilemedim
Honda beylikdüzü marmarada servis müdürüydü sanırım bu çocuk. Doğruysa rezalete bak whatsapptan böyle bildireceklerini sanmam.
İşte bu servislere güvenip kaza durumunda motorumuzu bırakıyoruz.
Enterasan bir durum olmuş .Gerçek oldugunu düşünmüyorum ancak gerçekse servise veren kisi motorunun sıfırını bayiden alması gerekir diye düşunüyorum.. Rahatlığa bak bilgin olsun diye yazmis birde
Biz motorlarimizi yetkile servise her biraktigimizda km miz sisteme giriliyor eğer teslim alirken kilometre dahi arttiginda sikayette bulunursaniz o bayinin basi ağrir diye dusunuyorum ..
Ben kaza yaptigimda motorum hic birsey olmamasina ragmen parca bekleniyor eksper bekleniyor sigorta parayi odeyecek diye vs 20 gün bekletildim ve km sadece 1 km artmisti 20 günde.. O da hergun disari cikarirken artmistir diye dusunuyorum... Yada parcalardan sonra test surusu icin..
.ikmeseler bari diycem ama .ikseler yeri yani
Tanıdığı, samimi olduğu bir müşterisine şaka yapmış.
Oradaki çalışma prensibi nasıldır bilemiyorum ama servise verdiğiniz motosikletin çalınmasından korkmanıza gerek yok. Sıfırını vermek zorundalar. Az kullanılmış 2. el bile olmaz. Sıfır. Yada motorun bir yeri çizildi diyelim. Boya atamıyorlar, çizilen parçayı komple yenisiyle değiştiriyorlar.
Hondaya para veren kapı gibi servisi var diye veriyor. Göz açtırmazlar adama...
Eski evimizin altında çinli motosikletler satan bir motor bayisi ve yanında servisi vardı.motorlarla gezmeyi geçtim tek teker yapışlarını izleyerek büyüdüm.ama hondada olması gerçekten şaşırtıcı
Aslında iyi fikir 2.el alıp servise vericen servisten çalıcan sonra 0 nı talep edicen
umarım ciddiye almazsınız şimdi bu yazıyı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------
son durum :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
Yanlış anlamadıysam motoru Ağustosta bayii ye bırakmış arkadaş tamir için Ocakda tamir edilmiş motor müşteri işleri yüzünden ilgilenmemiş gidip ödeyip almamış sonra bu şekilde bir mesaj ulaşmış kendine whatsappdan sonrasında bunu yaymış müşteri Hondada az önce attığım yazıyı göndermiş müşteri mesajların devamını paylaşlmış bayi 15 gün sonrasında olucaklarından sorumlu olmadıklarını belirtmiş çalındı yapılabilinicek bir şey yok demiş.
Japon abi olurmu hiç kulen yalan
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
Kimsenin günahına durduk yerde girmeye gerek yokta.. Olabilitesi var şimdi.. Müşterilerin motorlarına binen servis elemanını çok görmüşlüğüm var..
intihar sebebi
Kim kim koparıyo herkes kendı payının yani
Yaw ne rahasizlik vermesi hic olur mu oyle sey .Yok hayir bi de dert edinmissin
Muhatap kişiyi arayıp olayın doğruluğunu bile sorgulamamışlar motoru çalınan kişinin dediğine göre.
Eğer troll değilse bu kadar aymaz olmak yaşanan olaydan, ayıptan öte bir şeydir.
Honda TR "motor serviste duruyor" dediğine göre çalıntı haberi asılsız. Fakat motorun sahibi "servis çalışanının mesajları telefonumda duruyor" demiş. İki olasılık var. 1- Motosiklet sahibi iftira atıyor. 2- Servis adamın motorunu serviste bekletme vurdum duymazlığına karşı kurnazca(veya aptalca) bir çözüm bulmuş.
Bu olay benim başıma gelen bir problemi hatırlattı. Yeni aldığım CBF150 motorumu Honda yetkili servisi D&B Motor'a bırakmıştım. Tekleme sorunu vardı. Bir hafta beni aramadılar. Sonunda dayanamadım. Ben onları aradım. "Motorda tekleme sorunu yok. Gelin alın" dediler. Eminim ki ben aramasam onlar beni hiç aramayacaktı. Gidip kilometre saatine baktığımda 1 km yapılmıştı. Tekleme olup olmadığına bakmamışsınız" dedim. Çünkü 5-10 km kullandıktan sonra yani motor ısındıktan sonra oluyordu. Sonuç: servis sorumlusu ve ardından patron ile münakaşa. Bu sekilde başlayan ve devamı da gelen olaylar sonunda "Honda'ya alerjisi olanlar" arasına bende katılmıştım. Neyse ki o günler geride kaldı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)