Dün artçılı bir şekilde ilk uzun yol deneyimini Eskişehir'e gidip dönerek gerçekleştirmiş bulunuyorum. Motorum cbf 150. Toplam mesafe (Karayolu olarak) 600 km, ortalama hızımız 60-100 km/h olarak gerçekleşti. Kurtköy' den sabah saat 09:00' da yola çıkarak Eskihisar - Topçular feribotuyla Bursa -> İnegöl -> Bozüyük -> Eskişehir rotası ve aynı yoldan geri dönüşle akşam saat 22:00' da Kurtköy'e vardık.
Yolculuk iş amaçlıydı motorla gidince hem iş hemde gezi birleşmiş oldu. Gayet keyifliydi. Çok güzel bir artçılı uzun yol tecrübesi oldu.
Güvenlik olarak sorun olmayan yolculukta
kalite ve konfor olarak 4 büyük sıkıntı yaşadım.
Birincisi artçı duman oldu
Toto moto kalmadı
İkincisi istemeden bir miktar karanlığa kaldığımda cbf 150'nin gece lambası tadındaki farlarıyla 20-30 km kadar kör sürüş yapmak zorunda kaldım. Bi şekilde idare ettiysemde bu şekilde olmaz.
Üçüncüsü sollama ve rampalarda 80-90 km yi aşamamak işi zora soktu. Hatta dik rampalarda 60 lara kadar düşen hız sürüşü zorlaştırdı.
Sonucusuysa arka frenlerin kampana olması ve ısındığında özellikle dik inişlerde yavaşlamada pek işe yaramaması...
Şimdi başlığa gelirsem:
İnazuma da yukarıdaki sorunları yaşar mıyım? Özellikle artçılı sürüşlerde performans durumu ne olur? Ben 86 eşim 55 kg. Nc750x ile inazuma arasında her ne kadar nc750x 'in cc farkı olsada performans açısından büyük bir uçurum olmadığını okuyorum kaynaklardan. Eğer inazuma f tatmin ediciyse gidipte nc750x e 30-40 bin bayılmak mantıklı mı?
Yani aradaki az bir fark için yüksek rakam ödeyip ödememek?