Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

-Custom yapılmış motosikletlerin genel sorunları. Bilgi Paylaşım-

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hus Te 250 İ - Tri Th 900 C - Duc Pa 1299 S
    Günaydın arkadaşlar bildiğiniz gibi son zamanlar da custom motosikletler git gide artmakta, misal custom chopper-cafe racer vb... Bir kaç dakka önce Fuat Domanic abi sayesinde Holographic Hammer diye bir firma ile tanıştım özellikle cafe racer modelleme de güzel çalışmaları var, uygun fiyatlı bir SS alınıp 600F vb... 15.000 TL bütçesini aşmayan bu tarz bir dönüşüm yapılması şahsen bana cazip geldi size danışmak istediğim şey standart bir motosikleti custom yaptığımız zaman çevirmede muayenede ne tarz sorunlar olabilir yada böyle bir şey mümkün mü bir kaç tane cafe racer çalışması gördüm lakin bu tarz bir bilgilendirme yoktu kısımlarda custom konusu hakkın da bilgi sahibi arkadaşların yorumlarını bekliyorum teşekkürler.

    Firma nın örnek Cafe Racer Model Çalışmaları

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    TanerPasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin-Konya
    Motosikleti
    Mondial 250mct
    Ben, ruhsatında "honda" yazan orjinalde kanuni olan bi motosiklet görmüştüm. Adam muayenelerini yapıyordu vs hala da kullanıyor. Motosiklet honda diye geçiyor.

    Konu hakkında pek bi bilgim yok ama bunu belirtmek istedim.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hus Te 250 İ - Tri Th 900 C - Duc Pa 1299 S
    Alıntı TanerPasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben, ruhsatında "honda" yazan orjinalde kanuni olan bi motosiklet görmüştüm. Adam muayenelerini yapıyordu vs hala da kullanıyor. Motosiklet honda diye geçiyor.

    Konu hakkında pek bi bilgim yok ama bunu belirtmek istedim.
    Teşekkür ederim bilgi için güneşi takip edip hayatı dolu dolu yaşayan güzel kardeşim.

  4. #4
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    custom diye düdüğe çevirenler var. yoksa custom var custom var. sonuç: şu işi tasarımdan anlayanlar yapsın

  5. #5
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    sıkıntı şöyle olursa oluyor chopperda bazen oda soft tail olan bir motoru hard tail yaparsan muayeneden geçmeyebilir,cross motoru naket yada sport tarz daha alçak amartisör vs yaparsanda aynı şekilde ama onun haricinde genel olarak motorun normalinde yarış motorudur sen onu cafe racer yada naked tarzı yaparsın sorun çıkarmıyorlar birazda muayenede ki elemanlar da bitiyor iş birde şu var trafikte polis çevirip şaseyle oynan mış bu vs derse o zaman bağlayabiliyor motoru abartılı şase modifiyelerinde de ufak tefek de olsa olabiliyor

  6. #6
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Genel olarak custom aşamasında ışıklandırma ve sinyallere dokunulmamışsa yada en azından kanunlara uygun konumlandırılmışsa,aynalar yerinde ise motosikletin rengi ruhsatta yazan renk ile uygunsa,egsozun ses seviysi kanuni değerler içindeyse,plaka net okunabiliyorsa polisin sorun çıkaracağını zannetmem.Bunlar ilk aklıma gelenler belki dikkat edilmesi gereken bir kaç nokta vardır.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)