Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

4vitesin dezavantaji

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    Arkadaslar 0 tecrubem var,swhir ici is ve ev arasi kullanim icin A1 e uygun olan glamour dusunuyorum serviside arka sokagimda.

    4vitesin ne handikapi olur,hizda yapmayacagim.Benim icin kullanim kolayligi,sele rahatligi daha onemli acemi oldugum icin.

    Tesekkurler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    O motorun gittiği hızlar 80-90km/s, Hero Glamour süren birinden aldım bu bilgiyi. 4 vitesli olması çok fark etmez. Motorda güç yok zaten.

  3. #3
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800


    4 vitesle 5 vitesin farkı bu. Görüldüğü üzere asıl olay motorun ürettiği maksimum güçte. Vites sayısı önemli olsaydı yarış arabaları 100 vites olurdu.
    tinerci ve ogzcngdk bunu beğendiler.

  4. #4
    Draconian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    Beylikdüzü/İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Motor 5. vitesi ister sürekli. Attırma şansı olmadığından titreşim yapar, son hıza ulaşması zorlaşır.

    Bunun dışında düşük devirde gücünü verir. Torku yüksektir. Vs vs.

  5. #5
    ZamboKage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2013
    Şehir
    Muğla/Milas
    Motosikleti
    SATILDI.
    Sürekli rahatlamak için 5. vitesi isticeği için biraz titreşim yapar ama ben CUB motorlarda en beğendiğim ve bu işin son noktası olarak HONDA İNNOVA 125 İ öneriyorum 2009-2012 arası Enjeksiyon lu modelleri mecvut şuan cub alacak olsam her türlü innova.

  6. #6

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    Alıntı ZamboKage adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürekli rahatlamak için 5. vitesi isticeği için biraz titreşim yapar ama ben CUB motorlarda en beğendiğim ve bu işin son noktası olarak HONDA İNNOVA 125 İ öneriyorum 2009-2012 arası Enjeksiyon lu modelleri mecvut şuan cub alacak olsam her türlü innova.
    Benım baktıgım yanı hero glamour cub değil.Ben bu tarz bakıorum ve 125 cc lımıtım var A1 den dolayı

  7. #7
    ZamboKage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2013
    Şehir
    Muğla/Milas
    Motosikleti
    SATILDI.
    Alıntı stevejones adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benım baktıgım yanı hero glamour cub değil.Ben bu tarz bakıorum ve 125 cc lımıtım var A1 den dolayı
    Yok cub daha çok önerim ondan dedim alacağın herodan daha sağlamdır innova taş gibidir kolay kolay yolda bırakmaz dağa taşa vur canını al gene banamısın demez ondan dolayı dedim yani hem seri motordur.

  8. #8
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Ben4 vites cub kullanıyorum hiçbir dezavantaj ı yok
    Tak vitese devam

  9. #9

    Üyelik
    26 Aralık 2010
    Önemli olan dişli boyutu olduğundan 5 vites ister yazana aldanma.Cb 125 Ace kullandım 4 vitesli, CBF150'de 5 vites diye taktığı dişliyi bunda 4'e takmış, tek fark 3. viteste devri diğer viteslere göre daha yükseltip 4'e geçmen gerekiyordu.

  10. #10
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    torku yüksek, gücü düşük makinede az vites, gücü yüksek, torku az makinede çok vites makbuldür. çünkü içten yanmalı motorlar, azami gücünü belli devir aralığında verir. motoru o devir aralığında kullanmak tabiki tercih edilmesi gereken. vites sayısı fazla ise, her süratte motoru o en canlı devirlerin olduğu yerde tutabilirsin. ama vites az olunca, vites attığında, o aralığın en bir en sonuna bir en başına gidersin. ama 4 vites ise ya şehir içi aracıdır, yani 80 90 maksimum olarak ayarlanmıştır, ya da çok yüksek torku vardır, vites istemez.

    senin bahettiğin motor şehir içi motoru. uzun yola çıkacağın zaman ön dişliyi büyütmen gerekir. şehir içine gelince orginal dişliyi takmak gerekir.
    böyle bir dezavantajı var.

    elektrik motorları her devirinde maksimum torkunu verdiğinden, o araçlarda vites olmaz. reosta olur.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)