Anket: sence ?
- Katılımcı sayısı
- 32. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
tvs apache 150
-
mondial 150 sentor
-
mondial X TRAME MAX
mondial 150 sentor TECRÜBE ye ihtiyacım var eyy mondial kullanıcıları kimse yokmu :)
-
Reklamlar
-
-
3üde çok farklı motorlar , Mondide chopper yok onu bi geç,
apache vibrasyonu zone'dan fazladır tabi her motor sahibine çekere biraz.
Boy vs yol şartları xtreme max'ı işaret ediyor ama zevk işi tabi
-
-
Hoşa giden sentor de yakıt için tvs heralde
-
mondıal kullanıcısı degılde istedıgınız modelın kullanıcıları demek daha dogru olur neden dersenız mondıal kendısı uretmıyor her tarzda motor ıçın farklı fırmalarla calısıyor yanı motor blokları cok cesıtlı bu nedenle her mondıal aynı olmadıgı ıcın yorum yapmak pek dogru olmaz dıye dusunmekteyım.
-
Usta eyvallah senin videonun daha öncede izledim sele yüksekliği olarak sl200 dahası büyük ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------
Haklısınız servis olayını öğrenmek için sormuştum
-
hacı1834 adlı üyeden alıntı
Usta eyvallah senin videonun daha öncede izledim sele yüksekliği olarak sl200 dahası büyük ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------
Haklısınız servis olayını öğrenmek için sormuştum
150 SENTOR yükseklik 1200 mm uzunluk 2110 mm
Superlight yükseklik 1100 mm uzunluk 2260
Superlight'a göre daha yüksek ve daha kıvrak, manevra kabiliyeti daha iyi. Zaten Sentor'u cruiser gibi düşünme !
Mr Vulture, Ybr ya da Cbf'in cruiser yapılmaya çalışılmış hali gibi düşün.
Trafikte zorluk çekmiyorsun, kurye gibi gezebilirsin cruiser görüntüsü de yanına kar kalır, kısacası bu ;)
Servis ve parça sıkıntın yok. Şahsen ben far, gösterge paneli ve sinyal tedarik ettim + yaptırdım 1 hafta falan sürdü hepsi.
Motorunun yapısında da bir karmaşıklık yok klasik cg motor.
Basit bakımları yap devam et.
-
1.95 boyun varsa sentordan uzak dur
-
Sentor 150'yi 5500 liraya alıp 6 ay sonra 3500 liraya satamayanlar olduğunu biliyorum.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Sentor 150'yi 5500 liraya alıp 6 ay sonra 3500 liraya satamayanlar olduğunu biliyorum.
Hocam ikinci el alıcam zaten 3500 é alıp 2 3 yıl binip 3000 é satsam çok büyük bir zarar olmaz heralde
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------
Haklısınız ama tip olarak xtrame max da pek cezbedici gelmiyor bana
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Sentor 150'yi 5500 liraya alıp 6 ay sonra 3500 liraya satamayanlar olduğunu biliyorum.
Doğrudur 2. eli zayıf bir motosiklettir ancak şu sıralar 2. el alıp aldığın fiyata satma şansın da vardır.
Sıfır almanın bir esprisi yoktur. 3.500 TL - 4.000 TL arasına bulursun acemiliğini atarsın sonra 3.000 TL - 3.500 TL arası bir fiyata biraz da beklemek şartı ile satabilirsin. Acil satmak istersen de çok absürt bir rakama vermek zorunda kalabilirsin.
Sonra gelsin yakıt enjeksiyon , su soğutma v.s v.s ..
Çok uzun vadeli planlar kurma yani ;)
-
Hocam vulture ile karşılaştırsak ne gibi farkları vardır özellikle yakıt ve max hız konusunda
-
hacı1834 adlı üyeden alıntı
Hocam vulture ile karşılaştırsak ne gibi farkları vardır özellikle yakıt ve max hız konusunda
Vulture de ilk motosikletimdi. 15 beygir gibi bir güç üretiyordu ancak Sentor'a göre konforu iyi değildi titreşimi çok çok fazlaydı. Artçı ile yol gitmen mümkün değildi ve parçaları çok kalitesizdi. Örnek ; Elcikler bile böyle oyuncak bebek üretiminde kullanılan plastik gibi bir şeydir Vulture'de.
Ancak tek kullanım için Vulture büyük zevk verir, torku Sentor'a göre çok çok iyidir.
Vulture max. hız 115 olup ortalama 3 litre yakar. Sentor max. 100 görür ve 2,5 lt yakar.
Vulture'de 90 dan sonra aynalarda bir şey görmen çok mümkün değildir, titreşim çok çok fazladır. Sentor da ise 100 ile giderken yanından geçen arabanın plakasını okuyabilirsin.
Vulture'de titrerken bütün motosiklet titrer ver indiğinde kendini dayak yemiş zannedersin.
Sentor'da ise genel olarak ayak koyma kısmı titreşimden etkilenir bu sebeple daha kahrını çekicidir.
NOT: Titreşim deneyimlerimi max. hız ve min. 6000 - 7000 devir için söylüyorum.
Sentor biraz daha konforuna düşkün ve artçılı binen kesim içindir. Bu arada söylemeyi unuttum Sentor' da keihin karbüratör vardır ( japon malı )
Kısaca ..
Vulture haylaz Sentor efendi sürücü işidir. Sentor'u Vulture'den ayıran sadece selesinden aynasına kadar uzanan daha kaliteli parçaları ve konforudur.
-
söylediğniz modeller kullanım amaçları farklı motosikletler.İhtiyacınızı iyi belirleyin.Sonradan pişman olmayın.Kafanız biraz karışık anlaşılan.acele etmeyin.İşe gidip gelmek amaçlı motorla dağda gezmek için olan motosiklet başka. motosikletin hızı yakıtı konforu performansı boyutu gibi konular ne kadar önemli. görsellik anlamında hangisi daha iyi geliyor.Gezmek yol yapmak istiyorsanız boyunuzu da dikkate alarak sağlam 250 lik bir chopper size yakışır derim.Bütçe kısıtlı ise işe gidip gelmede maxi scooter niyetine şehir içinde mondial znu olabilir,arazide x treme max 200 iyi bir seçim olabilir.Ancak küçük kasalı motosikletlerin olmayacağı kesin.
-
bir birinden farklı motorlar örneğin vulturenin torklu olmasının ve her nekadar kalitesizde olsa arka tekerinin %50 toprak lastiği olmasının sebebi motorun yarı arazi için yapılmış olmasıdır.Motorun selesinin ve yapısının alçak olmasına rağmen alt kısmı bir çok motora göre yerden yüksektir.tek silindirli yüksek torklu birçok arazi motoru titreşimlidir. Şehir içinde vulture eğlencelidir fakat vulture de sentor da 1.95'lik bir adamın rahat ederek binebileceği bi motor değildir...Ve birçok kullanıcısı tarafından sele alçaklığı ve çaylak gidon sebebiyle chopper a benzetilerek yanlış yorumlanan; Türk motorcusu tarafından yanlış anlaşılıp hakkı verilememiştir. Chopper aksesuarları takılmış olanları görünce hem güler hem ağlarım motorun haline...
-
Hocam kullanışlı amacım okula gidip gelmek 75 km lik bir yol hepsi birbirinden farklı biliyorum ama sebebini başlıkta açıklamıştı xtrame max kemikli 1.95 boya birtek o gider diyorlar tvs ise yakıtı 2 litre diye düşük diye düşünüyorum. Sentor sa görüntü ve tipi chopper sevgisi diyelim ama boyum uzun olduğundan kullanışsız olacağını söylüyorlar yoksa x trame max benim talebim değil kullanışlı olurmuş diye seçenekler arasına koydum
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------
Hocam kullanışlı amacım okula gidip gelmek 75 km lik bir yol hepsi birbirinden farklı biliyorum ama sebebini başlıkta açıklamıştı xtrame max kemikli 1.95 boya birtek o gider diyorlar tvs ise yakıtı 2 litre diye düşük diye düşünüyorum. Sentor sa görüntü ve tipi chopper sevgisi diyelim ama boyum uzun olduğundan kullanışsız olacağını söylüyorlar yoksa x trame max benim talebim değil kullanışlı olurmuş diye seçenekler arasına koydum
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------
Bu arada mondial 180 zo neyi kullandım çekişi titreşimi hiç fena değil 150 zone de yakıt durumu nedir
-
Butcen ne kadar onu diyeydin ki o boyla sentor olmaz bende 2.00 boy olmadi. Rx3 evo ya bir bak derim
-
Abi o kadar bütçem yok 4000 é motoru kapatsam 1000 lirada ekipmanlar sigorta Boy yüzünden é xtrame max a bakıyorum ama aklımda da sentor var kararsızım
-
hacı1834 adlı üyeden alıntı
Abi o kadar bütçem yok 4000 é motoru kapatsam 1000 lirada ekipmanlar sigorta Boy yüzünden é xtrame max a bakıyorum ama aklımda da sentor var kararsızım
Butce oysa xtrame max sana baska care yok aci gerceklerle yuzles kardesim biz uzunuz her makine bize olmaz. Zira saplanmis gibi duruyor hos olmuyor kesinlikle 100 de bin pisman olursun
Yavaş gitmeyi hızlı hale getirmeyi deneyin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler