moto guzzi stone 750 alınır mı?
Reklamlar
-
arkadaşlar merhaba,
böyle bakınırken klasik retro motorlardan stone 750 yi gördüm. özel fiyat 33 bin, normal fiyatı 11 bin euro ymuş. şimdi son motorum olacak şekilde alınır mı sıfır 2015 model. euro daha da yükselecek adamlar sanırım şimdikileri de eski kurdan satıyorlar, para lazım. neyse link bu
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-moto-guzzi-ulusan-dan-2015-model-sifir-km-motoguzzi-v7-stone-750-abs-291921694/detay
umarım siyahını bulurum. özellikle retro severlerden fikir duymak istiyorum. selamlar
Reklamlar
-
Mz251 anımsattı maziye gittim dejavu oldum gece gece sanki evrim geçirmiş hali gibi. Finansal sıkıntı yoksa beğendiysen alınır. Piyasasını özelliklerini bilmeden şekline göre yorum yapıyorum maddi sıkıntım olmasa kısa sürede olsa mutlaka birşekilde elimden geçirmek isterdim. Çok sade geldi gözüme.
-
redmap adlı üyeden alıntı
Mz251 anımsattı maziye gittim dejavu oldum gece gece sanki evrim geçirmiş hali gibi. Finansal sıkıntı yoksa beğendiysen alınır. Piyasasını özelliklerini bilmeden şekline göre yorum yapıyorum maddi sıkıntım olmasa kısa sürede olsa mutlaka birşekilde elimden geçirmek isterdim. Çok sade geldi gözüme.
aynen öyle hocam, olmadı kredi çeker öderim bir süre. çok sade hoş bir motor.
moto guzzi bakım parça sıkıntıları var mı acaba? yurt dışından kendim getirdim kendim de takarım ufak şeyleri. bi ducati gibi değildir inş
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:54 ----------
bak bu da aynısı ama fiyat 12 bin euro, yuh
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-moto-guzzi-ferco-motor-dan-sifir-moto-guzzi-stone-297715300/detay
-
Mecidiyekoyde yaslica bir adam suruyordu, herhalde bi 3 4 dk izledim motoru bence cok hos bir motosiklet v7ler baya tutulmus yurtdisinda sanirim soyle bir site var v7 ile cok sey var icind
http://www.guzzitech.com/
-
Merhaba;
Alınır mı alınmaz mı kısmı tamamen kişisel bir bakış ve zevk meselesi, ben V7 RACER modelini kullandım hatta kullanmadan önce görsel ve tarz olarak alırım her halde diyordum ama kullandıktan sonra sahibi olmaktan vazgeçtim. Stone 750 kullanmadım canlı da görmedim bana R R Cafe Racer modelini canlandırdı fotoğraflardan. Teknik olarak Moto Guzzi dürüst olmak gerekirse başarılı bir marka değil motor blokları firen sistemleri vb... asla istedikleri paraları hak etmemekte ama burada olan şu şimdi motosiklet e biniş tarzınız amacınız nedir öncelikle bunu bilmek lazım benim için 2. eli önemli değil satılmasa da olur derseniz teknik şeyler ile ilgilenmem gitsin gelsin derseniz vb... alınmasın da bir sakınca yok sonuç olarak ülkesi gereği tarz bir marka ama 2. el önemli teknik özellik önemli gitmesi durması önemli vb... derseniz Moto Guzziden marka olarak uzak durmanız lazım.
-
Ufuk Uzun adlı üyeden alıntı
Merhaba;
Alınır mı alınmaz mı kısmı tamamen kişisel bir bakış ve zevk meselesi, ben V7 RACER modelini kullandım hatta kullanmadan önce görsel ve tarz olarak alırım her halde diyordum ama kullandıktan sonra sahibi olmaktan vazgeçtim. Stone 750 kullanmadım canlı da görmedim bana R R Cafe Racer modelini canlandırdı fotoğraflardan. Teknik olarak Moto Guzzi dürüst olmak gerekirse başarılı bir marka değil motor blokları firen sistemleri vb... asla istedikleri paraları hak etmemekte ama burada olan şu şimdi motosiklet e biniş tarzınız amacınız nedir öncelikle bunu bilmek lazım benim için 2. eli önemli değil satılmasa da olur derseniz teknik şeyler ile ilgilenmem gitsin gelsin derseniz vb... alınmasın da bir sakınca yok sonuç olarak ülkesi gereği tarz bir marka ama 2. el önemli teknik özellik önemli gitmesi durması önemli vb... derseniz Moto Guzziden marka olarak uzak durmanız lazım.
10
anladım hocam. racer rahatsız görünüyor biraz stone da naked pozisyonu var. ben de yüz 90 şehir içi, 10 uzun yol kullanıyorum. zaten dediğim gibi alırsam torunuma bırakırım gibi düşünüyorum. motorla bir bağ da önemli. arızası, parça bulması, servis ücretleri ktm civarıysa iyi.
-
blackfish adlı üyeden alıntı
10
anladım hocam. racer rahatsız görünüyor biraz stone da naked pozisyonu var. ben de yüz 90 şehir içi, 10 uzun yol kullanıyorum. zaten dediğim gibi alırsam torunuma bırakırım gibi düşünüyorum. motorla bir bağ da önemli. arızası, parça bulması, servis ücretleri ktm civarıysa iyi.
2015 den bu yana üretici firma baskısı ile markaya bir öncelik sağlandı zaten son 2 senenin satışları da diğer yıllara oranla %28 daha yüksek ama marka hala istediği potansiyeli yakalamış değil, tüm italyan markaların da olduğu gibi servis parça konusu tartışılır özellikle türkiye pazarın da bir sıkıntı var belki avrupa da durum biraz daha farklıdır onu bilemiyorum ama ktm ile kıyaslama yapmamanızı öneririm çünkü ktm firması ciddi anlam da müşterilerine önem vermekte ve daha aktif üretken sektöre hakim büyük bir firma yinede bu alınmaz anlamına gelmiyor tabi ki motosiklet bir tutku sonuç olarak eğer o model sizi mutlu ediyorsa kesinlikle ona binmeniz lazım.
-
Ufuk Uzun adlı üyeden alıntı
2015 den bu yana üretici firma baskısı ile markaya bir öncelik sağlandı zaten son 2 senenin satışları da diğer yıllara oranla %28 daha yüksek ama marka hala istediği potansiyeli yakalamış değil, tüm italyan markaların da olduğu gibi servis parça konusu tartışılır özellikle türkiye pazarın da bir sıkıntı var belki avrupa da durum biraz daha farklıdır onu bilemiyorum ama ktm ile kıyaslama yapmamanızı öneririm çünkü ktm firması ciddi anlam da müşterilerine önem vermekte ve daha aktif üretken sektöre hakim büyük bir firma yinede bu alınmaz anlamına gelmiyor tabi ki motosiklet bir tutku sonuç olarak eğer o model sizi mutlu ediyorsa kesinlikle ona binmeniz lazım.
anladım hocam. buna alternatif yamaha xsr 700 var. fakat o da hem fazla modern hem de mt7 nin aynısı olmasına rağmen 5 binden fazla fiyat farkı olması nedeniyle düşündürücü. ikinci eli de hiç yok.
-
Adamlar koruma takozu yerine sağlı sollu silindir koymuşlar=)
-
Bırak yana yatmayı, yana devrilse bile ölümcül hasar alır bu tasarım..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Yamaha'nın size retro duygusunu yaşatacağını sanmıyorum lakin Triumph markasın da arzuladığınız duyguda modeller var.
-
Alınır tabi ki neden alınmasın ? Bir tane yolda gördüm, harika bir motor.
-
Para varsa her motor alınır, binersin sikilirsin satarsin, satmasanda garajinin bir kenarında durur. Kredi çekerim, borçla alırım, 3-4 senedir biriktirdiğim parayla alırım diyorsanız uzak durun. Parçası, ikinci eli esnaf ve memur adamı üzer.
-
haklısınız silindirler koruma demiri gibi duruyor. yamaha ve retro duygusu ve 6 bin fazla para mt7 motoruna. cesaret istiyor biraz da. triump modellerine baktım da işte bu dediğm bir motor olmadı. daha sadelikten yana bişiler olsun istiyorum. temel motosiklet parçaları gereksiz bişi olmamalı.
-
Sade istiyorsanız W 800 size uygun olabilir ama thruxton 900 de aslında sade bir model.Lakin birde kişisel retro yaptırma şansınız var ortalama maliyet bildiğim kadarı ile yüksekte sayılmaz.
-
Debriyajı çok ama çok sert. İstanbul trafiğinde sol kolu ciddi anlamda yoruyor, onun dışında çok hoş bir motor.
-
Kişisel fikirim bence çook parası olanın alıp, idare edebileceği bir motor...
özellikle motor bloğunun tasarımı ve montajı çok farklı. Bunun bakımı ve ustasıda zor bulunur... maliyetli olur..
Teknik olarak bende çok iyi olmadıklarını duymuştum. Muhtemelen benzer fiyatta diğer üreticilerin benzer motorları daha iyi gidip, daha iyi durup, daha dönecektir.
Ama şekil derseniz...
Baktırır... nokta
-
moto guzzi bence muzzam bir makina tasarım olsun silindirlerin konum şekli olsun beni mest ediyor güzel ve heybetli bir tasarım sunmuşlar ben al derim yinede sen bilirsin
-
Şu modeli daha güzel bence https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-moto-guzzi-moto-stop-gaziantep-den-2014-model-3.500-km-de-motoguzzi-v7racer-282267171/detay
-
Maalesef bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan arkadaşların sayısı özellikle motosiklet konusunda çok fazla.
Motoguzzi kült, asırlık bir markadır.
Silindir tasarımına laf eden arkadaşlar herhalde BMW'nin boxer motorunu hiç görmemişler diyeceğim.Evet silindirler dışa doğrudur, kaza anında hasar alabilir. Çok pimpirikli arkadaşlar becker'dan crash bar getirir takar. görselliği bozar ama metalin korunmasını sağlar.
Teknik olarak zayıf yorumu okudum. Ama hangi yönden zayıf ? Brembo fren, abs ve asr standart. Çok verimli, keyifli, güvenilir bir bloğu var. Onlarca yıllardır kullanılan avrupalıların dünya turuna çıktıkları bir blok.
Şimdi su soğutmalı değilmiş hararet yapar diyen çıkabilir ona cevap vermeye bile gerek yok.
Bir de bunun silindirleri dışa doğruymuş bundan anlayan usta bulunmaz gibi bir yorum vardı. Tek boğazdan beslenen çift enjektörlü bir motor bloğu. Anadolu'da turda yolda kalsanız BMW'den anlayan herhangi bir usta rahatlıkla müdahalesini yapar. Silindirlerin V olması ile paralel olması inanın bir fark yaratmaz.
Parça servis konusu şöyle. Ben aksesuarlarımı distribitörden alıyorum. Stoklarında olmayan akseuarı italyadan 4 hafta sürede getirip teslim ediyorlar. Ki bunlar stokta olması çok olası olmayan aksesuar paketleri olduğu için (passenger kit gibi).
İhtiyaç halinde türkiyede olmayan parçanın 4 haftada temin edilebileceğini bilmek güzel. onun haricinde bakım sarf malzemesi Türkiye'de bulamamak gibi bişey söz konusu değil.
V7 Racer II kullanıyorum. 2 ay oldu alalı. 4000 km'ye yaklaştım.
Açık yüreklilikle artı ve eksilerini yazayım.
Motor çok verimli. gazlı kullanımda bile 4 - 4.5 lt ortalama ile şehir içi tüketiyorum.
Abs ve Asr ciddi güven veriyor. Önde tek disk olması frenajda en ufak bir sıkıntı yaratmıyor.
Stock pirelli lastikler gayet başarılı.
Belki de Türkiye'de satılan en dikkat çekici, görsel şölen niteliğinde bir motosiklet
Torku düşük devirde veriyor, şehir içi için ideal.
Racer clip on gidon olduğu halde dönüş çapı ve oturuş pozisyonu rahatsız değil.
Ankara-İstanbul arası otoyol sürüşünden sonra İStanbul'a gelince aman oram tutuldu buram ağrıdı demeden İStanbul'un tadını çıkarabiliyorum.
Süspansiyon başarılı. Arkada bi-tubo marka standart. 3 tür ayara da sahip.
Motorun bir karakteristiği ruhu var. V motorun rahatsız bir titreşimi yok. pürüzsüz çalışıyor.
Eksileri:
İtalyan işçiiliği bazı noktalarda baştan savma ve özensiz
Bazı noktalardaki malzeme kalitesi düşük. Aynalar, gidon, elcikler vb. Ben rizoma elcik ve Guzzinin orjinal bar-end aynalarıyla bunu aştım.
Alcantra sele rahatlık ve görsel olarak harika ama ıslanınca kuruması zamann alıyor.
Şehir içinde sıcakta ve dur kalk trafikte silindirlerden gelen ısı bunaltıcı olabiliyor.
Aklıma şu an dezanavantaj olarak başka bişey gelmedi.
Stone'a gelince, harika bir naked. mat syah rengi ile basit oynamalar ile harika cafe racer hatta scrambler yapılır. Orjinal aksesuar kataloğu zengin.şehir içi ağırlıklı kullanım için çok güzel tercih.
uzun yolda turing cam ve yan ve hatta arka çanta opsiyonu var. Racer'a göre görsel olarak geride olsa da bu avantajı var.
Racer'dan farklı olarak arka amortisör ayarlı değil.
Motosiklet gönül işi aşık olmak işi.
Motorunuza bindiğinizde deposuna dokunduğunuzda kaliteyi, gerçek metali hissetmeyi plastik donuşuna tercih ediyorsanız ya Guzzi ya Triumph ya da Ducati'nin bazı modellerine yönelirsiniz zaten.
Daha ucuz daha yaygın daha verimli diye japon motoru almayı da tercih edebilirsiniz ama emin olun avrupa motosiklet kullanmış kişiler neden japona dönemiyorlar diye kendilerine bir sorun
V7 hakkında merak ettiğiniz başka soru olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.
Şimdiden hayırlı olsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)