600 racing öncesi basamak 250lik Racing değil bence. Mt 07 olabilir mesela. Ki mt 07 ye geçince bile afalliyorsun biraz. Motoru yeniden öğrenmiş gibi olmuştum ben.
Hahaha, buda baya gidiyo Caglar, bi ara sürelim
tamam alcam onları yakında..
Insanlarin baskalarinin hayatina saygisi olmadigi suclasmasini yapmadan da yazabilirsiniz yorumunuzu. Bir cok arkadasin "tecrubesi eksik" yazdigi gibi, hatta sagolsun baska bir arkadasin video koydugu gibi. Insanlarin tecrubelerine binaen samimi tavsiye vermedigini nereden biliyorsunuz?
Samimiyet konusu ile bir yorum yaptığımı sanmıyorum, konuya kişisel değilde toplumsal bakmanızı öneririm. Kimseye bir üstünlük tasladığım da yok aynı zaman da hiç kimse tecrübeli olarak zaten motosiklet kullanmaya başlamıyor tecrübe zamanla oluşan bir şey ama bu olmayacak yorumlar ile genç bir insanın göz göre hayatını mal olacaksan üzerine cümle kurumları normal, hatta ben sizin bu tepkinizi ve yukarı da yapmış olduğunuz iki yorumu algılayamadım, 700cc üzeri 3 naked diyorsunuz ve gördüğüm kadarı ile bunlardan bir tanesi de 1290R ve 9Bin devirde vites değiştirdiğiniz zaman motosikletlerden hiç birinde oynama olmadığını da söylemenin yanı sıra viraj da olsa anlarım diyorsunuz bu bahsettiğiniz şeyler kusura bakmayın ama bana pek realist ve makul gelmedi veya ben aşırı tecrübesiz de olabilirim kusura gerçekten bakmayın, sizin daha iyi bildiğiniz ve konuya hakim olduğunuz ortada affınıza sığınarak beni hoş görmenizi istiyorum belki zamanla bende sizin gibi olur ve bir şeyler öğrenirim.
ben yavaş gidelim geç gidelim diyorum acele hiç i,htiyacımız yok
Makinede güç var kayacak tabi ki 😂 Fazla gaz açma zaptedemeyecek gibiysen.
Öncelikle herkese iyi veya kötü yorumlarından dolayı teşekkür ederim , Şunu söylemek isterim r25 2 silindir bir motor burda bir çok arkadaş 125 cc makinalarda bile bunu yaptıgını söylemiş ama bende r6 ya geçene kadar olmadı ki cok zorladım 1 de 2 de oluncada haliyle bir sorma danışma geregi hissettim zapdememekle alakası yok yani sadece sallıyor du bunu sormak istedim bu da normalmiş anladıgım yorumlardan kadarıyla , teşekkür ederim
Bilmeyen arkadaşlar için söylüyorum beyler tek silindir motorlarda patlamalar iki silindire nazaran daha erken gelir. tek silindirli motorların tork eğrileri incelendiğinde tork bantlarının daha geniş olduğu alt devirlerde torklanmalarının da iki silindirlere nazaran daha ani olduğu bilinmekte her ne kadar 35 beygirlik r25 emsallerine göre daha güçlü olsa da tork eğrisi olarak değerlendirildiğinde gücünü torktan değil yüksek devirden alan bir makine olduğu, ve alt devirlerde bu torkun düşük olduğu görülüyor. Çift silindirin motor hacmini ikiye bölmesinden dolayı gaz açma esnasında motosikletin gaza verdiği tepki bu durumda r25 için söylüyorum yumuşaktır. Ama siz özellikle hafif ve tek silindirli 35 beygirlik bir makineye bunları yaptırmak isteseniz gaz kontrolüne daha fazla hassasiyet göstermek zorunda olacaktınız. Bu manada r25 için denilebilir ki hatalarınızı tolare eden bir motosiklettir. Gaz kontrolü ile ilgili pratikler yaparak motosikletin huyuna adapte olmanız nacizane tavsiyemdir. Tekeriniz düz bassın
Rica ederim. Açıklamaya çalışayım:
Superduke modifiyesiz arka tekerde 150 beygiri geçtiği için agresif bir traction kontrol ile geliyor. Traction kontrolü tümden kapatmadan yere koyamayacağı gücü vermiyor arka tekere, gazı tamamen açsanız bile. Hatta yatma sensörünü de kullanıyor. Mesela viraj ortasında gazı birden açın ve sabit tutun, ilk başta beklediğiniz dengesiz hız artışı olmuyor, ancak viraj çıkışına yakın motor düzeldikçe gücü arttırıyor, elinizle gazı sabit tutuyor olmanıza rağmen. Velhasıl teker gezinme olayı traction kontrolü tümden iptal etmeden Superduke'ta mümkün değil.
Ama daha öndeki CB1000R'imda hiç bir elektronik destek olmamasına rağmen (ABS bile yoktu) yine de böyle bir şey yaşamadım. Gaza ani abanınca ön teker kalkar, arka teker patinaj yapmaz. Arkanin gezinmesi çekiş (traction) olmamasından kaynaklanır. O da ya lastikten, ya da yoldan olur. Belki de herkesin şikayet ettiği "kalitesiz Türkiye asfaltı" sorununudur.
Dönüşte durum başka. Çekiş zaten sınırlı olduğu için birden fazla güç arka tekerin kaymasına sebebiyet verebilir. Kaymaya başlayan motor eninde sonunda birden çekiş kazanınca da sürücüyü fırlatıp "high side" durumu oluşuyor tahmin edeceğiniz üzere...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)