O arka tekerin minik minik kayması yok mu beni benden alır her zaman Dostum gaza asılma. Ben ilk binişimden itibaren kendim istemeden arka tekeri hiç kaydırmadım. Gaza asılmayı öğrenmeden önce güzel bir asfaltta frene asılmanı tavsiye ederim.
O arka tekerin minik minik kayması yok mu beni benden alır her zaman Dostum gaza asılma. Ben ilk binişimden itibaren kendim istemeden arka tekeri hiç kaydırmadım. Gaza asılmayı öğrenmeden önce güzel bir asfaltta frene asılmanı tavsiye ederim.
"Ben 3 motor degiştirerek bu motorsikletime geldim ilk başta bir scoterım vardı onla 10 bin km kadar yaptım sonra r25 imle 20 bin km yaptım sonra r6 ya geçtim"
"2 senelik motosiklet tecrübem var gerekli eğitimleri aldım, daha öncede hiç kaza vs yapmadım" demişsiniz ama sorduğunuz soru bu tecrübede birinin soracağı bir soru değil o yüzden herkes haklı olarak cc düşürün, motoru satın vs döşeyecektir.....
Bu konu 10 sayfa olur akşama kadar benden söylemesi beyler...
tecrübelerinizi yazmışsınız fakat 20 yıl yüzbinlerce km tecrübesi olanlar dahi R6 ya binmeye korkarlar virajı ivmesi çok mükemmelldir. düzde uzamak için kullanılmamalı düzde son hızlarda dengesizleşir boyunuz 1.79 dan uzun ise kullanılmaması gereken bi motor.Güncel bi örnek vereyim istanbul parkta barkının panigaleyi geçebilen bi R6 sahibi var.Nası bi motor olduğunu hayal edin. Highside garantili bi motordur.Highside yemek isteyenlere kesinlikle tavsiye edilir.Bence pist motorudur şehir içinde kullanmak hem motora hem kendinize eziyettir.
Arkadaş sanırım ona; "Kardeş senin motor çok güçlü ya", "Seni haşin erkek seni", "Seni bu motor kesmiyor çok vahşi sürüyorsun R1'e geç"...vs..vs.. dememizi bekledi herhalde. Burda paragraflarca boğaz patlatmaya gerek yok. Gerekeni abiler/kardeşler fazlasıyla söylemiş.. Eee verilen cevapları da gördüğümüze göre, arkadaşı motoRsikleti ile yalnız bırakalım, bırakın doğa işini yapsın.
Sen çok yanlış gelmişin. Çok hızlı büyük cc ye geçmişin. Ybr cbf ye geri dön, Herşeyi baştan öğren.
gerekli cevaplar zaten verilmiş , umarım ciddi ciddi sormuyorsundur diğer arkadaşlar da görsün diye dün yaşadığım olay konuya özel yükledim 11 k ya bile çıkmadan kaymaya ( 22.saniye )başlıyor hemen gazı azaltıyorum tabiiki şaşırmadım daha önce çok başıma geldi izmir in mermer asfaltında
not;lastik pirelli rosso corsa
Böyle bir soru soruyorsanız; acilen cc küçültüp, eğitim almalısınız.
Yaniliyorsun sevgili kardeşim, Benim R6 ile 290'ı defaten gördüm, biliyorsun ki 2013 modeldi, ve inanıyorum ki yol durumuna göre 295 'de çevirirdi.
Gazı öyle cbf 150 'deki gibi açarsan, üzerine sakız taksan yine çare olmaz, ama super corsa r6 için optimum lastiktir..
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Yapmassa anormal olur
bahsettiğim yıllardaki r 6 131, 133 bg olarak çıktı 20 k çevirebileceği söyleniyordu ama yamahanın bunda biraz salladığı sonradan ortaya çıktı ,sonuç olarak o yıllardaki R 6 şu ankinden daha güçlüydü bence
gençliğim beldeyamanın sitesinde o resimlere bakarak geçti ulen hatta bir ilan vardı sahibinden de sütçü beygiri değil at çifliği satıyoruz 133 bg diye unutamam
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Allah korusun, bir kaç vakite okuruz gene buradan.Vay be adam böyle konu açmıştı .Bak ne oldu şimdi.Bunların örneklerini çokca gördük burdan.
Türkiyede asfalt kalitesi sıfır olduğu için temde bile 200 km nin üzerindeki hızlarda ^^kuru ^^ havada bile birçok yerde arka teker birçok sefer patinaja düşer.Yol yaptılar ya ötv fonlarını soyup rosso corsa bile zor tutuyor bazı yerlerde
Yok tırrekşını var olmuyo çok denedim.
Kendi makinemden örnekleyeyim, yalan yanlış o demiş bu demiş olmasın. 280'e kadar zımba gibi çıkar, 280 'den sonra saymaya başlıyor, 282,84,86,89 , 290,291 blabla..
Gidiyor yani, binlik değil diyorlar R6'ya evet 599 cc, ama ne olur R6 ile sevismemis, karenajlarını koklamamıs arkadaslar bir iki adım geri dursun... R6 özel bir kadın gibidir, herkes de koklayamaz onu
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Racingten sonra versys daki rahatlık emeklılıge gecıs donemı gıbı olmustur bi boş vermıslık bı rahatlık bı yenı ugras arayısları :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
Tırrrrekşın olarak motorda ben oluyorum genelde
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)